Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia Scout přistižena na dálnici D1, bude mít motor z RS TDI

Ani s novou generací Octavie nepřijdou zájemci o vyšší světlou výšku a drsnější vzhled zkrátka.
Zpět na článek
30. 1. 2014 15:28
30. 1. 2014 15:43
30. 1. 2014 17:43
30. 1. 2014 16:26
30. 1. 2014 16:30
30. 1. 2014 19:57
30. 1. 2014 21:26
30. 1. 2014 22:43
1. 2. 2014 12:53
1. 2. 2014 16:36
30. 1. 2014 16:23
30. 1. 2014 16:32
30. 1. 2014 17:10
30. 1. 2014 18:11
30. 1. 2014 19:38
30. 1. 2014 21:56
30. 1. 2014 22:42
31. 1. 2014 07:28
30. 1. 2014 23:03
30. 1. 2014 19:08
31. 1. 2014 00:49
31. 1. 2014 09:40
31. 1. 2014 10:25
31. 1. 2014 12:07
31. 1. 2014 15:56
31. 1. 2014 16:20
1. 2. 2014 08:10
1. 2. 2014 01:47
30. 1. 2014 15:28
Motorizace
Nejsilnější bude 2.0 TDI CR 135 KW 4x4 DSG.U benzínu si nejsem jistý,ale 1.8 TSI 132 KW 4x4 DSG taky.
Rozbalit vlákno
13
30. 1. 2014 15:38
Re: Motorizace
Takže takové oplastované dieselové RS? Děkuji, doplním do článku.
30. 1. 2014 15:43
Re: Motorizace
Ano.Ten diesel vím na 100%.
30. 1. 2014 15:47
Re: Motorizace
Otazník tam stejně radši necháme, posílám SZ
30. 1. 2014 16:37
Re: Motorizace
Něco jsem Vám poslal. ;-)
30. 1. 2014 17:43
Re: Motorizace
ano, 135 kW TDI tam bude.
30. 1. 2014 16:26
Re: Motorizace
Doufám že máte pravdu (a dle dřívějších Vašich komentářů tomu i věřím). Nemáte náhodou také info o L&K? Bude také možnost dieslu 135kW a bude základ jako vždy v minulosti obsahovat téměř vše z příplatkové výbavy za rozumnou cenu?
30. 1. 2014 16:30
Re: Motorizace
L&K bude představena teď v březnu na ženevském autosalonu spolu se Scoutem,CNG a konceptem CC.Ten udajně od roku 2016 s dieselem 2.0 TDI CR 147 KW DSG.Víc informací o L&k zatím nemám.
Avatar - WinDiesel
30. 1. 2014 19:39
Re: Motorizace
Těch 147 kW možná ale těch 135 kW je Euro 5. Euro 6 by měla mít 140 kW, pokud tedy neponechají 140 kW pouze pro Audi.
30. 1. 2014 19:57
Re: Motorizace
Však jsem psal,že Octavia CC se bude vyrábět za 2 roky.Pak to ještě bude jiné Euro.
Avatar - _Karel_
30. 1. 2014 21:26
Re: Motorizace
dnes jsem v nějakým časáku viděl obrázek "cc" a kurňa, jak jsem uvažoval o mazdě 6, skoro bych i počkal na octu. Za mě bomba. Psali že 2015. Otazka je , o kolik bude dražší než běžná.
1. 2. 2014 12:53
Re: Motorizace
Neviem ale skusim sa ispirovat Octaviou 2 po FL. Motory tam budu ASI tie najsilnejsie: 1,8 TSI 132 kw a 2,0 TDI 110 KW. Ale neviem, bud sa tam zvysi vykon a dufam ze dostane aj DCC tlmice. Lebo uvidis Octavka CC prinesie so sebou nove motory a nove technologie. Vezmi si taky Leon. Tak isto sa nepocitalo pri novej karosarskej verzie s DCC tlmicmi a novymi motormi + tech. Takze CC prinesie so sebou dobre spravy. A mozno Octavka dostane ako Leon za priplatok multiling.
1. 2. 2014 16:36
Re: Motorizace
DCC bude od 22KT/15 a to u RS a to možná. :-! V SIII bude. :-)
Avatar - Ada je zase tady
30. 1. 2014 16:23
Omyl
Octavia Scout nemá vyšší světlou výšku, ale naopak standardní světlou výšku. Naopak "běžné" Octavie mají nestandardně a nesmyslně sníženou světlou výšku :no:

