pochybuju, že to R6 vyřeší. navíc vzhledem k významnosti tohoto "kraje" jsou podle mě v ČR jiné prioritní infrastrukturní stavby než R6. např. R35, R11, D8...
S tím se nedá než souhlasit. Ta D8 by už fakt chtěla dodělat. Stávající stav je katastrofální. No a až bude R35 natažená až k Mejtu, takže se nebude člověk muset plazit skrz Hradec a vesnice za ním, to bude taky paráda. Už se těším, až budu moct jezdit do Brna vrchem.
D3? na co do budějic dálnici a na hranici s rakousy jen rychlostní komunikaci. kvůli vyhazování peněz? místo celé D3 by stačilo bohatě postavit v celé zbývající délce jen R3. bylo by levnější a tudíž i rychlejší. co upřednostňuju jsem už napsal. mohl bych to taky doplnit o infrastrukturní stavby v oblasti sídel s vysokou hustotou provozu a zalidnění takže např. pražský okruh, dokončení R48 (obchvat FM), I/11 (prodloužená rudná)..
A víš že rychlostní komunikace je českej vynález a znamená to dálnice nesplňující parametry? A víš že se bavíme vo mezinárodní trase která vede z Itálie až na hranice Dánska se Švédskem a celý ty tisíce kilometrů je to dálnice? Teda krom toho kousíčku mezi Prahou a rakouskejma hranicema což je nějakejch 140 kiláků nebo kolik >:-[]
musím se opravit, napsal jsem rychlostní komunikace a měl jsem na mysli rychlostní silnice. možná, že to je český vynález zas takový znalec nejsem, ale pořád mi příjde lepší postavit těch 140 kiláků rychleji a levněji jako RS než nemít cestu vůbec...
Samozřejmě lepší dálnice nesplňující mezinárodní parametry než to co tam je teď. Vo tom žádná! Nicméně vzhledem k tomu že to je ofic mezinárodní trasa tak bysme asi těžko vysvětlovali proč na jednom malym kousku to z mezinárodního hlediska dálnice neni. Navíc když je to nejnovější úsek- Navíc tam budou asi budou nějaký mezinárodní smlouvy. EU je v přápadě takovejhle mezinárodních tras schopná platit až 70% ceny dálnice, takže šetření neni moc nutný. Celý je to vo tom projekt připravit a dálnici postavit. Což nám bohužel nějak nejde a nejde. Aktuálně to vypadá že tenhle krátkej kousek magistrály napříč Evropou dostavíme prej až kolem roku 2035. To se slušně komentuje jen těžko
Významnost kraje je tak nízká právě proto, že tam nic není. Investor potřebuje především kvalitní infrastrukturu a ta je pod Krušnými horami zoufalá.
Člověk jede kousek za hranicemi a na ceduli se dočte, že do Prahy to je 250km... (samozřejmě přes Plzeň)
Tak já tedy jezdím po R6, lépe řečeno I/6 po většinu cesty, docela často a mrtvo je tam snad jen ve 2 ráno. Všední dny odpoledne, to je jedna kolona tam a druhá zpět. Předjíždět se občas dá, ale je to jak z bláta do louže.
Takže asi jezdím po jiné R6 a I/6 než ty.
R6 končí v Novém Strašecí. V porovnání s ostatními radiálami vedoucími z Prahy (D5, R7, D8, R10, D11, D1, R4) je to ta zdaleka nejméně zatížena, průměrný provoz z Prahy cca na úroveň Kladna je 20 tis. aut za den v obou směrech za 24h, od Kladna do Nového Strašecí už hustota prudce klesá na cca 10 tis. aut, takže už tento existující úsek je přepych, který kdysi dávno postavil někdo jenom kvůli cestám prezidentů na Lánský zámek, a za Novým Strašecím na silnici 1. třídy už je intenzita někde kolem 6-7 tis. aut. To je v porovnání s ostatními směry legrační zátěž, daleko podstatnější směr je třeba na České Budějovice a jestli má mít něco prioritu tak jednoznačně D3. To říkám s tím, že nejsem Jihočech, naopak rodiče mám v Rakovníku, takže prodloužení R6 by se mi hodilo, ale když vidím jaké šílenství je jinde v republice a jak zoufale tam chybí dostavět někdy i krátké úseky a jaká Havaj panuje na R6, tak si o dostavbě myslím jen to, že je to zase nějaká politická úlitba, rozvrtá se opět x kilometrů, nedostaví se (z Nového S. do Varů je to nějakých 85 km, to chci vidět kde na takovou délku vezme Sobotka prachy) a budeme mít jenom další staveniště a všichni budou brečet, že nejsou peníze.
Nepoplet sis silnice? >:D >:-[]
Nicméně dělat zrovna z R6 celostátně nejvyšší prioritu je fakt kravina. Ale třeba tam má Sobotka chalupu nebo Babiš plánuje něco postavit nebo koupit. Tak to u nás prostě chodí..
Diky nasi milovane EU, ktera si nemysli, ze vychodni gubernie potrebuji silnicni sit nejenom ze dalnice nejsou, ale ani nebudou. Holt co socik nacal to Brusel dokonci, na nejake velke staveni dalnic muzeme zapomenout.