Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic Type R Concept: Hardcore hot-hatch se představí v Ženevě

Honda do Ženevy chystá studii ostrého Civicu. Soudě podle první zveřejněné skici to bude opravdu působivá záležitost.
Zpět na článek
12. 2. 2014 15:01
12. 2. 2014 16:41
12. 2. 2014 15:02
12. 2. 2014 15:06
12. 2. 2014 15:24
13. 2. 2014 08:32
13. 2. 2014 10:00
12. 2. 2014 15:07
12. 2. 2014 15:13
12. 2. 2014 15:45
12. 2. 2014 16:00
12. 2. 2014 17:46
13. 2. 2014 06:09
12. 2. 2014 18:00
12. 2. 2014 21:43
13. 2. 2014 05:57
13. 2. 2014 09:26
13. 2. 2014 16:53
12. 2. 2014 23:53
13. 2. 2014 11:50
13. 2. 2014 14:36
13. 2. 2014 10:52
13. 2. 2014 11:00
13. 2. 2014 15:15
13. 2. 2014 19:28
13. 2. 2014 19:51
13. 2. 2014 11:54
13. 2. 2014 11:48
13. 2. 2014 09:10
13. 2. 2014 00:43
13. 2. 2014 08:24
13. 2. 2014 10:39
13. 2. 2014 11:10
13. 2. 2014 12:06
13. 2. 2014 11:18
13. 2. 2014 17:49
13. 2. 2014 18:19
13. 2. 2014 18:36
13. 2. 2014 19:28
13. 2. 2014 20:14
13. 2. 2014 18:35
Avatar - VWrofl
12. 2. 2014 15:01
Pekelník
:-O :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
12. 2. 2014 15:51
Re: Pekelník
jaaaj nieco si mi pripomenul >:D [odkaz]

suhlas, je to taky diabolsky cert, som zvedavy na zenevu :yes:
12. 2. 2014 16:41
Re: Pekelník
Julo priprav kotol >:D
Avatar - TeeJay
12. 2. 2014 15:02
CTR
Ufff, tak to je hodně těžký kalibr. Vím, že skici rády (a hodně) zkreslují, ale to, co tahle ukazuje, zatím výrazně překonává má očekávání. Hodně slušné to bude. :-) :yes:
Rozbalit vlákno
4
12. 2. 2014 15:06
Re: CTR
Je otazka co ten carbon na zadnim kridle. Jestli ten carbon nahradi puvodni svetla bude to bomba. Tomu se rika design :yes:
Avatar - TeeJay
12. 2. 2014 15:24
Re: CTR
Jo, teď jde o to, jestli budou mít koule to v téhle podobě dotáhnout do série. :-)
13. 2. 2014 08:32
Re: CTR
Spíš bych řekl, že sériovka bude zcela odlišná. Je potřeba si uvědomit, kdo si takové auto koupí. 19letý uhrovitý tuner? Ne, to auto si koupí člověk, který na to má. No a člověk, který vydělává tolik, aby si mohl koupit nový HH, přemýšlí zpravidla trochu jinak, než vesnický pubertální "garážmistr", co šlechtí své 20leté GTI vrakáčovými pozůstatky. Prostě si myslím, že takhle to bude téměř neprodejné.
13. 2. 2014 10:00
Re: CTR
Tak některé sportovní verze aut také vypadají dost divoce a prodávají se (namátkou Subaru Impreza WRX, Focus RS).
Avatar - JDM
12. 2. 2014 15:07
Katana
na MRS >:-[]
Rozbalit vlákno
0
12. 2. 2014 15:13
svetla
svetla v kridle je hodne slusnej nasup :yes: paradni :-)

tak ted to nezkurvit predkem a serii
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Choochoo
12. 2. 2014 15:45
Re: svetla
S tim predkem souhlas, zadek byl povedenej uz u prototypu. Predek byl takovej divnej, nesedl mi.
[odkaz]
[odkaz]

