Tak ti jsou ještě "lepší", než mistři tady, viz závěr tohoto odstavce:
"Nejostřejší sériová verze golfu s tradičním písmenem R prostřednictvím čtyřválcového, turbodmychadlem přeplňovaného motoru 2.0 TSI nabídne rovných 300 koní. To je o 30 koní více než u minulé, tedy šesté generace, kterou ale poháněl šestiválcový motor."
Re: Asi by bylo lepší ty články opisovat pečlivěji
Asi míří na A 45 AMG.
Nicméně stylovější by bylo použít tu novou VR6 ze studie Design Vision GTI concept. Ale asi by si tak zavřeli prostor pro novou RS3.
Re: Asi by bylo lepší ty články opisovat pečlivěji
VR6T by byl zbytečně těžký... a R5T si asi chce nechat Audi pro sebe.
P.S. I přes handicap 60 PS je celkově podstatně lepší (než A45 AMG) i "běžný" GR, viz testy. A už i v češtině (lednové 4x4 Auto).
Re: Asi by bylo lepší ty články opisovat pečlivěji
Údajně se ten stejný pán co je citovaný v Autocaru dohaduje s vedením jestli "jenom" 460 hp nebo rovnou 500 hp. Obojí je podle něj možné. Ale bourá to prý karty marketingu, protože nové Audi TT RS plus nebo jak se to bude jmenovat by už moc nebezpečně lezlo do teritoria R8. Takže prý spekulují jak posunout novou R8 ještě výš než zatím plánovali. To ale asi zase leze už do celokoncernové hierearchie a otevírá otázky, co Lambo etc. Nemají to jednoduché, přeplňované motory jdou rychle nahoru a už i ty největší atmosféry začínají mít honičky.....
ale k comu je dobrych 300 koni v beznom golfe a pre koho?, Ludia kupujuci si sportove auta pozeraju aj na dizajn a charizmu a styl, urcite radsej vezmem 270 konove RCZ R ktore je krasne a ma styl a charizmu
to uz mozem rovno siahnut po tomto [odkaz] - tiez rovnaka somarina
Nikdo nekupoval? Původní plán vyrobit sérii 8tis. kusů RS musel být navýšen na 11 tis. a o RS500 se strhla taková bitva, že celá série 500ks byla vyprodaná během několika hodin a do ČR se dostalo jenom 5 ks.
Treba ja, za sportovni auto to nepozaduju ale to ani rcz a podobne na to mam dva seveny a na okruhu placku. Ja to budu pouzivat na rychle presuny kratkych vzdalenosti za kazdeho pocasi
bude to snížení hmotnosti,pokud půjde hodně kilo dolů,tak by to mohlo být zajímavé,tučné hatchbacky s 300 k jsou sice rychlé,ale nijak zvlášť obratné,takže snižování hmotnosti je ta správná cesta k zábavnému lidovému sporťáku.No uvidíme,co se z toho vyklube.
Vsadil bych se, že než přijde nový CTR na trh, bude už současný časový rekord MRS překonaný... Nebožáci u Hondy, tak ještě dnes neví, co vlastně budou muset nakonec překonávat. Není nic horšího, než podobné plány avizovat několik let dopředu. Pak už nemůžou ani překvapit, pouze buď nezklamou, nebo naopak zklamou...
Není obecně lepší prostě přijít (bez předčasných zbytečných slibů), vidět a zvítězit.
No, moc bych za to nedal a už vůbec bych nic nevsadil.
Avizovaný termín uvedení CTR je šíleně daleko. Šíleně! Dnešní doba, to je cvrkot, co šest let nový model, co tři alespoň facelift. Nikdo nechce zůstat pozadu, každej na sobě maká.
No a jak to bude? Japonci to ani neví, ale honí se za imaginárním časem, který, asi nemají šanci porazit...
Co je sileneho na roku 2015, co je na nem silene daleko? Dnesni doba je cvrkot, pak se tu taky objevuji same rychlokvasky, co proste na okruhu nepredvedou nic. Nikdy by me nenapadlo, ze super truper Golf R neporazi Megana RS. Jinak ten imaginarni cas neni asi Megana RS, ale cas pod 8min, coz by byl slusnej mazec. Je otazak jestli neprijde Type-R v 10 Gm proste takto na konci 9G to nedava moc smysl, ale rok 2015 je danej, tak uvidime.
Co? No výroba má začít až v roce 2015, a kdy se auto dostane lidem do rukou? Za jakým časem se honí? Kde bude za rok a půl ne li více, konkurence? A nejde jen o VW.
