Novinky
gottak
17
A Yeti před faceliftem je toho zajisté jasným důkazem >😒]
Přejít do diskuze
GTI
Kde jsou citrofans? Sedí v rohu garáže a foukají si svá popíchaná bolístka 8-s :no😒br />
Stojím v pozoru u monitoru a vzdávám upřímný hold hornímu kaktusu. Konečně. Konečně v zemi, kde slogan - rovnost - volnost - zoufalství - nechal někdo zase zadunět designu, zadunět stylu, zadunět milosti. Je to auto, které v siluetě a samozřejmě i v detailech smetlo všechnu tu současnou importovanou neforemnost: Nevědomí tvarů povýšené na chtěný styl... Pche, to nahoře, to je styl doby svého segmentu, styl svého světa to je bezvadné zvládnutí designového řemesla.
Kaktus - dokonalý vyprošťovák z dnešní metrosexuální džungle, v níž nesymetrické kotlety účesu mají vytvářet image bulvárového Ramba. Jenomže toho pravého bulvárového Ramba máme nahoře. Je svůj, je pevný, je neokázalý, je milý, je hravý, je to svět dneška, je to svět zítřka.
No, nepíše se to snadno, avšak pod patronací sloganu "na silnici a v garáži padni komu padni" - BRAVO CACTUS :yes: :-!
Stojím v pozoru u monitoru a vzdávám upřímný hold hornímu kaktusu. Konečně. Konečně v zemi, kde slogan - rovnost - volnost - zoufalství - nechal někdo zase zadunět designu, zadunět stylu, zadunět milosti. Je to auto, které v siluetě a samozřejmě i v detailech smetlo všechnu tu současnou importovanou neforemnost: Nevědomí tvarů povýšené na chtěný styl... Pche, to nahoře, to je styl doby svého segmentu, styl svého světa to je bezvadné zvládnutí designového řemesla.
Kaktus - dokonalý vyprošťovák z dnešní metrosexuální džungle, v níž nesymetrické kotlety účesu mají vytvářet image bulvárového Ramba. Jenomže toho pravého bulvárového Ramba máme nahoře. Je svůj, je pevný, je neokázalý, je milý, je hravý, je to svět dneška, je to svět zítřka.
No, nepíše se to snadno, avšak pod patronací sloganu "na silnici a v garáži padni komu padni" - BRAVO CACTUS :yes: :-!
esenbe
Bude záležet rozhodně na ceně. Pokud to bude kolem ceny renaultu captur a nabídne 4X4 + automatickou převodvku tak se bude prodávat slušně. Věčně poslouchám stesky mladých dívek ( ne těch co jezdí v Range Roverech apod. ), které si přejí nějaké auto kolem 300 000 a zároveň nechtějí jezdit nějakou hroznou nudou. Kaktus vypadá fakt dobře, je to hravé auto a na taková auta by měl citroen vsadit. Není potřeba nutně dělat něco retro, stačí si uvědomit proč byla ty ,,retro,, auta úspěšná. Byla jednoduchá, hravá, zajímavá, praktická a lidem se prostě líbila. Pokud tohle navíc spojí s dobrou cenovkou - mají vyhráno.
Ham.
Dobrý pokus o lidové vozítko. Maximální jednoduchost, vcelku koukatelné tvary, když stlačí cenu pod 10keur tak mohou slušně podkouřit Dacii.
webpaja
Souhlas, vypadá to dostatečně francouzsky, přitom žádný retro. Moderní tvary i technologie uvnitř. Tenhle přístup se mi líbí… (btw z gauče vepředu by mohla mít mládež radost).
Pekelná Micinka
V zásadě se mi docela líbí. Výhradu však mám k tomu dílu mezi zadními světly, vypadá dost levně, struktura plastu nestačí, měli uplatnit nějaké reliéfy, jako na boku.
webpaja
Neduníš občas? Nepochopitelný jak se někdo baví útokem na jiný. Naživo by to neklaplo, viď? 😄
zlysoused
padesátníka co chytl druhou mízu. Koupit Cactus, odstěhovat se od staré, pořídit pořádný hulení a začít honit mladý kočky.
No a když to přežije, tak ho za 2 roky možná vezme stará zpátky, akorát mu před tím narve kaktus do zadku.
No a když to přežije, tak ho za 2 roky možná vezme stará zpátky, akorát mu před tím narve kaktus do zadku.
flexo
no musím uznať, že tento model sa citroenu naozaj podaril... vyzerá naozaj (a teraz použijem nie moc obľúbené slovo) coolovo :yes😒br />
viem si ho živo predstaviť ako imidžovečku pre mladých eurodrzkov 😉
akurát mám jednu poznámku... nemala to byť náhodou ľudovka? lebo na to naozaj nevyzerá...
citroen :yes:
akurát mám jednu poznámku... nemala to byť náhodou ľudovka? lebo na to naozaj nevyzerá...
citroen :yes:
twistedTSD
Dostat se od Kaktusu k fašounům a židům, to opravdu nedokáže nikdo jiný než ty. :yes😒br />
Stejně je komické, jak má zarputilý milovník všeho italského v jednom kuse plnou klávesnici "německého" fašismu.
Stejně je komické, jak má zarputilý milovník všeho italského v jednom kuse plnou klávesnici "německého" fašismu.
nasua23
Jestli má něco vyvést z krize PSA, tak modely jako tyto.
Je to hravé, ale ještě na únosné míře. Není to podbízivé a prvoplánové.
Taky to vypadá na vymanění se nesmyslných (např. volant, který se neotáčí, nebo je v zorném poli budíků) e😜erimentů . Střešní lyžiny laskavě pomineme😊
Toto si dokážu představit jako plně funkčí alternativu k tradiční německé produkci.
Být to ve 4x4 (bude?) tak o tom fakt uvažuju, jako auto na víkendy se psem😊
Je to hravé, ale ještě na únosné míře. Není to podbízivé a prvoplánové.
Taky to vypadá na vymanění se nesmyslných (např. volant, který se neotáčí, nebo je v zorném poli budíků) e😜erimentů . Střešní lyžiny laskavě pomineme😊
Toto si dokážu představit jako plně funkčí alternativu k tradiční německé produkci.
Být to ve 4x4 (bude?) tak o tom fakt uvažuju, jako auto na víkendy se psem😊
webpaja
Souhlasím, že tohle je od Citroenu majstrštyk. Hodně bude záležet na ceně, předpokládám, že se na začátku nebudou podbízet a nechají si slušnej rabat. I bych jim ho přál…
Vůbec bych se nebál nasadit tříhrnky a rádobyčtyřkolku řešit hybridem. 😉
Vůbec bych se nebál nasadit tříhrnky a rádobyčtyřkolku řešit hybridem. 😉
Dinar
Hravý design je pro malý levný crossover určitě lepší varianta než hra na "velký teréňák" např. v podání dusteru. Cactus hravý je, a přitom netrpí "miloučkostí", která by ho odsunovala do kategorie "auto pro holku". Možná bych vynechal ty duchny na dveřích, ale jinak je to za jedna, jak zvenku, tak uvnitř. A interier zaslouží extra uznání, ukazuje jak jednoduchý, moderní a útulný může být, a přitom si zdobností ve stylu Aple nehrát na luxus, viz. Cli👋Captur například. 😄 :yes:
Dylan McKay
Mně vadí to video, ten kameraman si ho při tom honil, že to tak skáče? Co je to za módu?
Klaudius
Zaujímavý počin. Názor naňho som si chvíľu utváral, nebolo to ani zhíknutie, ani mávnutie rukou na prvý pohľad.
Tento vozík tak trochu klame telom, pri pozornejšom pohľade vyjde najavo, že je to vpodstate klasický hatchback, ktorý zdvihli trošku vyššie nad cestu a oblepili plastami na dnešnú unifikovanú dobu netypických tvarov a farieb. Opticky to vyšlo, na ceste si ho určite nepomýlim s ničím iným. V klasickom šate (rovnaké tvary, len bez zvýrazňujúcich doplnkov) by to auto takmer zapadlo v dave.
Prvá vec, čo udrie do očí, sú hrboľaté plastové "dosky" na bokoch, ktoré auto okamžite odlíšia od všetkej konkurencie. Vyzerá to fakt dobre. Z praktickej stránky už by som si taký istý nebol, hlavne čo sa týka odolnosti voči škrabancom. Tvar mi príde nevýhodný z pohľadu aerodynamiky, a tiež kvôli špine, ktorá na tom bude asi permanentne.