Jsem zvedav jaka bude nakonec seriova verze, ale za tohle :yes:
Avatar - TeeJay
12. 2. 2014 16:00
Re: svetla
Já tedy za sebe musím říct, že by mi vyhovovalo, i kdyby to vypadalo "jen" takhle, pouze s trošku lépe učesanými nástavci prahů, takže v to, co je vidět ja fotce, snad ani nevěřím. :-) Předek vypadá dobře, ale já jsem společně s tebou jeden z asi 2 lidí na světě, kteří si myslí, že C9G vypadé lépe zezadu než zepředu. ;-)
12. 2. 2014 17:46
Re: svetla
Rozhodne je krajší zozadu (sme traja) :-)
Avatar - KANKUNEN
12. 2. 2014 15:18
A je po vředech
Namísto světelných bradavic má tato skica světla dokonale zakomponované a je to nejlepší zlepšení v dějinách automobilismu.
Rozbalit vlákno
58
Avatar - Choochoo
12. 2. 2014 15:42
Re: A je po vředech
Nerikej mi ze tam ty svetla nevidis nebo opacne, ze v tech svetlech nevidis kridlo bez te vrchni casti. Zadek 9G je funkcni design jako snad u niceho jineho. Ze jsou lidi zvykli na nekolikaty a nekolikalety facelift 120 za to jim nemuzu.
Jsem zvedav na fotky z Zenevy :yes:
Pokud to bude vypadat takto i s tim carbonem, tak za ty JPP penize to bude hodne slusnej kup ;-)
Avatar - TeeJay
12. 2. 2014 15:57
Re: A je po vředech
Přesně tak, ale to máš jako házení hrachu na zeď. ;-)
Avatar - Emel
12. 2. 2014 16:15
Re: A je po vředech
Co si představuješ pod pojmem "funkční design"? Pro mě je funkční design zádi třeba Volvo 850 kombi. Ze Civicu není pořádně vidět dozadu, například...
Avatar - Choochoo
12. 2. 2014 16:49
Re: A je po vředech
Funcni aerodynamicky. Zadni svetla prechazi do kridla a tvori horni odtrhovou hranu. Karoserie ma kulate boky v zadu a kridlo krasne prechazi do svetela a ty tvori odtrhovou krasnou odtrhovou hranu na boku. Zadni blatniky rovnez se svislou odtrhovou hranu. Proste auto ma ve sve tride nejlepsi aerodynamiku, na coz poukazuje i test na autowebu, kde autor rika, ze po vyrazeni auto nezpomaluje, a pritom vypada moderne, neokoukane a nevypada jako krabice.
Zadek povazuji za nejlepsi na aute. Ac me z prvu hodne prekvapil, ted vidim jak nehorazne valcuje zadek 8G.

Jinak se da rici ze 850 mela funkcni design, zavodila v kombiku v cestovnich vozech na okruhu, ale porad se to nemuze rovnat Civicu Toureru
[odkaz]
[odkaz]

Obe auta bude spojovat zavodeni v cestovnich vozech
;-)
Avatar - TeeJay
12. 2. 2014 17:17
Re: A je po vředech
Přesně tak. Ty děláš do designu/aerodynamiky nebo je to školení od Kinga? ;-) Tohle je totiž naprosto přesně vystižené a popsané. :-) :yes:
Avatar - Choochoo
12. 2. 2014 19:34
Re: A je po vředech
takovej semestrovej nahled do aerodynamiky neco v cloveku zanecha
Avatar - TeeJay
12. 2. 2014 21:54
Re: A je po vředech
:-) :yes:
Avatar - King
13. 2. 2014 06:09
Re: A je po vředech
;-) :yes:
Avatar - Emel
12. 2. 2014 20:07
Re: A je po vředech
Proboha, jen ne Civic Tourer :-) .

Type-R Hondě přeju, takové auto potřebuje... bylo by fajn, kdyby se Hondě povedlo nějaké její (zatím hypotetické) sportovní geny přenést zpět i do lidovějších verzí.
Avatar - Choochoo
13. 2. 2014 08:30
Re: A je po vředech
Osobne jsem na Tourera hodne zvedav, myslim ze to bude lepsi nez 5D. Jsem hodne nadesn z reseni zadnich dveri. Bocni linie stoupa, svetla krasne navazuji a pritom zadni okno a vyhled bude stejne veliky jako u konkurence. Timto resenim me hodne prekvapili

Jinak jsem stejne zvedav na vysledky na okruhu, preci jen letos kombik ma po 2 titulech 5-dvirka v BTCC na co navazat.
Jinak souhlas s tim, ze by Honda mela trochu pridat v lidovejsich sportovnich modelech, snad uz nebudou setrit z duvodu krize na trhu
12. 2. 2014 20:45
Re: A je po vředech
Hele, nevím jak ty, ale já, když jsem si představil, že z takového auta vylézám někde mezi lidma. Tak jsem se normálně, a to přísahám, zastyděl. :-)

