Novinky
ten si snad nevidi do huby
Rozhodně při vývoji Phaetonu nic nepodcenili. Technikou, motory a kvalitou interiéru, šíří výbavy či možností individualizace nijak nezaostával. Chyběla jen image. Paradoxně si Phaeton velmi dobře drží cenu při dalším prodeji.
A limuzína od Bentley, která použila techniku Phaetonu se S-klase může postavit zcela určitě 😉 .
A limuzína od Bentley, která použila techniku Phaetonu se S-klase může postavit zcela určitě 😉 .
To si nemyslím, W12 a V10 jsou široko daleko "nejlevnější" luxusní auta.
I ostatní motorizace se prodávají cca za polovinu toho, co stejně staré S-klasse 😄
I ostatní motorizace se prodávají cca za polovinu toho, co stejně staré S-klasse 😄
Osobně bych to netvrdil. Ty auta se pohybují cenově prakticky stejně +/- 10-20 tis.
Co ale nevím, kolik stálo jako nové třeba dotčené Sko a kolik Phaeton.
Co ale nevím, kolik stálo jako nové třeba dotčené Sko a kolik Phaeton.
Doma se mrknu do katalogů, snad je najdu.
Co si ale matně pamatuju, Phaeton byl dražší než srovnatelná D3 kvůli rozsáhlé základní výbavě (s výjimkou 3.2V6 a 3.0TDI).
Jinak s těmi cenami máš pravdu, já koukal na modely z roku 2004-2006 - tam ten rozdíl ještě je. U novějších už je to fakt jedno 😄
Co si ale matně pamatuju, Phaeton byl dražší než srovnatelná D3 kvůli rozsáhlé základní výbavě (s výjimkou 3.2V6 a 3.0TDI).
Jinak s těmi cenami máš pravdu, já koukal na modely z roku 2004-2006 - tam ten rozdíl ještě je. U novějších už je to fakt jedno 😄
Můžu ten článek dohledat, vyšlo to kdysi v Autobildu. Phaeton vs. S-klase vs. BMW 7 jako ojetiny. VW byl doporučen pro svou robustnost...měl nejnižší pokles ceny. Němci by si to v tomto srovnání asi těžko vymýšleli, střílet do vlastních řad 😉 .
Nesmíš hledat v bazerech tady v čr, to není rozhodující, tady jsou jen vylítané vrány 😉 .
Nesmíš hledat v bazerech tady v čr, to není rozhodující, tady jsou jen vylítané vrány 😉 .
Cenu si ozaj pomerne slusne drzi, coz je divne.
Prva verzia je relativne lacna, porovnanim so startovacou cenou [odkaz]
Mladsie rocniky okolo 13-18tisic eur [odkaz]
a po facelifte nahle zdrazel na 25-50tis.Eur
Podobne stare Sklasse ma cenu taku istu alebo dokonca nizsiu [odkaz]
Ska z 2010-2011 idu za 30-60tis, teda opat rovnako.
V US bol celkom lacny na dnesne predajne ceny, 64000USD az 95000 za W12 [odkaz]
Za nafuknuty Passat je to vsak dost, dizajn mu bol vsade vytykany.
Prva verzia je relativne lacna, porovnanim so startovacou cenou [odkaz]
Mladsie rocniky okolo 13-18tisic eur [odkaz]
a po facelifte nahle zdrazel na 25-50tis.Eur
Podobne stare Sklasse ma cenu taku istu alebo dokonca nizsiu [odkaz]
Ska z 2010-2011 idu za 30-60tis, teda opat rovnako.
V US bol celkom lacny na dnesne predajne ceny, 64000USD az 95000 za W12 [odkaz]
Za nafuknuty Passat je to vsak dost, dizajn mu bol vsade vytykany.
Tady seš mimo brácho. Zaostával a to fakt těžce a ve srovnávačce s S-Klasse dostal Bentley pěkně na budku - aktualizuj si data >😁 >😒]
Nezaostával.
Dnes už je za zenitem, ale v prvních dvou-třech letech prodeje to bylo zjevení. Uvědom si, že přišel v době, kdy MB šetřilo a BMW procházelo "změnou".
Dnes už je za zenitem, ale v prvních dvou-třech letech prodeje to bylo zjevení. Uvědom si, že přišel v době, kdy MB šetřilo a BMW procházelo "změnou".