Ďalším výrazným prvkom sú mohutné lemy blatníkov a pomerne dosť voľného priestoru nad kolesami, ktorý akoby chcel zviesť vodiča mimo asfaltku do terénu. Pri pohľade na svetlú výšku v rázvore by som povedal OK, ale "prekliato nízko" zavesené lízatko predného spojlera núti k úvahe - na čo drsný terénny vzhľad a zväčšená svetlosť medzi nápravami, keď lištu pod spojlerom utrhnem hoci na prvom obrubníku? Žiaľ, týmto nepochopiteľným neduhom trpí dosť terénne sa tváriacich áut.
Ale poďme ďalej. Priam nebezpečné mi pripadajú strešné lyžiny. Ostrý hrot trčiaci dopredu - oni snáď srandujú? Ak, nedajbože, vezme toto auto vo svižnejšom tempe chodca, ten nepreletí cez strechu dozadu v nádeji na zachovanie života, ale rovno sa na ten kôl napichne a ostane tam.
Iste, situácia s pravdepodobnosťou možno jedna k miliónu, ale je fakt, že to nevyzerá nijak sympaticky, ale naopak agresívne a nebezpečne.
Zaujímavé sú disky kolies, dnes sa už čistý a osobitý dizajn veľmi nevidí. Autu tohto razenia by ale prospeli pneumatiky s vyšším profilom, tento rozmer je skutočne iba ak na ukazovanie.
Pri pohľade spredu auto ničím neurazí, vyzerá dobre a zaujímavo. Štýl, s ktorým prišiel model Picasso posúva zas o kúsok ďalej a vhodne skombinované jednoduché tvary podporené farebným riešením majú niečo do seba.
Zadné partie už tak nepochválim. Je to akési "preplastované", zadné svetlá a´la Polo v záplave plastu úplne zanikajú, podobne aj logo a nápis Citroen. Stredné partie mali ostať v laku karosérie, vzhľadu by to veľmi pomohlo. Menej by bolo viac.
Interiér. Za mňa pochvala za pomerne čistý a ľahký štýl, ktorý ctí priestor a vzdušnosť, a nejde cestou masívnych tvarov, ktoré tak často zbytočne vypĺňajú interiéry dnešných áut a uberajú priestor posádke. Hnedá farba, prírodne vyzerajúce materiály, to všetko je fajn. Hoci dizajn iných detailov mi až také terno nepríde. Hranaté displeje a čierny stredový panel s výduchmi a voličmi prevodovky pôsobí vyslovene nepekne a negatívne.
Ešte kritickejší budem k ovládaniu takmer všetkých funkcií cez dotykáč. Neviem, kde sa tento príšerný, nepraktický a podľa mňa aj nebezpečný spôsob ovládania v autách vzal. Táto "móda" by mala rýchle skončiť a je to vec, pre ktorú by som bol schopný inak skvelé auto jednoznačne odmietnuť.
Sedadlá vyzerajú byť pohodlné, aj "lavica" vpredu je celkom vtipný "retro"-nápad. Iba pohľad na predné bezpečnostné pásy vo mne vzbudzuje obavu, že ich nebude možné výškovo nastaviť. Za nevýhodu tiež považujem nemožnosť spúšťania zadných okien, hoci vetranie formou ich vyklápenia býva účinné. Ale je to veľmi lacné riešenie a s výnimkou mini sa na viac ako dvoj-dverových autách proste nenosí... Ale iste, lepšie ako Š 105 S s pevnými sklami v zadných dverách. >😁
Kufor vyzerá byť pekne kubický a praktický, sieť na uchytenie batožiny tiež nie je na zahodenie. Potešila by nižšie posadená nakladacia hrana, ale to je zrejme daň jednoduchšej konštrukcie a nutnosti zaistiť potrebnú tuhosť.
Suma-sumárum ide o zaujímavé auto s trochu nezvyklým svojským dizajnom, ktoré podľa mňa má veľké šance zaujať. Ale nájde sa aj pár kompromisov a negatív - ako to bude fungovať v reáli, ukáže čas. Nadšený určite nie som, ale po rokoch stagnácie a snahy prispôsobiť dizajn čo najväčším masám ľudí s úmyslom čo najlepšie prečkať krízu, si za znovu prejavenú odvahu Citroen zaslúži palce hore
:yes: :yes: :yes:
Tento vozík tak trochu klame telom, pri pozornejšom pohľade vyjde najavo, že je to vpodstate klasický hatchback, ktorý zdvihli trošku vyššie nad cestu a oblepili plastami na dnešnú unifikovanú dobu netypických tvarov a farieb. Opticky to vyšlo, na ceste si ho určite nepomýlim s ničím iným. V klasickom šate (rovnaké tvary, len bez zvýrazňujúcich doplnkov) by to auto takmer zapadlo v dave.
Prvá vec, čo udrie do očí, sú hrboľaté plastové "dosky" na bokoch, ktoré auto okamžite odlíšia od všetkej konkurencie. Vyzerá to fakt dobre. Z praktickej stránky už by som si taký istý nebol, hlavne čo sa týka odolnosti voči škrabancom. Tvar mi príde nevýhodný z pohľadu aerodynamiky, a tiež kvôli špine, ktorá na tom bude asi permanentne.
Ďalším výrazným prvkom sú mohutné lemy blatníkov a pomerne dosť voľného priestoru nad kolesami, ktorý akoby chcel zviesť vodiča mimo asfaltku do terénu. Pri pohľade na svetlú výšku v rázvore by som povedal OK, ale "prekliato nízko" zavesené lízatko predného spojlera núti k úvahe - na čo drsný terénny vzhľad a zväčšená svetlosť medzi nápravami, keď lištu pod spojlerom utrhnem hoci na prvom obrubníku? Žiaľ, týmto nepochopiteľným neduhom trpí dosť terénne sa tváriacich áut.
Ale poďme ďalej. Priam nebezpečné mi pripadajú strešné lyžiny. Ostrý hrot trčiaci dopredu - oni snáď srandujú? Ak, nedajbože, vezme toto auto vo svižnejšom tempe chodca, ten nepreletí cez strechu dozadu v nádeji na zachovanie života, ale rovno sa na ten kôl napichne a ostane tam.
Iste, situácia s pravdepodobnosťou možno jedna k miliónu, ale je fakt, že to nevyzerá nijak sympaticky, ale naopak agresívne a nebezpečne.
Zaujímavé sú disky kolies, dnes sa už čistý a osobitý dizajn veľmi nevidí. Autu tohto razenia by ale prospeli pneumatiky s vyšším profilom, tento rozmer je skutočne iba ak na ukazovanie.
Pri pohľade spredu auto ničím neurazí, vyzerá dobre a zaujímavo. Štýl, s ktorým prišiel model Picasso posúva zas o kúsok ďalej a vhodne skombinované jednoduché tvary podporené farebným riešením majú niečo do seba.
Zadné partie už tak nepochválim. Je to akési "preplastované", zadné svetlá a´la Polo v záplave plastu úplne zanikajú, podobne aj logo a nápis Citroen. Stredné partie mali ostať v laku karosérie, vzhľadu by to veľmi pomohlo. Menej by bolo viac.
Interiér. Za mňa pochvala za pomerne čistý a ľahký štýl, ktorý ctí priestor a vzdušnosť, a nejde cestou masívnych tvarov, ktoré tak často zbytočne vypĺňajú interiéry dnešných áut a uberajú priestor posádke. Hnedá farba, prírodne vyzerajúce materiály, to všetko je fajn. Hoci dizajn iných detailov mi až také terno nepríde. Hranaté displeje a čierny stredový panel s výduchmi a voličmi prevodovky pôsobí vyslovene nepekne a negatívne.
Ešte kritickejší budem k ovládaniu takmer všetkých funkcií cez dotykáč. Neviem, kde sa tento príšerný, nepraktický a podľa mňa aj nebezpečný spôsob ovládania v autách vzal. Táto "móda" by mala rýchle skončiť a je to vec, pre ktorú by som bol schopný inak skvelé auto jednoznačne odmietnuť.
