Novinky
Německý trh má za sebou úspěšný březen, výborné výsledky pro značky Fiat, Škoda nebo Hyundai
175 komentářů
Me to proste neda a neda. Nekteri z mistnich pravidelnych prispivajicich posuzuji kvality vozidla podle poctu prodanych kusu a jako priklad velmi casto pouzivaji nemecky trh. To je mi teda zahada jak mohl Fiat kvalitativne predbehnout znacku Skoda >😁 :-!
PS: pardon panove, ale ja musel >😁
PS: pardon panove, ale ja musel >😁
no presne. keď na to aplikujeme 507-čkovskú logiku, tak sa rázom z fiatu stáva tretia naj značka v európe. A možno aj na svete... 😉
(flame ako vyšitý... >😁 )
(flame ako vyšitý... >😁 )
Nemel bych to rovnou nahlasit adminum, nez se to tady rozjede? >😒]
No ked musis, tak musis. Ale mam pocit, ze z toho >200% narastu predajov Fiatu tu niekoho asi svihne o zem... 😄
Tak je asi jasny, ze v tom bude figurovat nejaka maxi-super-extra sleva, stejne je to jenom za brezen, ale myslim, vdecne tema... >😁
tak podle zažité argumentace můžeme skonstatovat😒br />
Fiat je perla. 3.místo v prodejích v Německu. V Německu! Ne ne Ukrajině, ne ve Španělsku, ale na nejnáročnějším trhu v Evropě. Jsou snad Němci chudí a blbý aby si kupovali levný šunt? Ne pánové, tudy cesta nevede. Bravo Fiat, nejlepší auto, nejlepší motor, nejlepší převodovka... :-!
Dnes tady bude veselo >😒]
Fiat je perla. 3.místo v prodejích v Německu. V Německu! Ne ne Ukrajině, ne ve Španělsku, ale na nejnáročnějším trhu v Evropě. Jsou snad Němci chudí a blbý aby si kupovali levný šunt? Ne pánové, tudy cesta nevede. Bravo Fiat, nejlepší auto, nejlepší motor, nejlepší převodovka... :-!
Dnes tady bude veselo >😒]
Cela situace je zalozena na tom, kdo je schopen nabidnout co nejvic kusu levnych aut... Ale italove musi byt poteseni 😉
No, šrotovačka dělá v číslech pěknej brajgl. Ráno psali v novinách, že Fabie jsou vyprodané, v Německu vyměňujou kapitáni průmyslu sedmy za pětistovky... no, už aby se to všechno vrátilo do starejch dobrejch kolejí.
Ale osobně se teším na druhou vlnu šrotmariáše. Nebude se týkat aut ale oblečení. Rozumíš, všechno berou, rákosnický adidasky, tepláky se čtyřma, všeho se budeš moct rychle zbavit. Akorát to má jednu pikantní nuanci. Ve šroťáku budeš muset nechat komplet prádlo, tak si vyber nějaký pěkný jarní počasí ať cestou nazpátek nenastydneš. Hele, nakonec, když bude svítit sluníčko, cestou do Kotvy se možná i opálíš.
No, a v tý Kotvě, tam to potom roztočíš. Nafásneš hadry svejch snů, na pult položíš šrotbonus za ty tepláky a budeš vysmátej. To by bylo, aby na krizi někdo ještě prodělal.
P.S. Čekám tak do dvou let dokonalou celoevropskou ekonomickou bouchačku. Pak už zbyde jediný, nechat sešrotovat sám sebe... Vždyť tohle je zatím jediná světová krize, na který (údajně) vyděláme všichni... 8-s :no:
Ale osobně se teším na druhou vlnu šrotmariáše. Nebude se týkat aut ale oblečení. Rozumíš, všechno berou, rákosnický adidasky, tepláky se čtyřma, všeho se budeš moct rychle zbavit. Akorát to má jednu pikantní nuanci. Ve šroťáku budeš muset nechat komplet prádlo, tak si vyber nějaký pěkný jarní počasí ať cestou nazpátek nenastydneš. Hele, nakonec, když bude svítit sluníčko, cestou do Kotvy se možná i opálíš.
No, a v tý Kotvě, tam to potom roztočíš. Nafásneš hadry svejch snů, na pult položíš šrotbonus za ty tepláky a budeš vysmátej. To by bylo, aby na krizi někdo ještě prodělal.
P.S. Čekám tak do dvou let dokonalou celoevropskou ekonomickou bouchačku. Pak už zbyde jediný, nechat sešrotovat sám sebe... Vždyť tohle je zatím jediná světová krize, na který (údajně) vyděláme všichni... 8-s :no:
máš info o tom od akého dátumu budem musieť byť vlastníkom tých Aidaididai a Mike či Ruma "značkových" vecí od ping-pongovcou?
Vieš, či to ešte stíham nakúpiť, alebo je to pre mňa už pasé... 😉
Vieš, či to ešte stíham nakúpiť, alebo je to pre mňa už pasé... 😉
Jazva Jazva, zase si úplne mimo...
To mi chceš povedať že tieto majstrštyky odevného priemyslu ešte nie sú súčasťou tvojho šatníka? Mal by si sa nad sebou zamyslieť, máš problém >😒]
To mi chceš povedať že tieto majstrštyky odevného priemyslu ešte nie sú súčasťou tvojho šatníka? Mal by si sa nad sebou zamyslieť, máš problém >😒]
no minule som počul v rádiu rozhovor s jednou majiteľkou odevnej spoločnosti o tom, že kvalita čínskych odevných výrobkov a hlavne látok sa zvyšuje zo dňa na deň. Tak som si povedal, že to skúsim a šiel som na tržnicu kúpiť tričko. Povedal som si "keď to nebude dobré, tak aspoň bude čím utierať okná na aute."