Zjevení to bylo, vo tom žádná, ale pamatuju si taky na srovnávací testy - nechytal se vod první chvíle
Přesně tak...pamatuju si, jak chválili interiér, hlavně jeho kvalitu a materiály, velmi výkonnou bezprůvanovou klimu, rozsahy nastavení předních sedadel. Piech byl posedlý detaily a kvalitou. To auto bylo testováno i v rychlostech 300km/h, kvůli stabilitě, akustice, pohodlí...co na tom, že pak mělo omezovač na 250. Úkol zněl jasně, muselo být v dané době nejlepší a na vývoji se nešetřilo.
Aniž bych chtěl dělat reklamu, tak když se podívám na tu pardubickou W12 za 180k co je na inzertních serverech, tak nezbývá než smeknout. V tom bych snad i bydlel když už bych neměl na servis... 😄
Když na takové auto koukám, tak si pořád říkám - atmosféra, 2x VR6, na ničem se nešetřilo, to se přece nemůže s*át >😁 Ale jsem srab 😄
Když na takové auto koukám, tak si pořád říkám - atmosféra, 2x VR6, na ničem se nešetřilo, to se přece nemůže s*át >😁 Ale jsem srab 😄
V čr bych to nekoupil, ty ceny nechápu...já to vždy beru tak, že nízká cena ti říká, tomu autu prostě musí něco být. Když vidím, co se prodává za 200tis Kč, pak tahle kára nemůže stát 180k Kč.
Ale na takové to domácí poježdění kolem komína 😉 .
Ale na takové to domácí poježdění kolem komína 😉 .
Myslím, že tomu autu je 15-30l/100km >😒]
Taky mi to vrtá hlavou - přece když bych tam dotáhl někoho, kdo už Phaetona viděl rozebraného a vzal s sebou aspoň základní diagnostiku, řádně to projel a zkusil měchy, tak už se snad žádný kostlivec po prodeji nenajde 😄
Taky mi to vrtá hlavou - přece když bych tam dotáhl někoho, kdo už Phaetona viděl rozebraného a vzal s sebou aspoň základní diagnostiku, řádně to projel a zkusil měchy, tak už se snad žádný kostlivec po prodeji nenajde 😄
Kdyby to bylo jen o 15 litrové spotřebě, tak to není takový problém...většinou jsou náklady na benzin ta nižší položka.
Problém je koupit ojetou prémii. I když už je cena více než lákavá, pak cena náhradních dílů a servis zůstává stále v prémiové hladině.
To jsou jednoduché počty...rozvody řetěz, řemen příslušenství, kladky, oleje se tam také vejde dost snad 10 litrů, kolik stojí komplet výměna brzdy, čepy na ramenech a těch tam také bude dost, když to má lichoběžník/víceprvek, výfukové potrubí to také nebude žádná láce a druhovýroba existovat nebude....tím, že je to vidlicový motor, tak to máme 2-4 katalyzátory, 4 lambda sondy...mrkni kolik stojí ty gumy v daném rozměru.
Ba ne, ojetá prémie, to je sebevražda. I když to koupíš za 200k Kč, není problém do toho dalších 100k Kč narvat a i tak se nemusí problém vyřešit.
Ale ten rok bych se povozil, a pak to poslat do kopřiv >😒]
Problém je koupit ojetou prémii. I když už je cena více než lákavá, pak cena náhradních dílů a servis zůstává stále v prémiové hladině.
To jsou jednoduché počty...rozvody řetěz, řemen příslušenství, kladky, oleje se tam také vejde dost snad 10 litrů, kolik stojí komplet výměna brzdy, čepy na ramenech a těch tam také bude dost, když to má lichoběžník/víceprvek, výfukové potrubí to také nebude žádná láce a druhovýroba existovat nebude....tím, že je to vidlicový motor, tak to máme 2-4 katalyzátory, 4 lambda sondy...mrkni kolik stojí ty gumy v daném rozměru.
Ba ne, ojetá prémie, to je sebevražda. I když to koupíš za 200k Kč, není problém do toho dalších 100k Kč narvat a i tak se nemusí problém vyřešit.