Ad motor: a co jiného, než diesel by takové auto mělo mít pod kapotou? :yes:
Rozbalit vlákno
12
30. 1. 2014 16:32
Re: Omyl
Pamatuji si ta jména pod kapotou osobního vozu patří benzín :yes: :-!

PS:- diesel :no:
30. 1. 2014 17:10
Re: Omyl
Jo pravda, že jsi zase jeden omyl Vasile >:D :no: .
Takže až si zase bude stěžovat, tak ji pěkně řeknu, že má to, co chtěl, který vám nestálo za to ani následně komentovat.
Avatar - Ozzman
30. 1. 2014 18:11
Re: Omyl
Blbý a blbější 3: Jak Áda potkal Gordona :D
Avatar - WinDiesel
30. 1. 2014 19:38
Re: Omyl
Myslíš Vasila ............. Gordon je ve skutečnosti Rus, takže Vasil, nebo Ivan nebo tak nějak. Jestli jsi ještě neměl tu čest. :-)
Avatar - Ozzman
30. 1. 2014 21:56
Re: Omyl
Já si spíš myslim, že on a Berenika jsou tatáž pakáž >:D Jak zaseklá gramodeska >:D

Áda je jiný případ fanatika >:D Ten občas dokáže reagovat, že to vypadá, že s tebou opravdu komunikuje >:D
Avatar - šmoula nešika
30. 1. 2014 23:53
Re: Omyl
Ty už jsi jak Berenika. Stejné znění příspěvků, stejné odkazy, hafo posměšných smajlíků... 8-s :-!
Avatar - Ozzman
31. 1. 2014 07:28
Re: Omyl
Vždyť řikám, že jsou jedna a ta stejná osoba >:-[]
Avatar - šmoula nešika
31. 1. 2014 09:51
Re: Omyl
Bereničino petrolheadské alter ego... >:-[]
30. 1. 2014 23:03
Re: Omyl
Kde musíte říct Rus, kdo jste a co tam jdete?

Kdo jsem já, ... Američan :-! [odkaz] :-!
Avatar - Ada je zase tady
31. 1. 2014 02:43
Re: Omyl
Jo, Američan z Vysočan... >:D Víš Vasile, co je to Rus? To je Američan bez klimatizace.
Avatar - Julča
30. 1. 2014 18:14
A co ta chystaná bomba TSI 1.0 3 válec!?
Docela by tam také patřil!? >:D
Rozbalit vlákno
3
30. 1. 2014 18:19
Re: A co ta chystaná bomba TSI 1.0 3 válec!?
Ten se taky chystá. :-! Akorát nemám info,kdy.Do OIII.
Avatar - Julča
31. 1. 2014 10:21
Re: A co ta chystaná bomba TSI 1.0 3 válec!?
Bohužel neeebo bohudík je to realita! Octavie TSI 1.0 3 válec 81Kw už zkoušejí a Němci jsou nadšení! Doufám že se pak toto nové Logo bude na zadních partiích nových Octávii aspoň povinně objevovat, aby si ti ostatní dali pozor a věděli s kým mají tu čest!? Zatím najít hrdé označení na TSI 1,2, 1,4, TDI 1,6 na Oktávii je naprosto nemyslitelné! Zatím jsem neviděl jedinou, kde by se majitel chlubil tímto zázračným motorem na rozdíl od vozidel VW a našich Fabií! A to trvá už od verze Octavie 2! A přitom více jak 60% majitelů jiný motor nekupuje! PROČ!!! >:D
31. 1. 2014 12:10
Re: A co ta chystaná bomba TSI 1.0 3 válec!?
Tipuju,že by tam mohl být od 22KT/14,případně 45KT/14.Zatím nejsou známy změny pro MY15.
Avatar - Doval
30. 1. 2014 19:08
Dizajn a jazda
Obycajna Octavia combi vyzera celkom dobre uz teraz (pomaly si zvykam na jej zvlastne predne svetla, zvysok je super) a Scout by mohol vyzerat este lepsie. Ak by zvyseny podvozok priniesol menej prkennu jazdu (tichsiu uz asi nie...) a verzia 1.8 TSI DSG 4x4 by stala do 30 000 eur, tak v spojitosti s velkym vnutornym priestorom by to mohla byt solidna kupa.

Co podla vas brani najvyssim verziam Octavie, aby nemohla byt radena do strednej triedy? Podla mna je to najma kvalita jazdy a hluk od podvozka. Vonkajsie/vnutorne rozmery a dizajn su pre mna OK, vybava konkurencieschopna. Len ten nestastny podvozok mi kazi celkovy dojem
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
30. 1. 2014 21:19
Re: Dizajn a jazda
za 30 000 eur mozes mat namakany outlander [odkaz] a nie octaviu ;-) , v tomto smere je cena skody uplne mimo realitu, chcem vidiet toho blazna co ma 30 000 a kupi si za to octavku, to bude asi nejaky skalny fanda ktory nepozna nic ine len skodu.
Avatar - Emel
31. 1. 2014 09:53
Re: Dizajn a jazda
Auto je do nějaké třídy řazeno jako celek... všechny karosářské varianty a všechny motorizace. Nelze řadit RS do střední a 1.0TSI do nižší střední... respektive nedělá se to tak.

I ve střední třídě jsou auta s hlučnějším podvozkem... a kvalita jízdy Octavie s multilinkem je fajn, i když je na té tvrdší straně spektra. Tohle by překážka nebyla.

Ta kategorizace vychází spíš z nějakých historických zvyklostí - v době před modulárními platformami byly jasně rozpoznatelné hranice mezi kompakty a střední třídou, odpovídala tomu cena i rozvor i motorizace. Octavia technicky vychází (vycházela) z Golfa, to je základ pro její řazení do kompaktů. SDA ji ale už léta vede jako střední třídu, obě teze jsou obhajitelné a vlastně na tom moc nezáleží.
31. 1. 2014 15:27
Re: Dizajn a jazda
Bude to hlavne rozvor. Stredni trida pod 2700 nejde (vetsinou ma kolem 2800) a to ani u s octavii rozmerove shodnych aut. Diky neustalemu zvetsovani automobilu nejsou rozmery octavie v nizsi stredni nic neobvykleho. Napriklad astra sedan, nebo jetta maji podobne rozmery. Je fakt, ze cecko, A4, bmw 3, nebo volvo s60 jsou podobne velke (nekteri jmenovani jsou i kratsi a uzsi, rozvor maji ale vetsi), ale do stredni tridy patri i necele 4,9 metry dlouhe mondeo. Octavii bych proste nechal na pomezi nizsi stredni a stredni s tim, ze pokud porostou auta stale stejnym tempem, tak na konci zivotniho cyklu to bude klasicky zastupce nizsi stredni.
Avatar - Emel
31. 1. 2014 15:40
Re: Dizajn a jazda
Třeba Avensis a Kizashi mají 2700, Accord 2705...
1. 2. 2014 13:02
Re: Dizajn a jazda
No ja by som zrobyl toto iste co sef Seatu v Leone: multiling za priplatok :-! :-!
Avatar - 3_diamanty
30. 1. 2014 21:13
chystany 1.0 TSI 81KW pre polo
neviete niekto ci ten motor dostane aj octavia?

