Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - iudex
400k kompakt
| 27. 1. 2014 09:39
Je pozoruhodné, že Audi nestačí obvyklá hierarchia S3-RS3 a chcú medzi to ešte natlačiť Plusko. Aj keď si osobne myslím, že 300k je pre dvojliter viac, ako dosť (aj z hľadiska techniky a spoľahlivosti), A45 AMG je zrejme pre ingolstatských silná provokácia. Otázka znie, prečo súťažiť zbraňami Mercedesu a trvať na štvorvalci, keď Audi má konkurenčnú výhodu v skvostnom päťvalci. Ak ale naozaj spravia dvojliter TSI s 370k, tak som fakt zvedavý, na aký výkon sa dostane päťvalec v RS3, každopádne cez 400 koní v kompakte nižšej strednej je fakt šialenosť (myslené v pozitívnom zmysle).
Avatar - kari.laz
400k kompakt
| 27. 1. 2014 10:36
Hlavně pak stojí za zamyšlení, jak to půjde v řadě dál. Pokud S3 Plus bude mít 370Hp tak se dá očekávat, že RS3 bude s výkonem přes 400Hp. Navíc není vyloučeno, že bude ještě RS3 Plus (i když už by to nedávalo smysl, protože ve třídě už ten výkon stejně nemá konkurenci). Jenže pak už je ve vodách RS4, která má 450Hp, navíc atmo a v dynamice si troufám říct na RS3 s podobným výkonem z přeplňovaného pětiválce bude mírně ztrácet. Další RS4 bude tedy muset s výkone opět nahoru a tam už to bude předpokládám o ataku 500Hp a na 560Hp už zase začíná RS6/7. Jsem na celý tento vývoj situace hodně zvědavý.
400k kompakt
| 27. 1. 2014 11:03
Trochu mě překvapuje snaha vyplnit prostor nad S3, když mezi nejvýkonější A3 1,8TFSI a S3 je cca 120k. Navíc je dostupná jen v automatu. Jako vlastník minulé 2,0 TFSI v manuálu a 4x4 mi tak nějak chybí nástupce.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Ó to bude zase mrtvejch v alejích :-)
| 27. 1. 2014 11:44
má ta spalovací popelnice taky nějaký elektrovychytávky [odkaz] ?? nebo je to ZAS DALŠÍ NUDNÁ FACELIFT DESIGN KLASIKA VW DAS AUDI >:D
Avatar - iudex
Ó to bude zase mrtvejch v alejích :-)
| 27. 1. 2014 11:58
Nominálne tam veľký rozdiel medzi 1,8TSI a S3 je, ale ak sa na to pozrieš tak, že je to 1,8TSI vs. 2,0TSI, tak to až také nelogické nevyzerá a je málo takých, ktorých by neuspokojila dynamicky jedna-osmička a zároveň ešte nechceli model S3.
Skôr za väčší odskok považujem rozdiel medzi 1,4TSI a 2,0TSI u Golfa, tam sa mi viac pýta nejaký medzistupeň v podobe 1,8TSI.
Ó to bude zase mrtvejch v alejích :-)
| 27. 1. 2014 11:28
Mně dává 400k 4x4 kompakt větší smysl než 300k kompakt v předokolce (to je ještě větší šílenost). Nicméně to nebude v této trídě žádná novinka, už Evo se nabízelo ve verzi FQ400 a Impreza v úpravě CS400.
Avatar - iudex
Ó to bude zase mrtvejch v alejích :-)
| 27. 1. 2014 11:54
Aký 300k kompakt v predokolke? S3 a rovnako aj Golf R sú obe štvorkolky. Momentálne o žiadnej predokolke s 300k na trhu neviem.
Ó to bude zase mrtvejch v alejích :-)
| 27. 1. 2014 12:57
Psal jsem v obecný rovině, ne co je teď na trhu. FRS, připravovaný CTR...
Avatar - 3_diamanty
Ó to bude zase mrtvejch v alejích :-)
| 27. 1. 2014 13:19
taky peugeot RCZ R sice nie je hatch ani nema 300 koni ( "len 270" ) ale na tak malicku predokolku je to uz tiez riadna supa, otazkou ostava kde uz je ten limit kedy jedna naprava uz nestaci, zrejme je to u kazdeho auta rozdielne
Avatar - KANKUNEN
Ó to bude zase mrtvejch v alejích :-)
| 27. 1. 2014 13:48
Dobře si to vystihl.
Ó to bude zase mrtvejch v alejích :-)
| 27. 1. 2014 15:53
Je pravda, že tam je ten rozdíl taky velký. Bud 1,4 nebo pak GTI. Mně osobně spíš vadí absence manuálu v té 1,8 variantě. I když ideál by bylo těch 2,0 220koníku jako v GTI :-)
Ó to bude zase mrtvejch v alejích :-)
| 27. 1. 2014 13:36
Moc tomu nevěřím. Někdo jen spekuluje, že bude S3 se stejným motorem, o jakém se mluvilo u Golfu. Můj odhad je, že nová RS3 bude mít 280 kW (uměl bych si představit i "jen" 265). Pětiválec naladěný na tenhle výkon měli připravený pro Quattro a 30 kW představuje dostatečný mezigenerační nárůst. U TT RS představovalo plus 15 kW.

Pokud ale někdo věří tomu, že příští RS3 bude mít 340 kW (a tedy RS4 by musela nahánět RS6, někde kolem 400 kW), pak si lze i nějakou silnější S3 představit. Byť mám pochybnosti o tom, jak velký je trh v těhle výškách. Avšak, pokud by ten motor měli (opravdu s ním přišel Golf), tak by jim to možná stálo za to.

Poslední možnost je, že to bude RS3 a žádný pětiválec nebude.
Avatar - iudex
Ó to bude zase mrtvejch v alejích :-)
| 27. 1. 2014 14:27
Ja zdieľam Tvoj skepticizmus; tiež moc nevidím trhový potenciál niečoho silnejšieho, ako S3 a slabšieho ako RS3, to je zbytočné segmentovanie s malým trhovým potenciálom. Ako píšeš, najreálnejšie sa javí RS3 s R5 naladená na cca. 280 kW, kde je dostatočný odstup ako od S3, tak aj od minulej RS3 a i tak by to bol najsilnejší kompakt na trhu.
Ó to bude zase mrtvejch v alejích :-)
| 27. 1. 2014 16:48
U některých spekulací mi přijde, že někdo zaměnil koně a watty. :-) Což se klidně může stát.
Avatar - flyboyeda
Audi mám rád,ale v těch označeních už začínám mít guláš
| 27. 1. 2014 17:02
normální modely jsou označeny písmenem A

dále tu máme S

dále RS

a dále Plus

moc třeba nerozumín jaký je rozdíl mezi S a RS , vysvětlí mi to někdo
děkuju
Audi mám rád,ale v těch označeních už začínám mít guláš
| 27. 1. 2014 20:05
S - Sport - rýchle

RS - Racing sport - rýchlejšie

Plus - niekomu ani rýchlejšie nestačí :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku