Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Do premiéry BMW X5 M a X6 M zbývají už jen hodiny

23 komentářů

Avatar - kolmar
kolmar
Taketo terenne "hoviadko" na stovke za menej ako 5s.!!! tak to uz hej, vyprasi aj 63 AMG a pre vysoku hmotnost aj RR Sport s motorom, ktory este nedostal... jediny masna konkurent je Cayenne a na paty slape FX 50, no to je atmosfera ale tych 5,5 ma slusnych :-!
Manfred
Luxus na eNtou! Bral bych všema 10ti! Stovka pod 5 seconds!
Pouze BMW! :yes:
Tak nějak... prostě BMW 4ever!
😄 😉 :yes: :yes:
Navtech
Pádný důvod na spolupráci s firmou Sazka!
[odkaz]
ja to auto chci
Ty v.o.l.e, já mám respekt z naší X5 3,0d, natož takováhle bestie! Jo, pořádný auto...
Bárt
Hmm, pro mě je celá kategorie SUV celkem zbytečná, ale todle je vrchol! A nejsou za tím žádný "zelený" důvody. Ale ta logika: postavím vysokýho rádobyteréňáka, který váží dost přes dvě tuny, pak do něj namontuju téměř jaderný reaktor a musím hóódně přemýšlet, co udělám s podvozkem, aby se to v první zatáčce neomotalo o strom :no: :no: Co to je vůbec za nápad, zkoušet dělat sportovní auto ze základu, který se k tomu absolutně nehodí? Vždycky musím myslet na to, co by se dalo s tou technikou (např. aktivní zadní diferenciál) dosáhnout třeba v trojkovém kupátku? Kdyby veškerý úsilí a technologii investované do vývoje takových monster nasměrovali do zmíněnýho trojkovýho kupátka, vznikla by třeba M3 CSL, o který by se vyprávěly legendy ještě za dvacet let...
Avatar - white label
white label
No to máš pravdu, ale pro BMW je asi důležitější kolik by se prodalo těch M3CSL a kolik X5/6 M...
To je zase jejich pravda...a zřejmě ještě realita současného trhu s automobily...
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
No, víš, Bárte, to bude tím, že jsi technikou a podvozkem zamrzl někde u Lady Niva. Někdy někoho přemluv, ať tě v něčem takovém sveze, ať nepíšeš podobný blbosti... :-!
Avatar - white label
white label
Proč hned tak silné slovo jako "blbost"?
To bych nepoužil ani k hodnocení totální designové disharmonie neoriginálních 22" kol k SUV.
Zkus se vrátit "na zem" třeba z Cayennu do 911 a řekni sám, co má lepší jízdní vlastnosti...
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Tak já si na Cayenne klidně 22" dám. Nic proti 911, ale každýmu vyhovuje něco jinýho.

PS: a nesrovnávejte nesrovnatelný... >😁 >😁 >😁
Což takle X5 versus Santa Fe... 😄
Avatar - white label
white label
Já jsem přece nesrovnával Cayenne přímo s 911...
Bárt psal o tom že je daleko logičtější a smysluplnější dělat něco supersportovního z něčeho "sportovního", než naopak
z něčeho "nesportovního". A rozdíl mezi Cayenne a 911 s obdobnou motorizací to jen potvrzuje...
To nejsou žádné blbosti, ale obecně známý fakt, připomínáný při téměř každém testu sportovně laděného SUV.
I tak dvě odlišná SUV jako je X5 a Santa Fe, budou mít stále charakterově bližší jízdní vlastnosti, než Cayenne a(kontra)911...
Že šel pokrok hodně dopředu od dob Nivy, to ví určitě Bárt taky, ale také je jasné, že fyzikální zákony se ani od té doby nezměnily...
Bárt
Hele já nepsal, že to bude mít špatný jízdní vlastnosti. Já jen psal, že kdyby se ta veškerá snaha dala do relativně lehkého kupátka, tak by to mělo jízdní vlastnosti z říše snů. Jak píše White label: i sebelepší sportovní SUV nebude nikdy ani nadostřel dobrýho sportovního kupé/cabria/apod. Fyziku neokecáš a pokud máš pojízdnou skříň s hmotností přes 2 tuny s těžištěm téměř ve výšce střechy toho kupé, tak je jasné, co bude snadněji zatáčet, ne?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
... selbstverständlich PRAVDA a navíc (i když se o tom moc NEmluví/NEpíše) skoroVŽDY se nějaká ta cupka/ZADOkolka lépe/snáze/příjemněji ŘÍDÍ (než-li 4kolka - jakákoliv) - si tedy myslím já 😉
Pěkný den (a takové SL 6.3 AMG, nebo "jen" Z4 35i - TO je pak OPRAVDU "pěkný den" - "spíš" a "víc", než když člověk tu 2tunovou "krabici" řídí) 😄
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Já miluju kupátka, tedy ta větší, silnější, ale prostě jsem se dal jinou cestou- vozím v autě kočárek... >😁

A tady je kupátkům konec...
Kdyby si v něčem podobném někdy jel, tak bys tohle nikdy nenapsal! To samý white label.
Avatar - white label
white label
Za to ty jsi už jistě mnohokrát prakticky porovnával "sportovní" jízdu
v Cayennu a 911, nebo v X5 s 5kou...
Podle toho co píšeš, je to totiž naprosto jasné 8-s
honysek
Kvůli bavorské X6 by se mohla zavést světová anketa "obluda roku". Myslím, že by ji X6 s přehledem vyhrála a X6 M její vítězství v dalším ročníku jen potvrdila...
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
A představ si, že jsou zase ti, co se jim X6 líbí ze všech aut nejvíc...
Taky jsem byl nadšenej, 2x jsem si ji vyzkoušel, ale pak mě to přešlo, přišla mi příliš drahá. A jestli se mi líbí nebo nelíbí- ani v současné době nevím...
Já jako obludu roku vidím současnou Fabii.
honysek
Vím, že je enormě úspěšná a její prodeje těší vedení BMW. Kdykoli ovšem vidím to spojení mohutného SUV "předku) a rádoby sportovního "zadku", je mi na zvr.... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
... NENí až tak "důležitý"! Hlavně že "skvěle" (NEJ-lépe ze všech těhle "oblud" jezdí, ne? :yes:
PS: Takže KDYŽ už "4kolkovouOBLUDU", tak X6 (asi M) ... no možná bych "přežila" jezdit/řídit i ML 6.3 AMG, kdybych vyloženě "musela" (třeba kdyby bylo HODNĚ "ošklivo") 😄
Pěkný den 😉
A už si to opravte. 😐