asi je len otazka casy kedy sa toho dozijeme [odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ja Prvni 123
30. 1. 2014 21:40
Re: chystany 1.0 TSI 81KW pre polo
jo - úplně to vidím: Ostavia Scout.. DSG + 4x4.. fakt brutální platy na dveřích.. a možná i nějaký křídlo na pátých dveřích.. a pod kapotou tříválec 0,9, dvojité turbo.. 177kW....
>:D
31. 1. 2014 08:25
Re: chystany 1.0 TSI 81KW pre polo
Vždyť jsem to psal nahoře,že v OIII bude.
31. 1. 2014 09:53
Re: chystany 1.0 TSI 81KW pre polo
Neznáš Topora? Ten v zásadě vždy předpovídá nám už známé fakta a nám už známé trendy a myslí si, jaký je znalec a vizionář 8-s
1. 2. 2014 13:05
Re: chystany 1.0 TSI 81KW pre polo
Ale ako by to vyzeralo. V 4,65m aute pod kapotou 3 valec. Neviem ci sa konstrukteri nudia alebo co, ale napriklad v BMW 7 tam chystaju 4 valec. No uvidime ;-\ ;-\ :-!
31. 1. 2014 00:49
Marná snaha
Pár plastů a 150 tis. navíc - Pro zákazníka z východu tahák. Tak jsme dopadly.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
31. 1. 2014 09:40
Re: Marná snaha
Kde jsi na to přišel?
Avatar - Julča
31. 1. 2014 10:25
Už je to tady!
A až přijde verze Octavie STI TSI 1.0 3 válec 220Kw 3x turbo, 3 škrabky, tak to nebude Škodovka už ani stíhat vyrábět! >:D
Rozbalit vlákno
12
Avatar - guze
31. 1. 2014 11:02
Re: Už je to tady!
Když to napíšeš asi už pod 3. článek, přestává to být jaksi vtipné....
Avatar - Julča
31. 1. 2014 11:27
Re: Už je to tady!
JJ máš pravdu, ale je to opravdu pr..l si představit, jak se budou tyto zázraky pohybovat v krajních stoupacích pruzích! Už dnes ty zázračné TSI 1,2 zdržují ve stoupání dost často i kamiony!
Avatar - Emel
31. 1. 2014 12:02
Re: Už je to tady!
Ale prosím tebe... podívej se na parametry 1.2TSI, s tím motorem nemůžeš mít problém udržet na dálnici konstantní 130, ani s naloženou Octavií v kopci.
Avatar - Julča
31. 1. 2014 14:29
Re: Už je to tady!
Souhlasím, ale po větru, nebo z kopce!? A proč na těchto zázracích jak uvádíš nejsou ty hrdá loga TSI 1,2, 1.4, TDI 1,6!? Každý pták se chlubí svým peřím, jen ta škodovácká slepice nějak nee!!!! >:D
Avatar - Emel
31. 1. 2014 14:49
Re: Už je to tady!
Julčo, nějak nechápu, jak jako fanynka Dacie můžeš mít problém s motorem, který odpovídá vrcholu nabídky tvé oblíbené značky.

130 bylo myšleno do kopce, s naloženým autem.

Označení motorizace někdo má a někdo ne... třeba Peugeot ho tuším nedával jednu dobu na auta vůbec, koncern to má částečně volitelné. Za 1.4TSI se nikdo stydět nemusí, to je výrazně nadprůměrná motorizace.
Avatar - Julča
31. 1. 2014 15:32
Re: Už je to tady!
Jsi malinko mimo mísu! S tím do kopce si děláš KOZY!? TSI 1,2 63KW Octavie Combi 5 osob po 85kg a v kufru 200kg cementu nebo cihel!? To pak většinou jsou schopni se rozjet jen z kopce! Jinak fandím motorům nad 200 koní! >:D
Avatar - Emel
31. 1. 2014 15:51
Re: Už je to tady!
Teď to ženeš trošku do extrému... Octavia není úplně auto, ve kterém by vzadu měli jezdit tři chlapi po 85kg... a 1.2TSI jsem měl na mysli spíš tu silnější a ne kombík. I tak si ale myslím, že by se při troše snahy ve většině stoupání ta 130 udržet dala.
Avatar - Julča
31. 1. 2014 16:15
Re: Už je to tady!
Jo tak to nesmíš myslet, ale uvažovat v realitě! Tak proč je Octávie typovaná pro 5 osob při čemž se bere v potaz průměrná váha 85kg a nějaké další povolené zatížení kufru, eventuálně i zatížení střechy!? Bohužel stačí trochu silnější protivítr a všechno je trochu jinak! A teď si představ ten motor TSI 1.0 3 válec 81kw při minimálním zatížení a silnější protivítr, nebo větší stoupání!? Nic ve zlém ale musím se tomu zoufalému nápadu smát! A to si ani neumím představit tu vynikající spotřebu, která bude na papíře uváděná 2,8 l!?
Avatar - Emel
31. 1. 2014 16:23
Re: Už je to tady!
Tak si to shrňme... Octavia kombi s nejslabší motorizací, naložená na maximum do kopce proti větru... moc neakceleruje? No, to je tedy překvapení.
Avatar - Julča
31. 1. 2014 16:30
Re: Už je to tady!
Žádné překvapení, ale realita a u těch TSI 1.0 to bude ještě horší! Neakceleruje, ale sotva jede! >:D
Avatar - Emel
31. 1. 2014 16:42
Re: Už je to tady!
Proč by to mělo být horší, když ve srovnání se základem je tam nějakých +25% výkonu?
Avatar - guze
31. 1. 2014 12:47
Re: Už je to tady!
Ale, ale, ale, to jsou silný řeči, snad tam máš kapku nadsázky ....
31. 1. 2014 12:07
rada?
Nazdar chlapci, kedže v práci môžem byť viac na internete ...a tu na auto.cz nieje toho až tak veľa na čítanie vedeli by ste mi odporúčiť nejaké dobré zahraničné stránky o autách, tuningu a hlavne motoroch najlepšie nemecké? díky ;-)
Rozbalit vlákno
4
31. 1. 2014 16:20
Re: rada?
díky ale myslel som niečo na spôsob auto.cz....novinky a podobne nie officiálnu stránku jedného výrobcu .....
Avatar - šmoula nešika
31. 1. 2014 18:44
Re: rada?
Já myslím, že na způsob auto.cz ten odkaz špatný není... >:-[] Ne, nebudu už zlý. Mně se na tohle študování osvědčilo číst časopisy. Německé weby moc nevím, časopisy mají, tedy ty hlavní, tak nějak nudné a neobjektivní, to spíš na ty nejčerstvější informace něco anglického, amerického - Autocar, AutoExpress atd., prostě často citované. Z českých(necenzurovat) Autoforum. Rozhodně lepší než zdejší nezkušený pan Mička, popleta Vaverka nebo ctižádostivý (ne)testér-"rešeršista" Fokt. Chjo, už zase kritizuju. Ale historici jsou tu skvělí a diskuse best. ;-)
1. 2. 2014 08:10
Re: rada?
tak som tiež zmýšľal časopisy....ale nemám toľko času na časopisy a aj nemecké sú drahé....aleee....viem o toom volksvagene na :-D" rel="nofollow" target="_blank">auto.cz...:-D ..no dík za aspon tie stránky ;-)
1. 2. 2014 01:47
Drsná varianta
Plastový lemy za 600 tis. + doplňky možná milion.
Rozbalit vlákno
0