Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Golf R Evo: Nejostřejší legenda se představí v Pekingu

Verze R již nebude nejsilnější v nabídce Golfu. Pekingský autosalon odhalí něco ještě dramatičtějšího.
Zpět na článek
23. 1. 2014 16:23
23. 1. 2014 18:13
23. 1. 2014 19:08
23. 1. 2014 21:04
23. 1. 2014 21:45
23. 1. 2014 21:52
23. 1. 2014 20:36
23. 1. 2014 20:44
23. 1. 2014 21:00
23. 1. 2014 23:58
24. 1. 2014 00:23
24. 1. 2014 02:16
24. 1. 2014 07:03
24. 1. 2014 10:22
24. 1. 2014 10:32
24. 1. 2014 10:55
24. 1. 2014 02:40
24. 1. 2014 10:31
24. 1. 2014 10:35
24. 1. 2014 10:58
24. 1. 2014 12:37
24. 1. 2014 13:18
24. 1. 2014 13:52
24. 1. 2014 10:20
24. 1. 2014 10:37
24. 1. 2014 11:02
23. 1. 2014 23:25
24. 1. 2014 08:11
23. 1. 2014 16:23
Tak...
...snad se dostanou pod 1400 kg ;-)
Rozbalit vlákno
6
23. 1. 2014 18:13
Re: Tak...
Podle Autocaru "Wolsfburg insider" tvrdí že jo.
Avatar - Nerez
23. 1. 2014 19:08
Re: Tak...
[odkaz]

Více info zde.
Avatar - white label
23. 1. 2014 21:04
Re: Tak...
Tak ti jsou ještě "lepší", než mistři tady, viz závěr tohoto odstavce:
"Nejostřejší sériová verze golfu s tradičním písmenem R prostřednictvím čtyřválcového, turbodmychadlem přeplňovaného motoru 2.0 TSI nabídne rovných 300 koní. To je o 30 koní více než u minulé, tedy šesté generace, kterou ale poháněl šestiválcový motor."

>:D :no:
Avatar - Nerez
23. 1. 2014 21:45
Re: Tak...
Aj múdrý schybí >:D
Avatar - white label
23. 1. 2014 21:52
Re: Tak...
Na Novinkách - evidentně ano.
Avatar - šmoula nešika
23. 1. 2014 22:53
Re: Tak...
Jo, taky jsem na to koukal...
Avatar - Ham.
23. 1. 2014 17:20
Asi by bylo lepší ty články opisovat pečlivěji
a ne každou pátou větu a ještě do toho vkládat vlastní, nepříliš důvěryhodné úvahy.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
23. 1. 2014 21:09
Re: Asi by bylo lepší ty články opisovat pečlivěji
díky za relevantní info :yes:
Avatar - white label
23. 1. 2014 21:36
Re: Asi by bylo lepší ty články opisovat pečlivěji
Konečně nějaký slušný zdroj.
370 PS a 4x4 pod 1400 kg zní neskutečně nadějně.
:yes:

P.S. Akorát chudáci antivwfuns, někteří by z toho možná chytli doživotní kopřivku.
Avatar - Ham.
23. 1. 2014 21:56
Re: Asi by bylo lepší ty články opisovat pečlivěji
Asi míří na A 45 AMG.
Nicméně stylovější by bylo použít tu novou VR6 ze studie Design Vision GTI concept. Ale asi by si tak zavřeli prostor pro novou RS3.
Avatar - white label
23. 1. 2014 22:02
Re: Asi by bylo lepší ty články opisovat pečlivěji
VR6T by byl zbytečně těžký... a R5T si asi chce nechat Audi pro sebe.
P.S. I přes handicap 60 PS je celkově podstatně lepší (než A45 AMG) i "běžný" GR, viz testy. A už i v češtině (lednové 4x4 Auto).
Avatar - Ham.
24. 1. 2014 14:17
Re: Asi by bylo lepší ty články opisovat pečlivěji
Údajně to má vypadat tak, že v dubnu současně představí S3 plus a tento Golf R Evo oba se stejným motorem 370bhp a s podzimem má přijít nová RS3.
Avatar - white label
24. 1. 2014 14:20
Re: Asi by bylo lepší ty články opisovat pečlivěji
Tak to můžeme na podzim čekat RS3 s R5T s +400 PS.
Avatar - Ham.
24. 1. 2014 15:03
Re: Asi by bylo lepší ty články opisovat pečlivěji
Údajně se ten stejný pán co je citovaný v Autocaru dohaduje s vedením jestli "jenom" 460 hp nebo rovnou 500 hp. Obojí je podle něj možné. Ale bourá to prý karty marketingu, protože nové Audi TT RS plus nebo jak se to bude jmenovat by už moc nebezpečně lezlo do teritoria R8. Takže prý spekulují jak posunout novou R8 ještě výš než zatím plánovali. To ale asi zase leze už do celokoncernové hierearchie a otevírá otázky, co Lambo etc. Nemají to jednoduché, přeplňované motory jdou rychle nahoru a už i ty největší atmosféry začínají mít honičky.....
