Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Pjenkava
Hů...
| 2. 4. 2009 01:42
Rozumím tomu správně, že pro benzín neni čtyřkolka? V tom případě bych musel vaše doporučení pominout, neb čtyřkolka je to, oč tu běží.
Avatar - KANKUNEN
Hů...
| 2. 4. 2009 07:27
No jasně, ve městě bez čtyřkoly končíš.
Avatar - Pjenkava
Hů...
| 3. 4. 2009 01:33
To mě rozesmálo >:D Upřimně... Dobrej vtip. Ale já bych fakt chtěl čtyřkolku. Ne do města, ale do hor. Škoda, že nelze s tim výbornym benzínem... V horách na ledě bez čtyřkolky končíš...
Však
| 2. 4. 2009 06:33
Však je to skoro ako cee´d... 8-s >:D
Však
| 2. 4. 2009 06:37
A proč myslíš, že tomu tak je ? ... >:D >:D
Však
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 2. 4. 2009 09:02
A šup s tím do ventilku >:D >:D
Avatar - T613
Však
| 2. 4. 2009 09:12
Len tupec tupý ako si ty, môže považovať Urban Cruiser za to isté čo Ceed len preto, že ich vyrába Toyota!
Avatar - VDC
Však
| 2. 4. 2009 13:30
Nechapem, ak moze nekto byt taky hlupy. Toyota dela Ceed? Vravim ti - vrat sa do skoly, tupec!!! :no: :no:
ŠROTOVNÉ POKRAČUJE
| 2. 4. 2009 06:52
Tak pokračujeme v nákupoch za šrot, podmienky sú skoro rovnaké. Akurát štát už prispeje len 1000,-Eur, druhú tisícku musí prispieť predajca. (Predtým to bolo 1500,- a 500,- Eur). Od pondelka robia šrotoviská na 2 zmeny. Tak majú ešte čas spraviť si miesto na ďalšie staré autá...kua, to zas pôjde cena šrotu dole...
Avatar - Falco
ŠROTOVNÉ POKRAČUJE
| 2. 4. 2009 20:10
Politik (zejména levicový) je neschopný blb, který se neuplatnil v tržním hospodářství a jako takový je absolutně nepoužitelný. Představ si, že přijdeš do nové firmy a místo pohovoru začneš zaměstnancům slibovat vyšší mzdu a kratší pracovní dobu. Zaměstnanci si tě zvolí a vedení tě bude muset přijmout. Žádná předchozí praxe, žádný um, žádná inteligence, jen populismus.

Kam myslíš, že to taková firma dotáhne?

Fu*ck Off! [odkaz]
ŠROTOVNÉ POKRAČUJE
| 2. 4. 2009 23:02
A...? Ja o niečom polemizujem?
Avatar - Falco
ŠROTOVNÉ POKRAČUJE
| 3. 4. 2009 07:12
O šrotovném! Prostě uznej, že je to *
ŠROTOVNÉ POKRAČUJE
| 3. 4. 2009 12:19
Možno. Keby ste ho mali u vás, tak by si ho obhajoval.
Zabiják
| 2. 4. 2009 08:39
Osobne sa začínam obzerať po novom aute. Trávim 80 percent v meste a nie som "športovec" za volantom. Zatiaľ ma zaujali autá KIA Soul a Urban Cruiser. Ale u Soul my vadí "trochu" jednoduchá technika, tvrdý podvozok a hlavne iba 5 stupňová prevodovka. A u Urban Cruisera sa bojím, že to Toyota zabije s cenou.Tak ako obvykle u všetkých svojich nových modeloch. ;-\
Zabiják
| 2. 4. 2009 10:52
To mas pravdu, toyota zbytecne u novych modelu (neokoukanych) chce vic nez samo auto ma cenu.

Ja si pamatuju doby pred rokem a pul kdy mamka chtela nakupni tasku okolo 230-250tisic. Pote co se vratila z autosalonu div nemela slzy v ocich, ze se ji prej dealer vysmal, ze za ty penize ji nema co nabidnout a to chtela Yaris. Nakonec s naprosto jinym pristupem dealera koupila Citrona a je taky stastna, zatim ;-)
Zabiják
| 2. 4. 2009 11:44
cenu bych viděl na řádově 350-500 podle výbavy a motorizace. Někdo zveřejňoval ceny ve švýcarsku (neoficiálně), ceny v anglii už jsem taky někde viděl v nějaký recenzi. Tam borec psal, že největší průšvih je cena.
