Vstup italského Fiatu do severoamerického koncernu Chrysler přinesl řadu změn. Jednou z nich je i rozšíření nabídky pohonných jednotek klasických pick-upů o úsporné turbodiesely.
uz aj mensi defender odvezie vzadu na korbe 1030kg ;-) viac sa docitas v clanku v odkaze [odkaz] takze ano zda sa mi to trosku malo, clovek by tipoval aspon tonu
Pokud vím, amíci nejsou moc nakloněni těm "minimotorům" z Evropy. ;-) Do takové nádherné suprkáry patří motor s velkým "M" a ne třílitřík... a pokud to bude ještě věčko, bude pod kapotou místo ještě na 1 takový. >:D
A tam nafta dominovat nebude, na to vsadím boty. A pokud ano, ne tenhle chcípák....Nafotvý pickup už jde koupit v usa asi 25 let.....ovšem motory Cummins atd. sou trochu jiný kafe
Už aj v USA sa pozerá na spotrebu. Môj Jeep GC s osemvalcom jazdí v zime za nejakých 20 litrov na sto v mestskom režime a to nijak na plyn netlačím. ten motor ešte prakticky otáčky cez 3 tisíc nezažil. Bežne jazdím tak 1700 ot/min. Rozmýšľam nad dízlom, no momentálne jazdím kratšie trasy - do 15 km denne a bojím sa toho DPF filtra a jeho regenerácie.