Tohle auto vypadá, že žere malý děti. ;-)
12. 2. 2014 21:01
Re: A je po vředech
A je tu VWodborník. Tak to si asi jediný, možná se k tobě přidají ještě ti tví soukmenovci, co tu vydatně šlapou po Hondě v každé diskuzi už z principu. Tohle je odvážný design o kterém se ubohému a nudnému koncernu nezdá ani v nejdivočejších snech! Pokud tohle projde do sériové výroby, tak to bude největší hardcore, co kdy sjelo z výrobní linky! :yes:
Avatar - Emel
12. 2. 2014 21:13
Re: A je po vředech
Doufám, že mluvíš aspoň o Type-R a ne o Toureru, o kterém šla řeč. I tak ale... je to pětidvéřový heč, s pohonem na předek a torzkou vzadu. Nalepením spoilerů z toho nejhustější káru světa neuděláš.
12. 2. 2014 21:20
Re: A je po vředech
Hale huděláš!
Čím větší křídlo, tím větší hustokára. Pak se musíš ještě správně voháknout, nasadit URŠ, kalhoty se sraním u kolen, vytahaný triko o pět čísel větší a nějakej hustořetěz. Pak k tobě tahle kára sedne jak zádel na hrnec. :-! :-! :yes: :yes:
Avatar - TeeJay
12. 2. 2014 22:02
Re: A je po vředech
V zajímavé společnosti se pohybuješ. Znám spoustu majitelů hustokárových HH různých značek (FRS, MRS, 3MPS, CTR, STI), ale tvůj popis nesedí ani na jednoho z nich. Najde se mezi nimi pár metrosexuálů, to ne, že ne, ale jinak vcelku běžný urban casual. :-O
12. 2. 2014 22:10
Re: A je po vředech
Asi se pohybuješ v jiných kruzích. A tím nemyslím obilných. >:D
Avatar - JDM
12. 2. 2014 23:36
Re: A je po vředech
a nebo si necháš narůst knír , oblékneš tepláky a šup do folcvágnu >:D
Avatar - white label
12. 2. 2014 23:55
Re: A je po vředech
Tady se podívej, jak vypadají správní adepti do cool vytuzeného Civicu:
[odkaz]
(0:17)
Avatar - King
13. 2. 2014 06:14
Re: A je po vředech
Já myslel, že se tu bavíme o nových autech. Chceš ukázat prototyp majitele vylítaného Golfu nebo trojkového BMW? >:-[] BTW super spot >:D
Avatar - JDM
13. 2. 2014 08:38
Re: A je po vředech
to je prave ono , ten vas svet ale realita je uplne jina, viz reklama na novy GTi jak si dava boky prez rukav bohuzel v realite zadnej rukav nema >:D
Avatar - TeeJay
12. 2. 2014 21:56
Re: A je po vředech
Však z toho Honda taky nedělá nejhustější káru světa nalepením spoilerů. Ty jsou jen doplněk toho zbytku, který se o to postará.
Avatar - Emel
12. 2. 2014 22:08
Re: A je po vředech
Ten zbytek je pořád jen hotheč. Možná dobrý, ale nic víc.
12. 2. 2014 22:11
Re: A je po vředech
Myslel jsem, že máš trošku větší rozhled. I ze Země vycházejícího slunce se najdou "hustější káry". I když je asi otázka, co vůbec "káru" dělá "hustou".
Avatar - King
13. 2. 2014 06:17
Re: A je po vředech
Ono to myslím chce číst i to, na jaký post bylo reagováno. ;-)
13. 2. 2014 10:10
Re: A je po vředech
Četl jsem. A?
Avatar - Emel
13. 2. 2014 09:25
Re: A je po vředech
Ten zbytek je... pardon, bude... pořád jen hotheč. Možná dobrý, ale nic víc.
Avatar - TeeJay
13. 2. 2014 16:38
Re: A je po vředech
A co jiného než HH má ten HH být? >:D
Avatar - Emel
13. 2. 2014 17:09
Re: A je po vředech
To je reakce na Pokud tohle projde do sériové výroby, tak to bude největší hardcore, co kdy sjelo z výrobní linky!

Pokud tedy v jazyku kmene znamená "hardcore" jakože hustá kára... pak jsem jen poznamenal, že znám i hustější káry. Toť vše.
Avatar - TeeJay
12. 2. 2014 21:53
Re: A je po vředech
Úplně ti rozumím, také mám v seznamu pár aut, ze kterých je mi stydno vystoupit třeba i u nákupáku. Jejich seznam by se ti ale vůbec nelíbil, tak nebudu rozfoukávat flame.
12. 2. 2014 22:09
Re: A je po vředech
Vzhledem k tomu, že mé pracovní oblečení je oblek, mám zajisté jiný pohled na design automobilů.
12. 2. 2014 22:57
Re: A je po vředech
A jakej? grupak nebo prodavas zivotni pojistky? ;-)
13. 2. 2014 09:18
Re: A je po vředech
To jsem nějak nepochopil. :-)
13. 2. 2014 09:39
Re: A je po vředech
Jen se nedelej ty kravataku ;-)
Fialovy sako a bily ponozky?
13. 2. 2014 10:50
Re: A je po vředech
Ty si opravdu myslíš, že každý diskuzní oponent musí náležitě chodit jako buran a ještě prodávat pojistky?

Tak tvůj odhad na lidi bych nechtěl mít. ;-)
Avatar - King
13. 2. 2014 06:24
Re: A je po vředech
Šaty dělaj názor na design automobilů? Tak to začínám spoustu věcí chápat. Zajímalo by mě, jak třeba vnímá design aut člověk, jehož pracovním oblečením je prezervativ.
Avatar - Choochoo
13. 2. 2014 08:36
Re: A je po vředech
Nekdo rad kapotaz nekdo nahace, Honda jiste vyjde kazdemu vstric >:D
13. 2. 2014 09:20
Re: A je po vředech
Tak se takového člověka zeptej.