Najhoršie na tom bolo to, že ani na tie okná to nebolo dobré... 8-s
Najhoršie na tom bolo to, že ani na tie okná to nebolo dobré... 8-s
Neco logiky na podobnych pobidkach je...
Automobilky se zbavi skladovych zasob a plany na rok 2009 a 2010 budou snad spradat s rozumem, ale zaroven vedomim, ze nemusi vyprodat preplnene firemni parkoviste 😉
Automobilky se zbavi skladovych zasob a plany na rok 2009 a 2010 budou snad spradat s rozumem, ale zaroven vedomim, ze nemusi vyprodat preplnene firemni parkoviste 😉
to už není optimismus, ale idealismus 😉
Idealni stav, ne idealismus 😄
jenže v to doufáš (věříš) takže je to další ismus >😁
Ja verim jen tomu, co si vyberu v bance 😄
a následně odevzdáš manželce >😒] 😉
to je už pantoflizmus 😉
ne! to je krutá realita! >😒]
zas tak kruté to není (mluvím z vlastní skušenosti ale psss!) >😒]
dává ti na malé pivo? jedno pívo na měsíc? 😉
ja som to vyriešil tak, že si myslí, že zarábam o polovicu menej ako v skutočnosti. Aj vlk je celý a aj ovca nažratá... >😁
tak jak keď chcem ísť na pivo tak ju zoberiem zo sebou a nechám si to zaplatiť :-!
keď ja strašne nerád robím čokolvek s peniazmi ;-\
keď ja strašne nerád robím čokolvek s peniazmi ;-\
ja zase nedovolím tej mojej nič platiť v reštike a tak podobne. Raz som to skúsil a strašne blbo som sa cítil. Asi som nejaký divný. 😉
no počkať, musíš rozlišovať medzi manželkou a priatelkou. Keď už máte spoločnú domácnosť, spoločnú hypotéku, spoločný lízing, spoločného psa...to je najlepšie mať aj spoločný účet. Ja sám si kupujem len časopisy a na to mi vždy dá nejaké vreckové >😒]
my zatiaľ (ešte mi ostáva cca mesiac "slobody") nie sme manželia, ale žijeme spolu, platíme spolu účty a vlastne všetko si aj spolu kupujeme. Len v tej reštike a podobne platím vždy ja. aj keď je to zo spoločného... 😉
GTI, je to pekne na citanie, to uznavam, hoci asi by to lepsie pasovalo na tvoj blog (uz len koli tomu ze tu sa to za tyzden strati v dalsich clankoch). No nevadi, chapem ze potrebujes trosku viac casu, kym sa spamatas z toho strasneho cisla 218,7%.
Ale dufam ze napises este nieco, tentkokrat k veci, k tym tabulkam v clanku, nieco o tom aky narocny je nemecky trh, aka je tam vyssia zivotna uroven, a aky vybrany vkus maju nemecki zakaznici ktori nehladia na kazde euro... 😄
Ale dufam ze napises este nieco, tentkokrat k veci, k tym tabulkam v clanku, nieco o tom aky narocny je nemecky trh, aka je tam vyssia zivotna uroven, a aky vybrany vkus maju nemecki zakaznici ktori nehladia na kazde euro... 😄
Neviem, ako je to v Nemecku, ale na Slovensku šrotovné pekne natiahlo čakacie lehoty. Môj známy chce zošrotovať 20 ročný Renault 21, chce kúpiť Citroen C3, sľúbili mu ho na október, ale čo dovtedy? A nemajú vôbec ani C3 Picasso, hoci ho vyrábajú na Slovensku. Tak si myslím, že Fiat musel mať pekné zásoby aut, keď mu predaj tak rapídne stúpol.
Ilustrace Auto e😜ress se pomerne verne blizi budoucim tvarum novinek a ackoliv Ford bude zrejme drzet nektere sve designove prvky i u noveho Focusu, celek na me pusobi jakosportovnejsi verze C4 Picasso, co vy na to?
[odkaz]
[odkaz]
Jeste dodam planovany vstup na trh...2010
[odkaz]
[odkaz]
Jeste dodam planovany vstup na trh...2010
Je to poměrně subtilní... ale drží se konceptu. Stylové, ale poněkud obtloustlé...
>😁 jo, má to tu výhodu, že už nebudou muset vyrábět dvě auta, teď budou mít focus a C-max v jednom.
Jinak bys mi jako odborník mohl vysvětlit podstatu spojení slova kynetický s designem Fordu. Jen doufám, že tím snad není myšlen ten mus klínovitého profilu, protože ten má i žehlička, u které navíc dává smysl. 😉
Jinak bys mi jako odborník mohl vysvětlit podstatu spojení slova kynetický s designem Fordu. Jen doufám, že tím snad není myšlen ten mus klínovitého profilu, protože ten má i žehlička, u které navíc dává smysl. 😉
No, nemyslím, že jsem odborník, ale podle mě je podstata celkem jasná - kInetický design jde směrem kinetické energie - design v pohybu. Energetické linie, odvážnější počiny, než v případě konkurence (někdy spíše kýčovité).
