Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volvo S80 D5 (151 kW): První jízdní biturbo dojmy

Zbrusu nový vznětový pětiválec a možnost zvolit si do faceliftovaného Volva S80 sportovní podvozek? Vyzkoušeli jsme nové S80 a nestačili se divit...
Zpět na článek
7. 4. 2009 13:29
Re: Lieber Iudex!
Jelikož někdy od r. 2013 by měla WRCéčka mít motory 1,6 s turbem, tak bych si alespoň u ST vsadil, že bude mít tu 1,6T. Samozřejmě se zvýšeným výkonem. U RS nedokážu tipovat, pokud vůbec nějaké bude. Ale v tý době už bude ta 2,5T hodně zastaralá, takže třeba vyženou i tu 1,6 na 300 poníků anebo přijdou ještě s jiným motorem.
Avatar - Pierro
7. 4. 2009 13:14
Re: Lieber Iudex!
jsem zvědav, zda spotovní varianty příštího Focusu dostanou ty samé motory (lehce upravené) jako současné ST a RS...
7. 4. 2009 13:07
Re: Lieber Iudex!
Podle mě ne, benzínové motory s 89, 108, 148 a 178 koňmi budou dostačující. Nějaká 1,4 kolem 130 koní by byla v tomto případě zbytečná.

Jinak konečně přijde Ford s novými benz. motory, ty co nabízí dnes (kromě 2,5T) je v dnešní době ostudný.
Avatar - Pierro
7. 4. 2009 12:03
Re: Lieber Iudex!
Tak to je sakra slušná nabídka. Bude ještě něco mezi litrem a šestnáctistovkou?? aková 1,4 v turbíčku by novému Fokymu sedla... :-)
Avatar - Hammunasakra
7. 4. 2009 11:10
Re: Lieber Iudex!
Guten Morgen Iudex,
... es freut mich (endlich) zu hören, dass jemand auf die GLEICHE Welle wie ich, ist .. ;-)
Přiznávám, že toho 1.0 turbo u FoFo jsem si ani NEvšimla - jen jsem článek "zahlédla", zrovna jsem odjížděla (o víkendu vracím se a ZKONTROLUJi)
PS: Předplatné by jistě i na Slovakia "fungovalo" a jak "maxo" odkaz dodal - od té doby co Bůh "vynalezl" web(ové) stránky a vůbec internet .... (i když já stále ještě "raději" ten papír a tiskařskou čerň ;-)
"Carpe diem" :-)
7. 4. 2009 09:37
Re: Lieber Iudex!
No konečně pěkná paleta... Podle tý fotky mám pocit, že by mě nohy čouhaly u chladiče ven.
7. 4. 2009 07:35
Re: Lieber Iudex!
...presne jak pises, zakladni motor bude litrovy preplnovany ctyrvalec, ovsem i dalsi nabidka vypada velmi zajimave!

New turbocharged EcoBoost engines dominate the line-up. Entry-level models will come with a 1.0-litre four-cylinder turbo unit offering 89bhp or 108bhp, but most variants will get a new 1.6-litre turbo, available with 148bhp or 178bhp outputs.

These units will combine storming pace with low fuel consumption and CO2 emissions to give buyers the best of both worlds. There is also a new range of diesels in the shape of a 1.6 TDCi, delivering up to 128bhp, and a flagship 2.0-litre with 168bhp or 197bhp.
neregistrovaný "maxo"
6. 4. 2009 22:58
Re: Milý Iudex(i)!
[odkaz]
6. 4. 2009 22:35
Re: Milý jossalito!
Jsem přetaženej. Takže mi to už nějak nemyslí. ;-\
Avatar - iudex
6. 4. 2009 22:19
Re: Milý Iudex(i)!
Liebe Kylie, ich bin ein einfacher Mensch aus der Slowakei a nedostanem sa k nemeckému AutoZeitungu, takze novinky zo sveta ma vzdy potesia. BTW FoFo bude zacínat na 1,0 turbo...
Avatar - white label
6. 4. 2009 21:57
Re: Milý jossalito!
Kam se poděl tvůj smysl pro humor...? 8-s
Čekal bych tam aspoň smajlíka...
6. 4. 2009 21:37
Re: Milý jossalito!
To je zakázané snad něco vědět? Vaše trapné přímery jsou opravdu mimo. Opravdu. Tím tady akorát shazujete sama sebe.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2009 21:21
Re: Milý jossalito!
A povězte: JAKPAK vy to "víte"? ;-)
PS: I když u Galiny je to "snadné", volno mám od půlnoci do 6:00 a přes den by to NEstíhala ;-)
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2009 21:20
Re: Milý Iudex(i)!
Podívejte se na poslední číslo německého AutoZeitung - tam je FINAL verze Focusu (i motory) stejně tak příští passat (začínající motorem 1.2) a ještě bmw 1 M - tolik "novinky"
Pěkný den ;-)
6. 4. 2009 21:15
Re: D5 na D5
Bohužel, GTI sice už jeden článek o GTI sic napsal, ale šeredaktorem není.
Avatar - white label
6. 4. 2009 20:58
Re: D5 na D5
Hlavně zatím nikoho nenapadlo, jaký nick tu asi používá šéfredaktor auto.cz...
Jen ty stále se opakující a časté články o Golfech i GTI/GTD
už tady byly některým podezřelé... :-O :*) >:-[]
Avatar - white label
6. 4. 2009 20:42
Re: OT: Nový Focus
Pssst, "mrtvejvejtah" občas nespí... ;-) >:-[]
neregistrovaný "dCi"
6. 4. 2009 20:01
Re: OT: Nový Focus
Ach jo, nemá to nápad, je to slepenec. "Kinetický design" je po dobrém "New Edge" studená sprcha na všech třídních frontách. Soudě podle samotného vzhledu, tak Forda dnes ani omylem. :no:
Avatar - iudex
6. 4. 2009 19:49
OT: Nový Focus
Prvá pravdepodobná podoba nového Focusu, plánovaného zrejme na Zenevu 2010: [odkaz]
6. 4. 2009 19:10
Re: D5 na D5
;-) [odkaz]

K Volvu, no, šestiválec asi nebude...
6. 4. 2009 19:08
Re: D5 na D5
OT: A už jsi četl test Golfu 6? :-)

Jinak tu k Volvu napíšu malé bezvýznamné puls. Pořád to chce šestiválec... ;-\
6. 4. 2009 18:31
Re: snaha sa im neda upriet
ja som o ňom čítal, že je to výtvor vikingov. Ale tiež som videl nejaké parametre Fiatu a sa mi zdalo že sú viac než podobné. Tak možno zafungoval spatná spolupráca, ktovie? musel by som pohladat ten článoček, ale som teraz dosť busy tak ak niekto má nejaké lepšie info, nech sa podelí :yes:

No a Saab s ním prišiel cca pre pol rokom, Taloši myslím tak 2-3 mesiace dozadu. A podla mňa by ho asi nedali skor cudziemu ale určite by sa s ním radi pochválili sami.
6. 4. 2009 18:15
Re: snaha sa im neda upriet
Volvo už do nižších modelových řad S40/V50 s motorem 2.0D montuje automatickou převodovku Powershift, kterou novináři hodnotí jako jednu z nejlepších. Tak doufám, že do konce roku bude i v ostatních modelech...
6. 4. 2009 18:03
D5 na D5
Výbornej text :yes: Koukám, že D5 bude dobrej nejen na D5... Volvo zaslouží velkou pochvalu.