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2014 17:26
teda ja neviem
ale k comu je dobrych 300 koni v beznom golfe a pre koho?, Ludia kupujuci si sportove auta pozeraju aj na dizajn a charizmu a styl, urcite radsej vezmem 270 konove RCZ R ktore je krasne a ma styl a charizmu

to uz mozem rovno siahnut po tomto [odkaz] - tiez rovnaka somarina
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Nerez
23. 1. 2014 17:34
Re: teda ja neviem
Co ty víš o lidech, kteří si kupují sportovní auta?
Každý si koupí co bude chtít, nevím proč musíš za každou cenu shazovat cokoliv od VW.

Podlé tvé logiky by byla k ničemu i Kia Ceed GT, protože přece lidi co kupují sportovní auta chtějí charisma a styl. A styl je to, co Kia nemá...
Avatar - Ham.
23. 1. 2014 17:48
Re: teda ja neviem
K čemu je dobrých 300 koní a pro koho? No pro tebe evidentně ne, tobě jistě stačí 60 v nějaké charismatické sekačce. :-)
Avatar - Ozzman
23. 1. 2014 18:21
Re: teda ja neviem
[odkaz] Tohle jsem si právě představil >:D >:D Topper jede >:D
Avatar - Ham.
23. 1. 2014 18:26
Re: teda ja neviem
:yes: :yes: >:D >:D >:D
A ještě by za sebou mohl táhnout velkého žlutého kačera...
Avatar - Ozzman
23. 1. 2014 18:38
Re: teda ja neviem
Myslim, že ten JohnDeer má charisma až na pole! >:D
23. 1. 2014 18:23
Re: teda ja neviem
Paklize to nevis, tak je jasne, ze nejsi cilova skupina pro takove auto.

Ja to treba vim, takove podobne auto mam a pristi bude taky zrejme v obdobnem stylu.

A na veci, ktere zminujes, jsem se treba vubec nedival ... Zajimaly mne uplne jine veci.
Avatar - white label
23. 1. 2014 21:10
Re: teda ja neviem
Určitě častěji využiješ 300 PS u AWD, než 270 PS u FWD. A co pak říkáš na takový fwd FoFoII RS. Totální šílenost pro nikoho, co?
23. 1. 2014 21:22
Re: teda ja neviem
Samozrejme. Proto to nikdo nekupoval a na ceste to skoro nepotkas ...
Avatar - Ham.
23. 1. 2014 21:53
Re: teda ja neviem
Nikdo nekupoval? Původní plán vyrobit sérii 8tis. kusů RS musel být navýšen na 11 tis. a o RS500 se strhla taková bitva, že celá série 500ks byla vyprodaná během několika hodin a do ČR se dostalo jenom 5 ks.
23. 1. 2014 21:55
Re: teda ja neviem
Bazinga ...
Avatar - Ham.
23. 1. 2014 22:13
Re: teda ja neviem
:-) :yes: (mohlo mi to dojít na základě tvého příspěvku 18:23)
23. 1. 2014 23:19
Re: teda ja neviem
To je pravda, na druhou stranu bylo dost majitelů, kteří se ho do roka zbavovali :-)
Avatar - Ham.
23. 1. 2014 23:37
Re: teda ja neviem
Tak 350 hp v předokolce to už chce opravdu blázna. :-)
23. 1. 2014 23:46
Re: teda ja neviem
To teda :-) Ale myslel jsem "obyčejná" RS...
Avatar - Ham.
23. 1. 2014 23:51
Re: teda ja neviem
I 305hp je na předokolku trochu zu viel.
24. 1. 2014 07:36
Re: teda ja neviem
Treba ja, za sportovni auto to nepozaduju ale to ani rcz a podobne na to mam dva seveny a na okruhu placku. Ja to budu pouzivat na rychle presuny kratkych vzdalenosti za kazdeho pocasi
23. 1. 2014 17:51
Jsem zvědavý,jak razantní
bude to snížení hmotnosti,pokud půjde hodně kilo dolů,tak by to mohlo být zajímavé,tučné hatchbacky s 300 k jsou sice rychlé,ale nijak zvlášť obratné,takže snižování hmotnosti je ta správná cesta k zábavnému lidovému sporťáku.No uvidíme,co se z toho vyklube.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Typhoon
23. 1. 2014 20:42
Re: Jsem zvědavý,jak razantní
Nevyjde levněji zhubnout sám?
Teď vážně, taky jsem zvědavý, o kolik se to podaří.
