Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Vezel ze všech úhlů (+ video)

Modelem Vezel Honda odpovídá na vysokou poptávku po malých crossoverech. Vůz si nyní můžeme pořádně prohlédnout ze všech stran.
Zpět na článek
4. 2. 2014 14:42
5. 2. 2014 18:09
4. 2. 2014 14:56
5. 2. 2014 08:12
4. 2. 2014 15:32
4. 2. 2014 17:01
4. 2. 2014 19:23
5. 2. 2014 07:32
5. 2. 2014 09:03
5. 2. 2014 13:11
4. 2. 2014 19:09
4. 2. 2014 20:33
5. 2. 2014 01:20
5. 2. 2014 07:31
5. 2. 2014 08:52
5. 2. 2014 10:05
5. 2. 2014 11:02
5. 2. 2014 12:22
5. 2. 2014 13:16
5. 2. 2014 13:21
5. 2. 2014 11:36
5. 2. 2014 12:20
6. 2. 2014 10:47
5. 2. 2014 13:14
5. 2. 2014 13:18
4. 2. 2014 14:42
Líbívá
Velmi velmi líbivá, na CR-V jde vidět, že když se auto vzhledově podaří, dobře se prodává, pokud (logicky) pojmenují tento model podobně jako CR-V, budeme ho asi potkávat docela často, jsem na něj zvědavý
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Choochoo
4. 2. 2014 15:28
Re: Líbívá
Hodne bude zajimavy prichod noveho dieslu 1,6Biturbo s 9kvaltem pri faceliftu CRV na jare 2015. Jaro 2015 bude hodne zajimavy ;-)
4. 2. 2014 15:38
Re: Líbívá
1,6Biturbo a 9 kvaltů, před 10 leti scifi, dnes trend :-) ta honba za papírovou spotřebou nás jednou zabije...za 5 let tipuju 0,8 R4 quadraturbo s vypínáním 3 válců...
Avatar - standajlk
5. 2. 2014 02:41
Re: Líbívá
R4? To spise R1, i kdyz tam to oznaceni r/v/l/flat uz nebude hrat roli
Avatar - King
5. 2. 2014 18:09
Re: Líbívá
Nemysím, že by autíčka jako HR-V dostala 9stupňový automat. Sedm bude mít DCT v hybridu (pokud bude hybrid) a běžné verze, soudě alespoň podle vývoje v Japonsku a USA dostanou CVT s taktéž sedmi předvolenými stupni. Pokud Honda vyhodnotí Evropu jako problematickou pro plošné zavedení CVT (i když pokud se necukají v USA...), pak je otázkou, kam se vrtnout. Měničový 6AT je na menší auta trošku velký, leda přejít plošně na DCT. Fakt těžko říct, ale sázím, že 9AT bude mít výhradně Accord...
Avatar - Choochoo
5. 2. 2014 21:11
Re: Líbívá
Rec byla o CRV, takze ten 9kvalt a to biturbo v breznu pristiho roku u CRV ;-)
Snad prej i NSX, Type-R, HRV, Jazzik, proste brezen do Hondy vlezem >:D
Avatar - twistedTSD
4. 2. 2014 14:56
Bohužel
Chyba Hondy, že nechají Evropu tak dlouho čekat místo aby rychle zaujali pozici ve slibně se rozvíjející části trhu. Zvlášť když zde mají takovou tradici s CR-V.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2014 15:15
Re: Bohužel
veru tak, japoncom niekedy tazko rozumiet, mohli v eu prekvapit a ziskat si zakaznikov na svoju stranu este pred prichodom inych malych konkurentov a ziskat cenny cas a pozicie na trhu a ich to vobec netankuje, ale aspon vidis ake postavenie ma eu trh vo svete, uz o eu o chvilu nik nezakopne.

take mondeo sa do eu tiez nehrnie , asi vieme preco, zdochol tu pes

a podla prognoz tento rok eu opat pojde do haja
5. 2. 2014 08:12
Re: Bohužel
Zase mimo, to už zde ale nikoho nepřekvapí. EU je samozřejmě velice zajímavý, významný a objemný trh. Akorát nasycen. Pro novou značku téměř nemožné se protlačit vpřed, vládne zde nemilosrdné konkurenční prostředí, nabídka modelů snad ani nemá žádné skuliny a některé značky zde končí ne proto, že by tady chcípl pes, ale proto, že nemůžou prosadit své produkty.