Vsadím se, že díky své extravaganci k tomu Civicu bude mít nesporně blíže. ;-)
13. 2. 2014 11:06
Re: A je po vředech
V první řadě, k formálnímu oblečení se nehodí každé auto. Pro někoho je oblek jen uniforma, pro jiného je to druhá kůže. První může svou výstřednost maskovat služebním autem, druhý si něco takového těžko koupí.
Avatar - JDM
12. 2. 2014 23:34
Re: A je po vředech
já bych se hanbou propadl vylézat z octávie >:D
Avatar - white label
12. 2. 2014 23:46
Re: A je po vředech
V Octávce bys tady dokonale splynul s davem, což se může mnohdy hodit. Pokud by tady z toho (co vidíš na titulce) vylezl na ulici normální dospělý chlap, tak bude (více méně) brán okolím jako podivně výstřední týpek. To je realita, aniž bych rozebíral, co je dobře, nebo špatně...
Avatar - King
13. 2. 2014 06:32
Re: A je po vředech
Kdy se to třeba může hodit? Když se s narvaným nákupním vozíkem zoufale snažíš na parkovišti najít ten svůj stříbrný kombík? Když přepadneš trafiku? Když doufáš, že zloděj sáhne po tom autě vedle s hezčími koly? Když jsi soukromý fízl? :-)
13. 2. 2014 11:34
Re: A je po vředech
Pokud máš problém s pamětí, doporučuji návštěvu lékaře. ;-) Pokud jde o nákupní centra, většinou parkuji prakticky na stejném místě a bývá tam naprosto prázdno (proto tam rád parkuji), není si s čím auto splést. Ne že bych měl běžné auto, i kdyby, mám to jednoduché. Na zloděje bohužel nepomůže prakticky nic, můžeš jen doufat v odrazení méně motivovaných. Celkem by mě zajímalo, co by mí psi udělali s nezvanou návštěvou v mé nepřítomnosti. >:-[]

Zloděje a "fízly" v civilu jsi ale trefil.
Avatar - Choochoo
13. 2. 2014 08:39
Re: A je po vředech
Splyvat s davem ano, ale je k tomu duvod?
13. 2. 2014 09:03
Re: A je po vředech
Někdy to může pomoci, někdy je to uplně jedno. ;-)
Ale, preferovat za každou cenu "jiné" auto jen kvůli tomu abych se za každou cenu odlišil je stejně zoufalá póza jako chtít oktávku jen proto, že jí má i soused.
Avatar - Choochoo
13. 2. 2014 09:30
Re: A je po vředech
:yes:
Az na to, ze kdyz slysim jak se to vykrada, tak radsi splyvat v necem jinem nez v Octavce ;-)
13. 2. 2014 09:41
Re: A je po vředech
Jasně, proč ne.
13. 2. 2014 09:21
Re: A je po vředech
Někdo dokáže vyčnívat svou osobností, jinej k tomu potřebuje třeba neobyčejný auto. ;-)
Avatar - Choochoo
13. 2. 2014 09:34
Re: A je po vředech
Tady nejde o vycnivani osobnosti, tady jde o to ze se mu libi auto ktere vycniva z davu.
Jinak tedy rikas, ten kdo jezdi v HH je vlastne chudak ktery neumi jinak vycnivat nad odusevneleho borce ktery ridi fabii s HTP? ;-)
13. 2. 2014 09:35
Re: A je po vředech
Ty zaměňuješ přičinu a následek. ;-)
Avatar - Choochoo
13. 2. 2014 09:36
Re: A je po vředech
Proste se shodnem ze je to o lidech, auta za nic nemuzou ;-)
13. 2. 2014 09:38
Re: A je po vředech
To samozřejmě. ;-)
Avatar - Emel
13. 2. 2014 09:40
Re: A je po vředech
Jinak vyčnívá Aston-Martin a jinak Ssang-Yong. Ta odlišnost musí mít nějaký smysl, ne jen to schválně udělat jinak bez ohledu na cokoli.
Avatar - Choochoo
13. 2. 2014 12:57
Re: A je po vředech
Ted jde jen o to co je vlastne tato skica, jestli Aston nebo Ssang-Yong >:D
A nerikej ze to nevidis tu podobu s Astonem ;-)
13. 2. 2014 11:11
Re: A je po vředech
Nějaké se najdou. Například nemusíš mít zájem o pozornost.
13. 2. 2014 08:45
Re: A je po vředech
Hanbou by ses měl propadnout za svoje polodementní názory a klidně bys přitom mohl vystupovat z NSX-R, nebo z pozlaceného Veyronu - nic by ti to nepomohlo.
Až dospěješ, pochopíš.
Avatar - TeeJay
12. 2. 2014 17:15
Re: A je po vředech
To je pověra. Uznávám, že u 8G byl trošku problém s tím, že jak se auto kolébalo, popřípadě natrásalo a poskakovalo, v kombinaci s vysoko umístěným a širokým okenním spoilerem na tebe zdánlivě auto za tebou co chvíli "blikalo".

