To ne, to jsou určitě nesmysly a lži, vždyť včera jasně všichni místní odborníci napsali, jak je to auto hloupé, nemožné a jak jsou elektromobily špatné...
Kde asi udělali soudruzi z BMW, Renaultu a Nissanu chybu?
Súhlas. BMW dobre vie čo robí, keby vyrábali len autá pre fanúšikov, ktorí si ich aj tak nikdy nekúpia, ako by to asi dopadlo? Našli medzeru na trhu a zaplnili ju, navyše majú teraz k dispozícii špičkové technológie. Kašľať na zarytých odporcov elektromobilov a konzervatívnych fanúšikov značky.
Zbytej je jen mediální masírka a účelová reklama prože EVROPA o něho nejeví valný zájem ani v domácím Německu !! >:D
PS: Bayerische Motorových Werků AG jaksi udělalo chybu v tom, že v zájmu vlastní negativní podpory elektromobilismu postavilo přepálenej ELEKTROPRD PRO ZMAGOŘENÝ MĚŠŤÁKY místo standatrního lidového vozídla nebo alespoň standartně použitelného sedanu [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Mě to jasně dává smysl, auto je navržené jako elektromobil a ne jako auto které se kompromisně předělává a předělává až jezdí a tváří se jako EM ale není jim nikdy. Ten kdo to myslel kdy vážně s EM Prius, Tesla tak se jakž tak dočkal nějakéobliby a prodeje, ten kdo předělá sedan na elektřinu bohužel ne. Nejde navrhnout radio a pak to předělat na TV s tím že obraz tam je. Velké + je spalovací generátor jako voba a vůz navrhnutý na čistý papír. Já I3 fandím jako že BMW je mě fuk. :yes:
Ale chlapci, ja nie som hejter a prajem elkám úspech, ale nie cez politikov a za moje peniaze (dane), lebo to pohľad na úspech modelu kriví. Na základe prvého PR článku o predajoch (a že ich ešte bude), nehodnotím úspech modelu, na to si musíme tak zo rok počkať na reálne čísla. Reálne čísla eliek sú zatiaľ tragické okrem fiktívnych (akože sme vybúkovaní na x rokov - tesla, bmw). Ak i3 uspeje, rád uznám, že som sa mýlil.
No ... podľa mňa má spomínaná Tesla predaje pomerne dobré. Zober si, že cca 30 000 áut je na automobilku, ktorá je na trhu "tri mesiace aj s cestou" a vyrába iba jedno, hodne drahé auto, dosť slušná hodnota.
nie som si istý číslami, a trochu kráčam po tenkom ľade, ale: nikto toľko nesľúbi a nenakecá ako elon, tak tie čísla predajov beriem s rezervou (veľa závisí aj na všelijakých nórskych koeficientoch), tesla bolo zrejme prvé imidželko a la maserati a využlii tú dieru, ale aj podľa reálnej rýchlosti uvádzania nových modelov, bude niekde problém s udržateľným rozvojom, ta bublina podľa mňa spľasne (ak by jej stopli štátne dotácie na všetkých úrovniach, je to už dnes múzeum).