Taketo terenne "hoviadko" na stovke za menej ako 5s.!!! tak to uz hej, vyprasi aj 63 AMG a pre vysoku hmotnost aj RR Sport s motorom, ktory este nedostal... jediny masna konkurent je Cayenne a na paty slape FX 50, no to je atmosfera ale tych 5,5 ma slusnych :-!
Hmm, pro mě je celá kategorie SUV celkem zbytečná, ale todle je vrchol! A nejsou za tím žádný "zelený" důvody. Ale ta logika: postavím vysokýho rádobyteréňáka, který váží dost přes dvě tuny, pak do něj namontuju téměř jaderný reaktor a musím hóódně přemýšlet, co udělám s podvozkem, aby se to v první zatáčce neomotalo o strom :no::no: Co to je vůbec za nápad, zkoušet dělat sportovní auto ze základu, který se k tomu absolutně nehodí? Vždycky musím myslet na to, co by se dalo s tou technikou (např. aktivní zadní diferenciál) dosáhnout třeba v trojkovém kupátku? Kdyby veškerý úsilí a technologii investované do vývoje takových monster nasměrovali do zmíněnýho trojkovýho kupátka, vznikla by třeba M3 CSL, o který by se vyprávěly legendy ještě za dvacet let...
No to máš pravdu, ale pro BMW je asi důležitější kolik by se prodalo těch M3CSL a kolik X5/6 M...
To je zase jejich pravda...a zřejmě ještě realita současného trhu s automobily...
No, víš, Bárte, to bude tím, že jsi technikou a podvozkem zamrzl někde u Lady Niva. Někdy někoho přemluv, ať tě v něčem takovém sveze, ať nepíšeš podobný blbosti... :-!
Proč hned tak silné slovo jako "blbost"?
To bych nepoužil ani k hodnocení totální designové disharmonie neoriginálních 22" kol k SUV.
Zkus se vrátit "na zem" třeba z Cayennu do 911 a řekni sám, co má lepší jízdní vlastnosti...
Já jsem přece nesrovnával Cayenne přímo s 911...
Bárt psal o tom že je daleko logičtější a smysluplnější dělat něco supersportovního z něčeho "sportovního", než naopak
z něčeho "nesportovního". A rozdíl mezi Cayenne a 911 s obdobnou motorizací to jen potvrzuje...
To nejsou žádné blbosti, ale obecně známý fakt, připomínáný při téměř každém testu sportovně laděného SUV.
I tak dvě odlišná SUV jako je X5 a Santa Fe, budou mít stále charakterově bližší jízdní vlastnosti, než Cayenne a(kontra)911...
Že šel pokrok hodně dopředu od dob Nivy, to ví určitě Bárt taky, ale také je jasné, že fyzikální zákony se ani od té doby nezměnily...
Hele já nepsal, že to bude mít špatný jízdní vlastnosti. Já jen psal, že kdyby se ta veškerá snaha dala do relativně lehkého kupátka, tak by to mělo jízdní vlastnosti z říše snů. Jak píše White label: i sebelepší sportovní SUV nebude nikdy ani nadostřel dobrýho sportovního kupé/cabria/apod. Fyziku neokecáš a pokud máš pojízdnou skříň s hmotností přes 2 tuny s těžištěm téměř ve výšce střechy toho kupé, tak je jasné, co bude snadněji zatáčet, ne?
... selbstverständlich PRAVDA a navíc (i když se o tom moc NEmluví/NEpíše) skoroVŽDY se nějaká ta cupka/ZADOkolka lépe/snáze/příjemněji ŘÍDÍ (než-li 4kolka - jakákoliv) - si tedy myslím já ;-)
Pěkný den (a takové SL 6.3 AMG, nebo "jen" Z4 35i - TO je pak OPRAVDU "pěkný den" - "spíš" a "víc", než když člověk tu 2tunovou "krabici" řídí) :-)
Za to ty jsi už jistě mnohokrát prakticky porovnával "sportovní" jízdu
v Cayennu a 911, nebo v X5 s 5kou...
Podle toho co píšeš, je to totiž naprosto jasné 8-s
Kvůli bavorské X6 by se mohla zavést světová anketa "obluda roku". Myslím, že by ji X6 s přehledem vyhrála a X6 M její vítězství v dalším ročníku jen potvrdila...
A představ si, že jsou zase ti, co se jim X6 líbí ze všech aut nejvíc...
Taky jsem byl nadšenej, 2x jsem si ji vyzkoušel, ale pak mě to přešlo, přišla mi příliš drahá. A jestli se mi líbí nebo nelíbí- ani v současné době nevím...
Já jako obludu roku vidím současnou Fabii.
Vím, že je enormě úspěšná a její prodeje těší vedení BMW. Kdykoli ovšem vidím to spojení mohutného SUV "předku) a rádoby sportovního "zadku", je mi na zvr.... ;-)
... NENí až tak "důležitý"! Hlavně že "skvěle" (NEJ-lépe ze všech těhle "oblud" jezdí, ne? :yes:
PS: Takže KDYŽ už "4kolkovouOBLUDU", tak X6 (asi M) ... no možná bych "přežila" jezdit/řídit i ML 6.3 AMG, kdybych vyloženě "musela" (třeba kdyby bylo HODNĚ "ošklivo") :-)
Pěkný den ;-)