9G má (alespoň pro mě, který je se 181 cm údajně evropský průměr) spoiler níž a tenčí, což naopak způsobuje, že auto v okně sice vidíš pod křídlem i nad ním, ale nepere ti reflektory do očí. Musím říct, že třeba z takového BMW 1 nebo Astry GTC je vzad výhled možná i horší. :-)

Je to stejné, jako když někdo nadává, že přes věnec volantu nevidí buď rychloměr nebo otáčkoměr. Tak si kurňa dám ten volant o centimetr níž/výš, ne? Nebo že by platilo, že co řidič, to autista, nepřipouštějící ani sebemenší odchylku od domnělého ideálu? ;-) Co auto, to určitá specifika. To bys do Alf s jejich posazem nemohl vůbec sednout, o jiných značkách nemluvě.
Avatar - Choochoo
12. 2. 2014 19:37
Re: A je po vředech
Jsem vetsi o 5cm a to co rikas o 9G mi funguje v 8G, tj. do oci zadne svetlo. Popravde jsem za ty 2tis. v 9G nejaky vyrazny rozdil nepozoroval a nikdy se nestezuji na vyhled
Avatar - Pepa_007
12. 2. 2014 18:00
Hmmmm
Nádherné auto. Stejně tyto koncepty nebude nikdo nikdy vyrábět. Takže škoda, že se nedostane v této podobě do prodeje.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - TeeJay
12. 2. 2014 21:43
Re: Hmmmm
Tak to pozor, jak se představil koncept minulého CTR, tak vyjel na silnice, takže úplně beznadějné to není. ;-)
12. 2. 2014 19:09
Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
300 koní na přední nápravě nemůže z principu dobře fungovat, takže při rozjezdu jen protáčející kola a o zatáčkách ani nemluvě. Jinak, ale vypada dobře na to, co Honda jinak produkuje za design.
Rozbalit vlákno
49
Avatar - Choochoo
12. 2. 2014 19:32
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Tak ono to vypada spise ze takovy Golf R ma problem s podvozkem a jeho pohonem 4x4. Asi je ten pohon strasne nespolehlivy, kdyz na okruhu nedokaze 300 koni ve 4x4 porazit predokolku s 265 konma. Takze jak rikas, skoda ze ten koncernovy pohon a motor nemuze slusne fungovat

Jedine co rozhoduje zdali neco funguje ci nefunguje bude cas a ne plkani a vlhke sny. Takze pockejme na cas a pak si muzem popovidat
12. 2. 2014 19:54
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Jestli myslíš zfalšovaný čas z Nurburgringu, tak na to jsou japončíci machři. Jinak to ale o autu jako takovém nevypoví skoro nic, protože to bychom museli nejdříve daná auta srovnat tak, aby jednak vyhovovala udávanému výkonu, měli stejné kola atd. atd. VW u aut ale naštěstí sleduje o mnoho více podstatných věci než nějaký fiktivní čas zajetý s upraveným autem, které si ale zákazník stejně reálně nekoupí.

Tvé myšlenkové pochody jsou na úrovni dítěte. To bych ti mohl tvrdit, že nejlepší auto na světě je VW Polo, protože vyhrává Rally... >:D
12. 2. 2014 21:33
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Myšlenkové pochody na úrovni dítěte - tos trefil šušu přesně! :-) :yes:
Avatar - Choochoo
12. 2. 2014 22:48
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Nechci vam do toho kecat hosi, ale vznikla debata je o nefunkcnosti predokolky.
Ty keci ze pri rozjezdu se protaci kola jsou jasny jak facka. U zatacek je take jasne ze je 4-kolka vyhodnejsi, ikdyz to bude spise otazka polomeru. No a ted mi reknete kde je tedy problem u Golfa R, kdyz je jasne ze ma super koncernovy motor a skvely koncernovy 4x4 vhodny jak na start tak do zatacek? Zajima me co ten vw sleduje za podstatnejsi veci?
Tve myslenkove pochody a srovnani s Polem z WRC je uz ale hodne mimo, trochu se zamysli a porovnavej porovnatelne, jak auta ze stejny tridy tak okruhy. Kde koupis WRC? Je to seriove auto? Jinak nejlepsi piti je Redbull, pac vyhralo F1 >:D
12. 2. 2014 23:02
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
to je škoda se vyjadřovat, to jsou tady jedni a ti samí vwdiskutéři rejpalové, pořád dokola budou plyvat po Hondě, at udělá co udělá...Mariachi, Jossalito...prostě ty vaše příspěvky, jestli se tomu tak dá vůbec říct, jsou na facku! Než se tu tyhle bukvice ukázaly, byl tu mír a pohoda! :-!
Avatar - white label
12. 2. 2014 23:26
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Vážně si myslíš, že po Hondě "plYvají" až tak tvrdě...?
13. 2. 2014 08:15
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Můžeš mi ukázat, kde jsem tady plival na Hondu?
Jestli ne, tak si tu facku dej sám, ty bukvice! 8-s
13. 2. 2014 11:37
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Koukám, že zde mají ortodoxní fandové normálně zatemnělý mozek. >:D
Avatar - King
13. 2. 2014 06:08
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Tys ještě nepochopil, že sledují celkovou vyváženost a každodenní použitelnost? Protože jsou tak univerzální, jsou prostě nejlepší. Třeba jako all-season pneumatiky, šampóny 12v1 nebo náramkové hodinky s klávesnici. :-)
Avatar - Choochoo
13. 2. 2014 07:57
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Myslis pneu, ktere je na hov.o jak v lete tak v zimne? >:D
Mam rad spise meritelne porovnani. Ono ale asi i pocitove to bude vyrazny rozdil viz. napr: Maxxi v prvnim prispevku:
[odkaz]
13. 2. 2014 08:21
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
No jistě, VW obecně sleduje vyváženost všech vlastností, od něj se dá jen těžko čekat, že postaví nějaký ultimativní speciál na trhání okruhových rekordů, spíš postaví auto tak nějak na každý den, aby ho mohl využívat kdokoliv, a čas na okruhu je pak jen doplňující informace pro ty, které to zajímá.
Jestli kvůli tomu everyday charakteru upřednostníš VW, nebo si víc libuješ v méně použitelných, ale na okruhu rychlejších autech, to už je pak na tobě.
Avatar - Choochoo
13. 2. 2014 08:51
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Kde je ta hranice mensi kazdodenni pouzitelnosti?
Musi mit everday HH auto tupy rizeni, gumovy razeni jak z busu, design jak facelift 10let staryho auta, malej kufr, .....?
Avatar - Emel
13. 2. 2014 09:16
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
"Menší použitelnost" nemá hranici, je prostě menší. Faktorů je hodně: tvrdší podvozek, hlučnější motor, kamenná spojka, problémy s trakcí, skořepinové sedačky, osekaná výbava, tuhé a nervózní řízení... nakonec třeba i semislicky místo "normálních" gum.

