Jen se zeptam, jak jste spojena s touto firmou. Jediny prispevek a hned pod clanek o carsharingu, ktereho jste se nahodou zucastnila. ;-)
No nevim. Sice hezke, ale ceny za hodinu 50-170Kč a k tomu 5Kč za km mi prijde docela dost. MHD bude v praze diky Metru mozna rychlejsi a o dost levnejsi, pripadne muzu vyuzit svoje auto, ktere mi stoji u baraku a budu platit jen za benzin(cca 2,5Kc/km), pripadne pomalu stejne drahe taxi. Asi proto stoji v Podebradech vsechny 3 auta na parkovisti autosalonu Skoda ;-)
Ze by mesto udelalo pruhy pro nejake soukromniky, kteri to maj na kseft, mi prijde jako nesmysl, kor kdyz je neni schopne pomalu udelat ani pro MHD.
Podle aut jsem si rikal jestli to neni dite Skodovky, bylo to tesne, jen jeho dealera.
Ono taky jde ve sve podstate o takovou trochu jinou pujcovnu aut. Jenom status je odlisny. To neni, ze si koupis auto a za uplatek ho sdilis s tisicovkou anonymnich ridicu. Je to alternativa, neco mezi MHD a vlastnim osobnim automobilem.
Já jsem to vyřešil tak, že jsem si nechal loňskou kartu ze soukromého auta (ještě že je aspoň Praha 2 dává do fólie, takže jdou dobře strhnout) a tu pak do služebáka lepím. Nikdy jsem takhle žádný problém neměl. Policajti to kontrolujou stylem karta je/není. SPZ a datum jsem je nikdy neviděl ověřovat...
Ano není žádný důvod aby nemohla být přenosná. Ono těžko člověk zaparkuje na jednu kartu dvě auta. S návštěvama jsem to ještě loni řešil parkováním na dvoře domu. Od doby co je objekt na dvoře v nájmu je s tím útrum. Jediná šance je nechat auto na oranžové zóně na Vinohradský což se i v sobotu tuším do 12:00 platí ;-\. Zóny placeného stání jsou jenom na business a ne malý nic jiného v tom není.
Hlavně si myslím, že centru nepomohly ani ty debilní modré zóny... Možná tak na půl roku až rok, než si všichni zařídili karty. Teď už opět není kde zaparkovat. Největší problém totiž jsou opravdu ty nejezdící auta.
A já na zóny akorát nadávám, když má přijet návštěva, když mám náhradní auto, nebo když jedu druhý den pryč služebním autem a soukromé místo něj nechám v práci... A chodit kvůli každé takovéhle blbosti na úřad, platit 100Kč + 1000 zálohu na kartu na náhradní auto, na to jim fakt kašlu.
Nejhorší je že díky těmhle lidem člověk nemá večer po návratu z práce kde zaparkovat. Krouží kolem jak sup a číhá kde je volno. Kolikrát parkuje na hraně a čeká jestli ráno nepojede pro auto na záchytné parkoviště... Je pravda že v létě se to uvolní, dovolené a chalupy situaci hodně pomůžou...
No, spíš bych se bál jak dlouho by ty auta vydržely. Vidím jak se plno lidí chová ke služebákům a autům z půjčovem. Jak to není jejich, tak na všechno kašlou.
Jo, taky tohle nechápu. Já jezdím autem každý den, před domem stojí poze cca 1x ročně na 14 dní, když letím na dovolenou.
Taky bydlím na Vinohradech a tipnul bych, že v ulici se od pondělka nepohnulo cca 80% aut. Mají to akorát tak na výlet o víkendu na chatu...
Jo, to je celkem přesné. Tohle není na naši náturu, upřímně bych nechtěl po někom, koho vůbec neznám, lézt do auta. Brrr už jen z tý představy je mi špatně :no:
protože tady jsou lidi na svá auta strašně hákliví. Tady se lidé hodně drží pravidla že auto a ženská se nepůjčuje a co může fungovat třeba v Německu, tak tady skutečně nemusí.
Mezi svátky jsem se zúčastnila pilotního projektu car sharingové společnosti CAR4WAY v Praze a byla jsem velmi nadšená, jak jednoduše to celé funguje. Auto jsem si zarezervovala online, odemkla přístupovou kartou a odjela. Jediná škoda je, že auta, která mají povolení stát na Praze 1 nemohou stát v modrých zónách na Praze 3, tam si člověk musí zaplatit parkování.
Mokrý hadr na hlavu a pak si zajeď do Ostravy následně ti Praha bude připadat jako lázeňské město ty brepto ;-\ Ještě mi vysvětli jak budeš ten tvůj elektromobil nabíjet? Ze slunce? Že bude tak čistý ;-\
Že když obejdu blok na Vinohradech tak od doby co nasněžilo se nepohlo odhadem tak 30 aut. Tedy 30 mrtvých parkovacích míst :-( a jsou vozidla která podle stavu nevyjela již předtím tak měsíc. Například dva roky stará i30 stojí na jednom a tom samém místě již dva měsíce... myšlenkové pochody těchto lidí jsou mi záhadou. Platit Povinné ručení, parkovací kartu což ročně udělá třeba 4000,- jen proto aby mi auto stálo a hnilo před barákem? Pak budou lidé plakat že nemají peníze ;-\
Praha je špinavý, rakovinotvorným prachem nasáklý město, přecpaný spalovacíma popelnicema BEZ FILTRŮ PEVNÝCH ČÁSTIC dotažených přiblblýma čechama z Němčourska, kde se účelově těch jedovatých spalovacích popelnic rozsévajících ČÁSTICE PM JEMNÉHO PRACHU zbavují !! a přecházejí na CNG LPG ELEKTRO !!
Blázni češi, ZDRAVOTNICTVÍ VÁM TO CHCÍPÁNÍ NEUTÁHNE !!
PS: ČUCHÁNÍ RAJSKÉHO VÁNKU Z LAUFU VEDE DO NEBE :-!
1. NEJLEPŠÍ = ELEKTROMOBIL (čistý) [odkaz]
2. LEPŠÍ = LPG / CNG (trochu CO2 a plynů) [odkaz]
3. JDETO = BENZÍN BEZ PŘIDUŠENÍ PŘÍMOVSTŘIK TSI 1995-2009 (CO2 a plyny)
4. HORŠÍ = DIESEL s DPF od 2009 (plyny a rakovinotvorný prach) [odkaz]
5. ŠPATNÝ = BENZÍN TSI bez DPF od 2009 (10x víc rakovinotvorný prachu než varianta 4.) [odkaz]
6. NEJHORŠÍ = DIESEL bez DPF do 2009 (10x víc rakovinotvorný prachu než varianta 5. a 100x víc než varianta 4. a 1000x víc než varianta 3. [odkaz]
OBJEDNÁVKA ČISTÉHO ELEKTROMOBILU SE PROVÁDÍ NA INTERNETU: [odkaz]