Avatar - kolmar
Zabiják
| 2. 4. 2009 16:29
no je to Toyota... tak na urovni Soulu ci SX4 to asi nebude...kto vie hlavny konkurent bude "asi mozno urcite" Qashqai...
Zabiják
| 3. 4. 2009 08:50
To je divný pohled na konkurenty. Když se podíváš na KIA SOUL, tak je celkem zřejmé, že je velice podobný SCIONU XB. O této podobě se nikdo nezmiňuje, ale siuleta je v podstatě identická. SCION XD je zase velice podobný SUZUCE SX4 a jak je známo, tak je SCION dceřiná společnost Toyoty a oba tyto modely se vyráběli dřív než tebou zmiňovaná konkurence.

A ještě vzkaz freemanovi, Toyota většinou nabízí za méně peněz více muziky než evropská konkurence. Lepší výbava v základu, ceny náhradních dílů u aut do 8 let stáří jsou srovnatelné s evropskou konkurencí a obrovská výdrž auta. Vím o čem píši, měl jsem za svůj život mnoho značek aut, ale žádné nedosáhlo na poslední co jsem měl a mám. Začalo to Corollou Wagon, tu jsem prodal, když měla najeto 280 tisíc km (nový majitel mi do dneška zdraví a stále s ní jezdí a hodně jezdí) Změna priorit a byl z toho Yaris D4-D 1NG, toho zrušil náklaďák, Yaris 1,3 VVTi 2NG, po najetí 200 tis. km dán dětem, jezdí do dneška bez nároku na něco jiného než běžná údržba a teď Corolla Verso 1,8 VVTi zatím najeto cca 50 tis km a pořád jen běžná údržba a za přijatelné peníze. Jo a teď nedávno mne vezl jeden zákazník s Toyotou Camry V6 3.0, rok výroby 1997 najeto cca 1 200 000. km, od začátku to auto používají jako služební ve firmě, takže mají přehled o nákladech na provoz, a ten má stejné zkušenosti jako já.
Zabiják
| 3. 4. 2009 10:30
Chápem tvoju lásku k Toyote. Osobne som tiež vlastnil Corollu a bez problémov. Ale aj Hondu Civic a momentálne Ford C-Max. Ale späť k Toyote. Žiaľ dnes je iná doba. A časy "masných" ziskov s nového modelu sú nenávratne preč. Ale u Toyoty sa asi ešte niektorý neprebrali. Ak by som mohol poradiť tak nech si dotyčný páni dajú poslať fotky s preplnených výrobných parkovísk firmy Toyota.
Zabiják
| 4. 4. 2009 10:11
To není láska, ale zkušenosti se všemi značkami na českém trhu. Jejich přístup k zákazníkovi jak v době záruky tak pozáruce atd. Co se týká fotek z přeplněných výrobních parkovišť, tak to není můj problém a mimo jiné to nemá vliv na vlastnosti aut a servisů.
Avatar - kolmar
Zabiják
| 3. 4. 2009 16:36
ano SCION patri Toyote, viem, no ale ja som hovoril o konkurentoch u nas... resp. aspon EU, a tu SCION kupis? neviem, no pochybujem, v zivote som ho nevidel inde ako model v hrackarstve a v telke...
Zabiják
| 4. 4. 2009 10:18
Ano vím, že se běžně v EU neprodávají modely SCION a nevím kde bydlíš, ale pokud bys chtěl vidět na živo některé SCIONY tak se obrať na Toyota Dajbych v Plzni, tam je občas uvidíš.
článek si odporuje
| 2. 4. 2009 18:19
Na jednu stranu zakusujeme kyselého jablka že nemáme 1.8 nebo 1.5 z ameriky nebo japonska, na druhou stranu je překvapením velmi dobrá dynamika. Se stovkou za 12.5 s může být dobrá dynamika? To nechápu...
článek si odporuje
| 2. 4. 2009 19:04
Ešte napíš, kedy akceleruješ takým spôsobom, aby si potreboval väčšie zrýchlenie. Bežný vodič zďaleka nedokáže využiť potenciál dnešných áut. Všimni si, koľkokrát sú v hustejšej premávke, zvlášť pri rozbiehaní z križovatiek práve vodiči drahších a pomerne silných áut najväčšími brzdami...
Avatar - VDC
článek si odporuje
| 3. 4. 2009 02:15
Presne tak, ve meste to nikdo neodpali na semaforu. Ale dulezita je plynulost a pokud mozno co nejdriv dosahnout 50 km/h a jet plynule. Kdysi jsem jezdil v twingu a brzda jsem nebyl. A to melo zrychleni asi za 14s... Koukam na semafor, oranzova, pripravim se, zelena - 15, 20 na jednicku, ctyricet na dvojku, padesat na trojku, pak dam klidne ctyrku na pade a tak jedu (plati pro slaby vuz). Zrychleni 0-100 je peknej udaj do casopisu, beztak autobilky basnej pohadky, protoze normalni clovek to se stopkama v ruce merit nebude, takze kdyz se mu rekne, ze na stovku to ma za sest, tak tomu bude verit a vykladat to v hospode, i kdyby to v realu mel za 9. Hlavne ale, aby jel plynule. A o tom to je. :-)
článek si odporuje
| 3. 4. 2009 06:53
Presne ako píšeš. Ja jazdím po meste docela často Formanom 135, ten má papierovú akceleráciu za nejakých 16-18 sekúnd? A koľkokrát sa mi stane, že pri výjazde zo semaforu už na dvojku uberám plyn za oveľa silnejším autom - a to motor nijak nevytáčam, ani nemám stlačený plyn po podlahu.
Čo má pre mňa vypovedajúcejšiu hodnotu, je skôr výkon v stredných otáčkach a pružné zrýchlenie na 4. a 5. kvalte. Podstatne dôležitejšia vec je plynulé a bezpečné predbiehanie, ako odpich z miesta.
článek si odporuje
| 3. 4. 2009 07:26
pri malych autach hlavne v meste je zaujimava akceleracia do nejakych 60-70km/h, ta sa casto vyrovna silnejsim motorom, nad tuto rychlost uz male motory stracaju, staci pozriet nejaky test
článek si odporuje
| 3. 4. 2009 12:20
Tak mi porovnaj Formana 135 s nejakým X5, či sa mu vyrovná...
článek si odporuje
| 3. 4. 2009 17:58
A se stovkou za 12.5 můžu mít nějaký rozumný zrychlení na 4. nebo 5. převodový stupeň? Tak asi jo, no ;-)
Jinak já jsem psal o tom, že si článek odporuje - na jednu stranu haněj výkon motoru, na druhou stranu říkaj, že byla dobrá dynamika. Nějak mi to nesedí, vám jo?
článek si odporuje
| 3. 4. 2009 19:29
Tie dva fakty sa nemusia v zásade vylučovať.
Avatar - Ada je zase tady
Zajimava koncepce, ale...
| 2. 4. 2009 22:23
Proc ta silena palubka s umele nesmyslnym sdruzenym pristrojem? Tuhle Toyotu by si spousta lidi koupilo, ale pokud si sednete za ten volant a uvidite pred sebou tu hruzu, pujdete si koupit neco jineho.
Zajimava koncepce, ale...
| 3. 4. 2009 09:54
Tobě se to nelíbí, ale mne to přijde praktické a účelné. Je to otázka pohledu na věc. Není dobré podle sebe soudit tebe.
Zajimava koncepce, ale...
| 3. 4. 2009 17:55
no já teda taky myslím, že ta palubka nic moc nezkýho není.
Úsměvná věc je i to, že to zřejmě má ovládání palubního "počítače" stejný jako u Aurisu - tlačítko přímo v budíku - takže když chceš za jízdy zobrazit jiný údaj z "počítače", tak musíš prostrčit ruku volantem. Hrozí, že si rozbiješ ústa.
A "počítač" v uvozovkách, protože tenhle v UC je úsměvný - design asi dělal stejnej člověk, kterej dělal design mýho cyklocomputeru. Je mi to líto, auto je to jinak moc zajímavý.