BRAVOLVO :yes:
neregistrovaný "maxo"
6. 4. 2009 17:56
Re: snaha sa im neda upriet
nechcem sa hadat, ale podla dostupnych informacii je to komplet vytvor fiatu a nie Saabu.Aj technicke parametre su uplne totozne s Fiatackym biturbom.
6. 4. 2009 17:43
Re: snaha sa im neda upriet
tak oni by asi aj chceli, ale všetky tieto technológie, keď si ich chceš vyvinúť sám, sú sakra drahé. VW to robí geniálne - Audi to vyvinie, v koncerne si to potom pomomtujú aj do mainstreamu a všetci sú happy. Audi má príspevok na vývoj, VW/Škoda/Seat možu machrovať špičkovým technológiami.
V tomto mal Ford viac s Volvom zapracovať. ;-\
6. 4. 2009 17:34
Re: snaha sa im neda upriet
Saab ma u svojho 1.9TTiD základ Fiaťácký 1.9JTD, ale twin turbo si robili vo vlastnej réžii, takže to bude niečo iné ako nový 1.9 twin turbo od makarónov ;-)
neregistrovaný "maxo"
6. 4. 2009 17:03
Re: snaha sa im neda upriet
to je pravda :yes:
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2009 16:58
Re: snaha sa im neda upriet
Také jsem :-)
PS: Myslím, že alpina D3 je "jen" (v dobrém) lepší verze 23d ;-)
neregistrovaný "maxo"
6. 4. 2009 16:56
Re: snaha sa im neda upriet
jej ved ste mali byt tyzden out of order.
No Alpina to robi s klasickeho BMW 2,0d, ale je to riadna konstrukcna zmena a je to ich know-how.
Avatar - Hammunasakra
6. 4. 2009 16:33
Re: snaha sa im neda upriet
Jaguar má ale přeci motor(y) 2.7 i jeho "new" verzi 3.0 HDi - právě od PSA (a Alpina je "trošičku" zase "jen" vylepšené bmw) - těch bi-/twi-turbo motorů zatím opravdu moc NENí ;-)
neregistrovaný "maxo"
6. 4. 2009 15:47
Re: snaha sa im neda upriet
vsetko sa da, ved aj napr. AUDI malo problem nacpat do Q7 dvanastvalcovy diesel, ale trosku porozmyslali a vyriesili to.Kvalitny vyrobca dnes nemoze argumentovat vyhovorkami neda sa, bud sa prisposobi dobe a bude konkurovat, alebo sa bude vyhovarat a konkurencia mu bude utekat.
neregistrovaný "maxo"
6. 4. 2009 15:35
Re: snaha sa im neda upriet
Opel ponuka insigniu aj s twin-turbom, ved uz tu boli prve jazdne dojmy.
Ale toto je aj tak motor od Fiatu a Fiat ho predstavil uz v roku 2007.
BMW 535d bola predstavena uz v roku 2004 a predavat sa zacala v roku 2005.
2,2 HDi sa zacala predavat uz v roku 2006.
Takze Twin-Turbo nie je az taka najnovsia technologia.
A ci je ALPINA okrajovka, to nie podstatne, bavime sa kto ponuka BITURBA a prave na tej ALPINE je vidiet, ze kvalitne twin-turbo vie urobit upravca, ktory nedisponuje z daleka takymi prostriedkami ako vyrobca automobilov a predsa vie urobit zo stvorvalcoveho dvojlitroveho motora vykon 214 koni s vybornou spotrebou. :yes:
6. 4. 2009 15:21
Re: snaha sa im neda upriet
Zvláštní je, že se roky traduje o nemožnosti použití V6 do Volva a až teď s tim něco udělali. Převodovky to je kapitola sama pro sebe. Na převodovku typu 7G, nebo Steptronic bude Volvo čekat asi dalších 5 let, pokud se vůbec dočká. Ale to je asi tim vývojem.
Avatar - iudex
6. 4. 2009 15:09
Re: snaha sa im neda upriet
Jaguar más pravdu, zabudol som nan. Alpina je okrajovka, statisticky významná asi ako Wiessman a pod. Opel pokial viem twin-turbo do Insignie este nezaviedol, iba plánuje. O Mazde vobec neviem, ze by mala twin-turbo.
neregistrovaný "maxo"
6. 4. 2009 15:06
Re: snaha sa im neda upriet
mudro vravis.
Aj tak im stale chyba silny sestvalcovy diesel a lepsie automaticke prevodovky.
Uz to tu bolo vela krat pisane, ked chcu konkurovat nem.premii, musia pridat hodne v dieseloch a prevodovkach.Ale to im pojde velmi tazko, ked nemaju peniaze na vlastny vyvoj a ked pridu s niecim lepsim dieselovym je to koncern PSA.
neregistrovaný "maxo"
6. 4. 2009 15:00
Re: snaha sa im neda upriet
este ma napadol SAAB, ale to je Fiat
6. 4. 2009 14:59
Re: snaha sa im neda upriet
Nejde o to, kdo má twin, jde spíš o to, že už v době kdy byl u Volva vrchol nějakejch 120kw, tak ostatní v kategorii, kde by chtělo prosperovat, měli daleko víc.
neregistrovaný "maxo"
6. 4. 2009 14:56
Re: snaha sa im neda upriet
MAZDA, OPEL,FIAT, ALPINA, JAGUAR a mozno som este na nejakeho zabudol.
Avatar - iudex
6. 4. 2009 14:49
Re: snaha sa im neda upriet
Napís mi, kto má twin-turbodiesel okrem BMW, M-B a PSA.
neregistrovaný "maxo"
6. 4. 2009 14:37
Re: snaha sa im neda upriet
presne tak to bolo myslene ako pise navtech.
No twin-turbo uz ma celkom dost vyrobcov a niektory uz dost dlho.
A na to, ze prisli s tymto motorom pomerne neskoro a na to, ze ide o twin turbo v patvalci su tie parametre nie moc spickove, aj, ked, ako pisu v texte ide o velmi tichy agregat, ktory taha uz od dost nizskych otacok.
6. 4. 2009 14:20
Re: snaha sa im neda upriet
Spíš to myslel tak, že Volvo, jako "skoroprémie" už tak výkonej motor mělo mít dávno, jedno jakým způsobem. To samý převodovky a další věci.
Avatar - iudex
6. 4. 2009 14:12
Re: snaha sa im neda upriet
Dovolím si oponovat, ved práve twin-turbo diesely sú najnovsí techologický hit, ktorý má zatial len pár výrobcov, aj to najma z nemeckej prémie. A i nominálne jediným výkonnejsím motorom v danej kategórii je AR 159 (2,4 R5 - 154 kW, aj to iba v niektorých verziách, inak bezne 147 kW). Ja myslím, ze pojde o velmi dobre predávanú verziu Volva.
neregistrovaný "maxo"
6. 4. 2009 13:25
snaha sa im neda upriet
no vyzera to slubne pre Volvo, aj, ked s tymto motorom a sportovejsim poodvozkom prisli dost neskoro.
Ale davam im :yes:
6. 4. 2009 09:09
Monte Volvo
Krás okolí Monte Carla se čtenáři nedočkali... ;-)