Avatar - MamutJDM
23. 1. 2014 20:36
Nudny Golf
GOLF >:D ten uvidi tak akorat zadni svetla o novyho Civica Type r >:-[]
Rozbalit vlákno
66
Avatar - Typhoon
23. 1. 2014 20:44
Re: Nudny Golf
...při předjíždění o kolo...o dvě...o tři...
23. 1. 2014 21:00
Re: Nudny Golf
Za rok ... dva ... tri?
Avatar - white label
23. 1. 2014 21:12
Re: Nudny Golf
Ano, dřív jak za tři roky zřejmě nová CTR ani reálně nepřijde na trh. >:-[] ;-)
Avatar - Choochoo
23. 1. 2014 23:15
Re: Nudny Golf
Kdy prijde do opozdene Evropy bude zajimave. Treba takovy Jazz III v japonsku 2013 a v Evrope bude az 2015 a porad to bude stacit ;-)
Avatar - white label
23. 1. 2014 21:13
Re: Nudny Golf
A co dalšího se ti ještě v noci zdává... :*) ;-)
23. 1. 2014 21:32
Re: Nudny Golf
Ne, že bych se na nový Civic taky netěšil, ale to o čem píšeš, to je hudba hodně vzdálené budoucnosti. Za tu dobu tady pomalu bude nový Golf.
Avatar - white label
23. 1. 2014 21:58
Re: Nudny Golf
Vsadil bych se, že než přijde nový CTR na trh, bude už současný časový rekord MRS překonaný... Nebožáci u Hondy, tak ještě dnes neví, co vlastně budou muset nakonec překonávat. Není nic horšího, než podobné plány avizovat několik let dopředu. Pak už nemůžou ani překvapit, pouze buď nezklamou, nebo naopak zklamou...
Není obecně lepší prostě přijít (bez předčasných zbytečných slibů), vidět a zvítězit.
23. 1. 2014 22:17
Re: Nudny Golf
No, moc bych za to nedal a už vůbec bych nic nevsadil.
Avizovaný termín uvedení CTR je šíleně daleko. Šíleně! Dnešní doba, to je cvrkot, co šest let nový model, co tři alespoň facelift. Nikdo nechce zůstat pozadu, každej na sobě maká.

No a jak to bude? Japonci to ani neví, ale honí se za imaginárním časem, který, asi nemají šanci porazit...
Avatar - Choochoo
23. 1. 2014 23:09
Re: Nudny Golf
Co je sileneho na roku 2015, co je na nem silene daleko? Dnesni doba je cvrkot, pak se tu taky objevuji same rychlokvasky, co proste na okruhu nepredvedou nic. Nikdy by me nenapadlo, ze super truper Golf R neporazi Megana RS. Jinak ten imaginarni cas neni asi Megana RS, ale cas pod 8min, coz by byl slusnej mazec. Je otazak jestli neprijde Type-R v 10 Gm proste takto na konci 9G to nedava moc smysl, ale rok 2015 je danej, tak uvidime.
23. 1. 2014 23:15
Re: Nudny Golf
Co? No výroba má začít až v roce 2015, a kdy se auto dostane lidem do rukou? Za jakým časem se honí? Kde bude za rok a půl ne li více, konkurence? A nejde jen o VW.
Avatar - Choochoo
24. 1. 2014 09:50
Re: Nudny Golf
Treba Jazz se zacal vyrabet ve 2013 na podzim a trhal v rijnu v Japonsku rekordy ;-)
Takze bych to nevidel jako ty na 3 roky, ale tak na 3 mesice ;-) Preci jen ta doba je dnes cvrkot ;-) Jinak co vim z Hondacky prezentace, tak se ma v roce 2015 dostat na trh, takze k zakaznikum ;-)
24. 1. 2014 09:56
Re: Nudny Golf
Ono, označení že v oce 2015 je poměrně široký záběr. ;-)
Avatar - Choochoo
24. 1. 2014 09:48
Re: Nudny Golf
Jinak co Polo, co Phaeton, co ty skvosty v Cine? Dohromady tomu bude asi tak jako nejstarsi lajne na zimnich OH >:D
24. 1. 2014 09:57
Re: Nudny Golf
A tím si chtěl naznačit v souvislosti s CTR co?
Avatar - Choochoo
24. 1. 2014 10:03
Re: Nudny Golf
Tim reaguji na to jaky je to dnes cvrkot ;-) co 6 let to novy model, co 3 roky facelift. Jinak jestli se nepletu tak treba Civic mel snad 5lety cyklus, to je teprv cvrkot >:D
24. 1. 2014 10:17
Re: Nudny Golf
Sranda je, podívat se, kolik nabízí VW modelů. Jen on jich má snad přes 60. ;-)
A kde jsou ostatní koncernové značky?