Sedadlá vyzerajú byť pohodlné, aj "lavica" vpredu je celkom vtipný "retro"-nápad. Iba pohľad na predné bezpečnostné pásy vo mne vzbudzuje obavu, že ich nebude možné výškovo nastaviť. Za nevýhodu tiež považujem nemožnosť spúšťania zadných okien, hoci vetranie formou ich vyklápenia býva účinné. Ale je to veľmi lacné riešenie a s výnimkou mini sa na viac ako dvoj-dverových autách proste nenosí... Ale iste, lepšie ako Š 105 S s pevnými sklami v zadných dverách. >😁
Kufor vyzerá byť pekne kubický a praktický, sieť na uchytenie batožiny tiež nie je na zahodenie. Potešila by nižšie posadená nakladacia hrana, ale to je zrejme daň jednoduchšej konštrukcie a nutnosti zaistiť potrebnú tuhosť.
Suma-sumárum ide o zaujímavé auto s trochu nezvyklým svojským dizajnom, ktoré podľa mňa má veľké šance zaujať. Ale nájde sa aj pár kompromisov a negatív - ako to bude fungovať v reáli, ukáže čas. Nadšený určite nie som, ale po rokoch stagnácie a snahy prispôsobiť dizajn čo najväčším masám ľudí s úmyslom čo najlepšie prečkať krízu, si za znovu prejavenú odvahu Citroen zaslúži palce hore
:yes: :yes: :yes:
mbrzda
Nechci být za cynika, ale slovy klasika: lidí je na světě jako sra.ek.....
Byl by to chvíli asi docela problém, ale brzo by to tady převzali ti číňani >😁 nebo možná jiná automobilka.
Ale myslím, že pro fr. vládu je to černější můra než milenky všech jejich prezidentů dohromady, takže asi udělají všechno pro to aby se to nestalo.......
Byl by to chvíli asi docela problém, ale brzo by to tady převzali ti číňani >😁 nebo možná jiná automobilka.
Ale myslím, že pro fr. vládu je to černější můra než milenky všech jejich prezidentů dohromady, takže asi udělají všechno pro to aby se to nestalo.......
Klaudius
Ty si nejaký chytrý. Vidíš to na prvých fotkách a už prorokuješ koniec Citroenu... :-!
twistedTSD
Jsem hodně zvědavý na prodejní úspechy. Osobně jsem spíše skeptický, ale kdoví, když se v Evropě uchytí i šílenosti typu Juke... 😄
Jak už jsem psal, interiér se mi na prvních fotkách nezdá, a exteriér...Je zajímavý, originální, neotřelý...ale na můj vkus až moc. I když s odstupem času mi již tolik nevadí.
Jak už jsem psal, interiér se mi na prvních fotkách nezdá, a exteriér...Je zajímavý, originální, neotřelý...ale na můj vkus až moc. I když s odstupem času mi již tolik nevadí.
woody-alien
Přesně, KONEČNĚ někdo, kdo si nenechá automaticky s.rát, pardon, foukat na hlavu. K dosažení nastaveného klimatu začně větrák foukat silně poměrně často a mně to nevyhovuje. To samé se směrem. A ještě něco - existuje tzv. tepelná pohoda a ta přímo nesouvisí s nastavenou teplotou. Do stejně nastavenýho auta přijdeš jednou promrzlej ze skladu mraženýho zboží a jindy tam přilítneš celej ufuněnej, protože tě honí sousedovic rozzuřenej Alík. Takže já i s automatickou klimatizací vexluju dost často na to, aby mi nastavování mačkáním ikonek nevyhovovalo.
Dinar
Buď přestaň machrovat a vyhrožovat, nebo dej do SZ kontakt, rád tě přesvědčím, že nemám problém s face to face.
Dinar
Jeden z klasických diskusních vometáků, v jeho případě navíc jen vyčichlá kopie. 😉
Lukixe
Peknučké,a má to svoju vlastnú identitu,na ktorú sa ale žialbohu v dnešnej rozmaznanej dobe nehrá 😐 Ak budú chcieť byť konkurencieschopný,tak musia vyrábať len v minimálne tak lacných krajinách ako je Slovensko,no najiIdeálnejšie v ešte lacnejších.
mecha2020
Máš pravdu tudy cesta k záchraně nevede, i když je to zajímavý projekt, záchrana vede ve spojení proti prolhaným Němcům, kteří přestože neumí nic vyrobit vše je zastaralé a okopírované, vždyť Golf je tomu příkladem po dobu 30 let se na něm v zásadě nic nezměnilo a oni ho vynášejí do nebes, jenom ovce si to koupí . ale tak jako Hitler dokázal podrobit Evropu lžima tak to samé se děje dnes , pomlouvání všech ostatních, neboť mediální síla je v rukou Faš....... a bohužel ovce na ty lži slyší a tak to tady vypadá, už každý chce pomyslnou Německou kvalitu která tu nikdy nebyla je smyšlená, a vůbec jim nevadí že vše je vyrobeno made in Thaivan, s Ale hlavně že to má Německé razítko . Tak to propstě je Německá ideologioe válcuje všechny jako za války židy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
Emel
Podívej... já a asi ani nikdo další do soukromých zpráv nevidíme, jen posuzujeme úroveň v rámci diskuse. Ty tady vytahuješ jakési údajně sprosté zprávy... ale nic konkrétního k tomu nenapíšeš. Dinar je slušňák... ale co udělá s otravnou mouchou, to je věc jiná.
webpaja
Ano. Není na co si hrát. Ty jsi tady jen bezdůvodně štěkal. Víc k tomu nemám ani co napsat.
Dinar
Webovými hrdiny tvého typu se dá tapetovat, hezky ses odkopal, hero. >😒] :no:
Dinar
Do očí ti řeknu cokoliv, pořád máš šanci, dej kontakt a přestaň machrovat na netu.
Co se troufání si v SZ na Kylie týká, nemám tušení, o čem tu blábolíš.
Co se troufání si v SZ na Kylie týká, nemám tušení, o čem tu blábolíš.
Dinar
No, on je žere už nějakou dobu, ten hoch mi do SZ vypisuje výhružky už pár měsíců. Je to pohrobek Kylie a nějak si vzal do hlavy, že já jsem ji snad odsuď vypudil, či co. Je to na mávnutí rukou, na druhou stranu nemám problém s tím, aby mi zkusil vyhrožovat naživo, aspoň bych mu mohl dát odpověď rovnou. 😉
MariAchi
Přesně, kašli na to.
Staré včelí přísloví praví: Nehádej se pitomcem, lidi by si vás mohli poplést.
Osobně je mi taky líto, že tu není Kylie a že ji nahradilo hentamto cosyk, ale co naděláš...
Staré včelí přísloví praví: Nehádej se pitomcem, lidi by si vás mohli poplést.
Osobně je mi taky líto, že tu není Kylie a že ji nahradilo hentamto cosyk, ale co naděláš...
Dinar
Ještě na stařenky, blbe. Možná tě omlouvá tvůj věk, pak se ale nepleť mezi dospělé. :-!
Dinar
Už di do ***, usmrkanče!
Pokud nesouhlas s jiným názorem někoho, kdo má shodnou okolností jiné pohlaví znamená podle tebe šovinismus, pak neznáš význam toho slova, řepo! Mně je úplně u zadku, jestli tu se mnou diskutuje žena, muž nebo třeba hermafrodit tvého typu, podstatné jsou názory a způsob diskuse. U tebe stojí obojí za starou belu. Pokud budeš vyžadovat respekt a sám ho nemít, nemáš šanci. :-!
Pokud nesouhlas s jiným názorem někoho, kdo má shodnou okolností jiné pohlaví znamená podle tebe šovinismus, pak neznáš význam toho slova, řepo! Mně je úplně u zadku, jestli tu se mnou diskutuje žena, muž nebo třeba hermafrodit tvého typu, podstatné jsou názory a způsob diskuse. U tebe stojí obojí za starou belu. Pokud budeš vyžadovat respekt a sám ho nemít, nemáš šanci. :-!
Arten
Tohle je nádhera, tak čistě a stylově zkombinovat praktičnost s líbivostí je umění, málokdy se to povede, ale Citroen to udělal na výbornou. Troufám si tvrdit, že se zrodila nová legenda, po DéeSu a Kachně je tu Cactus 😉.
webpaja
To je ještě větší ústřel. To, že se tu nebere rozdíl holka, mladá paní, starší slečna je snad jasný. Ale až na pár úplně jinejch lidí jsi narazil na toho nepravýho. A ten co ustřelil nejvíc se omluvil. Každopádně jsi na hodně blbý adrese, když potřebovala pofoukat bolístky, tak asi špatně uvedla.
pogo26
Právě podle toho interiéru by to mohlo být levné. Použitím dvou čínských tabletů za pár korun ušetřili za drahou mechaniku. Těch levných řešení je tam mnohem víc.