Je spousta prvků, které zlepšují zážitek ze sportovní jízdy, ale pro normální ježdění jsou otravné.
Avatar - Choochoo
13. 2. 2014 12:55
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Souhlas s tim, ze se to tyka cistych sportaku, ale preci necekame ze tak dopadne Type-R.
Cekas snad ze bude mit kamenou spojku nebo hlucnejsi motor kdyz je nema Golf R se stejnym vykonem? Doba vysokootackove atmosfery je pryc a pri normalnim provozu u takto vykonneho motory bude jiste bohate stacit pasmo otacek do 2,5tis. Chces tvrdit ze konkurence vyjizdi na mereni casu na okruhu v plne palbe? Rizenim a razenim patril Civic vzdy na spicku a necekam ze to bude jinak. Gumy, sedacky tezko rici.
Proste bych z toho zatim nedelal nic s cim nebude moci a umet bezny smrtelnik jezdit, kdyz se uvadel i cil Hondy, ze chce aby s timto autem byla schopna jezdit hodne rychle sirsi skupina ridicu a ne jen ostrilena spicka.
Avatar - Emel
13. 2. 2014 13:34
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Jak dopadne Type-R těžko soudit. Pokud chtějí ovládnout smyčku, budou muset postavit hodně nekompromisní auto... a tady je potřeba si uvědomit, že "nekompromisní" není nutně pozitivní.

Čekám, že Type-R bude ostřejší, méně pohodlný, hlučnější... obecně, méně univerzální, blíže Megane RS než GTI/R. Otázka je o kolik méně... jestli se jim třeba s použitím adaptivních tlumičů podaří udělat podvozek, který by byl sportovní... a zároveň se s ním dalo rozumně jezdit.
13. 2. 2014 07:50
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Co to meleš za nesmysly?
Kde jsem napsal cokoliv o Polu WRC?
Problém máš ty a to v hlavě, nejsi schopný ani poznat na co a na koho reaguješ.
Škoda na tebe plýtvat časem...
Avatar - Choochoo
13. 2. 2014 08:00
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Nechtel jsem na vas plytvat casem, reagoval jsem na vas na oba, pac asi mate stejne myslenkove pochody a naramne si rozumite ;-)
Avatar - TeeJay
12. 2. 2014 21:46
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Dovolil bych si poznamenat, že ten "zfalšovaný" Mégane RS naložil veškeré konkurenci nikoli pouze na Ringu ale na všech okruzích, kde se něco takového eviduje, tedy zejména v UK. Takže pokud máš rychlé auto, tak ho máš prostě rychlé. ;-)
Avatar - TeeJay
12. 2. 2014 21:49
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Zajímavé, že si vůbec troufneš, po svém příspěvku z 19.09, někomu podsouvat, že má myšlenkové pochody na úrovni dítěte. Tomu teda říkám hroší kůže. :-)
Avatar - King
13. 2. 2014 05:58
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
:-) :yes:
12. 2. 2014 21:44
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Tak na Civica stačí i Golf GTI, erko si ani nemusíš brát do huby, ty probléme >:D
Avatar - TeeJay
12. 2. 2014 21:47
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Ano, na Civica nepochybně ano, ale tady se dabatuje o Type R, nevšiml sis? ;-)
13. 2. 2014 07:51
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Jo, všiml jsem si, že se tady debatuje o autě, které ještě neexistuje.
Avatar - Choochoo
13. 2. 2014 08:15
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Souhlas, rozjela se tady debat o tom jak to nefunguje, jak to stoji za * a jedine co je o nem znamo jsou skica a ze chce byt rychly. Skica je povedena a jestli je rychly ukaze cas a ne plkani o tom jak predokolka nefunguje
13. 2. 2014 08:26
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Jasně, na ten jejich čas jsem taky zvdavý, a hlavně na to, jestli ta údajně, jestli to ještě nezměnili) 300 koňová předokolka bude schopná i normálního každodenního ježdění.
Nebo jestli udělají Type-R jako nějakou limitku a pro daily driving udělají slabší a ne tak ostré Type-S..?
Avatar - Choochoo
13. 2. 2014 09:26
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
No a pak ze se s tebou neda normalne bavit.
V cem by to nemelo byt schopne normalni jizdy, to jako ze to bude hrabat z mista na misto, ze pri jizde na dalnici pridas ve 130 plyn a ono to spali gumy?
13. 2. 2014 09:32
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
škoda, že jsi nikdy neřídil auto, co má na předku více než 250 koní, poněvadž jinak by jsi nemohl blábolit co blábolíš... >:D