Zajimava koncepce, ale...
neregistrovaný "cabel"
| 3. 4. 2009 19:34
boze muj ..tedka budu hruba.. jen blb muze stelovat palubku za jizdy.. nemyslis, ze je to schvalne udelany tak, ze se to za jizdy neda ovladat??? neznam auto, u kteryho by to slo skvele i za jizdy, nekterym ty cudliky za jizdy ani nefunguji ;-)
Avatar - kolmar
Zajimava koncepce, ale...
| 3. 4. 2009 23:22
palubny pc sa za jazdy ma ovladat, preto tam je!!!! ak chcete pozret dojazd, ak chcete skontrolovat teplotu vonku... to je jedno... a funguje to u spuusty aut.... napr. packa vpravo pod volantom a dokonca aj klikanie hore a aj dole :-) :yes: aj take su!!!! :-!
Zajimava koncepce, ale...
neregistrovaný "cabel"
| 4. 4. 2009 15:48
kravina, jen proto, ze existuje palubni pocitac, ktery lze ovladat, se nemusi ovladat za jizdy (jak pisete vy, ze se MA ovladat), info o dojezdu, pokud znam svy auto, vidim teren a znam svuj styl jizdy, jestli je nalozeny auto apod., nepotrebuju zjistovat z kompu.. teplota je dulezita predevsim pohybuje-li se kolem nuly, jinak je to irelevantni udaj, na ktery lze poseckat na zastaveni vozidla (treba semafor?).. jestli lze ovladat pocitac jinak nez cudlikem u displeye, nevim, priznavam nova informace, ale stejne je bezpecnejsi koukat na silnici, nez mzourat na maly udaje behem jizdy :-) ja osobne si informace, ktery budu potrebovat za jizdy, nastavim nebo zjistim pred jizdou :yes: :-!
Avatar - kolmar
Zajimava koncepce, ale...
| 5. 4. 2009 00:28
:yes: tak super, aspon je na nasich cestach bezpecne, ale ja uz od jazdy na autoskole na Liazke nauceny lavou rukou riadit a lava sa nudi, tak ak mi daco treba tak pozrem PC, prepnem radio, pesnicku, klimu... nerobi mi to absolutne ziadny problem, oba ruky mam na volante ked idem "rychlostnu skusku" Ak vam udaje netreba tak ok, no ak ich niekomu treba tak sa z toho nesmejte, Kolko krat v zime si prepnem medzi casom a teplotou, ked mi "zapiska" ze nadrz je prazna tak si len pre inf. tuknem kolko by som mal zhruba dojst a naplanujem bendzinku... klasicke inf pre zaujimavost a ako casto ja pozrem na spotrebu...jujuuuuj...

PS: pisal som v zmysle, ze sa MA OVLADAT FUNKCNE, JEDNODUCHO, ERGONOMICKY, nie ze kazdy ma za jazdy tukat do pc - ani nahodou...(ale tak to asi vyznelo...)
Zajimava koncepce, ale...
neregistrovaný "cabel"
| 5. 4. 2009 08:55
zjooo.. ono by do nasi diskuze jeste chtelo doplnit, kterym autem kdo jezdi, pac nektery autika poskytuji skoro vsechny informace neustale za jizdy.. radio, klima apod. se u myho auta - T. yaris da ovladat zcela poslepu.. :-) a treba u yarise, kdyz mi blika rezerva, tak uz mam dojezd nula, coz mi vadilo po presednuti z citroena.. ale jak jsem psala, kdo zna svy faro mnoho z pc (uz) nepotrebuje :-)
Avatar - kolmar
Zajimava koncepce, ale...
| 6. 4. 2009 13:22
ano suhlasim, mnoho z pc uz nepotrebuje!!!! davam za pravdu, no ja som niky nepovedal, ze vzdy a vela z pc... len sem-tam, obcas... ked sa zamyslim vcera tak mozno raz za hodinu som pozrel nieco za jazdy...

PS: mne davno blikala nadrz, potom uz pc ukazoval nulu a presiel som na tom este cez 10 km (mal som to vypocitane presnejseie ako pc...) :-! pc je len informacny...
Zajimava koncepce, ale...
| 4. 4. 2009 10:25
Máš pravdu, ovládání palubního počítače je u základních verzí u Toyoty tlačítkem přímo u budíku, ale jen o stupínek vyšší výbava má ovládání pal. počítače na volantu A jak jsem psal v předchozím, nesuď vkus ostatních podle sebe. Je mnoho lidí a mnoho názorů. Někteří upřednostňují jednodušší řešení a někteří zase ne. Je to otázka vkusu.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku