Na autosalonu v Lipsku se ve světové premiéře představilo nové provedení současné generace Volkswagenu Golf, které má mezi verzemi se vznětovými motory stejné postavení jako GTI mezi zážehovými motorizacemi.
Kola Seattle n e j s o u společná s modelem GTI!
Tuhle "bubost" tu píšete už po druhé a podruhé vám ji vyvracím...
Pěkný den :*)
P.S. Pane Ondřeji Pavlůsku, tohle jste zřejmě opsal od kolegy Lukáše Vaverky, jen by mne opravdu zajímalo, kde na to "přišel"...
Tohle totiž na "tiskařského šotka" zrovna nevypadá... ;-\ ;-)
Tak "bubost" říkáte? NEměla bych já uplatnit COPYRIGHT? ;-)
PS: JAK to (s těmi koly) víte? Vždyť se skoro ještě NEprodává (vy prodejce/zaměstnanec) KONCERNu??
Dobrou :-)
To ani nemusím. Stačí vědět jaké kola jsou v nabídce pro GTI6, (Denver17" a Detroit18") vlastně jako u GTI5, jen s tím rozdílem, že dvoubarevné kovově lesklé 18" Detroid, mají "vnitřky" u GTI5 v šedé metalíze, ale u GTI6 v černém lesku.
Kola Seattle17" jdou připlatit i u běžného Golfa6, jen s tím rozdílem, že pro GTD jsou "exkluzivně" dvoubarevné.
18" kola Vancouver (na GTD v Lipsku) jsou k dispozici pro GTD
ve stejné provedení jako pro běžné Golfy6 např. v provedení Highline...
Ale to už tě jistě docela nudím... 8-s
A nechceš nám konečně tykat, na té fotce
(z kterého je asi roku?) zas nevypadáš tak mladě jak si asi myslíš...
Podívej na tu moji, ta tvému věku odpovídá určitě spíš... :yes: >:-[]
Jedeš-li na kompaktní naftové lajně a chceš-li to se sportovním šmrncem, není lepší volba. Ano, GOLF GTD je nejlepší mainstreamová (vím, supermainstreamová) kompaktní sportovní mutace.
Má rada, dej do šroťáku svou bazarovou šunku z pátého kolena, zařaď se mezi normální populaci a lízni si nového golfa, budeš ho závidět i sám sobě, tomu věř.
P.S. 222 v hodině, tos ještě nikdy nezažil, viď...
Neměj strach, vždycky bude hodně těch, co si golfa nebudou moci dovolit. Jiná věc je, že je to jednička své třídy, a o tom píši. Přece bys nechtěl, abych ti doporučoval něco jiného, než to nejlepší...
Ale trt, aj dva orechy. Z názorov sa nevyrastá, názory sa môžu meniť, možno na základe vlastných skúseností. A podľa vlastnej skúsenosti niektorí hovoria Golfu nie...
Asi tak. Je to dobré auto, ale ako každé iné rozhodne nemôže osloviť každého. Ako sa jedným jedlom netrafíš do chute všetkým, tak je nemožné jedným autom ulahodiť každému. Niekto to, zdá sa, stále nechápe. ;-)
Těch, co to nechápou, je hromada. I zde, na auto.cz, se jich pár najde. Takové řeči jsou absolutně nedemokratické. Osobně bych z kompaktů zvolil Megane Coupé. Nepotřebuji co největší zavazadelník ani praktičnost, protože ji zatím nepotřebuji. Takže by to byla volba srdcem :-)
Tak to se přestaň koukat na TV a poslouchat rádio. Tam ti donekonečna omílané hloupé reklamy určitě zprotiví kde co.
PS: Ještě jsem se nikdy nesetkal s člověkem (podotýkám nikdy), který by prohlásil takovou blbost, že mu někdo něco zprotivil tím, že o tom neustále mluví.
A teď myslím ty, co o autě ne sní, ale mají na něj a chtějí koupit. Ti vždy jdou vyzkoušet vše a koupí to, co jim vyhovuje. :-! On se člověk začne racionálně chovat hned, jakmile jde o balík peněz. Tedy aspoň ten chytrý. ;-)
Ano Jakube, nektevwí mavwí vw hlavwě tvwochu "guvwáš" - toho si nevwšímejte - lékavwi celého svwěta vwék jivw hvwedají ... zatím (bohuvwel) mavwně ;-\
PS: Navwtěstí nevwteří z nás jsou stávwe jevwtě ivwunní (ale NEnavwažených je mávwo a čím dávw tím vwéně) - jevwtě chvwíli a my zbyvwí se zavwneme cítit jako v "Den trivwidů" nebo avwych byvwa "modevwnější" a nevwo vwo VWNÁTE jmenovwala, tak vw "28 dvwí" a "28 týdvwů" 8-s:no:
Pvwěkný den :-)
... "sen"? ;-)
To tedy jezdila PŘED 11.ti lety moje Xsara VTS - ale "chápu", že pvwo budoucího majitele Golvw VI je to vwako "SEN" :-)
PS: Ale na RYCHLOST (a "poklid" a "pohodu" v těch vyšších rychlostech jsou tu JINÁ autíčka - na to bych menší vůz nižší střední třídy automobilky "Lidové auto" NEpoužívala ;-)) - když už "mrňouse", tak bmw 123d - TO je "naftový sporťáček" :yes: par excellence!
PS: Jak se asi takový mladý NADŠENÝ mavwitel nového naftového vw GTD-ííí cítí, když ho postarší mírně "obtloustlý" kočár s blondýnou za volantem v pohodě a poklidu objíždí/předjíždí/odjíždí??? >:-[]
PPS: Poznámka do deníčku: Pvwíště až se kolem nějakého zase mivwnu, musím vwo pak zavwtavit a zevwtat se ...
Pvwěkný den :-)
no to je sen mat taketo pomale auto a este ho nazyvat sportovym, to je uz uplna drzost.
To stvorvalcove 2 litrove diesle idu vo vyzsej strednej triede rychlejsie a to je rozdiel dvoch tried a 500 kilogramov.
Bravo!
Design Golfu mi k srdci nepřirostl. Osobně mám rád větší divočinu. Ale kdybychom se na Golf podívali objektivně, nemůžeme mu upřít snad až dokonalou vyváženost proporcí. Taky z něj cítím temperament z pera Waltera de Silvy. Modelům od VW, které byly doposud synonymem konzervatismu, dokázal vtisknout kapku atraktivity. Nicméně, stále je to klasik... vše je tak, jak má být.
Ale k věci - na GTD jsem zvědavý. Diesel se nám u kompaktních sportovců trochu zabydlel...
Neviem čím to je, ale mne ten nový Golf príde taký nejaký menší. Predchádzajúca generácia bola mohutnejšia. Toto keď vidím na ceste, tak sa stále musím presvedčovať, že ho predsa nezmenšili. A to nehovorím o nie príliš podarenom "zadku", hlavne keď sú zapnuté svetlá(u nás už stále) a ten pokus o invenciu s 3/4 kruhovými svetlami... 8-s:no:
Mě se na zádi zprvu nelíbily snad až příliš subtilní zadní světla. Trochu evokují Touareg. Jakmile ho zase někdy uvidím in natura, budu se soustředit na rozměry ;-)
To je len optika. Hrany ho proste trochu zoštíhlili, inak je to vpodstate to isté. Už by to chcelo poriadnu zmenu. Minimálne v tej miere ako medzi 2.a 3. generáciou.
ako môže byť menší,je uplne rovnaký ved je to len facelift, možno nejaký ten cm daný iným tvarom masky....minule som ho spredu v čiernej metalíze naozaj nevedel odlíšiť od 5ky... 8-s aj ked na druhej strane ak sa to dobre predáva načo riskovať nejakú výraznú zmenu,vyzerá to tak, že VW teraz pôjde cestou facelifov vydávajúcich sa za novú generáciu a možno v čase krízy s tým aj uspeje...odpadajú náklady na nové podvozky, diely, skúšky atd adt... >:-[]
prave ze naopak, tento novy posobi podstatne mohutnejsie a konecne uz nevyzera tak konzervativne a nenapadne.Aj ked vsade pisu, ze to ani nevyzera ako novy model, ale facelift, ja to tak nevidim. Male zmeny designovo, ale to auto vyzera podla mna podstatne lepsie ako predchodca, toho som nemohol vystat.