Avatar - Choochoo
23. 1. 2014 23:05
Re: Nudny Golf
Hluboka myslenka ;-)
"Pak už nemůžou ani překvapit, pouze buď nezklamou, nebo naopak zklamou..."

Jinak
"Není obecně lepší prostě přijít (bez předčasných zbytečných slibů), vidět a zvítězit."
tohle se lehce napise, ale hure udela. Kdyz vykonejsi auto s pohonem 4 kol (Golf R) je pomalejsi nez rekordni cas predokolky, tak to asi nebude takova prkotina a asi bude neco spatne nebo neco hodne dobre. Proste sance ze prijde nejaka rychlokvaska od koncernu co ten cas udela je pravdepodobnost jako vyhrat ve sportce. Pak se tu musi stavet koncepcni herka s karbonem (ktera vyrobu ani neuvidi) aby byla rychla aspon jako tuctova froncouzska predokolka ;-) Za tri roky tu uz bude davno Civic G10 ;-)
23. 1. 2014 23:17
Re: Nudny Golf
Víš, Šušu, co je na tvém příspěvku docela vtipné? Že tu vaříš ze vduchu a z vody...
Smutné ale pravda. Honda v současné době NIC nemá. Nezbývá nic, než snít o lepších zítřcích.
Avatar - JDM
23. 1. 2014 23:58
Re: Nudny Golf
zatímco ostatní maj plný sklady "supersportů" ale kolo si změřit radši nenechaj aby se nezjistilo že je to pomalý houno ...
24. 1. 2014 00:10
Re: Nudny Golf
I tak se na to můžeš dívat, i tím se utěšovat. ;-)

Je to pořád na téma: Nikdo vám nedá víc, než já vám slíbím. >:D
Avatar - JDM
24. 1. 2014 00:23
Re: Nudny Golf
počkáme si a pak se uvidí ;-) Honda se alespoň o to pokusí zatímco ostatní moc dobře ví na čem jsou ...
Avatar - white label
24. 1. 2014 00:32
Re: Nudny Golf
Jistěže počkáme, u CTR ani nic jiného nezbývá. Ale to, že někdo mluví dopředu o tom, že si věří, automaticky neznamená, že už má k tomu reálně výrazně blíž, než ti, kteří zatím (v tomto ohledu) skromně mlčí. Konkurence CTR je/bude poměrně široká.
Logickou výhodou CTR bude v tomto směru fakt, že si čas na konkrétním okruhu zvolil jakou jistou prioritu a tomu ochotně podřídí/obětují i celkové vlastnosti hh.
Avatar - JDM
24. 1. 2014 02:16
Re: Nudny Golf
jenže ring není klasický okruh , ring je uzavřená okreska ;-) a kde jinde by měl hh dominovat , takže celkové vlastnosti budou nastaveny tak aby fungovali tam kde mají , ostatní je kompromis .
Avatar - Dinar
24. 1. 2014 07:03
Re: Nudny Golf
NS není okreska, probůh, ano, není to klasický okruh délkou ani profilem, právně je NS uzavřená Bundesstrasse, žádná okreska!

Já vím, že to máte z těch časopisů, kde redaktor jede po nějaké zatočenější silnici první třídy široké deset metrů s perfektním povrchem a blábolí o tom, jak je to auto na okresce úžasné, ale okreska je silnice druhé třídy, v českém podání tak kolem šesti metrů šířky, povrch typu záplata/díra/hrbol, žádné krajnice a svodidla. To nemá s NS společného zhola nic, stejně jako okreska v německém podání.
24. 1. 2014 10:22
Re: Nudny Golf
To víš, tady si každej představuje, jak s megošem dává 20km mezi vesnicema za 8 min. >:D
Avatar - JDM
24. 1. 2014 10:32
Re: Nudny Golf
a proc ne? nekdo kdo umi ridit si to klidne davat muze nerikam ze za 8m ale rozhodne rychlejc nez ostatni hh...
24. 1. 2014 10:55
Re: Nudny Golf
No právě. Podívej se na časy na ringu, podívej se na to čím jezdíš, dej to do kontextu české okresky II. nebo III. třídy a odpověz si jestli tě mrzí, že jsi na ringu pomalejší. ;-)
P.S. Mě odpovídat nemusíš. ;-)
Avatar - white label
24. 1. 2014 00:27
Re: Nudny Golf
Každý nemá nutkavou potřebu poměřovat si při každé příležitodti pinďoura...
Když si budu kupovat auto na závodění po konkrétním okruhu, bude mě taky čas na kolo hodně zajímat, ale u auta homologovaného a určeného primárně pro běžný provoz?
Nejsem plakátový puberťák, abych si vysnil hh primárně podle údajného času na ringu.
