Novinky
Tomu nevěřím, určitě se začne prodávat nejprve v Evropě, protože ta je přece nejvyspělejší a nejnáročnější trh světa. Jmenovitě zejména ČR a SR. >😁
sorry ale v evrope kdyz ma nekdo prachy tak si radeji koupi neco poradne, urcite ne azisjky srot u ktereho se sype motor, prevodovka po 10tisic km v zime se prehriva allrad atd...Trosku si v internetu nastuduj velke problemy majitelu techto aut.
Celkove se divim ze ho v evrope vubec nabizi v premiove a sporotvni skupine amici nebo aziate nikdy nemeli ve svete uspech a v evrope z odstupem nejnarocnejsim trhem sveta uz vubec ne.
Porsche, Lambo, Ferrari, AMG, Audi, BMW; RR, Bentley, Koenigsegg nemaji ve svete nejmensiho konkuretna proto je evropa z odstupem nejnarocnejsi trh
Celkove se divim ze ho v evrope vubec nabizi v premiove a sporotvni skupine amici nebo aziate nikdy nemeli ve svete uspech a v evrope z odstupem nejnarocnejsim trhem sveta uz vubec ne.
Porsche, Lambo, Ferrari, AMG, Audi, BMW; RR, Bentley, Koenigsegg nemaji ve svete nejmensiho konkuretna proto je evropa z odstupem nejnarocnejsi trh
Motáš dohromady nejnáročnější trh a nejdražší výrobce.
Kolik R-R se prodá v v EU? A kolik v USA a Asii?
Pro ostatní zmíněné značky to samé. Kromě Audi, to se ti do té prestižní kategorie nějak vmáčklo neprávem, svoje segmenty vede v prodejích jen ve východní Evropě.
Kolik R-R se prodá v v EU? A kolik v USA a Asii?
Pro ostatní zmíněné značky to samé. Kromě Audi, to se ti do té prestižní kategorie nějak vmáčklo neprávem, svoje segmenty vede v prodejích jen ve východní Evropě.
zapadni milionari dneska chteji byt nenapadni proto si uz nekupuji auta jako RR nebo Bentley. Nejbohatsi evropan sef Ikea jezdi ve volvu a skodovce, 2 nejbohatsi evropan sef aldi jezdi ve starem mercedesu. Americti milionari (belosi) jezdi z velke casti na nenapadnych mercedesech a porsche - B.Gates, S,Jobs mel SL, Zuckenberg vlastni Golf gti.
Evropa je nejnarocnejsi trh na svete, hlavne diky nemeckym dalnicim se tam vzdy prodavaji auta z nejnovejsi technikou a poradnymi podvozky.
Na pocet obyvatele se proda uz v nemecku nejvic premiovych aut z velkych prumyslovych krajin. Napr. podivej se na prodejni cisla v USA: 1 Mercedes 312tisic, 2 BMW, 3 Lexus 250tisic . v nemecku ktere je daleko mensi krajina prodava mercedes, bmw, audi podobny pocet aut, cela evropa je nekde uplne jinde. V USA jezdi prevazne jednoduche auta na urovni fordu nebo camry a taky tam jezdi plno skutecnych rezavych srotu ktere by tu stk nikdy nepresli 😄
Evropa je nejnarocnejsi trh na svete, hlavne diky nemeckym dalnicim se tam vzdy prodavaji auta z nejnovejsi technikou a poradnymi podvozky.
Na pocet obyvatele se proda uz v nemecku nejvic premiovych aut z velkych prumyslovych krajin. Napr. podivej se na prodejni cisla v USA: 1 Mercedes 312tisic, 2 BMW, 3 Lexus 250tisic . v nemecku ktere je daleko mensi krajina prodava mercedes, bmw, audi podobny pocet aut, cela evropa je nekde uplne jinde. V USA jezdi prevazne jednoduche auta na urovni fordu nebo camry a taky tam jezdi plno skutecnych rezavych srotu ktere by tu stk nikdy nepresli 😄
[odkaz]
To auto je jezdici srot, nejhorsie je ze kdyz ho jako hobby zavodnik koupis mas smulu, protoze podepisujes smlouvu ktera ti zakazuje jezdi zautem mimo oficialnich cest. to znamena nürburgring je tabu, kdo se podle toho neridi propadne garance. Vsechno zaznamenava GPS. To auto je skutecne dobre jen pro amiky kteri maji radi silne motory ale narozdil od nemecka jezdi max 110.
- Laute Abrollgeräusche
- Ruckelige und krachende Schaltung
- Echt lausiger Komfort
- Nicht-ergonomische Bedienung (Fensterheber, Bordcomputerbedienung, Tacho schlecht ablesbar, Türgriffe und Schliessknopf aussen)
- Mässige Soundanlage (Verglichen mit Premium Hersteller. In meinem ollen Audi A4 klingt die Audi-Soundanlage für ein paar hundert Euro deutlich besser)
- Innenraum Finish klar nicht auf Premiumniveau (Materialien, Design, Details, Motorhaube hält noch mit Stab...)
- Zusatzausstattung limitiert (keine Assistenzsysteme, Parkpiepser nur als Nachrüstung)
- Im Gegensatz zu modernen Turbos (z.B. Porsche) ist unter 3000U/min wenig los
- "Nur" 6 Gänge und der 6te ist fast etwas kurz
- Serviceintervalle aus den 80er Jahren (10k km)
- Hammer Verbrauch (selbst bei langsamer und vorausschauender Fahrt)
- Ersatzteile, Öl und Reparaturkosten auf Ferrari Niveau (deutlich über Porsche 991)
- Keine wirkliche Auswahl des Servicepartners (ZH oder GE oder +200km in D)
- Garantiebestimmungen lächerlich
- Wiederverkaufswert fraglich
- Kein Auto für: Opernbesuche, Familienfeste, Elternabende, Nobelrestaurants...
Já těm fórum moc nevěřím (nevíš, kdo s tím jezdí, jak s tím jezdí nebo jestli dané auto vůbec vlastní) dám jen na vlastní zkušenost. Měl jsem 2.5 V6 TDI od VW, na různých fórech jsem pročetl tolik informací, jaký je to průser, atd. atd a i přesto jsem si ho koupil. A ejhle, natočil na něm přes 250tis km (svých), celkem najeto okolo 320tis km a mimo filtrů, olejů a brzd jsem neměnil nic.
😄