MariAchi
Hele, opíráš se tu o Kylie, která tu teď není.
Jestli ji znáš, tak jí řekni, ať sem napíše, co ji tak dožralo a ať si to s Dinárem vyříká sama, je dost inteligentní na to, aby nepotřebovala arbitra, tím tuplem takového že z něj primitivismus stříká na všechny strany.
Jestli ji znáš, tak jí řekni, ať sem napíše, co ji tak dožralo a ať si to s Dinárem vyříká sama, je dost inteligentní na to, aby nepotřebovala arbitra, tím tuplem takového že z něj primitivismus stříká na všechny strany.
Dinar
Duster předstírá, že je velkým teréňákem. S chlapem u něj není problém, o tom jsem nic nepsal. 😉
megacruiser
ale trochu jim to hapruje - třeba zadní dveře když dítko moc rychle otevře, stejně auto vedle omlátí - na hraně dveří chybí plast nebo guma. Ale hlavně že je na celých dveřích zavazadelníku, to je důležité. Btw. taky si pamatuju, že to mělo být SUV za rozumnou cenu, ale jak vidím ten interiér, tohle pro zákazníky uvažující o Dusteru rozhodně není určený. Takže asi zase další předražená imidžovka pro bohaté paničky které mají problémy s parkováním.
3_diamanty
[odkaz] [odkaz]
skor by som zapracoval na C4 kombiku, novej C3ke , novej C5ke
skor by som zapracoval na C4 kombiku, novej C3ke , novej C5ke
Hammunasakra
Hele di radši vychVWalovat ty svý plečky než pomlouvat konkurenci >😁
mbrzda
Není na EMP2, ale na platformě PF1 (DS3, 208, C3…) se vzpěrami MacPherson vpředu a prostou torzní příčkou vzadu.
Toto umožňuje hybrid. C4 Cactus by měl být prvním modelem s technologií Hybrid Air..... :yes:
Toto umožňuje hybrid. C4 Cactus by měl být prvním modelem s technologií Hybrid Air..... :yes:
salamoon
na niektorych fotkach vyzera uzasne,na dalsich zle... a pritom sa clovek pozera na rovnake miesto,len z ineho uhlu.... interier je vyborny,tam mi vadia iba 2 veci...velky schod pri nakladani do kufra,cize psa tam clovek horsie nalozi,a absencia odkladacieho miesta v laktovej opierke,ktoru ked clovek sklopy je tam taka trojuholnikova diera v strede....ale snad je to miesto vyhradene medzi sedadlami za rucnou brzdou....bolo by to fajn.
exterier-ako som spominal,zalezi od uhla pohladu,a samozrejme farebnej kombinacie.... ale tie airbumbs sa mi vobec nepozdavaju...hlavne tie na bocnych dverach.
dalsia vec,ktora sa mne nepozdava su tie hl.svetlomety v strede.a posledna vec su stresne liziny,tie mohli byt integrovane,a nie taketo rohy na hlave....
ale mam rad netradicne auta,paci sa mi nissan cube,a aj toto sa mi viac paci ako nepaci >😁
exterier-ako som spominal,zalezi od uhla pohladu,a samozrejme farebnej kombinacie.... ale tie airbumbs sa mi vobec nepozdavaju...hlavne tie na bocnych dverach.
dalsia vec,ktora sa mne nepozdava su tie hl.svetlomety v strede.a posledna vec su stresne liziny,tie mohli byt integrovane,a nie taketo rohy na hlave....
ale mam rad netradicne auta,paci sa mi nissan cube,a aj toto sa mi viac paci ako nepaci >😁
mbrzda
OK, asi se více méně shodnem. :yes:
Co se týká té ergonomie a vůbec použitých řešení, je to na delší debatu. Některé automobilky něco řeší lépe, něco hůře (a není to jen PSA) a zase některá řešení někomu vyhovují a někomu ne...
Já za sebe říkám, že mi toto dotykové řešení nevadí. Evokuje to určitou drahotu, v uvozovkách luxus a přitom je vlastně levnější než klasika. Pokud se to nebude sypat jako displaye od Nokie, nemám s tím problém....
Co se týká té ergonomie a vůbec použitých řešení, je to na delší debatu. Některé automobilky něco řeší lépe, něco hůře (a není to jen PSA) a zase některá řešení někomu vyhovují a někomu ne...
Já za sebe říkám, že mi toto dotykové řešení nevadí. Evokuje to určitou drahotu, v uvozovkách luxus a přitom je vlastně levnější než klasika. Pokud se to nebude sypat jako displaye od Nokie, nemám s tím problém....
Emel
...pokud já vím. Samozřejmě... sérioví vrazi chodí mezi námi a nikdo by to do nich neřekl, komplexní posudek s razítkem ti vystavit nemůžu, zase tak dobře se neznáme.
PS: že někdo je pako ale naopak poznáš celkem rychle...
PS: že někdo je pako ale naopak poznáš celkem rychle...
Emel
Možná k tomu vedla i větší nákladnost toho řešení, to nevím. Každopádně pevný střed mi nevadil... jenže PSA má těch manýr hodně a některé jsou prostě z ergonomického hlediska špatně. Nebo aspoň pro mě.
Takže 1. klik - ventilace, klik-klik-klik-klik - zvýšení teploty o dva stupně? Přesně jak říkáš, otočit kolečkem je jednodušší a jde to více-méně dělat poslepu. Ne že by to byl nějaký vážný problém, asi bych s tím uměl žít...
Takže 1. klik - ventilace, klik-klik-klik-klik - zvýšení teploty o dva stupně? Přesně jak říkáš, otočit kolečkem je jednodušší a jde to více-méně dělat poslepu. Ne že by to byl nějaký vážný problém, asi bych s tím uměl žít...
dal
Nechci ti do toho kecat ale jseš trochu vedle. Drtivá většina výrobků z plastů jsou snadno recyklovatelné a tudíž termoplasty(taví se), termosety se netaví ale uhelnatí. Záleží ale na teplotě při kterém začnou měknout, zapomeň na lžičky z NDR. Dle tebe by se roztekly střechy z PC(polykarbonát) nebo okapy z PVC oba jsou totiž termoplasty. Jinak ten polyuretan musíš stejně jako polystyren rozlišit na pevný a pěnový. Pevný PU např. kolečka na skateboard, pěnový je tzv. molitan. Pevný PS - např. plastové kufry, pěnový - izolace paneláků, nástěnky. Ty pěnové hůře snáší také vyšší teplotu.
Emel
Prostě pokud mi nevyhovuje to, co dělá automatika... například že fouká moc silně. Poměrně často taky měním směr ofuku - sklo / nohy / hlava...
Emel
A když chceš ofuk zesílit nebo zeslabit? Nebo to neděláš?
Značka to auto nějak pozicuje... ale spíš jde o to, že mi to tak souzní s tím, jak Cactus vnímám - není to vyloženě ženské auto, ale ani vyloženě chlapácké. Takové metrosexuální, ale v dobrém slova smyslu.
Značka to auto nějak pozicuje... ale spíš jde o to, že mi to tak souzní s tím, jak Cactus vnímám - není to vyloženě ženské auto, ale ani vyloženě chlapácké. Takové metrosexuální, ale v dobrém slova smyslu.
Emel
Co je to "velký teréňák"? Ve smyslu velký (LandCruiser) nebo schopný (Defender)?
Duster těží z toho, že skutečný teréňák může být i úplně obyčejné auto typu Niva, Aro, původní Jeepy, Jimny, Vitara... a tak dále a tak podobně. Jasně, takový drsňák to zase není... ale pokud vezmeš verzi ve čtyřkolce, pak je to v dané cenové kategorii solidní auto na nezpevněné cesty.
A ke kaktusu - co si myslíš o puštění větráku kliknutím na ikonku větrák - otáčky - zvýšit?
