Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
rohYpnol
[odkaz]
Upřímně - ten výfuk na prvním výletu mimo zpevněné cesty majitel nechá v pangejtu 8-s
Jinak u Toyoty ale ví, kterými zbraněmi bojovat. Nádherné prostředí, jemné ozdobení chromovými prvky, módní kaštanová metalíza, ... RAV 4 zůstává jedním z nejpohlednějších SUV a z praktického pohledu je výborně promyšlená. Zkrátka hodně silný hráč
Toyota :yes: :yes: :yes:
Upřímně - ten výfuk na prvním výletu mimo zpevněné cesty majitel nechá v pangejtu 8-s
Jinak u Toyoty ale ví, kterými zbraněmi bojovat. Nádherné prostředí, jemné ozdobení chromovými prvky, módní kaštanová metalíza, ... RAV 4 zůstává jedním z nejpohlednějších SUV a z praktického pohledu je výborně promyšlená. Zkrátka hodně silný hráč
Toyota :yes: :yes: :yes:
U SUV , tedy sportovně užitkového auta , by měl být tunel na lyže!
RAV 4 má problém.
Na hory asi 911 nepojedu..SUV tedy ANO!
Jenže spíš Mazdou CX5 - má sklopné prostřední sedadlo!
Nebo novým Nissanem X-Trai..ten má tunel..
Přeci nebudete kvůli sobotnímu lyžování půjčovat a montovat rakev na střechu? :no: :-!
Ještě je možné koupit jakékoli evropské SUV..ty tunel mají vždy. 😉
RAV 4 má problém.
Na hory asi 911 nepojedu..SUV tedy ANO!
Jenže spíš Mazdou CX5 - má sklopné prostřední sedadlo!
Nebo novým Nissanem X-Trai..ten má tunel..
Přeci nebudete kvůli sobotnímu lyžování půjčovat a montovat rakev na střechu? :no: :-!
Ještě je možné koupit jakékoli evropské SUV..ty tunel mají vždy. 😉
Tak to si rozhodně nemyslím. Např. CR-V tunel nemá, ix35 též ne, Sportage taky ne, P4007 ne, C-crosser taky ne... . A tunel u Tiguanu je prakticky vcelku k ničemu, protože otvor je poměrně malý (na 4 páry lyží) a dost vysoko vůči podlaze zavazadelníku. Navíc schází vak a pochybuji, že odtávající zbytky sněhu odkapávající do interiéru někomu udělají radost.
Aktivně žijící rodina beztak střešní nosič má, minimálně na kola. Dokoupit případně na lyže je ten nejmenší problém.
Aktivně žijící rodina beztak střešní nosič má, minimálně na kola. Dokoupit případně na lyže je ten nejmenší problém.
Blbost..
Kdo by , když má SUV , v teplotách pod 0 , dával na střechu rakev??? >😁 8-s :no😒br /> Máme Hondu CR-V r.v. 2010..má sklopné prostřední sedadlo vzadu.
Jako ta Mazda CX5!
Lyže tam dáme v pohodě , každé mají svůj vak , zafixují se kurtnou a jede se..za 5.minut!
Jedno jestli běžky nebo sjezdovky..
Klidně vyrážíme na Vysočinu na pár hodin!
Novou CR-V bez tunelu a sklopného sedadla nechceme!
S její sníženou světlou výškou už nejde o SUV , ale o vyšší kombík.. :no:
Do Tiguanu dám lyže stejně.., má ho kamarád , a většinou jsou Carvové lyže malinké , hlavně když jedeme 2 dospělí a 2 děti...i 4 dospělé jsem tam nainstaloval..bez hůlek-ty šly do kufru.
Nový Nissan X-Trail je také zajímavá volba..vč. tunelu i šíbru!
PS : tunel má každé lepší SUV ..Mercedes , BMW i AUDI.. 😉
Kdo by , když má SUV , v teplotách pod 0 , dával na střechu rakev??? >😁 8-s :no😒br /> Máme Hondu CR-V r.v. 2010..má sklopné prostřední sedadlo vzadu.
Jako ta Mazda CX5!
Lyže tam dáme v pohodě , každé mají svůj vak , zafixují se kurtnou a jede se..za 5.minut!
Jedno jestli běžky nebo sjezdovky..
Klidně vyrážíme na Vysočinu na pár hodin!
Novou CR-V bez tunelu a sklopného sedadla nechceme!
S její sníženou světlou výškou už nejde o SUV , ale o vyšší kombík.. :no:
Do Tiguanu dám lyže stejně.., má ho kamarád , a většinou jsou Carvové lyže malinké , hlavně když jedeme 2 dospělí a 2 děti...i 4 dospělé jsem tam nainstaloval..bez hůlek-ty šly do kufru.
Nový Nissan X-Trail je také zajímavá volba..vč. tunelu i šíbru!
PS : tunel má každé lepší SUV ..Mercedes , BMW i AUDI.. 😉
neříkám, že mít tunel není lepší. Ale jak sám vidíš, spousta konkurentů ho nemá.
A lyže samozřejmě nemusíš na střechu dávat do rakve, ale jen do nosiče...
A lyže samozřejmě nemusíš na střechu dávat do rakve, ale jen do nosiče...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To už spíše pro ty, ktěří jezdí tou 911 do Kitzbühelu 😉 U nás půjčovny nefrčí tak, jako v zemích "na západ"od nás. Ale možnost to samozřejmě je také :yes:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jsme již zcela off topic, ale je pravda, že ceny v posezónních výprodejích našich jižních sousedů jsou velmi příjemné a tak možnosti neprodělání lze věřit 😉
Osobní zkušenost nemám, ale moje sestra s rodinou jezdí skoro každý rok na jarní prázdniny do Jizerek. Lyže si tam půjčují na místě. A není to zrovna rodina s Porsche 911...Jezdí v rodinném MPV.
Já někde tvrdil, že to není takto možné dělat? Nejspíš ne. Jen jsem upozornil na fakt, že to zřejmě nebude nejběžnějším způsobem na českých horách 😉
Mít tunel je lepší vždy! To je jasné.
To , že to RAV nemá je její handicap.
Přitom by to japonce moc nestálo... 😉
HODNĚ KONKURENCE SE PROBERE PO NÁSTUPU ŠKODY.
Nové SUV SNOWMAN TUNEL MÍT BUDE ZCELA JISTĚ. >😒]
To , že to RAV nemá je její handicap.
Přitom by to japonce moc nestálo... 😉
HODNĚ KONKURENCE SE PROBERE PO NÁSTUPU ŠKODY.
Nové SUV SNOWMAN TUNEL MÍT BUDE ZCELA JISTĚ. >😒]
Určitě, jak do deseti let dorazí Snowman, tak to hned všichni budou tunely dodělávat i v rámci pozáručního servisu >😒] >😁
Škoda má větší SUV začít prodávat 2015.
Myslím , že ovládne větší část trhu s vozy SUV v ČR.
Podobně jako Octavia a Fabia ve svých třídách.
Myslím , že ovládne větší část trhu s vozy SUV v ČR.
Podobně jako Octavia a Fabia ve svých třídách.
Uvidíme, kdy se na něj dostane, předpoklad a realita se mohou rozcházet. Škodovce úspěch přeju a zejména u nás bude naprosto nepochybně nejprodávanějším modelem své třídy.
Psal jsem EVROPSKÉ SUV...!
Korejce ani japonské mutace frantíků sem prosím netahej.. 😉
VW , Audi , BMW , Mercedes i Opel tunel mají vždy..
A ten šíbr taky není problém! 😄
Korejce ani japonské mutace frantíků sem prosím netahej.. 😉
VW , Audi , BMW , Mercedes i Opel tunel mají vždy..
A ten šíbr taky není problém! 😄
A co je evropské SUV? Evidentně je podle tebe víc evropské X, které doplulo z ameriky, než ix35 z Nošovic...
Navíc když vynecháme prémiové SUV, tak vlastně zjistíme, že tunel má jen Tiguan a Mazda cx-5... a dejme tomu Yeti.
Mimochodem, Antara tunel nemá. A Antara je snad taky Opel, ne?
A málem bych zapomněl - Koleos. Takže tuším tvého nástupce CR-V >😒]
Navíc když vynecháme prémiové SUV, tak vlastně zjistíme, že tunel má jen Tiguan a Mazda cx-5... a dejme tomu Yeti.
Mimochodem, Antara tunel nemá. A Antara je snad taky Opel, ne?
A málem bych zapomněl - Koleos. Takže tuším tvého nástupce CR-V >😒]
Moje evropské SUV GLK taky nemá tunel ....... ale lyže jsou dnes kratší a vejdou se do zavazadelníku napříč (tedy ty mojí ženy a dcery) a já si je na horách půjčuji ...... mimochodem střešní box také mám ale už jsem líný ho montovat.
Taky tuším.. 😄
Asi musím přidat a koupit VW Touareg.
[odkaz]
Korejský Hyundai je prostě korejský.
To , že se montuje v Nošovicích je fajn pro místní lidi - mají práci.
Jinak mne nezajímá.. 😉 a ani KIA.
Z japonců spln'uje kritéria jen krásná Mazda CX5 a nový Nissan X-Trail.
Příští rok bude nový a větší VW Tiguan a Opel Antara.
Dle předběžného infa z automobilek , tunel bude u obou.
Dokonce se připravuje tunel do výbavy i u Fordu Kuga II..pro velký zájem evropských zákazníků. :yes:
Asi musím přidat a koupit VW Touareg.
[odkaz]
Korejský Hyundai je prostě korejský.
To , že se montuje v Nošovicích je fajn pro místní lidi - mají práci.
Jinak mne nezajímá.. 😉 a ani KIA.
Z japonců spln'uje kritéria jen krásná Mazda CX5 a nový Nissan X-Trail.
Příští rok bude nový a větší VW Tiguan a Opel Antara.
Dle předběžného infa z automobilek , tunel bude u obou.
Dokonce se připravuje tunel do výbavy i u Fordu Kuga II..pro velký zájem evropských zákazníků. :yes:
Myslím, že než kupovat auto kvůli tunelu, tak to raději koupit auto, které mi mnohem víc vyhovuje i když je bez tunelu. Držák lyží či box na střechu a je po srandě. 😉 Toť můj názor.
Pokud nelyžuješ tak to chápu.
Jsou lidi , kteří si SUV kupují právě z důvodů cest na hory..běžky a sjezdovky! 😄
Je i dost lidí , co mají SUV v náhonu 4*2 jen do města na parádu.. :-!
Jsou lidi , kteří si SUV kupují právě z důvodů cest na hory..běžky a sjezdovky! 😄
Je i dost lidí , co mají SUV v náhonu 4*2 jen do města na parádu.. :-!
To víš že lyžuju, jen jsem neměl nikdy problém s případným hozením lyží na střechu. A co? Koukni se po parkovištích lyžařských středisek, tolik SUV tam zase nenajdeš. SUV je móda, jen mizivé procento si auto kupuje pro to, že reálně využije jeho schopnosti.
SUV je právě auto původně primárně vytvořené pro tyto aktivity.. 😉
Ve městě je to jedno..tam stačí cokoliv.
Ve městě je to jedno..tam stačí cokoliv.
SUV byla jistě určena pro podobná využití, o tom žádná, ale zároveň to neříká nic o tom, že by muselo mít "tunel" na dlouhé předměty 😉
Abychom si správně rozuměli, tento průvlak považuji jako užitečnou věc. :yes: Jen mi jako kritérium výběru nedává takový smysl.
Abychom si správně rozuměli, tento průvlak považuji jako užitečnou věc. :yes: Jen mi jako kritérium výběru nedává takový smysl.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Myslím , že je to minimální vylepšení každého SUV.