Avatar - Choochoo
4. 2. 2014 15:32
Re: Bohužel
Nevim jestli chyby dela Honda, ale loni mela zas rekordni prodeje a zisky. Pokud prodam vse v Japonsku a USA, tak proc se cpat nekam kde lidi davaji prednost 3hrnkum a jeste to oslavuji jako pokrok za peknych 300tis ;-)
Avatar - Emel
4. 2. 2014 17:01
Re: Bohužel
...a sám tu horuješ pro 1.6biturbodiesel? Neodporuješ si trochu :-)?
Avatar - Choochoo
4. 2. 2014 19:23
Re: Bohužel
Mluvim o 4-valci a hodne slusne technicky udelanem, jak je u Hondy zvykem. Mluvim o jednom z nejlepsich motoru co bude na trhu. Nemluvim o vylagrovanem 3hrnku po 100tis, co zere stejne jako 20 let stary 4-valec. ;-) Osobne jsem hodne zvedav na spotrebu.
Avatar - Emel
5. 2. 2014 09:03
Re: Bohužel
No jasně, jak je na tom H, tak je všechno v pořádku, i když je to jinak to samé.
Avatar - Choochoo
5. 2. 2014 13:11
Re: Bohužel
Sam vis ze to nikdy nebylo, neni a nebude to same, ten vyvoj je nesrovnatelny
4. 2. 2014 19:09
Re: Bohužel
Slibně se rozvíjející část trhu, to jako Evropa? :-)
Evropa zdaleka není tak atraktivní pro výrobce jako Asie nebo USA. Je až třetí. A navíc v Evropě se málo vydělává, protože místní automobilky svou méně kvalitní produkci prodávají levně a automobilky s kvalitnější produkcí mají problémy. Protože velká část Evropanů upřednostňuje cenu před kvalitou.
Avatar - twistedTSD
4. 2. 2014 20:18
Re: Bohužel
Ne, tím byla myšlena malá SUV/crossovery, kterým se zde začíná dařit...Evropa možná není největší trh, ale ani zanedbatelný...co se tyče cen, tvůj popis mi tedy na Evropu moc nesed+.
Avatar - Stewee
4. 2. 2014 20:33
Re: Bohužel
No trosku Ta poopravim, pre Hondu je zaujimavy trh Japonsko, USA, Brazilia, Rusko, Cina ... dlho dlho nic a az tak trapna Europa. Ano, z nasho pohladu sa nam kroky Hondy mozu zdat nelogicke, ale pre nu sme tak zanetbatelny trh, ze mi nemozme ovplyvnit strategiu, co kde kedu maju predavat. Treba si uvedomit, ze Vezel uz existuje a predava sa v Japonsku. Cize oni reaguju v spravny cas a na spravnom trhu a nie niekde v Europe, kde predaju par tisic kusov, co urobia za vikend v provincii Tokia. Skuste premyslat globalne a nie europsky uzkoprso, ze sme pupok sveta.
Avatar - twistedTSD
4. 2. 2014 22:41
Re: Bohužel
Co máte všichni s pupkem světa. Jen říkám, že kdyby včas přišel Vezel do Evropy, třeba by evropské prodeje zas až tak bezvýznamné nebyly. Drsně vypadající hatche jsou v Evropě rostoucí segment, kde ještě stále není velká konkurence a troufnu si říct, že Vezel by měl ambice patřit mezi tahouny evropských prodejů Hondy - podobně jako Kvaška táhne zdejší prodeje Nissanu. A netvrď mi, že nad tím by Honda jen mávla rukou!
Avatar - Ham.
