jo dík moc.. parádny článok.. :-)
tak napokon po tom roku 2003 sa na nom kadeco zlepsilo..
no aj podla tohto to asi nebolo bohvie čo :-)
[odkaz]
... ale aj tak by som sa chcel na tom povoziť.. :-)
V Ženevě bude premiéra pro Renault velice důležitého Twinga a pro Clio RS Gordini by asi nebylo místo. A pokud jde o převodovku, tak mám pocit, že tam snad sni manuál nebude, což bude asi pro noho lidí zklamání. Podle mě se do Clia šestikvalt nevejde. Proto podle mě v Cliu a Capturu také není žádný motor, který se normálně u Renaultu dává s čestikvaltem (1.2 TCe 115, dCi 110, TCe 130). Třeba se ale pletu.
Pár nových poznatků mám, jen jsem byl zatím líný recenzi aktualizovat - brzy to napravím, dík za nakopnutí :-)
Jinak na Gordini osobně čekám jako na oficiální potvrzení nebo vyvrácení toho, co snese aktuální mechanika R.S.a - pokud bude "hardware" stejný (což zatím očekávám), pár koníků bych docela přihodil.
Možná prostě chtěj udělat parádu doma...těžko říct. A co ty ? Stále spokojen ? Recenze je skvělá (tímto zároveň zvu všechny, kdo ji třeba přehlédli, k přečtení), ale třeba nějaký nový poznatky... ;-)
Otázka je, proč to odkládají. C4RS je "hotové" už od podzimu 2012 a výkonnější verzi Gordini slibují dlouho i samotní lidi z automobilky. Asi mají nějaký důvod, proč uvést jen nějaký relativně nezajímavý designový balíček, no snad to není nic závažného (trable s převodovkou, např.).
Další zvyšování výkonu je jistě lákavé, ale to není to hlavní. Nejdůležitější je, aby se Clio RS (vč. Gordini) nabízelo i s MANUÁLNÍ převodovkou a třemi pedály, aby si každý mohl vybrat. Protože pokud se automobilka snaží zákazníka znásilnit automatem, ten se sebere a odejde jinam (třeba k Fordu Fiesta ST). Teprve až ostré Clio dostane manuální převodovku, bude to pravý hot-hatch. Volkswagenu už to v případě Pola GTI (a brzy snad i u Ibizy Cupra) konečně docvaklo, tak teď ještě aby se rozsvítilo taky marketingu Renaultu! :-O:-!
špatně?
Špatně ne... jen náročně.
Nebylo to auto pro slečny. Ale mrcha, co tě dokázala zabít. Ale když měla nad sebou pevnou ruku, tak to byl zážitek. ;-)
Práveže si myslím, že každý normálny bude veľmi rád keď ho Renault priniesie. Je to športové auto, ktoré bude prinášať jeho majiteľom radosť z jazdy a preto by sme mali byť radi, že takéto auté ešte stále existujú...
Clio V6 je totální exot, legenda z dávno zašlých časů, o které se vyprávěj příběhy u táborových ohňů. ;-) Ale znám ho taky jen teoreticky, nevím, jestli je tu někdo, kdo s tím jel.
.... ten odkaz na tu V6 nemá chyby ;-)
to bylo neco.. ta prevodovka a ten motor.. interier proste klasika.. :-) to boli časy..
.. kde tam nejaka dvojspojka.. >:D ..
ale vraj sa to dosť zle ovladalo.. ktovie čo je na tom pravdy.. nemal som tu česť .. :-( ...