Tie cisla su neskutocne, vzhladom na pocet obyvatelov tohto statiku. Ked v takom desatmilionovom rakusku sa rocne preda okolo 70 Ferrari tak v Monaku by to na ten isty pocet obyvatelov ako ma Rakusko resp. Cesko vychadzalo na cca. 16300 predanych Ferrari. :-)
Pre porovnanie, dalsi sialeny trh so sportiakmi je Svajc. Len pre ilustraciu.
Děkuji za objasnění. A teď ke komolení názvu značky hojondé. Začal jsem s tím snad já? Nezačalo s tím samotné vedení značky? Teď nevím, jaké úrovně podle tebe asi dosahuje. Snad vyšší, než samotné reklamy, skrz které nám chce marketing nový název tzv. komunikovat.
Tak třeba si tam někdo dělá sbírku aut, a Dacii, Citröen, Škodovku nebo třeba Hyundai tam chce mít taky... Nebo může jít o originalitu - mít jiné auto než soused. Možností žertovného výkladu je dost.
Co mě ale docela překvapilo, celkem slušně si tu vede Fiat - z mainstreamu jsou před ním jen VW a Toyota, a ještě ne nějak drtivě...