Duster těží z toho, že skutečný teréňák může být i úplně obyčejné auto typu Niva, Aro, původní Jeepy, Jimny, Vitara... a tak dále a tak podobně. Jasně, takový drsňák to zase není... ale pokud vezmeš verzi ve čtyřkolce, pak je to v dané cenové kategorii solidní auto na nezpevněné cesty.
A ke kaktusu - co si myslíš o puštění větráku kliknutím na ikonku větrák - otáčky - zvýšit?
Hammunasakra
Pro jejich socialistický prezidenta to můra možná je vo to ale nejde. Takhle velká automobilka eště nepadla a rána by to byla pro dodavatele napříč Evropou. Jak sem řek 3 miliony aut ročně + náhradní díly k nim, to by zabolelo.. A to neřešim těch pár desítek milionů vozů značky co je v provozu >😒]
Jirka.12345
Dej už pokoj Kylie sem nechodí protože jí vyhodili z PR oddělení citroenu >😒]
Ji/Ri
Na tebe se jeden nemůže ani zlobit. Jsi borok a litovat tě je tak celkem všecko, co se ti dá nabídnout.... Na Dinara diskuzně nemáš, každé slovo od něj je pro tebe morální políček. Srovnej se!!! ...anebo běž do diskuze "Mateřídouška"....
Ji/Ri
Tvojí? Ne.... jsi pro mě stejně důležitý jako houba v lese v roce 1998? >😁
woody-alien
Za prvé: zdejší diskuse není jediná, kde Kylie způsobila rozruch. Pokud si dobře vzpomínám, třeba i na tipcars ji už odesílali kamsi. Mně rozhodně nevadila, byť její náhled na to, co je to správné a to pravé do značné míry zaváněl zažitými klišé.
Za druhé: nevím vůbec, co se událo mezi Kylie a Dinarem, ale řešit to tady v diskusi, a ještě tímhle stylem, je přes čáru. Jednak kvůli těm tvým "prasatům a sráčům" a druhak proto, že to ostatní vůbec nemusí zajímat.
Za třetí: docela by mě zajímalo, proč když já napíšu,že se "ří.tím z kopce", tak mi to vyhvězdičkuje a tobě ti "***" procházejí.
Za druhé: nevím vůbec, co se událo mezi Kylie a Dinarem, ale řešit to tady v diskusi, a ještě tímhle stylem, je přes čáru. Jednak kvůli těm tvým "prasatům a sráčům" a druhak proto, že to ostatní vůbec nemusí zajímat.
Za třetí: docela by mě zajímalo, proč když já napíšu,že se "ří.tím z kopce", tak mi to vyhvězdičkuje a tobě ti "***" procházejí.
mbrzda
Nevím jestli suchého, ale účetní PSA jsou buď úplní blbci nebo je nikdo z vedení neposlouchá (a myslím, že B je správně).
Ta vystrčená kaplička u 308 (20😄 je hodně netradiční, ale věřím, že když si najdeš správný posaz (což nemusí být vůbec jednoduché) nemusí to být tak špatné. Je to o zvyku, což ale samozřejmě může spoustu potencionálních zákazníků, co se přijdou mrknout do showroomu, na první pohled odradit....
Jinak si ale myslím, že na to, v jakých sra.kách teď PSA je, rozjeli solidní modelovou ofenzivu (uvidíme jak budou vypadat 108/C1) a doufám, že se byť s pomocí číňanů udrží. Byla by jich škoda......
Ta vystrčená kaplička u 308 (20😄 je hodně netradiční, ale věřím, že když si najdeš správný posaz (což nemusí být vůbec jednoduché) nemusí to být tak špatné. Je to o zvyku, což ale samozřejmě může spoustu potencionálních zákazníků, co se přijdou mrknout do showroomu, na první pohled odradit....
Jinak si ale myslím, že na to, v jakých sra.kách teď PSA je, rozjeli solidní modelovou ofenzivu (uvidíme jak budou vypadat 108/C1) a doufám, že se byť s pomocí číňanů udrží. Byla by jich škoda......
Emel
Shodneme :yes: .
Cactus je jedna věc... ale že si Peugeot troufne u 308 udělat budíky tak jak je udělal... u nosného modelu mainstreamové značky... to úplně nechápu. To tam nemají nějakého suchého účetního, který by jim takové ptákoviny zatrhl 😄 ?
Cactus je jedna věc... ale že si Peugeot troufne u 308 udělat budíky tak jak je udělal... u nosného modelu mainstreamové značky... to úplně nechápu. To tam nemají nějakého suchého účetního, který by jim takové ptákoviny zatrhl 😄 ?
woody-alien
No nevím, já na tom nic zas tak moc parádního nevidím. Je celkem nápaditý a přináší nové, zatím neviděné věci, jako je třeba vnitřek z bomboniéry na dveřích. 😉 Ale stejně mi to pořád připadá jako znouzectnost automobilky, která se nedokáže prosadit ve světě "běžných" modelů a zkouší to přes exoty. Duster je jednoduchý auto s jednoduchým designem a ten se dobře dělá na "drsňáka", kudrlinky něco stojej. Mohl bych to možná považovat za hru, kdybych Dustery neviděl dnes a denně vyjíždět ze staveb, od sloupů el.vedení i od kapliček vodáků. Naložený, zabahněný, otřískaný. To dává smysl. Cactus mi moc velký smysl nedává, jen takové plácnutí do vody, aby se rozčeřila hladina. Ale můžu se mýlit. Nebylo by to poprvé. 😉
mbrzda
Já to beru tak, že k upuštění od pevného středu Citroen přiměla mediální masáž tvořená novináři, kteří auta testují tak, že najedou max. 1000 km. Kdo ten pevný střed má, málo kdy říká, že je to naprd. S kovovou částí souhlasím....
Jinak co se týká toho zdlouhavého klikání při nastavování klimatizace, není to tak horké (podle mě zase přehnané ze strany novinářů) - zaprvé, v dnešní době tabletů a chytrých mobilů je na dotykovost velká část populace zvyklá a bude se to prohlubovat; zadruhé např. u toho nastavení klimatizace stačí jeden klik na jednu z pevných ikon po stranách panelu a pak máš panel klasického nastavení: [odkaz]
Samozřejmě chápu námitku, že chybí určitá zpětná vazba, aby to šlo dělat "poslepu".....
Jinak co se týká toho zdlouhavého klikání při nastavování klimatizace, není to tak horké (podle mě zase přehnané ze strany novinářů) - zaprvé, v dnešní době tabletů a chytrých mobilů je na dotykovost velká část populace zvyklá a bude se to prohlubovat; zadruhé např. u toho nastavení klimatizace stačí jeden klik na jednu z pevných ikon po stranách panelu a pak máš panel klasického nastavení: [odkaz]
Samozřejmě chápu námitku, že chybí určitá zpětná vazba, aby to šlo dělat "poslepu".....
webpaja
Tak se dohafalo…myslel jsem, že bude mít Kylie většího formáta. A znovu…i s ní se dalo diskutovat, s tebou je to horší.
webpaja
Uklidni se, Kylie sice uměla přestřelit, ale chovala se kulturně. Měla by ti dát lekci jak se chová ve společnosti...
Emel
Pevný střed volantu je tak dobrý, že už ho Citroen nadobro opustil. Mně osobně by to nevadilo... kdyby to ovšem Citroen nevyšperkoval tím, že místo úchopu je pro vyšší výbavy vyrobeno z hliníku. Takže máš kožený volant, ale tvoje prsty svírají kus plechu - paráda, ne? Třeba v zimě...
A hádej co... volitelné to není.
[odkaz]
PSA si za to může samo... budíky u 308 jsou jen další příklad. Mě nevadí když se věci dělají jinak... třeba proti rádiu na páčce u Renaultu nemám námitky. Ale je potřeba si tu jinakost dobře rozmyslet.
A hádej co... volitelné to není.
[odkaz]
PSA si za to může samo... budíky u 308 jsou jen další příklad. Mě nevadí když se věci dělají jinak... třeba proti rádiu na páčce u Renaultu nemám námitky. Ale je potřeba si tu jinakost dobře rozmyslet.
mbrzda
Hm, OK, v tom případě může být přístup přes display problém, ale ruku na srdce - jak často to měníš a vždy za jízdy (a ne třeba na křižovatce)?
Nechci toto řešení obhajovat, ale mě se docela líbí (možná proto, že jsem IT).
Citroen (PSA) je takový otloukánek, vždycky se někomu něco s čím přijde (volant s pevným středem, jednou přetlačítkováno, jindy málo tlačítek...) nelíbí a přitom některé inovace, které zavedli jsou fakt dobré.... např. ten volant - kdo ho má, nemá proti němu nic a přínos bezpečnosti (lepší tvarování airbagu) je nesporný....
Nechci toto řešení obhajovat, ale mě se docela líbí (možná proto, že jsem IT).
Citroen (PSA) je takový otloukánek, vždycky se někomu něco s čím přijde (volant s pevným středem, jednou přetlačítkováno, jindy málo tlačítek...) nelíbí a přitom některé inovace, které zavedli jsou fakt dobré.... např. ten volant - kdo ho má, nemá proti němu nic a přínos bezpečnosti (lepší tvarování airbagu) je nesporný....
mbrzda
Ne, to nedělám, nemám k tomu vůbec žádný důvod a byl bych rád, kdyby mi to někdo, kdo to dělá osvětlil proč.
Na ofuk (odmlžení) čelního skla je tam tlačítko zvlášť, vedle vyhřívání zadního a to sepne ventilátor na maximum k rychlému odmlžení.
Při běžném použití (při jízdě), nemám důvod měnit manuálně rychlost ventilátoru, protože to si řídí automatika klimatizace společně se směrováním proudu vzduchu (např. i podle údajů z čidla osvitu) tak, aby v autě bylo prostě příjemně a aby bylo co nejrychleji a přitom komfortně (bez foukání např. do xichtu) dosaženo požadované teploty.....
S druhou částí souhlasím (jak jsem psal už níže....)
Na ofuk (odmlžení) čelního skla je tam tlačítko zvlášť, vedle vyhřívání zadního a to sepne ventilátor na maximum k rychlému odmlžení.
Při běžném použití (při jízdě), nemám důvod měnit manuálně rychlost ventilátoru, protože to si řídí automatika klimatizace společně se směrováním proudu vzduchu (např. i podle údajů z čidla osvitu) tak, aby v autě bylo prostě příjemně a aby bylo co nejrychleji a přitom komfortně (bez foukání např. do xichtu) dosaženo požadované teploty.....
S druhou částí souhlasím (jak jsem psal už níže....)
Dinar
Neblábol, ty tady vyhrožuješ...
Realita je prostá, jako každý virtuální machr jsi si jistý, že za to, aby tě někdo hledal kvůli diskusím na netu, to nikomu dospělému stát nebude, takže jsi v bezpečí i se svými slinty.
Ale pokud bys byl reálný hrdina a ochránce slabých, nemůže ti dělat problém odhalit identitu před někým, kdo si přece troufne jen na holky a děti... Tedy, máš šanci, pokud ji nevyužiješ, je tahle diskuse pro mně dál nezajímavá.
Realita je prostá, jako každý virtuální machr jsi si jistý, že za to, aby tě někdo hledal kvůli diskusím na netu, to nikomu dospělému stát nebude, takže jsi v bezpečí i se svými slinty.
Ale pokud bys byl reálný hrdina a ochránce slabých, nemůže ti dělat problém odhalit identitu před někým, kdo si přece troufne jen na holky a děti... Tedy, máš šanci, pokud ji nevyužiješ, je tahle diskuse pro mně dál nezajímavá.
mbrzda
Děte už dop.dele oba. Vyřiďte si to přes SZ a nezas.rejte diskuzi vašema výlevama.....
Dinar
Klička sen, klička tam... prostě uplakánek. :no😒br />
I jako hroší šovinista musím uznat, že tvoje máma měla větší koule než ty. >😁
I jako hroší šovinista musím uznat, že tvoje máma měla větší koule než ty. >😁
mbrzda
Ovládání klimatizace přes menu na dotykové obrazovce se tu už řešilo u 308 potažmo u Picassa. Já osobně mám na automatice nastavenu teplotu 21, žena vedle 22-23 a nemám sebemenší důvod to nějak měnit (tím spíš za jízdy). Na ofuk předního skla je tam tlačítko zvlášť....
Co se týká figurantů na prezentačních fotkách, já se radši dívám na holku než na chlapa a nemyslím, že by figurant v reklamě určoval, pro koho je auto přímo určeno.
Cactus podle mého názoru nebude nikdy takový "drsňák" jako Duster, se kterým majitel zajede klidně do lesa.
Já Cactus vidím jako crossover pro městskou divočinu a případně polňačku na chatu. Tomu nasvědčuje i to, že pokud vůbec kdy bude jako 4x4, tak jedině s využitím hybridu (ať už stávajícího HYbrid4 nebo do budoucna HybridAir).
A k převodovce (řazení) - těžko takhle od stolu soudit, chtělo by to vyzkoušet - asi je to hlavně o zvyku, ale při parkování budou ty tlačítka asi otrava. Škoda, že není ve fotogalerii obrázek verze s manuálem, zajímalo by mě, jak to tam bude vyřešeno...
Co se týká figurantů na prezentačních fotkách, já se radši dívám na holku než na chlapa a nemyslím, že by figurant v reklamě určoval, pro koho je auto přímo určeno.
Cactus podle mého názoru nebude nikdy takový "drsňák" jako Duster, se kterým majitel zajede klidně do lesa.
Já Cactus vidím jako crossover pro městskou divočinu a případně polňačku na chatu. Tomu nasvědčuje i to, že pokud vůbec kdy bude jako 4x4, tak jedině s využitím hybridu (ať už stávajícího HYbrid4 nebo do budoucna HybridAir).
A k převodovce (řazení) - těžko takhle od stolu soudit, chtělo by to vyzkoušet - asi je to hlavně o zvyku, ale při parkování budou ty tlačítka asi otrava. Škoda, že není ve fotogalerii obrázek verze s manuálem, zajímalo by mě, jak to tam bude vyřešeno...
Ji/Ri
...ano, špatně uvedla místo, kde měl foukat. On/a fouká a najednou přišel protifouk.... to pak, se sežehnutým obočím, svět vypadá jinak .... 😲 😒 8-s
Ji/Ri
Kdybys řekla, že jsi holka, tak jsem si jistý, že by to bylo jinak.... takhle přes book kozy nepoznáš....
Emel
N😲... Duster si na nic nehraje a pro chlapa si ho umím představit minimálně stejně dobře jako Cactus. Ačkoli si Cactus odpustil hru na roztomilost, pořád bych po otevření dveří čekal spíš slečnu než chlapa s velkým... hm, ch. Ostatně, stačí se podívat, jakými figuranty Citroen zaplnil prezentační snímky.
Interiér je fajn, nápaditý... jak už jsem někde psal, nejsem přesvědčený o tom, že nahradit řadící páku třemi tlačítky (z nichž největší je N) je šťastné řešení... stejně jako nastavování klimy a ventilace přes menu na dotykovém displeji... ale to prostě k (francouzské) avantgardě asi patří.
Interiér je fajn, nápaditý... jak už jsem někde psal, nejsem přesvědčený o tom, že nahradit řadící páku třemi tlačítky (z nichž největší je N) je šťastné řešení... stejně jako nastavování klimy a ventilace přes menu na dotykovém displeji... ale to prostě k (francouzské) avantgardě asi patří.
LEGOPARK
V Nemecku bude zacinat POD 14.000.- € (podla nemeckeho webu), u nas tym padom este nizsie.
mbrzda
Já jsem měl samozřejmě ve všech svých autech otvírací zadní okna, ale za 20 let co jezdím jsem je potřeboval otevřít jen párkrát a i to nebylo 100% nutné (naopak, když jedu s děckama, musím mít otevírání blokované).
DS4 není rodinné auto, ale vozítko pro single metrosexuála. Zadní sedačky tam jsou, ale budou využívány jen minimálně...... (nehodnotím teď DS4 jako takovou)
Jak budou AirBumbs vypadat po letech opravdu nemůžeme vědět (ale plasty jsou na tom dnes líp než v 80letech). Jak budou vypadat např. v současném období? - auto bude špinavé celé, jako každé jiné. Problém bude určitě při čištění - okolo každé "bodliny" je drážka, kde se špína asi bude držet.....
Realita ukáže....
DS4 není rodinné auto, ale vozítko pro single metrosexuála. Zadní sedačky tam jsou, ale budou využívány jen minimálně...... (nehodnotím teď DS4 jako takovou)
Jak budou AirBumbs vypadat po letech opravdu nemůžeme vědět (ale plasty jsou na tom dnes líp než v 80letech). Jak budou vypadat např. v současném období? - auto bude špinavé celé, jako každé jiné. Problém bude určitě při čištění - okolo každé "bodliny" je drážka, kde se špína asi bude držet.....