Ale ten rok bych se povozil, a pak to poslat do kopřiv >😒]
To si pamatuješ dobře, tyhle detaily sou fakt dotažený, bohužel to samý neplatí pro auto jako celek 😉
Tak sem dej odkaz sakro, mrknem na to... :😉 😉
Odkaz dát nemůžu, ale cca v roce 2004 vyšel v AutoTipu srovnávací test A8, S-klasse, 7er a právě Phaetona s osmiválcovými (nebo to bylo dvanácti-???) motorizacemi a Phaeton skončil poslední - vytýkali mu, že žere nejvíc, nejede a je zbytečně těžký a neohrabaný. Chválili kvalitu zpracování, výbavu, propracovanost různých řešení a ticho na palubě.
Pamatuju si to proto, že mě v těch 14 letech málem trefil šlak když jsem zjistil, že moje v tu chvíli nejoblíbenější plakátové auto skončilo někde poslední.
EDIT: Hab's gefunden 😄
[odkaz]
Pamatuju si to proto, že mě v těch 14 letech málem trefil šlak když jsem zjistil, že moje v tu chvíli nejoblíbenější plakátové auto skončilo někde poslední.
EDIT: Hab's gefunden 😄
[odkaz]
Dle mě, mu to po faceliftu stále sekne...vypadá robustně, čistě...kus auta, to se mi líbí.
Jo byl těžký, protože nepoužíval hliník jako A8, platforma byla z ocele. Proti V12 biturbo v S600 si škrtalo v dynamice máloco. Vlastně nic, pokud nepočítám Bentley.
Jo byl těžký, protože nepoužíval hliník jako A8, platforma byla z ocele. Proti V12 biturbo v S600 si škrtalo v dynamice máloco. Vlastně nic, pokud nepočítám Bentley.
Přesně ten test si pamatuju. Měl jsem i jedno starší vydání, kde byla také tato 4 auta porovnávána a Phaeton také poslední. Vím, že na úvodním obrázku byla za vozy velká luxusní loď Silver wind.
Doplněno😒br /> [odkaz]
Doplněno😒br /> [odkaz]
Ono je to stejně jedno. I kdyby to bylo nejlepší auto v této třídě, tak si prostě nikdo nekoupí za stejné peníze vůz na kterém je napsáno ,, lidový vůz ,, .
Třeba takový Touareg se taky dobře prodával/prodává jen proto, že byl/je doslova za lidové ceny, že jo...
Ano, ale kupec SUV má poměrně rozdílné požadavky než kupující luxusního sedanu.
Jak kdo..., já to ale přímo nesrovnávám. Šlo mi princip, že název značky, obvykle spojený s jejím vznikem, není zdaleka tak určující jak ses snažil jednoduše naznačit. BMW také automobilově začínalo s výrobou lidových vozů (navíc převzatých) a dnes to nikomu nevadí. Stejně tak japonské značky většinou začínali jako výrobci kol, nebo šicích strojů apod..
Ale je. Vono taky moc majitelů Range Roveru nejspíš nepřešlo na Touareg >😒]
Jestli máš nějaké ověřené statistiky se s nimi.
Podstatné je, že se Touareg za svou nelidovou cenu prodává, a to i s tím "lidovým" logem.
Podstatné je, že se Touareg za svou nelidovou cenu prodává, a to i s tím "lidovým" logem.
A co je na tom jako podstatnýho? >😁
To, že automobilka s "lidovým" logem zdaleka nemusí prodávat pouze lidové vozy za lidové ceny..., kdybys ještě něčemu nerozuměl, klidně se zase zeptej. 😲 :😉
To určitě nemusí ale proč prodávat VW verzi modelu Porsche nebo navopak to sem nějak nikdy nepochopil. A když už se tak nabízíš, furt mi to vrtá hlavou. Jak je možný že lidi v průzkumech hlavně nechtěli za prezidenta profláklýho politika a zvolili toho nejprofláklejšího co byl v nabídce? >😒]
Já ho určitě nevolil. Zřejmě dost lidí primárně volilo dle toho, kdo je jim osobně bližší.... a to by mu šlo, ten je v jistých ohledech "český" až moc. Navíc se mu u slabomyslnějších voličů podařilo vytvořit dojem, že finálové kolo je nepřímo spojeno s referendem o Benešových dekretech...
Nadpis klidne mohl znit "Novy Phaeton bude faceliftovana A8 se 70% spolecnych dilu"
Tak jako vostatní koncernový auta. Lidem to evidentně nevadí
Nevadi. Rad si priplatim za kvalitu. 😉
Ano, skutečně normálním lidem nevadí konkrétní značka/y automobilů..., a div se tomu jak chceš, včetně těch "koncernových". Pouze "vostatní" nevyzrálí jedinci, jako např. Ada, nebo ty, mají v principu podobné osobní "značkové problémy". Vyrovnaný člověk bere, nebo nechá být..., dál nemá dětinskou potřebu virtuálně bojovat s větrnými mlýny, nebo spíš sám se sebou a tvářit se u toho jako světelný tunel a spasitel dosud "neprozřených" ovweček.
To se dneska bavim. Je tu ňákej hrdina co mi dal za tohle :no: kterej má na to mi vysvětlit svuj myšlenkovej pochod? 😉
Už se stalo (19:53), hrdin(k)o... 😉
No právě nestalo - tak VWysvětluj >😒]
Stalo, takže jsi na tahu hridin(k)o, ale evidentně se ti do toho nechce... :😉
No právě že nestalo. I takovej zaslepenec jako ty moc dobře ví žes napsal kravinu >😒]
Naopak, ty dobře víš, že jsem žádnou "kravinu" nenapsal, proto taky žádná věcná reakce. Samozřejmě, že to srovnání s Adou ti přijde přehnané, ale v tomto ohledu mi nešlo o (stejnou) míru, nýbrž o shodný princip.
Kašli na Ádu. Co zpochybňuješ na větě že lidem nevadí většinový sdílení techniky pod několika značkama? 😄
To nebylo napsáno v obecné rovině, ale konkrétně na koncernová auta. Ale hlavně, co by na tom obecně komu mělo z principu vadit? Je snad 1000 x podstatnější co se sdílí, než to, jestli se sdílí. Nebo je podle tebe lepší nesdílet za každou cenu, i kdyby to mělo být na úkor kvality/ceny? A projeď si dneska třeba A3, Golfa, Leona a Octávku a řekni, jestli mezi těmi auty vůbec nepoznáš rozdíl i jízdně? Není to o tom jestli společný základ an👋ne, když bude kvalitní ano a naopak zase ne, a stejně tak to samozřejmě platí i o "nesdílené" technice/základu.
Je snad sdílená technika A3 celkově horší, než nesdílená u Ačka? Podle srovnávaček je to spíš právě naopak.
Je snad sdílená technika A3 celkově horší, než nesdílená u Ačka? Podle srovnávaček je to spíš právě naopak.
A cos čekal šušu, že to bude jen nafouknutý Passat.... >😒]
Jen těch 70% dílů si mám problém představit. I vzhledem k tomu, že A8 nebude (respektive nemá být) hliníková. V současné generaci se myslím opouštění hliníku týká jen B sloupku, ale v příští by mix materiálů měl být mnohem divočejší.
To raději Audi a to obecně nejsem fandou koncernu VW.
myslim ze to opat bude krachnuty projekt , mozno akurat cina opat tento model zachrani, oni kupuju radi aj nepredajne veci
V dnesni dobe lze sehnat ojety Phaeton v dobrem stavu pod 8000€. Nemuzu nez doporucit pro lidi, kerym nevadi, ze jde o auto bez image. Jinak mu nelze skoro nic vytknout.
Tak ono i audi a bmw nema zadnou image. Kdyz prijedu na parkoviste s audi nebo bmw, myslite ze to nekdo resi? Image ma automobilka, ktera neni videt na kazdem rohu v provedeni s tri sta tisici nalitanymi kilometry a uhrovitym mladikem za volantem.
Např. Jaguar... mlask, nebo Aston Martin mlask, nebo TESLA 😉
To ovšem zaměňuješ image s případnou exkluzivitou. Tvrdit, že Audi a BMW nemají žádnou image je nesmysl a stejně tak u VW. Všechny tři značky mají poměrně výraznou image, dvě z nich prémiovou a jedna (super)mainstreamovou. 😉
Snad jen to že technicky horší než Citroën C6 jak ve srovnávačce pravil Martin Vaculík >😒]
Já věděl že jen tak neodešla! >😒]
Vítej zpět, teta, nechceš si aspoň zase dát (k tomu novému trefnému nicku) do avataru tu blodnýnu... >😁 >😒]
Tohle už vymyslel Dinar. Asi by si s nim měl dát řeč >😁 >😒]
No, "vymyslel", to tvrdíš (logicky) ty. Kvalifikoval bych to tak, že také přišel na určitou spojitost a v tomto ohledu se nemýlil, lze to číst mezi řádky čím dál jasněji, viz i Odanova reakce. 😉
A to někdo popíral? >😒]
Už ne...?