Treba Jazz se zacal vyrabet ve 2013 na podzim a trhal v rijnu v Japonsku rekordy ;-)
Takze bych to nevidel jako ty na 3 roky, ale tak na 3 mesice ;-) Preci jen ta doba je dnes cvrkot ;-) Jinak co vim z Hondacky prezentace, tak se ma v roce 2015 dostat na trh, takze k zakaznikum ;-)
Tim reaguji na to jaky je to dnes cvrkot ;-) co 6 let to novy model, co 3 roky facelift. Jinak jestli se nepletu tak treba Civic mel snad 5lety cyklus, to je teprv cvrkot >:D
Hluboka myslenka ;-)
"Pak už nemůžou ani překvapit, pouze buď nezklamou, nebo naopak zklamou..."
Jinak
"Není obecně lepší prostě přijít (bez předčasných zbytečných slibů), vidět a zvítězit."
tohle se lehce napise, ale hure udela. Kdyz vykonejsi auto s pohonem 4 kol (Golf R) je pomalejsi nez rekordni cas predokolky, tak to asi nebude takova prkotina a asi bude neco spatne nebo neco hodne dobre. Proste sance ze prijde nejaka rychlokvaska od koncernu co ten cas udela je pravdepodobnost jako vyhrat ve sportce. Pak se tu musi stavet koncepcni herka s karbonem (ktera vyrobu ani neuvidi) aby byla rychla aspon jako tuctova froncouzska predokolka ;-) Za tri roky tu uz bude davno Civic G10 ;-)
Víš, Šušu, co je na tvém příspěvku docela vtipné? Že tu vaříš ze vduchu a z vody...
Smutné ale pravda. Honda v současné době NIC nemá. Nezbývá nic, než snít o lepších zítřcích.
Jistěže počkáme, u CTR ani nic jiného nezbývá. Ale to, že někdo mluví dopředu o tom, že si věří, automaticky neznamená, že už má k tomu reálně výrazně blíž, než ti, kteří zatím (v tomto ohledu) skromně mlčí. Konkurence CTR je/bude poměrně široká.
Logickou výhodou CTR bude v tomto směru fakt, že si čas na konkrétním okruhu zvolil jakou jistou prioritu a tomu ochotně podřídí/obětují i celkové vlastnosti hh.
jenže ring není klasický okruh , ring je uzavřená okreska ;-) a kde jinde by měl hh dominovat , takže celkové vlastnosti budou nastaveny tak aby fungovali tam kde mají , ostatní je kompromis .
NS není okreska, probůh, ano, není to klasický okruh délkou ani profilem, právně je NS uzavřená Bundesstrasse, žádná okreska!
Já vím, že to máte z těch časopisů, kde redaktor jede po nějaké zatočenější silnici první třídy široké deset metrů s perfektním povrchem a blábolí o tom, jak je to auto na okresce úžasné, ale okreska je silnice druhé třídy, v českém podání tak kolem šesti metrů šířky, povrch typu záplata/díra/hrbol, žádné krajnice a svodidla. To nemá s NS společného zhola nic, stejně jako okreska v německém podání.
No právě. Podívej se na časy na ringu, podívej se na to čím jezdíš, dej to do kontextu české okresky II. nebo III. třídy a odpověz si jestli tě mrzí, že jsi na ringu pomalejší. ;-)
P.S. Mě odpovídat nemusíš. ;-)
Každý nemá nutkavou potřebu poměřovat si při každé příležitodti pinďoura...
Když si budu kupovat auto na závodění po konkrétním okruhu, bude mě taky čas na kolo hodně zajímat, ale u auta homologovaného a určeného primárně pro běžný provoz?
Nejsem plakátový puberťák, abych si vysnil hh primárně podle údajného času na ringu.
I na tom MRS vidím mnohem zajímavější věci (pro které je hodně zajímavý), než je jeho démonizovaný čas. Celkové pocity z vozu v souvislosti s osobními preferencemi jsou u hh nesrovnatelně podstatnější, než to kde přesně se zastaví stopky po jedno kole na NS.
A každý "sériový" fwd hb/hh je na okruhu jedním velkým kompromisem, i kdyby byl v té nejCUPovější verzi.
Přeměřovat piňďoura si nemusíš ale snad od toho sportovní auta jsou ne? k závodění (sportování) jeden předhání druhýho , všichni chtějí být nejrychlejší teda skoro všichni.