Realita ukáže....
Klaudius
Nie celkom súhlasím. Ako budú počas prevádzky vyzerať "airbumps" sa dá tušiť, a podľa mňa to "kormidelníci" PSA dobre vedia, len to nepovažujú za problém. Inak by to neprešlo. Uvidíme.
Zadné okná - DS4 nie je auto, to je chudák, Harlekýn ovešaný bižutériou. Zadné dvere s pevným sklom, to je v dnešnej dobe nonsens. Nechápem, na čo robia autá so zadnými sedadlami a druhým párom dverí, keď nepočítajú s faktom, že sa tam budú voziť ľudia.
S tými drakmi je to blbá poznámka, spúšťacie sklá sú v dnešnej dobe minimom, čo by malo na štvordverovom aute bez výnimky byť.
Zadné okná - DS4 nie je auto, to je chudák, Harlekýn ovešaný bižutériou. Zadné dvere s pevným sklom, to je v dnešnej dobe nonsens. Nechápem, na čo robia autá so zadnými sedadlami a druhým párom dverí, keď nepočítajú s faktom, že sa tam budú voziť ľudia.
S tými drakmi je to blbá poznámka, spúšťacie sklá sú v dnešnej dobe minimom, čo by malo na štvordverovom aute bez výnimky byť.
mbrzda
:yes: :yes: :yes:
Taky jsem si utvářel názor trochu déle, ale myslím, že to není na škodu, naopak, když tě auto nutí trochu přemýšlet, není to obyčejná tuctovka....
Ano, je to hatchback zvednutý nad běžné okolí, Citroen pomocí tohoto modelu testuje, co se bude dít - je to první z "levné" řady C - budoucí kompletní nástupce C4.....
AirBumbs bych řešil, až z osobního kontaktu a s časovým odstupem. Jak to bude vypadat naživo a tuplem za 3 roky dnes nikdo z nás (a možná ani kormidelníci PSA) není schopen říct....
Disky jsou 1-, ale ty PSA prostě umí. Pneu mohly být vyšší, druhá věc je, co by to udělalo s jízdními vlastnostmi....
Zadek - trochu plastu bych možná taky ubral, ale v jiných barvách než na současných fotkách to může být i dobré. Světla bych nepřirovnával k Polu ani omylem, ale měla být určitě větší......
Interiér se mi líbí, koresponduje s exteriérem, na nic si nehraje. Airbag ve stropě a velká horní schránka před spolujezdcem =1+
Displaye jsme řešily níže, případně u jiných modelů PSA. Za mě je to o zvyku, ale zpětná vazba určitě chybí. (u MMI nebo Command a podobných systémů luxusních aut to ale není o moc lepší....) Každý se musí rozhodnout podle sebe....
K sedadlům bych měl výtku pravděpodobného horšího bočního vedení, ale to se pozná až naživo.
Narážka na zadní okna z Š 105 - DS4 😉 je jasná, ale to jsme řešily už u té DS4, kde nejdou otevřít vůbec. Podle mne vše řeší klima. A kdo pouští z oken draky, ať si koupí Duster >😒]
Kufr je těžko hodnotit z tak mála obrázků. Nakládací hrana je každopádně moc vysoko. Jak to bude vypadat s využitelností uvidíme naživo. Obávám se absence různých fičur ala háčky na tašky apod.....
Suma-sumárum - říkám na rovinu, že jsem fanda Citroenu, takže jsem možná trochu zaujatý, ale tohle auto mi jako celek (chyby prostě má - jsem fanda, nejsem zaujatý magor) dává smysl a doufám, že pro Citroen bude pomyslným odrazem ze dna.
Uvidíme jestli se podaří uvést v život HybridAir, pokud ano dává to do městské džungle ještě větší smysl 😉
Za mně je to kriticky za horší dvojku, ale tajně doufám, že se bude prodávat dobře a rozčeří nudnou hladinu silničního rybníka :yes: :yes: :yes:
Taky jsem si utvářel názor trochu déle, ale myslím, že to není na škodu, naopak, když tě auto nutí trochu přemýšlet, není to obyčejná tuctovka....
Ano, je to hatchback zvednutý nad běžné okolí, Citroen pomocí tohoto modelu testuje, co se bude dít - je to první z "levné" řady C - budoucí kompletní nástupce C4.....
AirBumbs bych řešil, až z osobního kontaktu a s časovým odstupem. Jak to bude vypadat naživo a tuplem za 3 roky dnes nikdo z nás (a možná ani kormidelníci PSA) není schopen říct....
Disky jsou 1-, ale ty PSA prostě umí. Pneu mohly být vyšší, druhá věc je, co by to udělalo s jízdními vlastnostmi....
Zadek - trochu plastu bych možná taky ubral, ale v jiných barvách než na současných fotkách to může být i dobré. Světla bych nepřirovnával k Polu ani omylem, ale měla být určitě větší......
Interiér se mi líbí, koresponduje s exteriérem, na nic si nehraje. Airbag ve stropě a velká horní schránka před spolujezdcem =1+
Displaye jsme řešily níže, případně u jiných modelů PSA. Za mě je to o zvyku, ale zpětná vazba určitě chybí. (u MMI nebo Command a podobných systémů luxusních aut to ale není o moc lepší....) Každý se musí rozhodnout podle sebe....
K sedadlům bych měl výtku pravděpodobného horšího bočního vedení, ale to se pozná až naživo.
Narážka na zadní okna z Š 105 - DS4 😉 je jasná, ale to jsme řešily už u té DS4, kde nejdou otevřít vůbec. Podle mne vše řeší klima. A kdo pouští z oken draky, ať si koupí Duster >😒]
Kufr je těžko hodnotit z tak mála obrázků. Nakládací hrana je každopádně moc vysoko. Jak to bude vypadat s využitelností uvidíme naživo. Obávám se absence různých fičur ala háčky na tašky apod.....
Suma-sumárum - říkám na rovinu, že jsem fanda Citroenu, takže jsem možná trochu zaujatý, ale tohle auto mi jako celek (chyby prostě má - jsem fanda, nejsem zaujatý magor) dává smysl a doufám, že pro Citroen bude pomyslným odrazem ze dna.
Uvidíme jestli se podaří uvést v život HybridAir, pokud ano dává to do městské džungle ještě větší smysl 😉
Za mně je to kriticky za horší dvojku, ale tajně doufám, že se bude prodávat dobře a rozčeří nudnou hladinu silničního rybníka :yes: :yes: :yes:
pogo26
Mohlo by to fungovat. PSA by to ale musel udělat pořádně. Nechápu, jak firma, která si na tomto řešení zakládá, může ty dotykáče tak odfláknout. Každý tablet není iPad a rozdíly v rychlosti a ovládání jsou obrovské. Stejně je to i těch dotykáčů v autech. ty v PSA patří mezi nejpomalejší.
Hammunasakra
No hlavně by to asi byla pro Evropu obří rána, kdyby skončila 2 největší automobilka která má dodavatele po celý Evropě a vyrábí 3 miliony aut ročně a náhradní díly k nim. Ten bordel chaos kdyby fakt zkrachovala si asi málokdo umí představit
peter_ko
tak schválne čo myslíš na ktorom aute bude viac stôp po kamienkoch? [odkaz] alebo [odkaz]
xmikes
A nebyl francouz a měl správný rozměr výfuku 😄
edit - to je reakce na příspěvek výše
edit - to je reakce na příspěvek výše
Řidič007
zdali si zase nedělá z nás srrandu auto.cz jako v případě nejlepších výborných nepřekonatelných škodovek. Kdyby totiž byly kryty z termoplastu, hrozilo by jejich stečení na sluníčku, navíc si myslím, že polyuretan je termoset. Že by redaktory už také "platil" výrobce termoplastů a výrobce termoplastu nedal ani korunu? Nebo, že by byli jen hlupí (termplast - po zahřátí mění tvar, termoset - nemění tvar)? Myslím, že polyuretan patří mezi termoplasty. 😉
webpaja
Hlavně mu nejdou kombinace kapitálek a malých písmen. Nicméně tyhle útoky jsou silně pod úroveň normálnímho diskutéra.