5. 2. 2014 01:20
Re: Bohužel
Myslím, že šanci by Honda neměla. Celkem dlouhodobě a systematicky Evropu ignoruje no a evropský zákazník si na to už zvykl a naopak ignoruje Hondu. V Evropě je už za Mazdou nebo Suzuki, tedy těmi tradičně nejslabšími japonskými značkami, které ač malé, tak o Evropu pečují daleko více a třeba Mazdě se daří docela slušně. Honda má co chtěla, musí a asi i chce prodávat jinde a v Evropě už si moc nezahraje, protože ostatní Japonci a dnes už i Korejci dávno zabrali její pozice. Jestli je to dobré rozhodnutí nebo špatné nám může být celkem fuk, je to čistě věc Hondy. :-)
Avatar - Choochoo
5. 2. 2014 07:31
Re: Bohužel
Tak ono je to dnes hodne o cene, tzn. kde clovek vyrabi. Korejci to s fabrikama v CR a SR docela vychytali. Fabrika na zapade zrovna neni zadna vyhra. Pokud by se Honda chtela opravdu venovat Evrope, chtelo by to novou fabriku, idealne v CR >:D
Avatar - Ham.
5. 2. 2014 08:52
Re: Bohužel
Na druhou stranu Honda snad byla jedna z prvních japonských automobilek, která postavila továrnu v Evropě. Nejsem historik, ale Swindon je dost starý a několikrát se do něj investovalo při modernizacích. A jeho problém byl, že často neměl co vyrábět, pamatuji si doby kdy ho na čas zavírali nebo organizovali různé dlouhé celozávodní dovolené. A matně vzpomínám, že někdy v roce 2008-2010 snižovali celkovou výrobní kapacitu z nějakých 200-250 tis aut na 100-150. Takže hlavní problém bude spíš to portfolio modelů než továrna v Evropě.
Avatar - Dinar
5. 2. 2014 10:05
Re: Bohužel
Vše, co říkáš, sedí, včetně závěru ve smyslu, Honda na Evropu kašle, zákazníci to přijali a kašlou na hondu. Blábolení o Brazílii je v tomto kontextu zcela mimo. Na druhou stranu, co se týká tohohle Vezela, Brazilce třeba zaujme, do Evropy ať to snad ani nevozí.
5. 2. 2014 11:02
Re: Bohužel
Evropa není příliš výdělečný region, to je vidět na více číslech. Honda by musela do Evropy investovat. Při velikosti Hondy si taková firma udělá analýzu, kde má investovaný jen vyšší návratnost. Evropa prohrává. Toyota má jinou velikost, má jiný přístup. Mazda hledá, jak nebýt ve ztrátě. Honda nikdy nebyla ve ztrátě a má jiný přístup k byznysu.
Avatar - Dinar
5. 2. 2014 12:22
Re: Bohužel
Může být, faktem je, že z pohledu Evropana je Honda už delší dobu nezajímavá. Já jsem s tím srozuměn, problém je, že většina hologramistů pořád nechápe realitu.
Avatar - Choochoo
5. 2. 2014 13:16
Re: Bohužel
Co nechape ta skupina hologramistu? Ze Honda patri skoro ve vsem na spici a akorat na Evropu kali v sortimentu a neni tu tykovy vyber jako u konkurence? To chape kazdy, je jen otazka cemu clovek dava prednost, jestli kvalite nebo kvantite ;-)
Avatar - Dinar
5. 2. 2014 13:21
Re: Bohužel
>:D >:D na špici jste hlavně vy, hologramisti, v humoru. ;-)
Avatar - Ham.
5. 2. 2014 11:36
Re: Bohužel
Jj, nejlepší je, že když se tady objeví cena aut na US trhu (bez ohledu na značky), tak všichni křičí, že v Evropě se automobilky na zákaznících pakují a v US jsou auta za hubana (což sice úplně není pravda, protože US ceny jsou vždy bez všech daní, ale v globále s tím lze souhlasit) na druhé straně Honda na EU kašle, protože se tady nedá vydělávat.
Šéfe, někde se nám vloudila chybka. :-)
Avatar - King
5. 2. 2014 13:14
Re: Bohužel
Není to až taková záhada. To auto prostě nemají kde vyrábět. Do Evropy půjde produkce z Mexika, kde ještě nezačala, proto je USA a Evropa zatím bez "HR-V".
Avatar - Choochoo
5. 2. 2014 13:18
Re: Bohužel
Fakt jsem zvedav pristi rok na brezen. Je treba nasetrit, pac takovy vyber novinek asi nikdo jiny v Evrope nenabidne >:D
4. 2. 2014 20:34
A před předními koly
to má kufr :-O
Rozbalit vlákno
0