Ale Ford prohlásil, že hodlá kinetický design nahradit novým designovým jazykem. A jak praví tvarosloví posledního konceptu ,Iosisu Max, nějak se do toho nehrnou...
Ale Ford prohlásil, že hodlá kinetický design nahradit novým designovým jazykem. A jak praví tvarosloví posledního konceptu ,Iosisu Max, nějak se do toho nehrnou...
používá i někdo jiný nějaké specifické označení pro svůj dizajn?
kinetický design nahradit novým designovým jazykem....
To neni pravda, kinetický design se ma dal rozvíjet, taky se rozviji, protoze je uspesny jako globalni produkt.
(někdy spíše kýčovité).... jsou jen ty pociny konkurence, treba nove Polo, kinetický design neni kyc, kyc postrada jakoukoliv umeleckou hodnotu.
Kyc je treba Fiat 500. Ktery zneuziva popularity modnich "retro" veci.
Kinetický design je zcela unikatni, neni to zadna napodobenina. A kyc je lacina napodobenina necoho.
To neni pravda, kinetický design se ma dal rozvíjet, taky se rozviji, protoze je uspesny jako globalni produkt.
(někdy spíše kýčovité).... jsou jen ty pociny konkurence, treba nove Polo, kinetický design neni kyc, kyc postrada jakoukoliv umeleckou hodnotu.
Kyc je treba Fiat 500. Ktery zneuziva popularity modnich "retro" veci.
Kinetický design je zcela unikatni, neni to zadna napodobenina. A kyc je lacina napodobenina necoho.
lifte ty seš koukám zase jako obvykle mimo, ty jeden náš kinetickej jazyku... >😁 Tak jen se hezky rozvíjej a hlavně nezapomeň na sobě makat, mrskat jazyky (nejen ten kinetickej), studovat a zrát... >😁 >😒]
- tak Fiat 500 v žádném případě není kýč, nýbrž nejlepší retro současnosti.
- ředitel designu Fordu sám prohlásil, že by se rádi věnovali novému designovému jazyku, ale zatím to, díky konceptu Iosis Max, tak nevypadá. Jeho tvarosloví jasně naznačuje příbuznost s kinetic designem.
- myslím, že hromada prvků (přičemž nejvíce jich je podle mě na modelu Kuga) kinetic designu je kýčovitých. Napříkad lesklé plasty v interiérech či detaily na exteriérech. Nicméně kinetic design není špatný. Problémem by však u některých jeho modelů mohla být nadčasovost detailů...
- ředitel designu Fordu sám prohlásil, že by se rádi věnovali novému designovému jazyku, ale zatím to, díky konceptu Iosis Max, tak nevypadá. Jeho tvarosloví jasně naznačuje příbuznost s kinetic designem.
- myslím, že hromada prvků (přičemž nejvíce jich je podle mě na modelu Kuga) kinetic designu je kýčovitých. Napříkad lesklé plasty v interiérech či detaily na exteriérech. Nicméně kinetic design není špatný. Problémem by však u některých jeho modelů mohla být nadčasovost detailů...
mě se líbí, i když zezadu vypadá trošku jako Golf Plus :-!
akorát si to neumím přestavit třeba v business modré na plecháčích ;-\
akorát si to neumím přestavit třeba v business modré na plecháčích ;-\
Nejdrive tu mistni e😜erti varovali, ze srotovne zkrachuje na nezajmu zakazniku - vzdyt kdo s 10 let starym autem ma na nove?
STAL SE PRAVY OPAK
- zajem je obrovsky. Pak se mistni analyticti e😜erti zacali naopak strachovat, ze srotovne zvysi zadluzeni statu.
STAL SE PRAVY OPAK.
Uz prvni vysledky na Slovensku dokazuji, ze zadna dira ve statni pokladne neni. A bodejt by ne, kdyz srotovne ma tu moc "zhodnotit" statni protikrizove penize, kdy na 1-2 dily statni pomoci pripada 8-9 dilu aktivovanych soukromych financi. Ve skutecnosti je to "investicni pobidka" nasobne ucinnejsi nez investicni pobidky, ktere dosud znmame, protoze tam vlady zaplatili mnohdy az 25% z investice. Srotovne je jedina pobidka, ktera dava smysl. Ted je oblibenym omylanym songem mistnich ideologickoAnalytickoE😜ertnich znalcu song "Strach co bude po tom".
A opet STANE SE PRAVY OPAK.
Zase zadna katastrofa neprijde. Netvrdim, ze po skonceni nenastane mensi pokles, ale uz ocividne ozivajici svetove hospodarstvi potahne prumysl opet vzhuru. A to nemluvim ani o tom, ze nemalou cast ze "srotovaci poptavky" tvorili lide, kteri cely zivot kupovali jenom ojete vozy a srotovne pro ne bylo ojedinelou prilezitosti, jak si jednou za zivot doprat nove auto. Ti by si totiz nove auto nekoupily, proto ani nemohou tvorit ubytek poptavky po novych autech az srotovne skonci.
Ja vim. je to honicka, aby se realne hospodarstvi dalo vmestnat do poucek z ucebnic ekonomie a ideologie. Zbytecna. Ono to proste nejde.
PS A o tom, jak zadna katastrofa neprisla si mile deti povime v "Omyl mistnich diskuteru dil.3".