Pro tebe to kriterium není , pro mnoho dalších ANO.
Např. kamarád bydlí v Brně v paneláku.
Garáž nemá. Rakev ani nosič nemá kam dát.
Řeší to podobně jako já.
Má SUV s tunelem na lyže..
A je v pohodě. 😉
Pro tebe to kriterium není , pro mnoho dalších ANO.
Např. kamarád bydlí v Brně v paneláku.
Garáž nemá. Rakev ani nosič nemá kam dát.
Řeší to podobně jako já.
Má SUV s tunelem na lyže..
A je v pohodě. 😉
Kdo hledá důvody, proč nutně tunel musí mít, já mu to neberu. Každý si samozřejmě kritéria určí sám. Jestli nemá kam dát nosič, pak je to smutné, ten zabere kolik místa? Opravdu je to na každém, já se pouze mohu určitým kritériím jen divit :-!
Jasně..dej si nosič v paneláku do kuchyně.. :-! 😉
Pro někoho je důležité mít 250k , někdo chce světlou výšku , šíbr a tunel na lyže..
Pro někoho je důležité mít 250k , někdo chce světlou výšku , šíbr a tunel na lyže..
A pokud se bavíme o koupi auta za něco přes půl míče, je problém k němu přikoupit garáž (nevím jak v Brně, ale v Plzni se prodávají kolem stovky tisíc). Pak zainvestovat ještě cca tisícovku do pořádného zámku a je po problému, kam s rakví (a případně i kde parkovat).
aha - takze evropské = německé ?! Naštěstí ne... i když jim by se to určitě líbilo!
Ale Hitler válku prohrál... a před ním Vilém II, a před ním...
😉
Ale Hitler válku prohrál... a před ním Vilém II, a před ním...
😉
Mám rád i italské auta.
Bohužel Fiat , Alfa ani Lancia SUV zatím nemají..
Freemont je převlečená amerika , povedl se , ale je to něco mezi MPV a SUV , a je moc dlouhý.
Bohužel Fiat , Alfa ani Lancia SUV zatím nemají..
Freemont je převlečená amerika , povedl se , ale je to něco mezi MPV a SUV , a je moc dlouhý.
dovolím si nesouhlasit... Freemont je SUV... a navíc dobré SUV.
Ano, vzniklo na americkém základu, ale "nezůstaal kámen na kameni"... a to podstatné je tam italské.
😉
A kromě toho - jsme euro-americká kultura... takže je mi Amerika pořád bližší, než Japonsko nebo Korea.
Mám k ní výhrady, kAmerice, ale taková Francie je na to ještě o dost hůř - a je součástí Evropy dost neoddiskutovatelně.
😉
Ano, vzniklo na americkém základu, ale "nezůstaal kámen na kameni"... a to podstatné je tam italské.
😉
A kromě toho - jsme euro-americká kultura... takže je mi Amerika pořád bližší, než Japonsko nebo Korea.
Mám k ní výhrady, kAmerice, ale taková Francie je na to ještě o dost hůř - a je součástí Evropy dost neoddiskutovatelně.
😉
Lyže do auta kromě krátkýho přejezdu nepatří!!! Nikdy bych neohrozil život posádky ani svůj!
Pokud máš v autě tunel na lyže , ideálně s fixačním vakem , je to v pohodě.
Máme v Audi Q5..
Navíc se každé lyže vozí ve vlastním obalu a ten jde také přes uši fixovat k úchytům v kufru.
Bratranec už takto jednou havaroval , lyže i posádka v pohodě.
Máme v Audi Q5..
Navíc se každé lyže vozí ve vlastním obalu a ten jde také přes uši fixovat k úchytům v kufru.
Bratranec už takto jednou havaroval , lyže i posádka v pohodě.
Měl jsem ho v Audi, mám ho v kočce… Kromě přejezdu z hotelu na sjezdovku, nebo někde po městě bych to tam nedal. Nechci si ani představit, co to udělá při čelním střetu v běžných rychlostech...
Ano pokud předpokládáš , že pojedeš 100 km a potkáš protijedoucí auto taky 100 km..taky bych to nechtěl vidět.
S lyžemi i bez nich...konečná , vystupovat.
Jasně , že je vždy lepší nebourat.
Osobně jsem za 20 let deního ježdění jedenkrát nedobrzdil..
S lyžemi i bez nich...konečná , vystupovat.
Jasně , že je vždy lepší nebourat.
Osobně jsem za 20 let deního ježdění jedenkrát nedobrzdil..
nic... prostě to letí dopředu.
Kinematika je neúprosná... problém to může být při otočení auta na střechu, ale tam už zase nejsou taková přetížení, takže solidní úchyty stačí.
Nebojím se toho.
Popravdě takovej foťák na zadním platě je mnohem, MNOHEM větším zabijákem!!
😒
Kinematika je neúprosná... problém to může být při otočení auta na střechu, ale tam už zase nejsou taková přetížení, takže solidní úchyty stačí.
Nebojím se toho.
Popravdě takovej foťák na zadním platě je mnohem, MNOHEM větším zabijákem!!
😒
Na víc než pár km (nemyslím desítek) to maže na střechu nebo do rakve 😉
Já to mám právě naopak. Na dlouhé cesty se snažím nemít na střeše nic. A špinavé vybavení do auta nestrčím, i když je v tašce (občas výjimku udělám). Plus na krátké cestě se tolik nebojím o poškození, když ho vezu venku. 😄
Ani telefonem, nebo svazkem klíčů nechceš dostat. Vak na lyže je na to konstruovaný; pokud má posádka šanci přežít, měl by vydržet - správně ho dimenzovat není takový problém. Nepoužíval bych ho ale na těžší věci (už vůbec ne takové, u kterých by hrozilo protržení vaku - š***té, ostré atd.).
Bylo by však zajímavé vidět crash test. A nemyslím ty mírné, které dělá EuroNCAP. Třeba ve 100 do sloupu.
Bylo by však zajímavé vidět crash test. A nemyslím ty mírné, které dělá EuroNCAP. Třeba ve 100 do sloupu.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přeci nejde o to, co se stane, když někdo ledabyle pohodí lyže do boxu. Pokud věříme, že nás při nehodě udrží pás v sedačce, proč by nemohla taška udržet lyže? Vím, že jsou testované. Jen nevím, jestli jdou nad rámec EuroNCAP. Vždyť i běžně naložený kufr (tedy jedno zavazadlo) se při nárazu může opřít do zadních sedadel "silou" několika tun. A nikoho na to ani nenapadne pomyslet. Ještě se člověk setká s otázkami, proč jsou zadní sedadla tak těžká.
Je ale pravda, že venku je to pro mne bezpečnější. Jen bych nechtěl, aby při případné nehodě mělo protijedoucí auto lyže ledabyle uložené na střeše. Čelní skla asi proti nárazu lyží netestují. 😄
Je ale pravda, že venku je to pro mne bezpečnější. Jen bych nechtěl, aby při případné nehodě mělo protijedoucí auto lyže ledabyle uložené na střeše. Čelní skla asi proti nárazu lyží netestují. 😄
Nejpohlednější? Ježkovy zraky, pro mě je to tedy nejhůře vypadající Japonec ne třídě. 😄
co mám odsledováno, tak vyčnívající výfuky a trčící kolena vedení jsou u toyoty téměř standardem..
V Německu a Rakousku to údajně možné je.
Ty totiž nechci.. 😉
Nebo , že by šla i nějaká konfigurace? >😒]
Kde ti soudruzi japonští pořád žijí?
To je to takový problém??? :no:
Zlaté SUV made in EUROPE.
Její nárazové testy ovšem v USA dopadly katastofálně..
Byl tady o tom článek před pár měsíci..
Takže bych stejně vybral jiné SUV.
Kšeft budou mít jinde.. 😉