Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen Polo zatím zůstane věrný 1.2 TSI, nový tříválec dorazí později (kompletní technická data)

24 komentářů

Daducha
Onehda psali ze v Polu 1,2 TSI EA211 nebude..
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a zrazu ju tam mas a dokonca este s vacsim vykonom ako v golfe , to su veci 😉

ale inak dobre som si tipol ze s MPI 1.0 to bude rychlejsie ako s htp, 173km/h maximalka je az neuveritelna, dokonca lepsia ako v Upe , ktory je lahsi o 100 kil a pri ktorom mi tu ktosi pisal ze to absolutne nemozem zrovnavat a bla bla bla 😉

1.0MPi by mi urcite stacilo, bezproblemovy motor a nestrati sa ani mimo mesta :yes: s tymto motorom by som polo bral 😉
_MT_
Ne že bych tu diskuzi četl celou, ale nešlo tam náhodou o zrychlení? To má Polo oficiálně o více než vteřinu horší.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no vtedy som pisal o pruznom zrychleni ( 80 -120 ) ale to zatial nevieme, alebo zeby uz boli oficialne udaje na vw stranke? musim kuk

kazdopadne maximalka je az luxusna s tym motorom, myslim teda ze najkych 130-140 po dialnici nebude problem 😉 stacilo by mi
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ty to zase prožíváš...Ano, díky vyššímu max. výkonu a možná odlišnému zpřevodování se na dálnici dostane k o něco větší hodnotě (žádné úchvatné zlepšení se však nekoná - 165 x 173). Přesto bude dálniční jízda pro motor trápením, v dlouhém táhlém budeš šťastný za udržení 130 a o pružnosti nebude ani řeč. Takový motor je koneckonců určen do jiného revíru.
Avatar - Choochoo
Choochoo
Tak ty udaje nezni moc verohodne. Stejna maximalka jako v UPu, rozdil vahy cca 2 lidi cca 130Kg
mrs
Už jsi někdy slyšel o tom, že na maximální rychlost nemá váha příliš vliv, ale že jde především o aerodynamiku? Při maximálních rychlostech se valivý odpor, mimo jiné daný hmotností vozu, podílí na celkovém odporu vozu cca. 10-15 procenty a zbytek je dán aerodynamickým odporem, který je vyjádřen součinem čelní plochy vozu a tvarovým kooficientem cx a mocninou rychlosti?

Proto také některé verze passatu mají vyšší rychlost než golf se stejným motorem atp.
Jenjs
Ještě by jste měl doplnit odpor zrychlení, odpor rotačních částí a popřípadě odpor stoupání a přívěsu. Jen doplním, že odpor vzduchu (když se budeme bavit v kW) má 3 mocninu rychlosti. Ale ne rychlosti vozu, ale vektorového součinu rychlosti vozu a rychlosti vzduchu.
Avatar - Choochoo
Choochoo
Tim privesem myslis odpor na haku? Jeste ti tam chybi valivy pneumatik. Jaka pneu ze to bude mit vetsi valivy odpor uzka v UPu nebo sirsi v Polu? Co ze to tedy ma jet skutecne rychleji, kdyz vse hraje pro UP?
Jenjs
Předpokládal jsem, že se zde bere v úvahu posloupnost příspěvků, tedy nevypsal jsem již odpor valení, když o něm psal mrs přede mnou. Víte on odpor valení není závislý pouze na šířce pneumatiky, ale také na součiniteli valivého odporu povrchu, huštění pneumatiky, úhlu směrové úchylky pneumatiky a mimo jiné na tíhové síle vozidla.
Avatar - baca42
baca42
U fábie je vždy rychlejší kombík než krátká.
Avatar - Choochoo
Choochoo
Se mi libi jak myslis ze jen ty vis ze pri vyssi rychlosti ma zasadni vliv aerodynamica. Od jake rychlostí tedy prevlada tento odpor?
Tak schvlane kolik je tedy cx u Upu a Pola? Nebudes verit tomu, ale oba maji shodne 0,32. Takze zkus treba celni plochu, ikdyz tady je Up jiz mensi. Takze to shrneme, vse nahrava UP, vaha dokonce o ukrutnych 130kG, ale rychlosti jsou skoro obracene >😁

Jinak porovnejme tedy aerodynamiku u Golfa. Se tu sirily puvodne nalhana cx u noveho Golfu VII nekde u 0,27(skutecnost 0,29), tj o 10% lepsi nez GVI. Kdyz si porovnas rychlosti 77kW TSI tak pri rozdilu vahy cca 23 Kg (vw blabolil neco o 100kg diky platforme MQB) tak je tam rozdil max rychlosti slovy 2km/h, tedy nemeritelny. To same plati pro Leona a GVI s 90kW TSI, rychlosti rozdilne cca 2km/h.

vw si tak nejak cuca kde co aby mu vyhovovalo
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Ano, Volkswagen to vyřešil nečekaným způsobem
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
na nemeckej stranke vw uz je v pdf tabulka s technickymi udajmi 1.0MPi pola

na 4ke da 55kw 1.0 MPi z 80-120 za krasnych 15 sekund, to je slusne :yes: ani o 100kil lahsi UP sa nechyta, dobre to sprevodovali , ten motor by som bral :yes: dokonale porazi aj stare HTP a bude podla mna najpredavanejsi v pole ale aj v novej fabii :yes: to auticko s tym motorom ked pride pojdem omrknut, paci sa mi
Avatar - Choochoo
Choochoo
Tak HTP porazi kde co a to na hlavu.
Ty udaje jsou divne, ze by tohle udelala prevodovka se moc verit neda. 130Kg je hodne slusny vahovy rozdil. Zni to verohonde jako jejich spotreby
Avatar - Julča
Julča
Octavie STI RS TSI 1.0 3 válec 220Kw 3x turbo! >😁
Gangrel
Neboj, taky bude 😉
Gangrel
Barvy v galerii a obří kola, luxusní interiér... paráda :yes😒br />
Tak snad tu "zrůdičku" z MB (ve své druhé reinkarnaci) připodobní k tomuto vyváženému skvostu.
simson33
Hlavně, že už všechny nové motory mají řemenové rozvody a nebudou po najetých 10 tis. km při startování chrastit (vlastní zkušenost s 1.2 tsi 8V 77kW). Nová řada motorů EA 211 se vyrábí už více než rok a zatím jsem o žádném problému nikde nečetl, takže už je snad všechno v pořádku.
Avatar - Nerez
Nerez
Taky mají najeto 00 nic. Po roce výroby nezlobilo ani většina řetězových TSI.
_MT_
Pokud jde o snižování nákladů, tak je úplně jedno, jak dlouho se daný výrobek vyrábí. Zkazit ho můžeš vždy.
_MT_
Tak řemeny jen těžko budou chrastit. 😄 U řemenu lze předpokládat, že případné problémy přijdou spíš ke konci jeho životnosti.
Avatar - woody-alien
woody-alien
No, kdyby jim chrastil i řemen, to už bych vážně nad TSI zlomil hůl... >😁 U těhle malých motůrků se dá předpokládat už větší procento těch, kdo budou mít malé nájezdy. Takže nespoléhat co se týká životnosti jenom na limit kilometrů, ale i let. Ale tak myslím, že tohle je už docela známo i mezi běžnými uživateli.
Avatar - Julča
Julča
A v čem to máš!? Zatím jinam než do Octavie a Golfu se nedávají! >😁