I na tom MRS vidím mnohem zajímavější věci (pro které je hodně zajímavý), než je jeho démonizovaný čas. Celkové pocity z vozu v souvislosti s osobními preferencemi jsou u hh nesrovnatelně podstatnější, než to kde přesně se zastaví stopky po jedno kole na NS.
A každý "sériový" fwd hb/hh je na okruhu jedním velkým kompromisem, i kdyby byl v té nejCUPovější verzi.
Avatar - JDM
24. 1. 2014 02:40
Re: Nudny Golf
Přeměřovat piňďoura si nemusíš ale snad od toho sportovní auta jsou ne? k závodění (sportování) jeden předhání druhýho , všichni chtějí být nejrychlejší teda skoro všichni.
Avatar - Choochoo
24. 1. 2014 09:00
Re: Nudny Golf
Vsichni ne, nekterym plakatovym kovbojum staci papiropve vykony
24. 1. 2014 09:58
Re: Nudny Golf
Ani nevíš, jak si se tu teď krásně popsal. ;-)
Avatar - Choochoo
24. 1. 2014 10:05
Re: Nudny Golf
No nevim, me meritelny hodnoty neprijdou jen jako takove to hospodske tlachani o tahu vocpoda ;-)
Nechal bych to spise na ten vysledek, jinak je to debata o nicem ;-) Dopadne to tak, ze bud bude nejrychlejsi nebo hodne rychle, rychlejsi nez co nabizi koncern a to preci neni spatne, ne?
24. 1. 2014 10:18
Re: Nudny Golf
Že je to tu o ničem, to píšu od začátku. Počkejme pár let, pak se uvidí. ;-)
Avatar - white label
24. 1. 2014 13:38
Re: Nudny Golf
A teď si dokonce představ, že některým plakátovým kovbojům bohatě stačí jen do budoucna slibovaný čas na ringu. :*) >:-[]
Avatar - Choochoo
24. 1. 2014 09:09
Re: Nudny Golf
Nejde o premerovani pindoura, ale Honda chce prodavat sportovni auto a to jaksi bez casu nema moc smysl. Ono prijit s necim jako je GTI, tedy prumerne rychlym autem by pro Hondu nebylo reseni.
Samozrejme ze jde o "Celkové pocity z vozu v souvislosti s osobními preferencemi jsou u hh nesrovnatelně podstatnější" To u Hondy plati, da se rici, to je samozrejmost. Rizeni, prevodovka, motor,... je i u bezne produkce na spickove urovni, takze se da predpokladat ze bude Honda nabizet vyladenou spicku ve tride.
[odkaz]
24. 1. 2014 10:31
Re: Nudny Golf
Záleží jak pro koho. Sakra ty tady dneska předvádíš teorie, jak kdyby se jezdil jen na místě spolujezdce a ještě s podpr*elníkem.
Jedno z nejpříjemějších a nejdostupnějších řidičských svezení dnes máš se Swiftem Sport. Je to "pomalé" (viděl jsi někdy nejaký čas?), ale je to přístupné, vyvážené, pocitově hravá jízda bez extra stresu. Prostě taková srandička. Vedle toho můžeš brousit okresku ve 458 a na vše ostatní se dívat z patra, protože jsi prostě na vrcholu potravního řetězce. No ale kolik lidí se řidičsky s tou 458 na té okresce na ten vrchol dostane ? Hm.
A tady se bavíme v kontextu třídy HH ! Tedy kompromisních aut, kde velkou část potencionální klientely tvoří nezávodníci. Kdo bude chtít opravdu brousit volant, stejně půjde dál a nezmění na tom nic ani sebeostřejší CTR. Čas nečas.
Podívej se na časy okreskodrtičů v podobě Eva a STi. Nějak to nezapadá do playstation života.
Avatar - Choochoo
24. 1. 2014 09:40
Re: Nudny Golf
Ma-nema nema cenu resit. V Japonsku a v USA se ji zvedli prodeje a v Evrope toho stejne moc CTR nezmeni.
Jinak samo ze jde o vareni z vody, pac nikdo vlastne nevi co to bude za auto. Honda chce neceho dosahnout a pak se to da overit. Chce nabidnout rychle auto, s kterym budou rychly i ostatni a ne jen testovaci pilot co toho ma plne ruce prace. Rekl bych ze si dala hodne vysoky cil a da to i praci v porovnani prumerne rychleho auta.
Zato u vw a Golfu R je to vtipne jak v te nedavne reklama [odkaz]
Da se do hromady to nejlepsi, nezavisle zaveseni na podvozku, extra vykony turbomotor, pohon 4x4 a vysledek staji za houno v casovem porovnani s Meganem casto zde nazyvanym francouzskym krapem.
