Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota RAV4: 4x4 i pro 2.0 D-4D, stojí od 704.900 Kč

25. 1. 2014 • 08:39
40
63
Zobrazit náhledy (40)
Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4
Toyota s novým rokem doplnila pohon všech kol i pro základní turbodiesel. Ceny však kvůli slabšímu kurzu koruny vzrostly u všech variant o 18 tisíc Kč.

Nová varianta se cenově řadí mezi benzinový 2.0 Valvematic/111 kW a dieselový 2.2 D-4D/110 kW. Nejslabší motor v nabídce je zároveň nejúspornější RAV4 s pohonem všech kol. Je dostupný ve dvou nižších výbavách Power a Active.

Základ Power obsahuje manuální klimatizaci, LED denní svícení, kožený volant, elektrické stahování předních a zadních oken, palubní počítač, rádio s USB a Bluetooth nebo sedm airbagů.

O 40 tisíc dražší Active jezdí na 17palcových kolech, má přední mlhovky, dvouzónovou klimatizaci, světelný a dešťový senzor, tempomat a multimediální systém Toyota Touch 2, včetně parkovací kamery. Výbavu lze rozšířit o paket Design (18palcová kola, elektricky ovládané páté dveře, elektricky sklopná zrcátka, zatmavená zadní okna), xenonové světlomety a bezklíčový vstup. Každá z těchto tří možností stojí 15.000 Kč navíc, všechny tři dohromady pak 40.000 Kč.

Style již nelze spojit s dvoulitrovým turbodieselem. Oproti Active je dražší o 100 tisíc, výměnou za to kromě tří výše jmenovaných příplatků přidává kožené čalounění sedadel, elektricky nastavitelná přední sedadla, vyhřívání předních sedadel a zadní parkovací senzory.

Novinkou je také nejvyšší výbava Premium, která má navíc audiosystém JBL, navigaci (jinak +17.000 Kč) a chromované doplňky exteriéru. Pro Style a Premium se za příplatek 25.000 Kč nabízí také balíček bezpečnostních asistentů – monitorování mrtvého úhlu, varování před opuštěním jízdního pruhu a automatické přepínání dálkových světel.

Toyota RAV4 - technická data a ceny nové generace
Motor2.0 D-4D2.0 D-4D2.2 D-4D2.2 D-CAT2.0 Valvematic2.0 Valvematic
Převodovka6M6M 4x46M 4x46A 4x46M 4x4CVT 4x4
Zdvihový objem [cm3]199819982231223119871987
Válce/ventily4/44/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]91/360091/3600110/3600110/3600111/6200111/6200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]310/1600-2400310/1600-2400340/2000-2800340/2000-2800195/4000195/4000
Max. rychlost [km/h]180180190185185185
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,511,09,610,09,910,7
Komb. spotřeba [l/100 km]4,95,25,66,67,27,2
Cena Power [Kč]659.900,-704.900,-729.900,--684.900,-724.900,-
Cena Active [Kč]699.900,-744.900,-769.900,-814.900,-724.900,-764.900,-
Cena Style [Kč]--869.900,-914.900,-824.900,-864.900,-
Cena Premium [Kč]--942.900,-987.900,--937.900,-

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - grifith
Opravdu tohle myslí u Toyoty vážně?
| 27. 1. 2014
Já někde tvrdil, že to není takto možné dělat? Nejspíš ne. Jen jsem upozornil na fakt, že to zřejmě nebude nejběžnějším způsobem na českých horách ;-)
Opravdu tohle myslí u Toyoty vážně?
| 27. 1. 2014
A pokud se bavíme o koupi auta za něco přes půl míče, je problém k němu přikoupit garáž (nevím jak v Brně, ale v Plzni se prodávají kolem stovky tisíc). Pak zainvestovat ještě cca tisícovku do pořádného zámku a je po problému, kam s rakví (a případně i kde parkovat).
Opravdu tohle myslí u Toyoty vážně?
| 27. 1. 2014
Osobní zkušenost nemám, ale moje sestra s rodinou jezdí skoro každý rok na jarní prázdniny do Jizerek. Lyže si tam půjčují na místě. A není to zrovna rodina s Porsche 911...Jezdí v rodinném MPV.
Opravdu tohle myslí u Toyoty vážně?
| 26. 1. 2014
Přeci nejde o to, co se stane, když někdo ledabyle pohodí lyže do boxu. Pokud věříme, že nás při nehodě udrží pás v sedačce, proč by nemohla taška udržet lyže? Vím, že jsou testované. Jen nevím, jestli jdou nad rámec EuroNCAP. Vždyť i běžně naložený kufr (tedy jedno zavazadlo) se při nárazu může opřít do zadních sedadel "silou" několika tun. A nikoho na to ani nenapadne pomyslet. Ještě se člověk setká s otázkami, proč jsou zadní sedadla tak těžká.

Je ale pravda, že venku je to pro mne bezpečnější. Jen bych nechtěl, aby při případné nehodě mělo protijedoucí auto lyže ledabyle uložené na střeše. Čelní skla asi proti nárazu lyží netestují. :-)
Avatar - Ji/Ri
ŠÍBR?
| 26. 1. 2014
>:D :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku