Novinky
nejak se v US zvyditelnit musej a tohle je celkem levne PR tak proc ho nevyuzit
nikdo snad neceka ze by v realu srovnaval luxusni sedan stredni tridy s mestskym autickem?
nikdo snad neceka ze by v realu srovnaval luxusni sedan stredni tridy s mestskym autickem?
a teraz tú o perníkovej chalúpke (ďalšia možnosť je, že v BMW šlapú na dobrom MATROŠI a vyplatí sa ho získať od nich).
Válka elmobilů? O co vlastně?
bmi3902_5270cf005b69b.jpg
A takto je "využitelné" BMW i3. No, co by člověk nakonec vozil na tu krátkou vzdálenost, co to ujede - a když píchnete, tak si pro rezervu skočíte domů, není to daleko!
Nakonec napadnutá Tesla S je snad dosud jediný jakš takš využitelný a taky konstrukčně povedený elmobil (už jen jeho akumulátorová platforma - viděl jsem ji a staticky si auto ošahal v Californii), ovšem dobíjení jeho 80kWh-ového akumuláotoru při jeho případném rozšíření je z pohledu energetiky holá utopie.
bmi3902_5270cf005b69b.jpg
A takto je "využitelné" BMW i3. No, co by člověk nakonec vozil na tu krátkou vzdálenost, co to ujede - a když píchnete, tak si pro rezervu skočíte domů, není to daleko!
Nakonec napadnutá Tesla S je snad dosud jediný jakš takš využitelný a taky konstrukčně povedený elmobil (už jen jeho akumulátorová platforma - viděl jsem ji a staticky si auto ošahal v Californii), ovšem dobíjení jeho 80kWh-ového akumuláotoru při jeho případném rozšíření je z pohledu energetiky holá utopie.
vobec ale vobec, jedno z najohavnejsich aut ( po dizajnovej stranke ) od cias multiply alebo pontiaku aztec . Moj nazor, kvalitu nespochybnujem ta bude urcite ok :yes😒br />
dalsia vec je cena, je nezmysel si mysliet ze ked kupim auto za 900 000 velke ako auto za 300 000 tak ze nieco usetirm ze jazdim zadarmo. Houby, tych 600 000 na beznom osobaku za benzin nedam mozno za cely zivot, takze navratnost i3ky je bez debaty ziadna dokonca clovek na nej prerobi voci autam s klasickym pohonom na palivo.
otazkou ostava komu sa tento pojazdny nezmysel za milion ktory prejde sotva 100km podari predat, realnu navratnost investicii to nema, realne vyuzitie tiez nie kedze to ma dojazd uplne smiesny, vyzera to otrasne, vo vnutri tiez hruza a des, tomu autu nedavam dlhy zivot, boom za pol roka opadne a potom som zvedavy na predaje
este taky maly detial? vsimli ste si niekto ze to jazdi na uzuckych kolieskach ako z furika? no skuste s tym vojst do nejakej jamy na ceste, a mate po vtakoch, totalne neprakticke auto, uplne cele zle..... jak vravi pali habera, cele zle, nepostupujes
dalsia vec je cena, je nezmysel si mysliet ze ked kupim auto za 900 000 velke ako auto za 300 000 tak ze nieco usetirm ze jazdim zadarmo. Houby, tych 600 000 na beznom osobaku za benzin nedam mozno za cely zivot, takze navratnost i3ky je bez debaty ziadna dokonca clovek na nej prerobi voci autam s klasickym pohonom na palivo.
otazkou ostava komu sa tento pojazdny nezmysel za milion ktory prejde sotva 100km podari predat, realnu navratnost investicii to nema, realne vyuzitie tiez nie kedze to ma dojazd uplne smiesny, vyzera to otrasne, vo vnutri tiez hruza a des, tomu autu nedavam dlhy zivot, boom za pol roka opadne a potom som zvedavy na predaje
este taky maly detial? vsimli ste si niekto ze to jazdi na uzuckych kolieskach ako z furika? no skuste s tym vojst do nejakej jamy na ceste, a mate po vtakoch, totalne neprakticke auto, uplne cele zle..... jak vravi pali habera, cele zle, nepostupujes
Ano, u všech elmobilů i u dnešních (vetšinou paralelních) hybridů dbají výrobci na aerodynamiku, aby jim pomohla prodloužit nevyužitelně krátký dojezd. Jejich Cx bývá proto proti klasickým spalmobilům zpravidla výrazně lepší. Ale tady - u tohodle i3 - už BMW nedbá ani toho. Podivné. O co tedy jde? (o jeho "prostornosti" viz předešlý můj příspěvek)
Já ho považuji za jedno z nejhnusnějších aut poslední doby. A to vypadlo z BMW. Teda ne že by BMW byl poslední dobou ikonou designu.
Taky je možné že pan šeditel viděl před časem Autosalón, protože tam Pepa (nebo který b*b) dal i3 100 %. Prostě dokonalejší auto neexistuje. .
Taky je možné že pan šeditel viděl před časem Autosalón, protože tam Pepa (nebo který b*b) dal i3 100 %. Prostě dokonalejší auto neexistuje. .
No teda Teslu S jsem ještě neřídil ba dokonce snad ani nevyděl, za to i3 jsem před dvěma týdny hodinu řidil (invelt - zdarma) a i přesto, že i3 se mi zamlouvá troufnu si řící že určitě neni lepší než Tesla S. Je to hodně trapné PR, je jasný že nemuže řici že Tesla je lepší, ale taky mužou držet hubu s porovnáním a udělaji dobře. Radši měli řici i3 je lepší než Nissan Lief (či jak se to piše) a tomu bych veřil, však je taky dražší >😁
NO POSUĎTE SAMI JESTLI MÁ NA TESLU MODEL S [odkaz]
Tahle městská brambokraksna i3 vzniká teprve až nátlakem elektromobilek na ekonomické ego historicky Německé zlenivělé 2-jky až za DAIMLER MERCEDES-BENZ vznikla po sáhodlouhém 40-cetiletém elektrovývoji koumáků z Mnichova [odkaz] a že jim to trvalo co >😁
PS: ČUCHÁNÍ RAJSKÝCH VÁNKŮ Z LAUFU VEDE DO NEBE :-!
1. NEJLEPŠÍ = ELEKTROMOBIL (čistý) [odkaz]
2. LEPŠÍ = LPG / CNG (trochu CO2 a plynů) [odkaz]
3. JDETO = BENZÍN BEZ PŘIDUŠENÍ PŘÍMOVSTŘIK TSI 1995-2009 (CO2 a plyny)
4. HORŠÍ = DIESEL s DPF od 2009 (plyny a rakovinotvorný prach) [odkaz]
5. ŠPATNÝ = BENZÍN TSI bez DPF od 2009 (10x víc rakovinotvorný prachu než varianta 4.) [odkaz]
6. NEJHORŠÍ = DIESEL bez DPF do 2009 (10x víc rakovinotvorný prachu než varianta 5. a 100x víc než varianta 4. a 1000x víc než varianta 3. [odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Může tomuhle konkurovat hnusný elektromobil ?
PS: někdy se zastav s bomboniérou vomrknout na Onkologii ty poločechu
Mimochodem hadej co leta z uhelnych elektraren, ve kterych se vyrabi ta tvoje elektrina - ano ta neroste na strome, mozna prekvapeni.