STAL SE PRAVY OPAK
- zajem je obrovsky. Pak se mistni analyticti e😜erti zacali naopak strachovat, ze srotovne zvysi zadluzeni statu.
STAL SE PRAVY OPAK.
Uz prvni vysledky na Slovensku dokazuji, ze zadna dira ve statni pokladne neni. A bodejt by ne, kdyz srotovne ma tu moc "zhodnotit" statni protikrizove penize, kdy na 1-2 dily statni pomoci pripada 8-9 dilu aktivovanych soukromych financi. Ve skutecnosti je to "investicni pobidka" nasobne ucinnejsi nez investicni pobidky, ktere dosud znmame, protoze tam vlady zaplatili mnohdy az 25% z investice. Srotovne je jedina pobidka, ktera dava smysl. Ted je oblibenym omylanym songem mistnich ideologickoAnalytickoE😜ertnich znalcu song "Strach co bude po tom".
A opet STANE SE PRAVY OPAK.
Zase zadna katastrofa neprijde. Netvrdim, ze po skonceni nenastane mensi pokles, ale uz ocividne ozivajici svetove hospodarstvi potahne prumysl opet vzhuru. A to nemluvim ani o tom, ze nemalou cast ze "srotovaci poptavky" tvorili lide, kteri cely zivot kupovali jenom ojete vozy a srotovne pro ne bylo ojedinelou prilezitosti, jak si jednou za zivot doprat nove auto. Ti by si totiz nove auto nekoupily, proto ani nemohou tvorit ubytek poptavky po novych autech az srotovne skonci.
Ja vim. je to honicka, aby se realne hospodarstvi dalo vmestnat do poucek z ucebnic ekonomie a ideologie. Zbytecna. Ono to proste nejde.
PS A o tom, jak zadna katastrofa neprisla si mile deti povime v "Omyl mistnich diskuteru dil.3".
teď jsem si vzpomněl na jeden článek v novinách o krizi v třicátých letech. Už nevím jestli to bylo na novinkách nebo idnes, ale to je fuk.
Ten článek psal výroky tehdejších ministrů financí, velkopodnikatelů a ekonomů. Vždy měly jedno společné: rok za rokem bylo to nejhorší za nimi a ekonomika se již očividně zlepšovala a krize co nevidět končí. A lidé rok za rokem chodili na tu polívku od státu 😉
Ten článek psal výroky tehdejších ministrů financí, velkopodnikatelů a ekonomů. Vždy měly jedno společné: rok za rokem bylo to nejhorší za nimi a ekonomika se již očividně zlepšovala a krize co nevidět končí. A lidé rok za rokem chodili na tu polívku od státu 😉
Už to pochop, tady je diskuse naprosto zbytečná, on si vytvořil vlastní hypotézy, které tu teď ostentativně vyvrací. Stačí počkat, stane se jen to, že díl 3. už nenapíše, i když mám pocit, že drápalík je ten typ, co dokáže okecat i kravské lejno s tím, že je to jediný pravý bio chleba. 😉
když si vzpomenu na jeho prognózu, že dneska bude stát ropa přes 200 dolarů, protože náklady už neumožní jít níž. Kolik, že to dneska stojí? :-!
ja si dovolím jednu malú prognózu. Zocelený Drapalík tu so svojimi prognózami bude aj o mesiac - dva a zase bude "mať pravdu" 😉
Nojo hosi, je to pakarna kdyz tu kreslite chmurne obrazy a on uz pristi mesic ukaze, ze je to naopak. Proste vam to nevychazi. A ani nemuze, protoze nevychazite z reality, ale ze zboznych prani a ideologickych postulatu.
Co se tyka te ropy - jsou trendy dlouhodobe a pak jsou kratkodobe vlny. Z dlouhodobeho pohledu je rust cen ropy z objektivnich technickych hledisek NEODVRATNY. Ze i v jednoznacne klesajicim ci stoupajicim trendu vzdy narazite na opacne vlny vi kazdy, kdo trochu prisel do styku s burzou. Konec koncu vi to dnes i automobilky, takze nastup elektromobilu je uz dnes take NEODVRATNY. Tato vlna dolu bude za par let bezvyznamnou epizodou na stale rostoucim grafu ceny ropy. Proto je treba nevytrhavat veci z kontextu, nezamenovat dlouhodoby trend s aktualni cenou. Kratkodobe akce (srotovne) je treba hodnotit v kratkodobem horizontu a dlouhodobe trendy v dlouhodobem horizontu. Pak to bude vychazet i vam.
Co se tyka te ropy - jsou trendy dlouhodobe a pak jsou kratkodobe vlny. Z dlouhodobeho pohledu je rust cen ropy z objektivnich technickych hledisek NEODVRATNY. Ze i v jednoznacne klesajicim ci stoupajicim trendu vzdy narazite na opacne vlny vi kazdy, kdo trochu prisel do styku s burzou. Konec koncu vi to dnes i automobilky, takze nastup elektromobilu je uz dnes take NEODVRATNY. Tato vlna dolu bude za par let bezvyznamnou epizodou na stale rostoucim grafu ceny ropy. Proto je treba nevytrhavat veci z kontextu, nezamenovat dlouhodoby trend s aktualni cenou. Kratkodobe akce (srotovne) je treba hodnotit v kratkodobem horizontu a dlouhodobe trendy v dlouhodobem horizontu. Pak to bude vychazet i vam.
myslím, že každý normálny jedinec tu chápe, že cena ropy ako neobnoviteľnej(v rozumnom časovom horizonte) suroviny pôjde z dlhodobého hľadiska iba hore.
To ako keby si sa tu búchal do pŕs, že si včera predpovedal, že dnes ráno víde slnko. Vážny prognostik! nechceš sa tým živiť? :no:
To ako keby si sa tu búchal do pŕs, že si včera predpovedal, že dnes ráno víde slnko. Vážny prognostik! nechceš sa tým živiť? :no:
Nekaž mu dětské iluze. Je rád, že sem aspoň něco může napsat, v čem má jakous takous pravdu. 😉
Vidis a to se prave pletes. Kdybys tu diskutoval par let, tak bys vedel, ze tuhle zakladni pravdu, ktera je tobe jasna, neni schopna spousta mistnich diskuteru zasadit do sveho myslenkoveho modelu, kdyz uvazuji o budoucnosti. A kdyz uz je schopna, tak to odsouvaji nekam do problemu kterymi ktere prijdou na radu az po jejich funusu.
Keď sa pozriem do minulosti, tak vidím, že ľudia vždy objavili niečo, čo od základu zmenilo ich doterajší život. Napr. koleso, parný stroj, miniaturizácia v elektronike... . Ja nemám žiadnu pochybnosť o tom, že ľudia zase vymyslia niečo, čo nahradí, alebo dokonca úplne zruší našu závislosť na rope a tá sa bude využívať už iba okrajovo. Vieš si napríklad predstaviť čo by spravil s cenou ropy a aj s cenami všetkých tovarov, keby sa podarilo spojazdniť napr. taký telport? viem, že sa tieto veci skúšajú a sú čiastočne úspešné - zatiaľ iba na niekoľko cm a skôr na báze základných častíc, ale vývoj tam je... a takých možností je viac. Na takéto prognózy sú dokonca utvorené celé teamy vedcov, ktorý sa tým živia a nič iné nerobia. Tieto naše reči sú podstatné ako prd v hurikáne...
PS A o tom, jak zadna katastrofa neprisla si mile deti povime v "Omyl mistnich diskuteru dil.3". ... jestli ti do tý doby nesešrotujou kompjůtr >😁 >😁
To, že rozhoduje cena je zřejmé... O tom žádná. Víme, že Fiat nabízí v Německu i speciální svoji šrotovací prémii, podobně jako je tomu u nás)...nicméně prodej aut je obchod jako každý jiný a vyhrává ten, který skutečně nabídne nejlepší produkt za nejlepší cenu a je úplně jedno jestli je to v německu a nebo na té Ukrajině... Takže.. Fiatu se podařil majstrštyk a te´d jde jen o to, jestli dokáže v něm pokračovat...
Jen připomenu osttaní, kterým se povedl podobný majstrštyk...
Například...
VW Golf V. generace startoval na německém trhu po prvním měsíci neúspěchu a nedostatku objednávek s cenou dotovanou cca 1500 Eur tak aby byl cenově níž o 1000 Eur než byl přímý konkurent Astra, který se prodával líp.... A dnes už se nikdo neptá na to jak to bylo...
Například u nás na trhu jako první v nižší střední třídě šel Focus ve výbavě Celebration cenově na úroveň výrobních nákladů + malá marže prodejců. A z ničeho nic jeho prodeje stouply 2 násobně i více násobně...A dnes už se nikdo neptá na to jak to bylo...
Je to běžný jev a Fiatu se povedlo něco co se nepovedlo ostatním. Je potřeba za tento výsledek Fiatu poblahopřát a popřát celoroční podobně skvělé výsledky proto, aby mohl vypustit další skvělý auta...takový jaký umí jen on... :yes: :yes: :yes: A za dva roky se nikdo nebude ptát na to jak to bylo..., že je Fiat nejprodávanější zahraniční značkou na německém trhu...
Jen připomenu osttaní, kterým se povedl podobný majstrštyk...
Například...
VW Golf V. generace startoval na německém trhu po prvním měsíci neúspěchu a nedostatku objednávek s cenou dotovanou cca 1500 Eur tak aby byl cenově níž o 1000 Eur než byl přímý konkurent Astra, který se prodával líp.... A dnes už se nikdo neptá na to jak to bylo...
Například u nás na trhu jako první v nižší střední třídě šel Focus ve výbavě Celebration cenově na úroveň výrobních nákladů + malá marže prodejců. A z ničeho nic jeho prodeje stouply 2 násobně i více násobně...A dnes už se nikdo neptá na to jak to bylo...
Je to běžný jev a Fiatu se povedlo něco co se nepovedlo ostatním. Je potřeba za tento výsledek Fiatu poblahopřát a popřát celoroční podobně skvělé výsledky proto, aby mohl vypustit další skvělý auta...takový jaký umí jen on... :yes: :yes: :yes: A za dva roky se nikdo nebude ptát na to jak to bylo..., že je Fiat nejprodávanější zahraniční značkou na německém trhu...
"...aby mohl vypustit další skvělý auta...takový jaký umí jen on... " >😒] >😒] máš štěstí, že se oteplilo, jinak by tě ty procvrklý slipy musely studit. 😉
Kde vlastne je napísané, že autá sa predávajú IBA v akcii za šrotovné, a že sa tým nasýti trh a autá sa prestabnú predávať, lebo ich už všetci budú mať?
