Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Divné
| 26. 1. 2014 15:37
Nějak nedokážu strávit dizajnový jazyk Toyoty posledních let. Z mého pohledu vytvořili z Land Cruisera doslova obludu. Ovšem předpokládám, že si udělali průzkum trhu, takže model bude oblíbený a dobře prodávaný....
Už to není ono
| 26. 1. 2014 16:29
Už dávno to není ono! Dnes to vypadá, joko kdyby zakázku na design dali Japonci do Číny. Taková stará 90, to bylo krásné auto, ale věřím, že Arabům je to jedno, hlavně že přežijí kotrmelce v dunách.
Avatar - Variotek
Zase
| 26. 1. 2014 17:42
Zase nepěkný interiér (kombinace materiálů), a zvenku také nic moc..Patrol je alespoň zvenku pořád fešné auto. Tohle ani jako Landcruiser nevypadá..
Avatar - happy_driver
....
| 26. 1. 2014 18:57
Auto samo o sebe je vyborne. Chcelo by to lepsi dieselovy motor (optimalne aspon 3,0 V6), sucasny je sice relativne vykonny a na velkost auta sa da povedat aj usporny, ale jeho charakteristika je dana velkym objemom a malym poctom valcov a motor svoj prejav jednoducho nezaprie. Je to tak trosku traktorik a aj ked pomerne kultivovany, zasadnejsie potlacenie tohto neduhu nie je mozne. Zasadny problem je vsak automaticka prevodovka. Nie je dobra ani v diesli a v benzine je to este horsie. Oba motory si pytaju viac prevodových stupnov rozlozenych do sirsieho spektra. Auto by bol aj dynamickejsie, aj spotreba by isla o nieco dole. Vyslovene je protivna hlavne pri benzinovom V6, kedy ho zbytocne aj pri zanedbatelnej zatazi vytaca. Je to dost otravne, hlavne na dialnici.
....
| 26. 1. 2014 19:06
Možná by stačil návrat ke starší a původní 4 stupňové převodovce. Ta byla o něco kratší a díky tomu mohla v 80 hodit za 4 a auto bylo pořád hezky dynamické i na předjíždění.
Avatar - happy_driver
....
| 26. 1. 2014 20:00
No to asi nie, vsak. Napr. jazda na vytocenej 4-ke po dialnici by bola iste komfortna a prospievala nizsej spotrebe. Velmi zly napad.
....
| 26. 1. 2014 20:35
Otázka je, zda se na to nedíváš špatně. LC není dálniční rychlík, je to offroad a tomu velice dobře odpovídala ta 4 stupňová převodovka. Novější 5AT je sice vhodnější na dálnici, ale při každé potřebě výkonu podřazuje a motor zbytečně řve. Jinak jsem jezdil s LC 120 (120kw) za 10l, novější 150 jezdí minimálně za 9 litrů, spíše okolo 9,5l, což je skoro stejné.
Avatar - happy_driver
....
| 26. 1. 2014 22:34
Ten 4AT s nenadväzujúcimi kvaltami zodpoveda roku vzniku, nie sucasnosti. Aj pre jazdu v terene, ci uz na Hi alebo Lo, je vacsi pocet kvaltov len prinosom, o tom sa je aj skoda bavit. Problem 5AT je v logike softu, oba motory by utiahli bez problemov aj tazsi prevod. Toto je problem, bez ohladu na to, ci to oznacim ako SUV alebo offroad.
....
| 26. 1. 2014 23:13
Koukám, že máme každý svůj názor a asi nemá cenu o tom dále debatovat, protože z toho bude max flame. Osobně jsem jezdil rok s tím 120 (první eu 3.0d4d 120kw a 340nm) a 4AT a převodovka mi plně vyhovovala. Do 80km/h klouzala přes měnič a kvalty mi nechyběli. Pak jsme jeli na dvě dovolené s novější 120 (127kw a 5at) a bylo to hrozně otravné, když auto při jakékoli potřebě akcelerace podřazovalo.
Avatar - happy_driver
....
| 27. 1. 2014 13:50
To nevadi, ze sa nezhodneme.
Kazdopadne potrebuje LC novy automat (4AT skutocne neprichadza do uvahy bol poplatny dobe svojho vzniku, to nie je flame, ale fakt), a lepsi riadiaci software. Ani ten 5AT by nebol taky zly, keby stale neblbol s tym zbytocnym podradovanim. Motor ma aj v sucasnej podobe (ci uz 3,0 diesel alebo 4,0 benzin) dostatocny potencial pre viac prevodovych stupnov, rozlozenych do sirsieho spektra. Lepsie zrychlenie, mensia spotreba, komfortnejsi presun na dlhsich trasach.
Avatar - vabis
toyota umí
| 26. 1. 2014 23:58
To je přesně ono, tady každý koukne na 5cm obrázek a je vymalováno. ...Jo mě se taky nijak extra nelíbí, to ovšem nemění nic na tom, že LC je výborné auto. Už v malé LC120/150 při jízdě 80-100 po polňačce s dírami necítíte téměř nic. To filtrování je fantastické. Větší LC200 přidá i trošku respektu a svět je hned nějak hezčí :-)
toyota umí
| 27. 1. 2014 09:31
No já jsem se nespokojil jen s tím 5cm obrázkem a můžu tě ubezpečit, že v reálu je to stejná hrůza. Tím samozřejmě nezpochybňuju jiné kvality LC, ale design je už pro Evropu fakt děs. Co naplat, že je to asi nejlepší auto do terénu, když vypadá jako nějaký Ssang-yong... :no:
Avatar - Stefič
panoptikum z Kariye
| 27. 1. 2014 10:00
Tak viděl jsem ledaco, ale takovou šílenost dlouho ne. V dnešní době nestačí jen dobré jízdní vlastnosti...Teda rozhodně ne u auta za mega a navíc v době, kdy minimálně polovina teréňáků terén nikdy neuvidí.

