Ekonomika
silných výroků o budoucnosti Opelu jsme za poslední roky slyšeli plnou nůši. Člověk nechce být jedovatý, ale to, že madam Barraová na doprovodné fotce k článku o Opelu stojí obrácená zády ke korejskému nápisu, je skoro mrazivá symbolika. Zpráva o soumraku nad Koreou už porůznu proběhla, tady je jedna z posledních verzí: [odkaz] Z hlediska košile versus kabát je pro Evropana určitě přijatelnější, když padáka a předčasné penze dostanou "tam daleko od nás", než abychom se klepali, že se takové tornádo prožene opelovskými základnami v Evropě. Otázka ale zní, jestli se na to dá fest spolehnout a co se opravdu bude dít.
Opel já nevím no, pro mě to je taková neslaná nemastná značka, která dělá všechno, ale pořádně nic. Něco jako Samsung. Mraky výrobků, ale kvalitního tam není nic.
Keby GM preniesol naklady na vyvoj aj za more, tak ako by sa patrilo, tak by to bolo cele o inom. Platit vysoke dane v EU sa neoplati, takze vyvoj platforiem a motorov pre celu GM nesie len OPEL. A nemusela by EU produkcia trpiet na kvalitu produktu :😉
SUV segmen je nyní základ! A kde je nová Antara?
A nebo jim tam bouchnou nějakej lacinej pick-up a budou ho prodávat v Rusku.
😒