Nema cenu resit co bude, ale co uz je a proc je to tak pomale, kde asi soudruzi z NDR udelali chybu? ;-)
24. 1. 2014 10:01
Re: Nudny Golf
Ty považuješ jeden z nejlépe použitelných HH v každodenním životě za houno? >:D

To si se teda moc netrefil. Ale já vím, tady jde o plakát a teoretický čas z ringu.
>:D :yes:
Avatar - Choochoo
24. 1. 2014 10:09
Re: Nudny Golf
Problem je ze tu zacnete s casem a cilem Hondy a pak to otocite, ze vlastne nechcete super rychle auto, ale auto na bezne jezdeni. Vzdyt vlastne uz nabizite treba Fabii HTP?
;-)
24. 1. 2014 10:19
Re: Nudny Golf
Pořád píšu o HH, nevím, proč sem taháš to nejslabší z koncernu. ;-)
Avatar - white label
24. 1. 2014 00:12
Re: Nudny Golf
Nikde nepíšu, kdo ten rekord překoná, třeba to bude znovu nějaká CUP verze MRS. Ale kdo to bude není pro slib Hondy vůbec podstatné, pokud to někdy nebude slibovaný nový CTR. Jediné v čem máš možná pravdu je fakt, že i Civic G10 může přijít dřív, než slibovaná nová GTR. :*) ;-)
Avatar - Choochoo
24. 1. 2014 09:59
Re: Nudny Golf
Myslim ze to bude zajimave, na rok 2015 je hlaseno hodne novinek. Honda nerika, ze bude dalsich 100 let nejrychlejsi, ale ze s tim autem co bude nabizet prekona minimalne cas MRS. Oosbne by se mi libilo, a dle meho by bylo i rozumnejsi, kdyby v roce 2015 prislo CTR jako Civic 10G. Prodejne do budoucna by to davalo vice smysl. Jestli potom cas CTR prekona za rok jina predokolka je velmi malo pravdepodobne, pac na Golfu R je videt ze to neni hup na kravu uz je tele ;-)
24. 1. 2014 10:03
Re: Nudny Golf
Mám takový skromný dotaz. Ty si opravdu myslíš, že kdyby VW chtěl, tak stejně nedokáže postavit rychlé auto pro ring? ;-)

Mezi náma, tohle zvládne kdejaký garážový ladič. ;-)
Avatar - Choochoo
24. 1. 2014 10:16
Re: Nudny Golf
No jestli cas MRS prekona kdejaky garaznik, tak nechapu ze uz nejsou vyvojari z vw davno na dlazbe ;-)
Kdyz Honda rekla, ze to bude o case chtela se jiste vyhnout temto bachorkam, ze kdyby chtela, tak by to dokazala, ale ona nechtela, ona chtela jen udelat HH jako low-cost model. Pamatuji, jak se tu ozyvalo porad ze CTRku chybi rychlost, tah vocpoda a ted kdyz pravdepodobne bude je to spatne, pac vsichni chceme auto na bezne jezdeni. Mylsim ze kazdy si vybere co uzna za vhodne. Spise nez vykony Hondy bude zajimava cenovka, ktera to muze zazdit. Tim bych se zabyval spise, pac tady na tom bude zavyset uspech.
24. 1. 2014 10:22
Re: Nudny Golf
Naladit auto pro čas na ringu je jedna věc a postavit auto pro lidi, aby ho mohli a chtěli používat každý den, je věc druhá.
Na co cílí VW, ti snad vysvětlovat nemusím. ;-)
Avatar - Choochoo
24. 1. 2014 10:33
Re: Nudny Golf
Jasne, ale opravdu jsem nepochyboval, ze GR cas Megana RS zvladne, pro me byl vysledek obrovske prekvapeni. Navrhuji se nechat prekvapit co nabidne CTR a dal o tom tady zbytecne neplkat, neni nam uz davno 15 let, ne? Pekny vikend
24. 1. 2014 10:37
Re: Nudny Golf
Tobě taky! :yes:
24. 1. 2014 10:35
Re: Nudny Golf
Ty jsi opravdu naivka. Prakticky jakákoliv automobilka dnes dokáže postavit prakticky jakékoliv auto. Záleží jen na tom, co postavit CHTĚJÍ, aby to zapadalo do portfolia a image značky a aby to sedělo po ekonomické stránce (a někdy ani to ne).
Avatar - Choochoo
24. 1. 2014 10:45
Re: Nudny Golf
Jasne, proto treba v motorsportu nekteri vyhravaji a druzi ne, protoze nechteji.
Co kdo chce je videt na bezne produkci, to zas bylo moudro. Myslis snad ze by Honda nebyla schopna postavit lepsi 4kolku nez je GR, o pohonu, podvozku, prevodovce, rizeni, motoru ani trochu nepochybuji.
24. 1. 2014 10:58
Re: Nudny Golf
V motorsportu jdeš na hranu. Tam už jsou znám minimální rozdíly a také kvality jezdce.
Samozřejmě, že by Honda byla schopna postavit "lepší" 4kolku než GR. Vždyť o tom píšu. Ano, co kdo chce je vidět na běžné produkci.
24. 1. 2014 12:37
Re: Nudny Golf
Za stejnou cenu rozhodne ne. Honda by totiz musela specialne jen pro tento model vyvinout system pohonu 4X4 (ten z CR-V je spatny vtip), prekopat celou platformu soucasneho civica, protoze konstrukcne nesmyslne umisteni nadrze brani aplikaci pohonu vsech kol, vyvinout viceprvek, turbomotor, adaptivni tlumice, pripadne DSG.
24. 1. 2014 13:18
Re: Nudny Golf
Jistě. Proto píši, že to "musí" (někdy nemusí) sedět po ekonomické stránce.
Avatar - white label
24. 1. 2014 14:31
Re: Nudny Golf
Problém je, že si pleteš dva velmi rozdílné světy: Motorsport a běžnou produkci.
Reálné zákazníky zajímá logicky to, co se jim skutečně nabízí, na to, co by automobilka byla /nebyla schopna postavit se tu pochopitelně nehraje.
Automobilka jako je VW (nebo třeba Toyota...) by také jistě mohla postavit rychlejší hh, než je MRS, ale za "cenu" (a tím nemyslím jen finance), kterou nehodlá akceptovat.
Avatar - white label
24. 1. 2014 13:27
Re: Nudny Golf
Jenže poslední CTR už nemělo ani tu špičkovou rychlost (v rámci hh), ani netáhlo "vocpoda" na běžné ježdění, proto logicky přišla částečná kritika v tomto duchu.
Pokud bude "pravděpodobně" příští CTR špičkově rychlá a bude táhnout "vocpoda", nebude v tomto ohledu logicky co kritizovat. Pokud je čeho se obávat, je to mnohem spíš případné obětování denní použitelnosti (pro hh typické) na úkor dosaženého času na NS. Udělat sportovní (nikoli univerzální) auto "za každou cenu" s karoserií hb, mě obecně nepřijde smysluplné. Pokud nechci hh jako "2 různá auta v jednom balení", proč to dělat s karoserií hb a neudělat rovnou sportovní (otevřené/kupé) auto?
Avatar - JDM
24. 1. 2014 13:52
Re: Nudny Golf
... o univerzalnosti hh samozrejme je ale bud si budes vozit svoji rozmazlenou zadel v golfu nebo trosku zatnes zuby a budes jezdit v necem schopnejsim treba jako frs...a ver ze by si to taky vydrzel.
Avatar - white label
24. 1. 2014 14:17
Re: Nudny Golf
Vím jaké je to z a volantem FoIIRS. Ale proč bych měl zrovna v hh něco "vydržet" a ještě za to dávat takový balík peněz. FoIIRS není ani dokonalý hh, ani dokonalé sportovní (pocitově "superzábavné") auto. Vydržet se to dá např. taky v Caterhamu, ale tam to za to svezení opravdu stojí, tam v tomto ohledu dostaneš něco co ti žádný sériový hh (zvlášť s fwd) nemůže dát, i kdyby měl nakrásně 500 koní a 5 samosvorů k tomu a červený diplom za superčas na NS...
24. 1. 2014 10:20
Re: Nudny Golf
Sranda je, že to VW nic nerozhlašuje předem, jen postaví auto a začne ho prodávat. Čas nečas. Honda vykřikuje o dobití pevnosti, která je ale 2 roky stará a nikdo to beranidlo ještě neviděl.
Hondě přeji, aby se jí to povedlo a aby postavila auto na vrcholu.
Avatar - Choochoo
24. 1. 2014 10:29
Re: Nudny Golf
Co by melo vw rozhlasovat predemu GTI nebo GR, ze nezvladne cas MRS???
Jinak marketingove je asi jasny ze to ma duvod nebo myslis ze by udelala diru do sveta necim co je hodne dobry, ale nikdo o tom nebude nic vedet?
24. 1. 2014 10:37
Re: Nudny Golf
Ty děláš, jak kdyby byla Honda neznámou automobilkou, která nyní za každou cenu potřebuje zaujmout senzací. Přitom stačí postavit "klasickou" Hondu. Delikátní ovladatelnost, cit ve vedení, mechanickou přesnost. Nepotřebují vytahovat nějaké časy.
Avatar - Choochoo
24. 1. 2014 10:46
Re: Nudny Golf
No a tom to je. Toto vse bude nabizet a pritom na sebe uprela pozornost jako nikdy drive jine CTR nebo snad ne?