to, že se honda nezmůže na čtyřkolku (pokud nepočítám tu tragédii s odstředivou spojkou co je v CRV), tak za to já nemůžu... >:D chápu, že tě to sere, ale měl jsis vybrat jinou značku pro tvé uctívání... >:D

to, že bežný řidič s golfem dosáhne lepšího času je jasné, poněvadž jak jsi sám napsal, to auto má povedený dvoulitr, dobrý podovozek i 4x4... ;-)

pokud jsi někdy jel na Nuerburgringu, tak bych se divil, kdyby jsi zajel pod 10 minut a je jedno, jestli budeš mít 200 nebo 300 koní, poněvadž by ti to stejně nepomohlo, takže ať bude mít civik jakejkoliv čas, tak pro tebe to bude stejně hodnota důležitá jedině do týhle diskuze... >:D
Avatar - KANKUNEN
13. 2. 2014 10:06
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Takové hádky a přitom je to jasné jak facka. Běžné cesty nejsou suchý okruh. Hrabající předek nebo lechtání plynu žádnou radost nepřinese. Naopak nějaké obavy , že by auto nefungovalo při běžné jízdě jsou opravdu mimo.
Avatar - Choochoo
12. 2. 2014 22:30
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
A na jakýho Civica? Hlavne uved neco srovnatelneho, at se nepotrham smichy >:D
13. 2. 2014 07:55
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Na jakéhokoliv libovolného Civica, kterého si můžeš v současnosti koupit - a to včetně ojetin.

(O co, že vím přesně jak budeš reagovat a rovnou už i vím, co ti na to odpovím? Tak jsi jednoduchý >:D )
Avatar - Choochoo
13. 2. 2014 08:01
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Tak schvalne na co, at jen nekecas >:D Ti povim jestli ses trefil ty naramne slozity >:D
13. 2. 2014 08:27
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Co na co?
Tak reaguj: Píšu ti jasně, že Golf GTI na Nordschleife stačí s časem na libovolnou Hondu Civic, kterou si dnes můžeš koupit a to včetně ojetin. Co ty na to?
Avatar - Choochoo
13. 2. 2014 09:20
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Takze si porovnej libovolne auta stejneho stari. Ze mi porovnas novinku s 10let starym je hodne myslenkovych pochodu ditete

VW Golf R (Mk7) 8:14.00 turbo 4x4 221kW 2013

VW Golf GTI (MkVII) 8:29.00 turbo 169kW 2013
VW Golf GTI Edition 35 8:38.00 turbo 173kW 2011
VW Scirocco 2.0 TSI 8:46.40 turbo 147kW 2008
VW Golf Mk V GTI 8:53.00 turbo 147kW 2004

Honda Integra Type R 8:17.37 atmo 162kW 2004
Honda Civic Type-R 8:46.00 atmo 147kW 2001
13. 2. 2014 10:27
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Integru se 162kW tam nějak nemůžu najít, ale bavíme se o Civicu.
Nemůžu za to, že od roku 2001 nebylA Honda schopná vyrobit Civic, který by to na okruhu natřel aspoň tomu GTi, když už ne R, to není můj problém.
Jestliže je porovnání času staršího a novějšího auta myšlenkový pochod dítěte, tak co je podle tebe vyhlašování nejrychlejšího času u auta, které zatím ještě ani neexistuje?
Avatar - Emel
13. 2. 2014 10:49
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Standardní Type-R měla myslím 192 koní.
13. 2. 2014 11:01
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
162kw je jap. specifikace. Karosářsky by jsi ji mohl znát jako Acuru RSX, která v USA měla 147kW.
Avatar - Emel
13. 2. 2014 11:02
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Tak na tu jsem bohužel nikde nenarazil.
13. 2. 2014 12:12
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
To tlačili taky z té 1,8?
Avatar - Choochoo
13. 2. 2014 12:21
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Integra Type R DC5 - K20A
13. 2. 2014 18:33
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Takže dvoulitr, ale i tak - i dnes se tyhle kW tlačí z dvoulitru jen turbem, klobouk dolů, ale to je právě ta hondí klasika, kterou všichni chceme zpátky :-)
Avatar - Choochoo
13. 2. 2014 12:35
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Spis bych tvuj prispevek upravil na:
Civic 2001 byl ve sve dobe s atmo motorem rychlejsi nez stejne vykony turbo GV GTI 2004 a stejne rychly jak Scirocco o 7 let pozdeji.
Nemuzu za to ze Honda nechtela vyrobit rychlejsi Civic v dalsich generacich. Chtela treba Japoncikum neco nabidnout a nabidla auto pred 10lety rychlejsi nez dnesni GURU, takze schopna byla vzdycky, ale kadila(kadi stale) na evropsky pupek sveta, za coz ji dekovat nemuzeme.