3_diamanty
zeby nejaky ssangyong? alebo sandero stepway?
dost silne pochybujem ze zakaznik si bude vyberat medzi cactusom a capturom alebo cactusom a 2008 ci SX4kou.
mozno nova kia soul by mohla byt vcelu blizko tohto lunarneho auta z francie, tiez vyzera dost zvlastne aj ked voci cactusu je to slaby odvar
dost silne pochybujem ze zakaznik si bude vyberat medzi cactusom a capturom alebo cactusom a 2008 ci SX4kou.
mozno nova kia soul by mohla byt vcelu blizko tohto lunarneho auta z francie, tiez vyzera dost zvlastne aj ked voci cactusu je to slaby odvar
Hammunasakra
Ty leda drž klapačku a buď rád že ti ty tvý prasárny prošly tak snadno
Ada je zase tady
Auto, které má na "tváři" čtyři "oči" se nikdy nebude prodávat dobře :no:
JaMM
Ocarenym navrhujem ist do Rempa kupit si balik bublinkovej folie a tu potom nalepit okolo celeho auta. A aby vzdy vyzerala fresh, tak menit raz rok. Skvele by boli aj jachtarske bumpery, avsak bude problem s aerodynamikou. 😉
Emel
Ještě jsem nezažil auto s autoklimou, na kterou bych nepotřeboval sahat... ať už to bylo Audi, BMW, Mazda, Lexus, Škoda, Renault... nebo nakonec i Citroen nebo Peugeot.
Klimu tam nechat můžu... tak dlouho, dokud nebudu potřebovat navigaci. Nebo rádio. Nebo nedej bože nějakou jinou ptákovinu, která se přes ten displej nastavuje. A i pokud by byl ten displej jen pro klimu, pořád je to pro mě méněcenné řešení oproti klasice.
Klimu tam nechat můžu... tak dlouho, dokud nebudu potřebovat navigaci. Nebo rádio. Nebo nedej bože nějakou jinou ptákovinu, která se přes ten displej nastavuje. A i pokud by byl ten displej jen pro klimu, pořád je to pro mě méněcenné řešení oproti klasice.
JaMM
Cele to vyzera ako mydlo. Preto nerozumiem, preco tie displeje zrazu urobili hranate a trochu ich neohoblovali? ;-\
Emel
Pro začátek předesílám, že se mi Cactus líbí. V tvém příspěvku ale cítím jistou rozpolcenost. Opravdu má být "ten pravý Rambo" milý a hravý?
Totiž... já v tom vidím spíš toho metrosexuála... tentokrát ovšem spíše v tom dobrém slova smyslu... než toho Ramba. Rambo přece nezkoumá texturu plastové výplně ve dveřích, ten potřebuje auto pro chlapa... a na to je Cactus přece jen příliš načinčaný, uvnitř i venku. Umíš si představit za volantem Stalona? Myslím... skutečně vizuálně představit? Vždyť je to směšné... 😄. Clooney by tam sedět mohl.
Totiž... já v tom vidím spíš toho metrosexuála... tentokrát ovšem spíše v tom dobrém slova smyslu... než toho Ramba. Rambo přece nezkoumá texturu plastové výplně ve dveřích, ten potřebuje auto pro chlapa... a na to je Cactus přece jen příliš načinčaný, uvnitř i venku. Umíš si představit za volantem Stalona? Myslím... skutečně vizuálně představit? Vždyť je to směšné... 😄. Clooney by tam sedět mohl.
Hammunasakra
Zajímavý jak chráníš zrovna takový prase * šovinistu a křiváka. No každýmu jeho nebe a kámoše 😄
mbrzda
Souhlas. Metrosexulitu ve smyslu načančanosti a "buznovství" nesnáším, ale tady souhlasím. Toho Ramba vidím spíš třeba v Dusteru, ale Cactus se mi moc líbí a dokázal bych si ho v garáži docela dobře představit....
Hammunasakra
Taky mi je docela líto že Dinar jednu z mála holek co diskutuje vo autech vyštval 😉
Hammunasakra
Mě nezajímá tvůj názor na Kylie ale Dinar. A že je to šovinistický prase a pěknej křivák vo tom žádná 😉
Hammunasakra
Asi by ses s kámošem Dinárem jehož prasárny bůhvíproč bráníš měl dohodnout jestli sem její dítě nebo kdo že to jako sem >😒]
Hammunasakra
Myslim že šovinismus de napříč rasama a národama. Podivej se na Dinara. Šovinista jak prase jak se ukázalo a já přesně navopak. Mě takový vaděj a hned je ze mě Russel Crowe v L.A. Přísně tajný >😒]
Co ty? 😉
Co ty? 😉
Hammunasakra
Řikám že s tebou ne. To Dinar je něco jinýho. Ten si jednu pořádnou přesdržku prostě zaslouží >😒]
Hammunasakra
Máš to furt popletený. Tys napadal tys urážel tys úmyslně škodil a páchal zlo. Já pudu na návštěvu rozbít hubu tobě 😉
Hammunasakra
Podle těch sedmi :no: soudim že šovinismus tady jen kvete, jinak si to neumim vysvětlit >😒]
Hammunasakra
No jak kdo. Dinar a Beranek rozhodně jo 😉
A nějak nechápu proč se do toho pleteš a takovýho * bráníš
A nějak nechápu proč se do toho pleteš a takovýho * bráníš
IcePickLodger
presne, ten zadny diel vyzera desne...vseobecne to ma zvonka privela plastov, uz o par rokov po kupe budu vyzerat silno schatrale. sam som kupoval novy model off-road-look oplastovaneho auta a uz po kratkom case to zacalo vyzerat priserne! a neslo ani o lacny model lacnej znacky...
Hammunasakra
Ty seš fakt hodně splachovací ubožák - co si dovolí jen na ženský a děti :yes: >😁 >😁
Tak co bude s tou adresou, já se na setkání s šovinistickym prasetem jako seš ty už moc těšim >😒]
Tak co bude s tou adresou, já se na setkání s šovinistickym prasetem jako seš ty už moc těšim >😒]
Hammunasakra
Na 100% máš pravdu. Naživo Ham. takovej VW fanatik nejspíš nebude >😒]
chytrak1
Tak toto je sešup, který se dal charakterizovat pouze jako naleštěná bída. Tolik úsporných opatření, která by byla do očí i u c3 a oni to navíc nazvou c4? Cactus-smutný konec citroenu.
Hammunasakra
Koukám ty seš taky borec :yes: >😁
Blbče to právě Dinar svejma brutálníma sprosťárnama do SZ vyhnal Kylie!
Blbče to právě Dinar svejma brutálníma sprosťárnama do SZ vyhnal Kylie!
Ji/Ri
....Tvůj příspěvek je ve stylu "Cactus". Hravé, přesné, pichlavé, neotřelé, originální.... :yes: :-! 😄
Emel
Ale jo... tobě stačí přečíst si tento odstavec a zbytek zajistí autosugesce >😁
Hammunasakra
Za to Dinar je slušňák :yes: >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Hammunasakra
To si nemyslim. Ale lůzrů co se chovaj jak prasata vůči slabšim a holkám těch je fakt dost to máš pravdu >😒]
Hammunasakra
Ty furt trochu překvapuješ. Šovinistu s takovou hroší kůži člověk hned tak nevidí
Hammunasakra
Tak narovinu, větší nulu trapáka ubožáka a totálního lháře a překrucovatele fakt neznám :yes: >😁
Hammunasakra
S tim bezdůvodně si to fakt HODNĚ přehnal 😉
Ano chápu - chceš hrát že se nic nestalo a Dinar je slušňák co by mouše neublížil :yes: >😁 >😁 >😁
Ano chápu - chceš hrát že se nic nestalo a Dinar je slušňák co by mouše neublížil :yes: >😁 >😁 >😁
Hammunasakra
To jako že budeme hrát že to je neviňátko, andělíček, rovina chlap? >😁 >😁 >😁
Hammunasakra
Trapáku moc dobře víš vo co de. Na holku si troufáš a to cos jí do SZ bys mi do vočí neřek ani za nic a tady budeš machrovat? Seš fakt totální sráč sráčů
Hammunasakra
Si evidentně šťastnej žes našel někoho kdo kope s tebou? I když chudák asi neví vo co mezi náma de. To by asi hodně rychle změnil tým 😉