Mnohí to majú v predstavách ako Hurvínek válku...
Mnohí to majú v predstavách ako Hurvínek válku...
>😁 >😁 práve počúvam v rádiu pesničku od Georga Thorogooda "Bad To the Bone". A za ten svet si neviem spomenúť v akom filme to bolo hrané... neviete to niekto????
Terminator 2, scenka v baru... Google - 5 sekund 😄
[odkaz] (od 3:20) klasika ole 😄
Perfektný film s ešte lepšou muzikou. :yes😒br />
Už som to videl ani neviem koľko krát, ale vždy keď je možnosť, tak si to rád pozriem znova... 😉
Už som to videl ani neviem koľko krát, ale vždy keď je možnosť, tak si to rád pozriem znova... 😉
ani ty efekty nestárnou .. krása
jako puboše mě uchvacovala první scéna, jak T800 rozšlápne lebku. No prostě náádhera >😒]
jako puboše mě uchvacovala první scéna, jak T800 rozšlápne lebku. No prostě náádhera >😒]
ja som fičal na GnR a naj scéna pre mňa bola tá z chodby, keď T800 vytiahol "Gun z Roses" :yes:
ja som mal najradšej keď s tým baby vulcanom z kancelárskej budovy odpísal polovicu autoparku LAPD - ale nikoho nezabil lebo dostal rozkaz :yes:
ako som napísal Tatrovi, PERFEKTNÝ FILM a ešte lepšou hudbou. stále to bude za :yes😒br />
a aj tá scéna je podarená. Ale takých je tam viac. napr. naháňačka po odvodňovacom kanály, vyjavený ksicht T1000 keď zamrzol a pod. 😉
a aj tá scéna je podarená. Ale takých je tam viac. napr. naháňačka po odvodňovacom kanály, vyjavený ksicht T1000 keď zamrzol a pod. 😉
ano ano, v žánry Action jeden z najlepších. T1 nebol špatný, ale ani mi neprišiel nijak extra výnimočný (až na pár efektov v dobe vzniku).
T2 je spolu s Alien 2 + Predátor 1 Holy 3 >😁
T2 je spolu s Alien 2 + Predátor 1 Holy 3 >😁
T1 bol tak trochu zbytočne tvrdý a surový. Ale asi to bol zámer tvorcu zobraziť vraždiaci stroj. Ale mne to pripadalo ako keby sa v tom ten stroj vyžíval. V tomto bol v T2 T1000 oveľa lepší...
Tak když Vetřelce tak 1 nebo 3 😉
JJ, to je v ramci zanru perfektni trio. Jeste bych dodal Rambo 1 a Matrix, i kdyz to uz je hodne mixnuty se sci-fi. :yes:
Matrix, ale jenom jedničku. Další díly byly ehm ehm 😄
Mne tedy HLAVNĚ a SPECIÁLNĚ "dojalo" finále Matrix III. - to bylo VSKUTKU "k pláči" 😢
PS: Ještě TEĎ mám "husí" kůži když VZPOMENU ... jak si mladá STATEČNÁ dvoji NĚKOLIKRÁT zopakovala: DOKÁŽEME TO, DOKÁŽEME TO, DOKÁŽEME TO!
A "dokázali"! A za chvíli byl KONEC - naštěstí filmu, jinak by byl MŮJ! 😄
PS: Ještě TEĎ mám "husí" kůži když VZPOMENU ... jak si mladá STATEČNÁ dvoji NĚKOLIKRÁT zopakovala: DOKÁŽEME TO, DOKÁŽEME TO, DOKÁŽEME TO!
A "dokázali"! A za chvíli byl KONEC - naštěstí filmu, jinak by byl MŮJ! 😄
Jo jo, klasikou se stala jenom jednicka. Dvojka byla hovadina okorenena par spektakularnima akcnima scenama a zmrsena tunou samoucelnejch radoby-filozofickejch kecu, ktery nedavaly valnej smysl. Trojka pak byl takovej klasickej akcnak s velkym budgetem - neurazi ani nenadchne, ale na odreagovani postaci. Dojimacka pri louceni Nea s Trinity byla samozrejme nekonecne uhozena a trapna.
Zatim si ve Skodovce mnou ruce, ale za x let, oni nam ty auta nemci zase vrati, v podobe vraku, aby jim to tam nestalo >😁
čo je lacné"... 😲
Nevim, proc je podobny krok u nas vniman jako nejaky komunisticky vymysl a snaha rozvratit kapitalistickou ekonomiku. Kdyby to tak bylo, jiste by podobny nazor sdileli i pravicovi konzervativci v Nemecku, Francii ci Italii, kde vsude jsou u moci a kde vsude podobny opatreni zavedli. Hospodarska politika se zkratka obcas muze uchylit i k podpore poptavky a je zbytecny z toho delat nejaky tabu.
EDIT: Tak dealeru uz je v Nemecku jenom cca 10 tisic, za poslednich 10 let (pri stejnych prodejich) jejich pocet skutecne spadl o polovinu. I tak je to ale absolutne i relativne hodne vysoky cislo.
Když to nezvládnu spočítat sám, tak stačí používat selský rozum, kdyby bylo šrotovné opravdu ziskové pro státní rozpočet, tak to zavedou všechny země bez ohledu na to, jestli v dané zemi vládne levice nebo pravice.