Co už ne?
Tomu se říká reakce, žluťásku-čičorečko. Zkus kliknout na tu modrou šipečku zelená žabičko, potom se snad konečně dozvíš, na co jsem tím reagoval. 😉
To víš já nejsem teta mensanka >😒]
Za me je to OK. Kdyz muze Huyndai pomyslet na karieru premioveho vyrobce, tak VW s jeho zkusenostmi a know-how dalsich znacek koncernu ma podle meho smysl. Akorat ta cilova skupina mi nejak unika. Jenze stejne tak mi unika smysl sportovne ladene 7er v tomto luxusnim segmentu. A pritom zrovna 7er si k memu velkemu podivu tu cilovou skupinu nasla.
Faethón bol krásny mladík, hrdý na svojho božského otca. Keď raz Diov syn Epafos vyslovil pochybnosti o jeho pôvode, na matkinu radu sa vydal za samotným bohom Héliom, aby získal zadosťučinenie. Avšak samotné slová mu nestačili, chcel dôkaz a Hélios sa mu zaprisahal nezrušiteľnou prísahou pri vodách rieky Stygy, že mu splní akékoľvek prianie.
A Faethón požiadal, aby mu boh Slnka požičal na jeden deň bájny slnečný voz, s ktorým denne koná svoju cestu po nebeskej klenbe. Hélios mu to vyhováral, poukazoval na jeho neskúsenosť, presviedčal ho, že neudrží okrídlené kone a nepremôže strach z nesmiernej výšky nebies. Ale Faethón si nedal povedať.
Samozrejme tak, ako to Hélios predvídal, sa aj stalo. Jazda trvala krátko, kone hneď spoznali, že ich riadi neskúsená ruka, vyšli zo svojej obvyklej dráhy a leteli najskôr vysoko až ku hviezdam, preleteli pri súhvezdiach Škorpióna a Býka, ale keď leteli okolo súhvezdia Kentaura, zľakli sa jeho luku a zleteli veľmi nízko nad zem. Žiarom spálili úrodné pláne Arábie, Núbie aj Sahary a celú oblasť zmenili na púšť. Obyvateľom Afriky žiara opálila pleť, takže navždy ostali čierni. Začali vysychať moria a krajina praskala, až sa otvárala Hádova ríša podsvetia.
Matka zeme Gaia zvolala na Dia, nech zachráni svet pred úplnou skazou. Zeus sa hrozne nahneval a Faethóna zrazil bleskom do hlbín. Faethón musel zomrieť, aby nezahynul na svete život, ale jeho odvaha, aj keď nerozvážna mu priniesla sympatie.
A Faethón požiadal, aby mu boh Slnka požičal na jeden deň bájny slnečný voz, s ktorým denne koná svoju cestu po nebeskej klenbe. Hélios mu to vyhováral, poukazoval na jeho neskúsenosť, presviedčal ho, že neudrží okrídlené kone a nepremôže strach z nesmiernej výšky nebies. Ale Faethón si nedal povedať.
Samozrejme tak, ako to Hélios predvídal, sa aj stalo. Jazda trvala krátko, kone hneď spoznali, že ich riadi neskúsená ruka, vyšli zo svojej obvyklej dráhy a leteli najskôr vysoko až ku hviezdam, preleteli pri súhvezdiach Škorpióna a Býka, ale keď leteli okolo súhvezdia Kentaura, zľakli sa jeho luku a zleteli veľmi nízko nad zem. Žiarom spálili úrodné pláne Arábie, Núbie aj Sahary a celú oblasť zmenili na púšť. Obyvateľom Afriky žiara opálila pleť, takže navždy ostali čierni. Začali vysychať moria a krajina praskala, až sa otvárala Hádova ríša podsvetia.
Matka zeme Gaia zvolala na Dia, nech zachráni svet pred úplnou skazou. Zeus sa hrozne nahneval a Faethóna zrazil bleskom do hlbín. Faethón musel zomrieť, aby nezahynul na svete život, ale jeho odvaha, aj keď nerozvážna mu priniesla sympatie.
