Novinky
ktoru si vsak krmi v sebe majitel.
Vo vnutri to nielenze vyzera ako v IV. cenovej skupine, ale aj komfort je taky. 😢
Vo vnutri to nielenze vyzera ako v IV. cenovej skupine, ale aj komfort je taky. 😢
ano.. Defender má hodnotu pro majitele... sousedům v ulici je to jedno.
Jde jen o to, co chceš - a proč opatřuješ teréňáka.
Jde jen o to, co chceš - a proč opatřuješ teréňáka.
Je docela naprd, když s ikonickým Defenderem, který se zavrtal díky absenci uzávěrek do bahna až po pás musíš čekat, až tě vytáhne Toyota Land Cruiser v kůži a s klimatizací, navigací, DVD a ....... jako nic. A brodit může bez ucpávání převodových segmentů.
Jak píše happy_driver - za trest.
Jak píše happy_driver - za trest.
a tos fakt zažil?
Ale jinak Land Cuiser je - nebo aspoň byl - dobrej off-road.
Před pár lety byla taková pěkná novinářská akce na Zebíně u Jičína.. sjeli se tam skoro všichni tehdejší importéři off-roadů... a někdo přišel s nápadem, že pojedeme po tankové dráze - a kdo nejdál dojede.
Land Cruiser byl poslední, kdo se za mnou držel... a dodneška mám trochu špatný svědomí, že jsem tu pěknou novinářku zatáhnul do maléru. Jinak by asi dojela na konec stejně jako já s Defendrem.
Zneužil jsem toho, že je to novinářka a v místě, kde na mě nedohlídla jsem udělal kličku a přejel terénní vlnu šikmo... a ona pak za mnou jela rovně - a zapíchla to.
Defendr má taká křížení náprav, že v reálném světě de facto tu nápravovou uzávěrku nepotřebuješ.
A mezináprava tam pochopitelně je.
Ale jinak Land Cuiser je - nebo aspoň byl - dobrej off-road.
Před pár lety byla taková pěkná novinářská akce na Zebíně u Jičína.. sjeli se tam skoro všichni tehdejší importéři off-roadů... a někdo přišel s nápadem, že pojedeme po tankové dráze - a kdo nejdál dojede.
Land Cruiser byl poslední, kdo se za mnou držel... a dodneška mám trochu špatný svědomí, že jsem tu pěknou novinářku zatáhnul do maléru. Jinak by asi dojela na konec stejně jako já s Defendrem.
Zneužil jsem toho, že je to novinářka a v místě, kde na mě nedohlídla jsem udělal kličku a přejel terénní vlnu šikmo... a ona pak za mnou jela rovně - a zapíchla to.
Defendr má taká křížení náprav, že v reálném světě de facto tu nápravovou uzávěrku nepotřebuješ.
A mezináprava tam pochopitelně je.
na tvůj příspěvek nebudu reagovat ... napíšu jenom: ... když do toho auta sedneš tak na defendra v té sekundě zapomeneš , věř tomu
... jak sem psal nahoře ... smůla je to , že se neprodává oficielně ... v CZ je jenom jeden dovozce
[odkaz]
[odkaz]
... a Toyotu mám doma nejednou a už by neměnil ... a to mi přešlo rukama celkem dost ,,off-aut,,
... jak sem psal nahoře ... smůla je to , že se neprodává oficielně ... v CZ je jenom jeden dovozce
[odkaz]
[odkaz]
... a Toyotu mám doma nejednou a už by neměnil ... a to mi přešlo rukama celkem dost ,,off-aut,,
já myslím, že je to jako s otázkou, jestli je lepší blondýna, černovláska nebo zrzka.
😉
Seděl jsem v tom... a na Defíka jsem nezanevřel. I když proti "sedmdesátce" stojí spíš Discovera.
😉
Seděl jsem v tom... a na Defíka jsem nezanevřel. I když proti "sedmdesátce" stojí spíš Discovera.
Konečne poriadne auto - t.z. tuhé nápravy, rám, cez 2500ccm a aspoň šesťvalec. :yes😒br />
To čo máš v odkaze je proste poriadne terénne auto, v AU sa predáva so solídnym 4,5l TD V8, obe uzávierky v sérii, no proste nádhera. Voči tomu je Defík len chudobný rebriňák.
To čo máš v odkaze je proste poriadne terénne auto, v AU sa predáva so solídnym 4,5l TD V8, obe uzávierky v sérii, no proste nádhera. Voči tomu je Defík len chudobný rebriňák.
"Defendr má taká křížení náprav, že v reálném světě de facto tu nápravovou uzávěrku nepotřebuješ."
Áááá, známá zaklínací formule defendristů - křížení náprav. To je sice fajn, ale......
.....když máš obě pravá kola ve s.r.a.č.k.á.ch a levá na pevném podkladě, tak bez uzávěrky alespoň zadního diferáku jsi druhej. A křížit můžeš co chceš.
Áááá, známá zaklínací formule defendristů - křížení náprav. To je sice fajn, ale......
.....když máš obě pravá kola ve s.r.a.č.k.á.ch a levá na pevném podkladě, tak bez uzávěrky alespoň zadního diferáku jsi druhej. A křížit můžeš co chceš.
no - ale to je pak porucha mezi dečkou a volantem!
>😁
Ale ne, jasně.. teoreticky exituje situace, kdy uzávěrku oceníš.
Když jsem měl 110, byla vzadu uzávěrka dodělaná.. ale teď bohužel jen nostalgicky vzpomínám.
😒
Co bych dal aspoň za Freelandera!
>😁
Ale ne, jasně.. teoreticky exituje situace, kdy uzávěrku oceníš.
Když jsem měl 110, byla vzadu uzávěrka dodělaná.. ale teď bohužel jen nostalgicky vzpomínám.
😒
Co bych dal aspoň za Freelandera!
Ale pořád tady máme Nivu >😁 i když není tak letitá,ale taky ne tak drahá
Libi se mi jak Cesi zijici v jedne z infrastrukturne nejvybavenejsich zemi sveta musi mit Defender, protoze bez jeho krizeni naprav nevyjedou sjezdovku se svareci soupravou, zatimco v zemich kde uviznute nerkuli porouchane auto muze znamenat smrt posadky, protoze jedina silnice je v hlavnim meste, ma na delku 200 metru a je pouzivana pouze pro armadni prehlidky, pouzivaji vyhradne ruzne variace na tema Landcruiser, protoze nikdo tam neni takovy sebevrah aby vyrazil do divociny britskou m*dkou, ktera se rozpadne na prvni dune. :-!
Gilgit
Je videt, ze jsi odborník - to myslím samozrejme ironicky.
... je to tak ,,divoce,, napsané ale v podstate s ním souhlasím ... nikdy sem nebyl v Africe ani nikde mimo Evropu ale vím že Land Cruiser (a také Hilux) vládne na každém kontinente ... to nebude náhoda
Gilgit
Souhlasím. Muj príspevek nebyl zameren proti kvalitám vozu Toyota, ale proti primitivnímu zpusobu vyjadrování nicku Atila_. Toyota je samozrejme i celosvetove o hodne rozsírenejsí znacka Land Rover. Ale Defendery toho v tezkých podmínkách Afriky a jiných regionu taky dost najezdily.
Já se tohoto vozu teda musím zastat, protože na jedné akci v Bělé pod Bezdězem, kde je trať pro off-roady jsme jezdili starším Defenderem a co to auto zvládlo za terénní nesmysly bylo neuvěřitelné.
Videl som už tisíce súčasných domumentárnych a prírodopisných filmov, avšak Defender nikdy nikde. Zaujímavé, že Afrika, Ázia a Južná Amerika je vždy posiata Nissanmi a Toyotami.
P.S. Naposledy som Defender v TV videl, keď som omylom prepol na seriál "Zločiny v zahradách". 😉
P.S. Naposledy som Defender v TV videl, keď som omylom prepol na seriál "Zločiny v zahradách". 😉
Gilgit
Jiste, výrobní císla Nissanu a Toyoty jsou zcela nekde jinde nez císla Land Roveru.
Pro tvoji informaci: Treba v takové Africe ty Defendery jezdily jiz tehdy, kdy tam nikdo znacky Nissan a Toyota jeste ani neznal a "silnice" byly vetsinou horsí nez dnes.
To co písu není nijak zamereno proti Nissanu nebo Toyote.
Pro tvoji informaci: Treba v takové Africe ty Defendery jezdily jiz tehdy, kdy tam nikdo znacky Nissan a Toyota jeste ani neznal a "silnice" byly vetsinou horsí nez dnes.
To co písu není nijak zamereno proti Nissanu nebo Toyote.
I jako pracovní stroj je to hrůza. Kdejaký traktor, bagr nebo lesní stroj je komfortnější, tišší, bezpečnější a spolehlivější než tohle. "Zkulturnění" mělo proběhnout už dávno, asi tak před 20ti nebo lépe 30ti lety. Tohle nemá s moderním autem, kromě 4 kol, nic společného.
Potvrdí to každý, kdo byl nucen v té věci jet častěji a na delší dobu než 10 minut. Pokud to není ovšem zaslepený fanda a masochista v jedné osobě.
Plakat nad ztrátou této fosilie může jen někdo, kdo v tom nikdy nejel.
... a s emisemi to začína být taky problém u toho auta ... euro 5 to ještě zvládne ale už tak je ten motor zhovadenej všemožnýma filtrama a podobnýma cipovinama 😐
Voda, která do kabiny ihned nateče ale zase rychle vyteče. :yes: >😒]
Je to veteránský pracovní stroj. Každá ikona musí jednou odejít. V historii automobilismu jsou jich mraky.
A ty nedostatky, o kterých mluvíš, o těch se vůbec nepřu, zvláště v kombinaci s dosti vysokou pořizovací cenou jsou na pováženou. Ale u mě pořád převažuje neuvěřitelné charisma tohoto stroje. A moc mě bavilo i jeho řízení, člověk si v něm připadá jako skutečný chlap, který krotí stroj. Ale máš pravdu, také on musí jednou odejít do automobilového důchodu a ta doba se nezadržitelně blíží. Takže kdo má o defíka coby o nové auto zájem, měl by si s objednávkou pospíšit!
😉
😉
Kolik v něm máš naježděno Ty?
Byla doba, kdy mi říkali "pan Defender"... a nedám na něj dopustit.
Jasně, SUV do města to není.. ale takových je natlusto!
Zájemci o svezení stáli frontu.. a čekali, až na ně přijde řada. A mnozí se po návratu postavili na konec té řady a čekali znova.
>😒]
V zásadě máš pravdu v tom hodnocení detailů.. jen to přeháníš.
Ano, je tam hlučněji, než je dnes zvykem... ale rádio poslouchat lze - i když jen málokdy máš chuť.
Ano, při jízdě po silnici topí pomaleji, než je dnes zvykem - pokud chceš jezdit po silnici, pak to chce přídavný topení...
Ale je to o tom, proč si auto koupil.
Ten systém musí uchladit brodění blátem kamením, na redukované rychlosti, pomaleji než je rychlost chůze... a může u toho mít vlek 2 tuny!
Proto při sólo jízdě po silnici pomalu topí.
Pokud potřebuješ Defendra, pak nepotřebuješ rádio... ale oceníš, že přejedeš hráz rybníka tak, že jedny kola jsou ve vodě a druhý na té hrázy zvenku... oceníš, že vyjedeš po zimní sjezdovce přímo pod lanovkou... se svařovací soupravou vzadu, a na konci se otočíš kolem sloupu a jedeš zpátky...
Dokážeš sjet kopec, kterej bys těžko slízal po čtyřech.. a dole se otočíš a vrátíš se zpátky... to je prostředí pro Defendra.
Ne město... ani satelitní.
To, že dojede i do Tesca pro nákup je jen bonus navíc. Na to nebyl stvořenej.
To je jako si stěžovat, že Ferrari má malej kufr a blbě se do něj sedá!
😉