T1 legenda
T2 namísto evoluce to je spíše menší Clio.
Co s tím, normální člověk by se vrátil k T1, frantíci to překopou celé a budou se divit, že jim zákazníky ukrade i10 a UP.
Áda má asi pravdu.
Ono to bude trochu jinak. Frantíci to celé překopou a přijde úspěch. Až ten úspěch VW a korejci uvidí, tak to taky překopou a vezmou Renaultu zákazníky. :-)
francuzi konecne pochopili ze to chce 5 dveri, to vedeli v korei uz pred 20 rokmi [odkaz]
to sucasne twingo je riadne out oproti predoslej legende z r 1993, som zvedavy na to nove, ci sa dockame nejakej uspesnej reinkarnacie prveho twinga alebo pojde o dalsi random hokus pokus a la france akych ma renault uz dost
Out si tu hlavne ty.
Ako fakt, niekedy sa tvoje komenty dajú čítať, ale čo z toho keď to potom zabiješ dákou sprostosťou?
Kia Pride bola len nekvalitná a v licencii vyrábaná Mazda 121, tak sa prosím ťa nesnaž za každú cenu pripisovať Kii dáky úspech. Pride (aká irónia v názve) bol črep, zadné svetlá tomu bledli podobne ako Olcitom, plasty sa lámali... A ty to tu dáš ako príklad. :no:
A Renault má u mňa za tie "hokus pokusy" rešpekt. Máloktorá automobilka je taká vizionárska.
O šmrncovní design bych v případě Renaultu neměl obavy, ale velké otazníky vyvolává oživení koncepce "vše vzadu". Upřímně řečeno si pro malých hatchback nedovedu představit horší koncepci (špatné rozdělené hmotnosti mezi nápravy, velmi neefektivní využití obestavěného prostoru, ctlivost na boční vítr ve vyšších rychlostech atd.). Myslel jsem si, že tuto zcela překonanou koncepci už z hrobu nikdo nevykope ;-\ No uvidíme, třeba se mýlím a bude to bomba pro milovníky driftů, kdo ví...
Souhlas! Taky to ve mě budí rozpaky. Se "vším vzadu" už dneska nikdo neumí jezdit! Všichni jsou zvyklí na blbuvzdorný přední náhon... A obzvlášť v kategorii aut, kterou kupují začátečníci, málo vyježdění anebo naopak důchodci. Nevím...
Navíc když to bude sdílená platforma právě se smartem, tak bych to neviděl jako problém. Nehledě na to, že i Renault, resp. RenaultSport má zkušenosti s motory vzadu a uprostřed, tudíž to nebude úplné střílení do tmy. Třeba takový Clio V6, je patřičně šílený důkaz.
Asi tak. Doufám, že budu mít možnost si ho vyzkoušet. Lítat s tím po městě by mohla být pekelná zábava. Navíc bude určitě lehoučký, takže mu bude stačit pár koní. A co teprve verze RS.