😄
A8 je logicky vlajkovou lodí značky Audi, nikoli značky VW, to bys mohl podobně tvrdit, že A8 je vlajkovou lodí Škody, nebo Seatu.
A vlajkovou lodí celého koncernu VW bude určitě spiš vrcholný model Bentley, nebo Bugatti.
A vlajkovou lodí celého koncernu VW bude určitě spiš vrcholný model Bentley, nebo Bugatti.
třesky plesky
Ano, byly to od tebe "třesky plesky", ale chtěl jsem na to reagovat malinko šetrněji a názorněji...
Flyboyeda když si usmyslí tak s nim ani pár volů ani stádo inženýrů konstruktérů nehne >😒]
Jak to ale střílí vod boku tak tentokrát mu to vyšlo a má pravdu 😉
Jak to ale střílí vod boku tak tentokrát mu to vyšlo a má pravdu 😉
Má "výjimečně" pravwdu, protože se ti to zrovwna hodí do krámu... >😒]
To asi nechápu, já s VW nevobchoduju. Ty snad preferuješ Phaeton kterej prohrál všechny srovnání ve třídě před A8? >😒]
Je tu někdo, kdo si pamatuje na to, když se v autotipu poprvé ukázal phaeton? To mistrovské boční C okénko? Uhrančivý a absolutně dotažený kousek.
Jak tedy už víme, PHAETON II. BOŽSKÝ bude lehčí, větší (asi rozvor) a bude krásný, to je jasné. Osobně akcentuji ještě cenu, která (tradičně) strhává vášně svým směrem. Pokud tedy VW udrží počátek někde kolem jednašest jednasedm, je na úspěch zaděláno již dnes.
P.S. V Dráždanech je jich plno, vždy když jdu kolem zaparkovaného, zejména v uličkách kolem Frauenkirche, jsem dokonale očarován jistotou, klasou a nenuceností, která z toho vozu prýští na všechny strany. Absolutně dotažený vůz - [odkaz]
BRAVWO PHAETON II. BOŽSKÝ :yes: :-!
Jak tedy už víme, PHAETON II. BOŽSKÝ bude lehčí, větší (asi rozvor) a bude krásný, to je jasné. Osobně akcentuji ještě cenu, která (tradičně) strhává vášně svým směrem. Pokud tedy VW udrží počátek někde kolem jednašest jednasedm, je na úspěch zaděláno již dnes.
P.S. V Dráždanech je jich plno, vždy když jdu kolem zaparkovaného, zejména v uličkách kolem Frauenkirche, jsem dokonale očarován jistotou, klasou a nenuceností, která z toho vozu prýští na všechny strany. Absolutně dotažený vůz - [odkaz]
BRAVWO PHAETON II. BOŽSKÝ :yes: :-!
Tak on je to v podstatě mezi luxusními vozy už veterán - což není vždy na škodu.
Mně se teda nejvíc líbil tak, jak ho představili, bez jakýchkoli faceliftů a úprav 😄
Mně se teda nejvíc líbil tak, jak ho představili, bez jakýchkoli faceliftů a úprav 😄
pěkné, já myslím že s v12 by člověk chybu neudělal, na phaetonu je nejlepší to, že ho skoro nikdo nemá, žádná lux limuzína neumí být tak nenápadná, ikdyž jsem už zkoušel S klase a nemám k ní žádnou výtku (jak bych taky mohl😊, volil Bych Phaeton 😄
Další znalec kterýmu nevadí že Phaeton ve srovnávačkách konkurence porážela eště s minulejma generacema svejch modelů? >😁
Ja si pamatuju hlavne ten legendarni test jak testovali rychly dlouhy dalnicni presuny. Posledni Phaeton, pak snad Ferrari FF, pak Veyron, Gulfstream 200 a Citroen C5. Psali tam neco o tom, ze pak uz mozna jenom raketoplan.. S malym Gulfstreamem to bylo o fous, ale Praha - Manchester dala C5 furt rychlejc. A ta stabilita v tesne podzvukovejch rychlostech, ze prej ani hejno zajicu ve Francii s tim nehlo. Jojo, kdepak nejaky nemecky vejmysly.
Tak ten neznám. Ty kde Phaeton poráží veškerá konkurence a stačej jí na to minulý generace modelů ale jo. Neuvěřitelný kolik lidí to najednou nechce vědět >😒]
To se snad ani nedá slušně komentovat. Vychvalovat jeden z největších prodejních propadáků vyráběných v továrně, která si na sebe ještě od začátku výroby nevydělala.
Když je tak užasný, proč se neprodává a v Americe ho vůbec nepřijali ? Ono boční C-okénko asi nikoho neohromilo a chybějící historickou prestiž taky v apatice nekoupíš. Tu musíš budovat roky. Pro mne zbytečné auto a pouze vrtoch jedno pomatence.
Když je tak užasný, proč se neprodává a v Americe ho vůbec nepřijali ? Ono boční C-okénko asi nikoho neohromilo a chybějící historickou prestiž taky v apatice nekoupíš. Tu musíš budovat roky. Pro mne zbytečné auto a pouze vrtoch jedno pomatence.
Ivošu, a jak bys tu svojí historickou prestiž chtěl získat, kdybys nevyráběl auta?.. >😁 V Americe se nechytají jiné modely jiných automobilek, přičítat tohle k negativům prvního medelu daného segmentu, to je opravdu, ale opravdu směšné. Vždyť PHAETON jako produkt je jen na pochvalu, jak technicky (vztaženo k roku zrodu) tak designově, (vztaženo dokonce absolutně). A propadák? 😄 Doplň si vzdělání a zjisti, jak se prodává v Německu.
Konečně z hlediska stylu ve své třídě - jedinečný produkt.
Konečně z hlediska stylu ve své třídě - jedinečný produkt.
Díky, tak jsem to rychle dostudoval (a nemusel jsem do Plzně). Phaetonů se prodalo v Německu za rok 2013 1561ks (S-Klasse 4963). Jestli je to hodně nebo málo ať si posoudí každý sám. Můj názor se nemění. Je to ztrátový projekt a kdyby nebylo trhu v Číně, tak by asi zašel na "oubytě". Pro mne je výraz božský mimo.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Bohuzel, ale vedle A8 postrada smysl. Muze to byt dobry kup kdyz se bude podbizet cenou, nebo dobry kup kdyz bude vyspelejsi nez A8 (coz snad VW nedovoli, ale ikdyby tak konkurence nespi), ale v teto tride vice nez kde jinde se na to nehraje. Nebudu se divit uspechu v Cine kde ma VW obecne dobre jmeno, ale jinde ve svete? Prijet na obchodni jednani firem v lidovem voze a zaparkovat mezi vozy jako mercedesy a BMW z tech levnejsich a RR / Bentley z tech drazsich?
Na Image se tu hraje hodne a kdyz prejdu jistou VWpositive situaci v CR kde je VW (nasledovan Skodou) hned po Audi to nejlepsi co kdy automobilovy svet spoznal tak mu moc uspechu v Evrope a USA nepredikuju. Sam (byt jde z meho pohledu o cistou fikci a teorii) bych Phaeton vedle A8 ani nezvazoval.
Na Image se tu hraje hodne a kdyz prejdu jistou VWpositive situaci v CR kde je VW (nasledovan Skodou) hned po Audi to nejlepsi co kdy automobilovy svet spoznal tak mu moc uspechu v Evrope a USA nepredikuju. Sam (byt jde z meho pohledu o cistou fikci a teorii) bych Phaeton vedle A8 ani nezvazoval.
Mozna te to prekvapi, ale pro hodne lidi zvlast v dnesni dobe je to ze clovek prijede na jednani v lidovem voze velka vyhoda a kvuli tomu si Phaetony kupovaly. Jinak na jednani s RR/Bentley nikdo neprijede pokud se nedomlouva tezba ropy na Sibiri nebo nove rapove CDcko. Normalni clovek se kolem takovych aut nesmi ani ukazat, aby nebyl povazovan za neseriozniho magora.
Pozor, historie né vždy přála talentovaným jedincům, Phaeton není špatné auto! Obchodní neúspěch s tím nemá co dělat. Osobně mi trošku vadil levnější volant a kokpit jsem čekal o chloupek hodnotnější, jinak to ale jezdilo hezky a technicky bylo celkem kvalitní. Designově pak bez vyloženě výhrad. a 4.2 + péra na vzruchu spolehlivost sama.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Heh, bohužel to není pravda. Phaeton se dá dnes koupit pouze s 3,0 TDi. >😒]
PS: proč je výhodnější jezdit v VW DAS AUTO PHAETON ELECTRIC [odkaz]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]