Jake sportovni vozy? Ctyrmesicni cekaci doba je naprosto standardni i pro uplne normalni vozy a neni duvod z ni delat neco co neni. Tri mesice je obvykla doba cekani na auta zadane do vyroby, ale ani ctyri az sest mesicu neni zadnou vyjimkou u beznych znacek, na premiovky se casto ceka i pres pul roku. Kdyby byla cekaci doba rok a vice, tak budu souhlasit, ze nestiha vyroba, ale ctyri mesice na premiove SUV je celkem dobry vykon a standardni vyrobni logistika.
clanok uvareny z vody, nic viac nic menej, hadam si nikto nemysli ze znacky ako rolls alebo range rover ci jaguar sa kupuju tak ze prides do predajne a hned aj odides na nejakej "skladovke"
zbytocny clanok, o cakacich lehotach na rr sa tu inak myslim uz pisalo davnejsie
Je to tak jak píšete. Stačí aby si člověk objednal něco co není zrovna showroomová specifikace a počká si i u relativně mainstreamového auta. Na svoje trojkový BMW jsem čekal nějakých pět měsíců, protože jsem nechtěl dvoulitrový diesel v bílem mpaketu.
Co se RR týče, tak tam je jasné, že je vetší podíl individualizovaných aut než u nějakého méně premiového výrobce. Což se podepíše na čekacím lhůtě když musíte každou druhou objednávku posílat do výroby. I když třeba minulá generace RR Sport se celkem hojně vykupovala rovnou z showroomu. Další faktor, který rozhodně neprospěl rychlosti výroby byl/je problém se skleněnou střechou. Ve Španělsku nestíhali uspokojit nápor objednávek, takže zpomalovali celý výrobní proces. Pokus o zrychlení výroby těchto střech se neblaze podepsal na kvalitě, tudíž tuto snahu rychle opustili.
Můj bratr si tím prošel se ziskem deseti načekaných měsíců, aspoň dostal nový modelový rok. tudíž mi přijdou čtyři měsíce jako zázrak. pokud je ta zpráva interpetovaná správně a není to jen vzkaz o tom, že je výroba O ČTYŘI měsíce pozadu.
tak to takhle vypadá. Základ všeho je pořádný výrobek bez bizarností a pak lidi mají o takový výrobek zájem. Všechny ty kecy, jak se pošramocená pověst špatně napravuje jsou jen na omluvu nekvalitních výrobků. I kdyby Fiat přišel s pořádným autem, které dobře vypadá, dobře jezdí, má kvalitní manuály i automaty a motory co nežerou, tak prodeje by strmě lezly nahoru. U nás v Evropě moc konkurence v nižší střední není, Golf a MZD3, zbytek je s výhradami.
Nikdy nepochopím tu věc, jak oni to dovedou ty Evropani prostě lidově posr*** zvlášť Angličani, to sou experti. Svoje nejlepší značky prodají někam na východ a koukněte jak se jim najednou daří ... A co je v Anglii? Akorát velký prd a tisíce muslimů ...
Fakticky jedine co v Anglii zbyva je financni sektor, ktery tahne cely zbytek ekonomiky. Proto se chteji Anglicani odtrhnout od zbytku UK, protoze Francii nebo Nemce bankovni sektor nezajima a jsou ochotni ho obetovat na oltar politickeho klidu zatimco Anglie bez financnictvi je Anglie kam bude OSN posilat potravinovou pomoc.