No nevim, me meritelny hodnoty neprijdou jen jako takove to hospodske tlachani o tahu vocpoda ;-)
Nechal bych to spise na ten vysledek, jinak je to debata o nicem ;-) Dopadne to tak, ze bud bude nejrychlejsi nebo hodne rychle, rychlejsi nez co nabizi koncern a to preci neni spatne, ne?
Nejde o premerovani pindoura, ale Honda chce prodavat sportovni auto a to jaksi bez casu nema moc smysl. Ono prijit s necim jako je GTI, tedy prumerne rychlym autem by pro Hondu nebylo reseni.
Samozrejme ze jde o "Celkové pocity z vozu v souvislosti s osobními preferencemi jsou u hh nesrovnatelně podstatnější" To u Hondy plati, da se rici, to je samozrejmost. Rizeni, prevodovka, motor,... je i u bezne produkce na spickove urovni, takze se da predpokladat ze bude Honda nabizet vyladenou spicku ve tride.
[odkaz]
Záleží jak pro koho. Sakra ty tady dneska předvádíš teorie, jak kdyby se jezdil jen na místě spolujezdce a ještě s podpr*elníkem.
Jedno z nejpříjemějších a nejdostupnějších řidičských svezení dnes máš se Swiftem Sport. Je to "pomalé" (viděl jsi někdy nejaký čas?), ale je to přístupné, vyvážené, pocitově hravá jízda bez extra stresu. Prostě taková srandička. Vedle toho můžeš brousit okresku ve 458 a na vše ostatní se dívat z patra, protože jsi prostě na vrcholu potravního řetězce. No ale kolik lidí se řidičsky s tou 458 na té okresce na ten vrchol dostane ? Hm.
A tady se bavíme v kontextu třídy HH ! Tedy kompromisních aut, kde velkou část potencionální klientely tvoří nezávodníci. Kdo bude chtít opravdu brousit volant, stejně půjde dál a nezmění na tom nic ani sebeostřejší CTR. Čas nečas.
Podívej se na časy okreskodrtičů v podobě Eva a STi. Nějak to nezapadá do playstation života.
Ma-nema nema cenu resit. V Japonsku a v USA se ji zvedli prodeje a v Evrope toho stejne moc CTR nezmeni.
Jinak samo ze jde o vareni z vody, pac nikdo vlastne nevi co to bude za auto. Honda chce neceho dosahnout a pak se to da overit. Chce nabidnout rychle auto, s kterym budou rychly i ostatni a ne jen testovaci pilot co toho ma plne ruce prace. Rekl bych ze si dala hodne vysoky cil a da to i praci v porovnani prumerne rychleho auta.
Zato u vw a Golfu R je to vtipne jak v te nedavne reklama [odkaz]
Da se do hromady to nejlepsi, nezavisle zaveseni na podvozku, extra vykony turbomotor, pohon 4x4 a vysledek staji za houno v casovem porovnani s Meganem casto zde nazyvanym francouzskym krapem.
Nema cenu resit co bude, ale co uz je a proc je to tak pomale, kde asi soudruzi z NDR udelali chybu? ;-)
Problem je ze tu zacnete s casem a cilem Hondy a pak to otocite, ze vlastne nechcete super rychle auto, ale auto na bezne jezdeni. Vzdyt vlastne uz nabizite treba Fabii HTP? ;-)
Nikde nepíšu, kdo ten rekord překoná, třeba to bude znovu nějaká CUP verze MRS. Ale kdo to bude není pro slib Hondy vůbec podstatné, pokud to někdy nebude slibovaný nový CTR. Jediné v čem máš možná pravdu je fakt, že i Civic G10 může přijít dřív, než slibovaná nová GTR. :*);-)
Myslim ze to bude zajimave, na rok 2015 je hlaseno hodne novinek. Honda nerika, ze bude dalsich 100 let nejrychlejsi, ale ze s tim autem co bude nabizet prekona minimalne cas MRS. Oosbne by se mi libilo, a dle meho by bylo i rozumnejsi, kdyby v roce 2015 prislo CTR jako Civic 10G. Prodejne do budoucna by to davalo vice smysl. Jestli potom cas CTR prekona za rok jina predokolka je velmi malo pravdepodobne, pac na Golfu R je videt ze to neni hup na kravu uz je tele ;-)
No jestli cas MRS prekona kdejaky garaznik, tak nechapu ze uz nejsou vyvojari z vw davno na dlazbe ;-)
Kdyz Honda rekla, ze to bude o case chtela se jiste vyhnout temto bachorkam, ze kdyby chtela, tak by to dokazala, ale ona nechtela, ona chtela jen udelat HH jako low-cost model. Pamatuji, jak se tu ozyvalo porad ze CTRku chybi rychlost, tah vocpoda a ted kdyz pravdepodobne bude je to spatne, pac vsichni chceme auto na bezne jezdeni. Mylsim ze kazdy si vybere co uzna za vhodne. Spise nez vykony Hondy bude zajimava cenovka, ktera to muze zazdit. Tim bych se zabyval spise, pac tady na tom bude zavyset uspech.
Naladit auto pro čas na ringu je jedna věc a postavit auto pro lidi, aby ho mohli a chtěli používat každý den, je věc druhá.
Na co cílí VW, ti snad vysvětlovat nemusím. ;-)
Jasne, ale opravdu jsem nepochyboval, ze GR cas Megana RS zvladne, pro me byl vysledek obrovske prekvapeni. Navrhuji se nechat prekvapit co nabidne CTR a dal o tom tady zbytecne neplkat, neni nam uz davno 15 let, ne? Pekny vikend
Ty jsi opravdu naivka. Prakticky jakákoliv automobilka dnes dokáže postavit prakticky jakékoliv auto. Záleží jen na tom, co postavit CHTĚJÍ, aby to zapadalo do portfolia a image značky a aby to sedělo po ekonomické stránce (a někdy ani to ne).
Jasne, proto treba v motorsportu nekteri vyhravaji a druzi ne, protoze nechteji.
Co kdo chce je videt na bezne produkci, to zas bylo moudro. Myslis snad ze by Honda nebyla schopna postavit lepsi 4kolku nez je GR, o pohonu, podvozku, prevodovce, rizeni, motoru ani trochu nepochybuji.
V motorsportu jdeš na hranu. Tam už jsou znám minimální rozdíly a také kvality jezdce.
Samozřejmě, že by Honda byla schopna postavit "lepší" 4kolku než GR. Vždyť o tom píšu. Ano, co kdo chce je vidět na běžné produkci.
Za stejnou cenu rozhodne ne. Honda by totiz musela specialne jen pro tento model vyvinout system pohonu 4X4 (ten z CR-V je spatny vtip), prekopat celou platformu soucasneho civica, protoze konstrukcne nesmyslne umisteni nadrze brani aplikaci pohonu vsech kol, vyvinout viceprvek, turbomotor, adaptivni tlumice, pripadne DSG.
Problém je, že si pleteš dva velmi rozdílné světy: Motorsport a běžnou produkci.
Reálné zákazníky zajímá logicky to, co se jim skutečně nabízí, na to, co by automobilka byla /nebyla schopna postavit se tu pochopitelně nehraje.
Automobilka jako je VW (nebo třeba Toyota...) by také jistě mohla postavit rychlejší hh, než je MRS, ale za "cenu" (a tím nemyslím jen finance), kterou nehodlá akceptovat.
Jenže poslední CTR už nemělo ani tu špičkovou rychlost (v rámci hh), ani netáhlo "vocpoda" na běžné ježdění, proto logicky přišla částečná kritika v tomto duchu.
Pokud bude "pravděpodobně" příští CTR špičkově rychlá a bude táhnout "vocpoda", nebude v tomto ohledu logicky co kritizovat. Pokud je čeho se obávat, je to mnohem spíš případné obětování denní použitelnosti (pro hh typické) na úkor dosaženého času na NS. Udělat sportovní (nikoli univerzální) auto "za každou cenu" s karoserií hb, mě obecně nepřijde smysluplné. Pokud nechci hh jako "2 různá auta v jednom balení", proč to dělat s karoserií hb a neudělat rovnou sportovní (otevřené/kupé) auto?
... o univerzalnosti hh samozrejme je ale bud si budes vozit svoji rozmazlenou zadel v golfu nebo trosku zatnes zuby a budes jezdit v necem schopnejsim treba jako frs...a ver ze by si to taky vydrzel.
Vím jaké je to z a volantem FoIIRS. Ale proč bych měl zrovna v hh něco "vydržet" a ještě za to dávat takový balík peněz. FoIIRS není ani dokonalý hh, ani dokonalé sportovní (pocitově "superzábavné") auto. Vydržet se to dá např. taky v Caterhamu, ale tam to za to svezení opravdu stojí, tam v tomto ohledu dostaneš něco co ti žádný sériový hh (zvlášť s fwd) nemůže dát, i kdyby měl nakrásně 500 koní a 5 samosvorů k tomu a červený diplom za superčas na NS...
Sranda je, že to VW nic nerozhlašuje předem, jen postaví auto a začne ho prodávat. Čas nečas. Honda vykřikuje o dobití pevnosti, která je ale 2 roky stará a nikdo to beranidlo ještě neviděl.
Hondě přeji, aby se jí to povedlo a aby postavila auto na vrcholu.
Co by melo vw rozhlasovat predemu GTI nebo GR, ze nezvladne cas MRS???
Jinak marketingove je asi jasny ze to ma duvod nebo myslis ze by udelala diru do sveta necim co je hodne dobry, ale nikdo o tom nebude nic vedet?
Ty děláš, jak kdyby byla Honda neznámou automobilkou, která nyní za každou cenu potřebuje zaujmout senzací. Přitom stačí postavit "klasickou" Hondu. Delikátní ovladatelnost, cit ve vedení, mechanickou přesnost. Nepotřebují vytahovat nějaké časy.
Jenže na sebe nestrhla pozornost "honda vlastnostmi", které lze posoudit až za volantem, ale něčím, co se nemusí povést. A hlavně něčím pro čehož splnení možná bude muset ustoupit z letité definice svého vozu. A nebo díky čemuž si zůží potencionální okruh zákazníků. Viz. R26.R jako extrémní příklad.
ještě tenhle pekáč není pořádně vyzkoušený a v nabídce není a tak dohady jaký bude ... jo možná bude... dobrý, ale to je vše. Kdo si ho z vás co tady melete koupí??? Já to nebudu určitě ... :-! Od VW nic nekoupím i kdyby byla SLEVA 50% ... I TA SLEVA SE MUSÍ ZAPLATIT ;-)
Tohle není příští CTR, se kterou se Honda chvástá několik let dopředu s tím, že jednou na 100% trhne traťový rekord. Tam směřuj svou případnou kritiku v tomto duchu. Tady se naopak bavíme pouze o tovární úpravě hh, který je už reálně na trhu a proběhly už i jeho testy (včetně těch srovnávacích). A ohledně verze evo VW zatím nikomu nic (závazně) neslibuje...
A od koho by sis nic nekoupil je naopak šíleně zajímavá informace, v tomto ohledu připomínáš Adu, ten v tom také podobně "značkově" jasno.
>:D Zařazení k Adovi neberu, takový ..... nejsem . Od VW jsem měl několik aut a myslím, že mám do konce svýho života vybráno. To neznamená, že jsou to špatný auta! Když jsem byl mladší, tak jsem nosil tehdejší obuvnický hit Prestige, dnes už je nenosím ... :yes:
V principu je to stejné jako u Ady. Oba máte (z minulosti) údajně špatné zkušenosti s konkrétní značkou a na tomto základě o nich máte obecně naprosto jasno i do budoucna.
Tak takhle diskuze mě donutila k registraci...V tuhle chvílí řídím aktuální GTI Performace a na R čekám. V žádném případě nebudu tvrdit, že je Golf nejrychlejší. Není, protože to VW nechce. Oproti většině diskutujících jsem řídil jak Ford, tak Megana, Astru OPC i poslední Hondu. Hot hatch má být auto použitelné pro normální cestování s tím, že když chci, tak si i užiju. A v tuto chvíli mi tohle nabízí pouze VW. Dlouhodobá spotřeba 8,8. Stavitelný podvozek, který během okamžiku z toho auta udělá komfortní rodinný vůz, interiér, který vypadá jako v dospělém autě a ne nějaký kosmický plastik fantastik a festival laciných plastů a toxického lepidla. Samozřejmě mě na tom autě několik věcí strašlivě štve. Ale nic lepšího za podobné peníze jsem nenašel...
Každý hh je auto použitelný pro normální cestování některý více některý méně a je jen na tobě co tě láká víc. Více zábavy znamená méně komfortu a naopak . Jasný pokud máš doma dvě malý děti , často cestujete a dovolenkujete tak kupovat si na to MRS je totálně vedle , na tohle se prostě nejvíc hodí Golf o tom se hádat nebudu .
Logicky vycházím (pouze) z toho, co jsi zde k tomu napsal, jiné/další informace k tomu nemám. Pokud máš nějaké, které můj nabytý dojem vyvrací, sem s nimi.