A šrotovné zaviedli skoro všetci(alebo o tom aspoň uvažujú). A najviac z toho profitujete samozrejme vy(Škoda a TCPA) 😉
Za druhé: jak skončí šrotovné v Německu, tak bude po srandě. A pak přijde ten správný tobogán, kdy to půjde dolů jak na drátkách - ti, co si auto koupit chtěli, si ho už koupili, zbytek bude dožraný, že to nestihl a nepůjde si ho koupit tuplem. A pak už nebudou žádné peníze, které by se do toho daly nalít a jsme níž, než bychom byli, kdyby se nedělalo nic. Jenom ty dluhy, které se ztratí až pádem měny budou jaksi pořád.
Ekonomika by se ozdravila sama. Ale místo toho regulovat, nařizovat, dotovat jen někoho apod. Nikoho nedotujme, jen ty lidi, co přijdou o práci a vyjde to mnohokrát lacinějc, než ty miliardy, který dáme nadnárodním společnostem.
Môj rozum mi ale hovorí(vždy!!!!) - zaoberaj sa problémom ktorý je teraz pred tebou a tie ostatné "čo keby/keď" nechaj na dobu, keď budú aktuálne. A zatiaľ žijem v pohode a je mi fajn... 😉
Musíš si ale uvedomiť, že naši/vaši politici nemajú moc veľké páky na zvrátenie tohoto stavu. A robia iba to, čo robiť môžu. Ťažko by sme od nich mohli totiž očakávať, že prídu s nejakým prevratným riešením. To totiž neprichádza ani od pôvodcu a ten už raz spravil to, čo mám dojem že spraví aj teraz. Zavrie sa do "ulity" a nejako sa sám pozviecha a bude mu ukradnuté čo sa deje z celým svetom...
Ale to sme už trochu odbočili a mohli by sme sa vrátiť zase k autám. 😉
Politici přijdou s tím nejpohodlnějším. Blíží se volby tak uděláme akci XYZ. Pepík vykřikne huráá dostanu od státu peníze. Joo ten Láďa (premiér) to je kabrňák. Dám mu svůj hlas.
Myslíš, že by takhle jásal, kdyby Láďa "donutil" banky dávat úvěry, zmenšil byrokracii, a i jinak zlepšil podnikatelské prostředí? Asik ne .. to je na dlouhé lokte a volby jsou tak blízko
A fráze? Na čem je založena dnešní ekonomika? Na spotřebě pokud vím. Kdy vzniká spotřeba? Když lidé jsou ochotni utrácet. Kdy jsou lidé ochotni utrácet? Když mají optimistický výhled do budoucna. Změní tento výhled šrotovné? Asi těžko, ale máme z něj dobrý pocit. Pár škudlilů si auto koupí, většina bude politiky chválit, že konečně myslí na ten obyčejný lid. Ale zajdou si koupit televize, počítače, nábytek, vezmou si hypotéku na nový barák? No nevezmou, protože tenhle měsíc u nich ve firmě dostali další lidi padáka. A soused od naproti ještě nedostal výplatu.
A ze svahu nemůžeš sejít, protože tam žiješ a musíš ho jen opatrovat 😉
AIG v US - jak to že stát tam nalil stovky miliard a ani si za to nevyhradil právo zasahovat do chodu firmy? K čemu mi je pak takové šlendriánské řešení. Když je skandál ven, to pak se předhánějí kdo udělá tvrdší prohlášení, jak s těma manažerama zatočí a pod.
Soukromá firmy když převezme jinou soukromou firmy (zadluženou) myslíš že nechá její manažment rozfofrovat budget na odměny protože si to loni tak domluvily?
Druhá věc jsou odměny samotné - přivedeš firmu do stráty x-miliard, necháš ji skoro zestátnit, a ještě si nárokuješ motivační odměny za tvrdou práci.... :no:
Automobilky prostě budou prostě menší. Místo, aby se vlády věnovaly hledání nového odvětví, které bude schopné absorbovat lidi, kteří přijdou v automobilovém průmyslu o práci, lejou peníze do předem prohrané bitvy. Se šrotovným osobně zásadně nesouhlasím, přestože znám základní manažerskou poučku: "Lepší dělat chyby, než nedělat nic".
Jestli je v automobilovym sektoru nadprodukce, tot otazka. Nevsim jsem si toho, ze by napriklad lidi nebyli schopny splacet svoje leasingy, ale je jasny, ze produkce v konjunkture je vyznamne vyssi nez pri krizi. Problem je, ze tentokrat je krize tak hluboka, ze by zkratka mohla radu klicovych hracu uplne slozit, coz logicky neni v zajmu statu. Srotovne by melo slouzit prinejmensim jako takovy polstar skrz kterej je mozny adaptovat se na zhorseny podminky. Automobilky jsou na odbytu strasne zavisly, viz situace v Americe. Tam je nechali prudce spadnout a nakonec je sanuji za MNOHEM vic penez, nez nejaky srotovny kdy bude stat.
Ono mě všechny ty západoevropské velké strany příjdou na jedno kopyto. A to kopyto se může jmenovat třeba Eurosocializmus. ;-\
no a Obama? Ten by snad podle definic mohl být označen rovnou za komunistu >😁
Problém je, že Evropa + US si navykly na blahobyt a za žádnou cenu nejsou z něho ochotni ustoupit. Bojím se však, že to nepůjde udržet do nekonečna...Zároveň pořád doufám, že se mýlím 😉
S tvoji uvahou, ze bychom meli vyjadrit solidaritu, nesouhlasim. Pokud nekdo neco zavede, s cim osobne nesouhlasim, byt mi to muze pomoci, neznamena, ze se musim zproneverit svym zasadam a zavest to take. To bys totiz mohl opakovat ze solidarity kazdou blbost, kterou nekdo udela, a to mi neprijde 2x chytre.