24. 1. 2014 11:02
Re: Nudny Golf
Jenže na sebe nestrhla pozornost "honda vlastnostmi", které lze posoudit až za volantem, ale něčím, co se nemusí povést. A hlavně něčím pro čehož splnení možná bude muset ustoupit z letité definice svého vozu. A nebo díky čemuž si zůží potencionální okruh zákazníků. Viz. R26.R jako extrémní příklad.
Avatar - white label
24. 1. 2014 13:49
Re: Nudny Golf
Ty jsi hotový jasnovidec, už dnes jistě víš, že vše dobré bude při starém, jen to bude navíc ukrutně rychlé... :-O ;-)
23. 1. 2014 23:25
Golf
No, já si ještě počkám na ještě ostřejší verzi Golf R STI :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - BruceWayne
23. 1. 2014 23:32
Je to fajn vystavit účet, ale
ještě tenhle pekáč není pořádně vyzkoušený a v nabídce není a tak dohady jaký bude ... jo možná bude... dobrý, ale to je vše. Kdo si ho z vás co tady melete koupí??? Já to nebudu určitě ... :-! Od VW nic nekoupím i kdyby byla SLEVA 50% ... I TA SLEVA SE MUSÍ ZAPLATIT ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
24. 1. 2014 00:03
Re: Je to fajn vystavit účet, ale
Tohle není příští CTR, se kterou se Honda chvástá několik let dopředu s tím, že jednou na 100% trhne traťový rekord. Tam směřuj svou případnou kritiku v tomto duchu. Tady se naopak bavíme pouze o tovární úpravě hh, který je už reálně na trhu a proběhly už i jeho testy (včetně těch srovnávacích). A ohledně verze evo VW zatím nikomu nic (závazně) neslibuje...
A od koho by sis nic nekoupil je naopak šíleně zajímavá informace, v tomto ohledu připomínáš Adu, ten v tom také podobně "značkově" jasno.
24. 1. 2014 08:11
Diskuse...
...plná emocí.
A pak že je Golf nudné auto >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - BruceWayne
24. 1. 2014 09:29
Je to fajn vystavit účet, ale (2)
>:D Zařazení k Adovi neberu, takový ..... nejsem . Od VW jsem měl několik aut a myslím, že mám do konce svýho života vybráno. To neznamená, že jsou to špatný auta! Když jsem byl mladší, tak jsem nosil tehdejší obuvnický hit Prestige, dnes už je nenosím ... :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
24. 1. 2014 12:53
Re: Je to fajn vystavit účet, ale (2)
V principu je to stejné jako u Ady. Oba máte (z minulosti) údajně špatné zkušenosti s konkrétní značkou a na tomto základě o nich máte obecně naprosto jasno i do budoucna.
24. 1. 2014 12:23
Golf vs. ostatní...
Tak takhle diskuze mě donutila k registraci...V tuhle chvílí řídím aktuální GTI Performace a na R čekám. V žádném případě nebudu tvrdit, že je Golf nejrychlejší. Není, protože to VW nechce. Oproti většině diskutujících jsem řídil jak Ford, tak Megana, Astru OPC i poslední Hondu. Hot hatch má být auto použitelné pro normální cestování s tím, že když chci, tak si i užiju. A v tuto chvíli mi tohle nabízí pouze VW. Dlouhodobá spotřeba 8,8. Stavitelný podvozek, který během okamžiku z toho auta udělá komfortní rodinný vůz, interiér, který vypadá jako v dospělém autě a ne nějaký kosmický plastik fantastik a festival laciných plastů a toxického lepidla. Samozřejmě mě na tom autě několik věcí strašlivě štve. Ale nic lepšího za podobné peníze jsem nenašel...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
24. 1. 2014 13:00
Re: Golf vs. ostatní...
Naprostý souhlas!
Avatar - JDM
25. 1. 2014 00:30
Re: Golf vs. ostatní...
Každý hh je auto použitelný pro normální cestování některý více některý méně a je jen na tobě co tě láká víc. Více zábavy znamená méně komfortu a naopak . Jasný pokud máš doma dvě malý děti , často cestujete a dovolenkujete tak kupovat si na to MRS je totálně vedle , na tohle se prostě nejvíc hodí Golf o tom se hádat nebudu .
Avatar - BruceWayne
24. 1. 2014 19:57
white label dnes 12:53
Nic jsi nepochopil >:D no nic, život internetu jde dál ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
24. 1. 2014 20:35
Re: white label dnes 12:53
Logicky vycházím (pouze) z toho, co jsi zde k tomu napsal, jiné/další informace k tomu nemám. Pokud máš nějaké, které můj nabytý dojem vyvrací, sem s nimi.
Avatar - BruceWayne
25. 1. 2014 08:52
white label 24.01. 20:35
:-) Ronault má pravdu, jsi jak ženská ... ta taky chce mít poslední slovo >:D Hezký den
Rozbalit vlákno
0