Ekonomika
DaewooMaster
2
Což ovšem Opel stejně nezachrání, pokud nezačne něco dělat, než jen pořád spoléhat na pomoc zvenčí. A nedávné zdražení Insignie není myslím zrovna krok tím správným směrem... ;-\ V tomhle dávám :yes: koncernu VW, kde se dokáží prosadit všechny 3 značky na jednom trhu, aniž by se snažily navzájem zaříznout...
Přejít do diskuze
Navíc v Evropě končí Chevrolet. Takže to vypadá, že GM v Evropě vsadí výhradně na Opel, což nás evropany může těšit. :yes:
:yes: Opel by měl konečně začít dělat nové modely!
SUV segmen je nyní základ! A kde je nová Antara?
SUV segmen je nyní základ! A kde je nová Antara?
silných výroků o budoucnosti Opelu jsme za poslední roky slyšeli plnou nůši. Člověk nechce být jedovatý, ale to, že madam Barraová na doprovodné fotce k článku o Opelu stojí obrácená zády ke korejskému nápisu, je skoro mrazivá symbolika. Zpráva o soumraku nad Koreou už porůznu proběhla, tady je jedna z posledních verzí: [odkaz] Z hlediska košile versus kabát je pro Evropana určitě přijatelnější, když padáka a předčasné penze dostanou "tam daleko od nás", než abychom se klepali, že se takové tornádo prožene opelovskými základnami v Evropě. Otázka ale zní, jestli se na to dá fest spolehnout a co se opravdu bude dít.
Keby GM preniesol naklady na vyvoj aj za more, tak ako by sa patrilo, tak by to bolo cele o inom. Platit vysoke dane v EU sa neoplati, takze vyvoj platforiem a motorov pre celu GM nesie len OPEL. A nemusela by EU produkcia trpiet na kvalitu produktu :😉
Opel já nevím no, pro mě to je taková neslaná nemastná značka, která dělá všechno, ale pořádně nic. Něco jako Samsung. Mraky výrobků, ale kvalitního tam není nic.