A do toho porovnání 460/800 zahrňte inflaci a hlavně dohledejte KOLIK z toho jde "z toho východ(u)"! 😉
Z pohledu POSTkomunistických zemí je Deutschland myslím BEZ výjímek výhradně DOVOZCE (tedy dovoz PŘEVAŽUJE nad VÝVOZem).
Pokud JÁ vím, nejde až tak o: "... nemci maji dobre spocitane" -nýbrž o: Ona NENí "jiná cesta", neb dříve či později (spíš dřív) by nás JINÉ VĚTŠí celky (Čína, Indie, Brasilie) doslova "převálcovaly" - JEDINÁ cesta jak "přežít" (a úroveň si udržet) je se v evropě SPOJIT - takové Spojené státy Evropské (protipól/varianta USA) - to je asi JEDINÁ šance být do budoucna "krok držícím" soupeřem "těch VELKÝCH" - to si tedy alespoň myslím já 😉
PS: A Abwrackprämie/šrotovné je pěkná "bubost" - třeba se PLETU, ale když NE, "do roka a do dne" se ukáže, že to bylo jen VELKÉ "vyhození" peněz které problém maličko "odsunulo" HODNĚ to stálo a NIC to NEvyřešilo - asi jako když si prášek na bolení zubu vezmete ... spíše nakonec STEJNĚ k dotorovi musíte/půjdete (a navíc když ten prášek MILIARDY stojí :no: 8-s )
Pěkný den (ale jinak dnes je 😄
Pokud jde o tu solidaritu - odmita-li nekdo zavest srotovne, protoze je principialne proti, tak ok, nemam s tim problem. Problem je, ze prave u nas se v mediich i v politickych kruzich casto radujeme, jak jsme na ostatni s tim srotovnym vyzrali, neb na nej nevylozime ani korunu a dobre na tom vydelame. Vrchol byl jeden rozhovor s Rimanem, ve kterym tvrdil, ze pad Opelu (a s nim spojena ztrata desetitisicu pracovnich mist) by byl vlastne docela OK, protoze by jeho misto mohly zabrat vyrobci s vetsim podilem ceskych dodavatelu nebo dokonce primo Cesi ve Skodovce. Tento zpusob uvazovani zda se mi ponekud nestastnym. ;-\
Komunistický výmysl je silné slovo, ale s pravicovým a konzervativním řešením to určitě nemá moc společného.
Pokud se špatně dopředu odhadne hloubka a hlavně délka krize
a s ním spojené špatné načasování podobných akcí, mohou být ve "finále" tato opatření spíš kontraproduktivní...
A jestli se to ukaze v budoucnu kontraproduktivni, dneska nikdo nevi. Prodeje potom nepochybne pomerne vyrazne klesnou, bude-li uz vsak ekonomika opet rust a uvolni se uvery, je realna sance, ze se trh opet postavi na nohy. Zatim muzem rict jenom to, ze to je vysoce produktivni.
možná jsem to blbě napsal, to socialisticko-populistické. myslel jsem to jako dvě samostatné kategorie.
sám však nevím, která z nich je horší...
Ano, souhlasím, že po válce právě to "sociálno" značně pozvedlo životní úroveň v Evropě a vybudovalo velice kvalitní ekonomicko-sociální zázemí. Bohužel jako při všem jiném, i tady platí - všeho s mírou.
Švédové (tam to došlo asi nejdál) taky dorazili až k hranici, že jim největší firmy začali hrozit odchodem, protože už neměli žádnou motivaci tam podnikat.
Další problém je imigrace spuštěná v 80tých letech s účelem získat nové pracovní síly (je zajímavé, že společnost, která sa má moc dobře, sa jaksi přestane reprodukovat). No a populační exloze u imigrantů, změny v 90tých letech, přesun výroby do Číny, Indie a další faktory vytvořili armádu nezaměstnaných, pro které sociální stát chce zabezpečit důstojný život a to něco stojí. Do toho stárnutí populace a důchody taky něco stojí.
Je to komplikované a nevím jestli existuje vůbec nějaké řešení, nebo spíš nám zůstane jenom hasit lokální požáry třeba šrotovným... ;-\
Jinak vseho s mirou - pod to bych se bezesporu podepsal. Faktem ale je, ze i Evropa poslednich 25 let smeruje podstatne vice do prava nez driv a je otazka, jestli je to pohyb spravnym smerem a zda dosahovany vysledky stoji za to. Na to spravnej pravicak samozrejme namitne, ze je to proto, ze Evropa je porad moc socialisticka a pravyho raje dosahnem teprve tehdy, az budem nejpravicovitejsi na celym svete, zrusime veskery socialni, pracovni a ekologicky zakonodarstvi, vsechno statni zprivatizujeme a budeme stastne prospivat v objeti s nespoutanou rukou trhu 😄 . Celkove vzato jsme uz tezce off topic, takze ja bych to stocil zase k tomu srotovnymu - nezda se mi to jako a priori spatnej krok a urcite stoji za to o nem aspon uvazovat. A to bez nejakych ideologickych predsudku.