Tohle je prostě děs, běs a nekonečná hrůza. Více se tohle veledílo snad ani komentovat nedá
Avatar - 3_diamanty
vyborna cena
| 27. 1. 2014 14:58
ked si vezmeme cenu passata 177K alltrack, ktora atakuje milion Kc tak mi pride cena land cruisera ako cenova bomba z rise snov, skvele auto za tu cenu a po vsetkych strankach uz uplne inde ako zastarala hrkalka passat :yes:

clovek si pri porovnani tychto dvoch aut vie urobit skvelu predstavu co dostane za svoje peniaze od toytoty a co od ludoveho auta, myslim ze ceny touaregu tu ani radsej nedavam, kazdopadne ani ten sa nechyta v nicom na LC. Nemci sa s cenami svojich "priemernych" aut ako vw ford opel uz davno zblaznili ale to nahrava predajom toyoty korejcom a dalsim aziatom, takze v konecnom dosledku som rad

toyota, tomu sa povie skvela cena za skutocne hodnotne auto :yes:
vyborna cena
| 27. 1. 2014 15:52
Nevím jak na Slovensku, ale v ČR začíná VW Touareg na ceně 999 tis. Kč, včetně 8-mi stupňového ZF v základu...
Do terénu je samozřejmě lepší Land Cruiser, Touareg už je "jen" SUV, ale pokud píšeš o zastaralém Passatu tak bys měl vědět, že LC 150 stojí na technickém základu LC 120, kterému byly pouze přidány hydraulické aktivní stabilizátory v rámci faceliftu na model 150 v roce 2009, jinak je vše staré (což neznamená vždy špatné). Ale třeba 5-ti stupňová automatická převodovka by už modernější náhradu potřebovala nutně (viz i příspěvky výše). Tož tak!
Avatar - Stefič
vyborna cena
| 27. 1. 2014 15:54
ty snad musíš být na drogách, jinak si tohle nedokážu vysvětlit... Porovnáváš tady teréňák a (naprosto mimo mísu) Passata patřícího do absolutně jiného segmentu. Z jakého důvodu vůbec mluvíš o Passatu? Docela by mě zajímal tvůj mozkový pochod, který tě vedl k sepsání tohoto blábolu
1 077 000
| 27. 1. 2014 16:21
Tak ja nevim, cena na prvni pohled vypada ok, ale pokud clovek chce vybavu, tak je hned na 1.5-1.6M za dieselovy 4 valec a 5st. aut. prevodovku. Za ty penize je nove Disko nebo Grand Cherokee oba 6 valcove motory, 8 stupnove prevodovky. Myslim, ze lidi z Toyoty jsou uplne mimo. Tak jak nemam rad od jiste doby Mitsubishi, tak cena Pajera alespon trochu dava smysl.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku