Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Do premiéry BMW X5 M a X6 M zbývají už jen hodiny

BMW před několika dny spustilo odpočítávání do oficiální premiéry dvojice supersilných modelů. Písmeno M nově ponesou také SUV X5 a X6.
Zpět na článek
3. 4. 2009 16:46
3. 4. 2009 17:03
3. 4. 2009 21:59
neregistrovaný "Stillborn"
3. 4. 2009 22:23
4. 4. 2009 11:21
neregistrovaný "Tizy (famousbmw.autofun.cz)"
4. 4. 2009 18:52
neregistrovaný "ostrava"
4. 4. 2009 18:56
neregistrovaný "vkl"
5. 4. 2009 09:13
5. 4. 2009 14:20
5. 4. 2009 12:25
neregistrovaný "Horways"
5. 4. 2009 10:58
5. 4. 2009 11:01
5. 4. 2009 15:21
5. 4. 2009 12:26
neregistrovaný "Horways"
Avatar - kolmar
3. 4. 2009 16:46
masaker
Taketo terenne "hoviadko" na stovke za menej ako 5s.!!! tak to uz hej, vyprasi aj 63 AMG a pre vysoku hmotnost aj RR Sport s motorom, ktory este nedostal... jediny masna konkurent je Cayenne a na paty slape FX 50, no to je atmosfera ale tych 5,5 ma slusnych :-!
Rozbalit vlákno
0
3. 4. 2009 17:03
To mě PO*ER!
Luxus na eNtou! Bral bych všema 10ti! Stovka pod 5 seconds!
Pouze BMW! :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Stillborn"
3. 4. 2009 21:59
Re: To mě PO*ER!
Tak nějak... prostě BMW 4ever!
:-) ;-) :yes: :yes:
3. 4. 2009 22:23
6 čísel
Pádný důvod na spolupráci s firmou Sazka!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tizy (famousbmw.autofun.cz)"
4. 4. 2009 11:21
A JE TO ODHALENO!
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ostrava"
4. 4. 2009 18:52
Re: A JE TO ODHALENO!
ja to auto chci
neregistrovaný "vkl"
4. 4. 2009 18:56
UFF
Ty v.o.l.e, já mám respekt z naší X5 3,0d, natož takováhle bestie! Jo, pořádný auto...
Rozbalit vlákno
0
5. 4. 2009 09:13
proč?
Hmm, pro mě je celá kategorie SUV celkem zbytečná, ale todle je vrchol! A nejsou za tím žádný "zelený" důvody. Ale ta logika: postavím vysokýho rádobyteréňáka, který váží dost přes dvě tuny, pak do něj namontuju téměř jaderný reaktor a musím hóódně přemýšlet, co udělám s podvozkem, aby se to v první zatáčce neomotalo o strom :no: :no: Co to je vůbec za nápad, zkoušet dělat sportovní auto ze základu, který se k tomu absolutně nehodí? Vždycky musím myslet na to, co by se dalo s tou technikou (např. aktivní zadní diferenciál) dosáhnout třeba v trojkovém kupátku? Kdyby veškerý úsilí a technologii investované do vývoje takových monster nasměrovali do zmíněnýho trojkovýho kupátka, vznikla by třeba M3 CSL, o který by se vyprávěly legendy ještě za dvacet let...
Rozbalit vlákno
10
Avatar - white label
5. 4. 2009 09:36
Re: proč?
No to máš pravdu, ale pro BMW je asi důležitější kolik by se prodalo těch M3CSL a kolik X5/6 M...
To je zase jejich pravda...a zřejmě ještě realita současného trhu s automobily...
Avatar - Dylan McKay
5. 4. 2009 09:50
Re: proč?
No, víš, Bárte, to bude tím, že jsi technikou a podvozkem zamrzl někde u Lady Niva. Někdy někoho přemluv, ať tě v něčem takovém sveze, ať nepíšeš podobný blbosti... :-!
Avatar - white label
5. 4. 2009 10:30
Re: proč?
Proč hned tak silné slovo jako "blbost"?
To bych nepoužil ani k hodnocení totální designové disharmonie neoriginálních 22" kol k SUV.
Zkus se vrátit "na zem" třeba z Cayennu do 911 a řekni sám, co má lepší jízdní vlastnosti...
Avatar - Dylan McKay
5. 4. 2009 10:43
Re: proč?
Tak já si na Cayenne klidně 22" dám. Nic proti 911, ale každýmu vyhovuje něco jinýho.

PS: a nesrovnávejte nesrovnatelný... >:D >:D >:D
Což takle X5 versus Santa Fe... :-)
Avatar - white label
5. 4. 2009 22:34
Re: proč?
Já jsem přece nesrovnával Cayenne přímo s 911...
Bárt psal o tom že je daleko logičtější a smysluplnější dělat něco supersportovního z něčeho "sportovního", než naopak
z něčeho "nesportovního". A rozdíl mezi Cayenne a 911 s obdobnou motorizací to jen potvrzuje...
To nejsou žádné blbosti, ale obecně známý fakt, připomínáný při téměř každém testu sportovně laděného SUV.
I tak dvě odlišná SUV jako je X5 a Santa Fe, budou mít stále charakterově bližší jízdní vlastnosti, než Cayenne a(kontra)911...
Že šel pokrok hodně dopředu od dob Nivy, to ví určitě Bárt taky, ale také je jasné, že fyzikální zákony se ani od té doby nezměnily...
5. 4. 2009 14:20
Re: proč?
Hele já nepsal, že to bude mít špatný jízdní vlastnosti. Já jen psal, že kdyby se ta veškerá snaha dala do relativně lehkého kupátka, tak by to mělo jízdní vlastnosti z říše snů. Jak píše White label: i sebelepší sportovní SUV nebude nikdy ani nadostřel dobrýho sportovního kupé/cabria/apod. Fyziku neokecáš a pokud máš pojízdnou skříň s hmotností přes 2 tuny s těžištěm téměř ve výšce střechy toho kupé, tak je jasné, co bude snadněji zatáčet, ne?
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2009 15:52
Re: To je, milý Bárt(e) ...
... selbstverständlich PRAVDA a navíc (i když se o tom moc NEmluví/NEpíše) skoroVŽDY se nějaká ta cupka/ZADOkolka lépe/snáze/příjemněji ŘÍDÍ (než-li 4kolka - jakákoliv) - si tedy myslím já ;-)
Pěkný den (a takové SL 6.3 AMG, nebo "jen" Z4 35i - TO je pak OPRAVDU "pěkný den" - "spíš" a "víc", než když člověk tu 2tunovou "krabici" řídí) :-)
Avatar - Dylan McKay
5. 4. 2009 17:58
Re: To je, milý Bárt(e) ...
Já miluju kupátka, tedy ta větší, silnější, ale prostě jsem se dal jinou cestou- vozím v autě kočárek... >:D

A tady je kupátkům konec...
neregistrovaný "Horways"
5. 4. 2009 12:25
Re: To je, milý Bárt(e) ...
Kdyby si v něčem podobném někdy jel, tak bys tohle nikdy nenapsal! To samý white label.
Avatar - white label
5. 4. 2009 22:48
Re: To je, milý Bárt(e) ...
Za to ty jsi už jistě mnohokrát prakticky porovnával "sportovní" jízdu
v Cayennu a 911, nebo v X5 s 5kou...
Podle toho co píšeš, je to totiž naprosto jasné 8-s
5. 4. 2009 10:58
X6
Kvůli bavorské X6 by se mohla zavést světová anketa "obluda roku". Myslím, že by ji X6 s přehledem vyhrála a X6 M její vítězství v dalším ročníku jen potvrdila...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dylan McKay
5. 4. 2009 11:01
Re: X6
A představ si, že jsou zase ti, co se jim X6 líbí ze všech aut nejvíc...
Taky jsem byl nadšenej, 2x jsem si ji vyzkoušel, ale pak mě to přešlo, přišla mi příliš drahá. A jestli se mi líbí nebo nelíbí- ani v současné době nevím...
Já jako obludu roku vidím současnou Fabii.
5. 4. 2009 15:21
Re: X6
Vím, že je enormě úspěšná a její prodeje těší vedení BMW. Kdykoli ovšem vidím to spojení mohutného SUV "předku) a rádoby sportovního "zadku", je mi na zvr.... ;-)
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2009 15:49
Re: Design přeci ...
... NENí až tak "důležitý"! Hlavně že "skvěle" (NEJ-lépe ze všech těhle "oblud" jezdí, ne? :yes:
PS: Takže KDYŽ už "4kolkovouOBLUDU", tak X6 (asi M) ... no možná bych "přežila" jezdit/řídit i ML 6.3 AMG, kdybych vyloženě "musela" (třeba kdyby bylo HODNĚ "ošklivo") :-)
Pěkný den ;-)
neregistrovaný "Horways"
5. 4. 2009 12:26
.
A už si to opravte. :-|
Rozbalit vlákno
0