Porovnavat stare a nove auto je detinske, tam se da predpokladat ze to rychlejsi bude.
VYhlasovani nejrychlejsiho auto je proste jen oznameni, ceho chce u sportovniho auto vyrobce dosahnout.Je to hodne reklamni zalezitost o tom zadna, ale u sportaku se predpoklada, ze jde o cas a ne jaky ma objem kufru. Nebo myslis, ze je slozitejsi udelat prumerny auto s turbem bez ohledu na cas?

Osobne je mi sympaticke, kdyz slysim nejakou takovou vyzvu, kterou je pak treba nejak dolozit. Proste si rikat ze auto ma samosvor, ze ma turbo s tahem od spoda pripadne ze je to 4-kolka je hezke jen do doby, kdy jiny sportak je rychlejsi s horsi vybavou a parametry. treba podobny pripad byl prichod stareho NSX, kdy na okruhu ukazoval o dost vykonejsim a drazsim autum.
Avatar - Emel
13. 2. 2014 12:52
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Každé auto má nějaké priority. Golf R není okruhové náčiní, je to komplexní auto - na dálnici, do města, do práce, na okresku, na hory... no, třeba jednou za čas i na ten okruh, ale rozhodně to není jeho hlavní poslání. Takže pokud Megane pojede R na smyčce, nic moc se neděje... protože ten Megane musel v zájmu Nordschleife obětovat hodně z těch ostatních vlastností, které zákazníci vesměs požadují.

NSX je jiná story, to už je sporťák se vším všudy a tam se univerzálnost neočekává.

Osobně to vidím takhle - pokud bych chtěl rychlé univerzální auto, pak třeba Golf R. Pokud bych chtěl auto pro zábavu - pak GT-86, 370Z... podle rozpočtu.
Avatar - Choochoo
13. 2. 2014 13:12
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Ale jo, kazdy chce neco jineho
[odkaz]
staci od 16min
Proste je skoda, ze Honda nechce dnes neco nabidnout, to ze umi o tom nemuze byt sporu ;-)
Avatar - Emel
13. 2. 2014 13:41
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Přesně... Honda to umí... uměla. Ať dopadne Type-R jakkoli, proti S2000 to bude pořád jen 5dv. hatch se silným motorem... no dobře, se samosvorem atd.

Video fajn... zásadní zpráva z něj je to, co už jsem tu mockrát psal - S2000 by se klidně mohla dodnes vyrábět a prodávat a pořád by na trhu patřila k širší špičce v dané třídě a cenové kategorii. Bývala to taková Miata, ale bez jejího výkonového deficitu.
13. 2. 2014 18:31
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Fajne video :-)
Avatar - white label
13. 2. 2014 18:42
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Mimochodem ten závěr je docela slušná demonstrace aktuální produkční "impotence" Honda auto.
Ke sportovně zaměřeným verzím minulé a současné g. Golfu (+ Scirocco III) prostě není co od Hondy postavit. Takže případní příznivci koncernu mohou už delší dobu závidět pouze sliby, nikoli autosalony, kde by bylo z čeho reálně vybírat.
13. 2. 2014 09:06
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Takže podle tebe má problém s podvozkem a pohonem 4x4 i STi a EVO. Škoda, že ten jejich pohon a motor nemůže slušně fungovat.
Přesně, plkání a vlhké sny.
Avatar - Choochoo
13. 2. 2014 13:04
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
O vysledku a celkove funkcnosti auta rekne vice cas nez kecy o spatnych rozjezdech a pomalych zatackach ;-)
13. 2. 2014 13:59
Re: Hezký, jen škoda, že to nemůže dobře fungovat...
Takže tvrdíš, že horší a méně funkční je Evo proti Meganu. >:D >:D
Zkus občas vzít do ruky volant, ale né ten z datartu přidělaný ke stolu. Zatím má cenu diskutovat o délce sedáku a litrech v kufru.
Avatar - white label
12. 2. 2014 23:23
Hardcore hh
On se má v dohledné době točit nový Batman, tentokrát s hh? ;-)
Každopádně velmi chválím zmizelý zadní pár dveří, doufám (možná marně), že to tak zůstane i u sériového CTR. Této Hondě hodně prospělo i přestěhování světelných "bradavic".
Když může mít náš president tři brady, proč by tohle nemohlo mít osm blatníků, nakonec jako showcar na točnu, proč ne...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - King
13. 2. 2014 05:57
Re: Hardcore hh
Jak se bavit o o vzhledu (o designu už vůbec nemluvě) s někým, kdo na skice nevidí ani zadní pár dveří? To je činnost vpravdě sisyfovská. :-!
13. 2. 2014 08:51
Re: Hardcore hh
No vidíš - už chtěl WL Hondu za něco pochválit - a ono vlastně není za co >:D >:-[]
13. 2. 2014 09:10
Re: Hardcore hh
Sakra a to se fakt snažil. >:D >:D >:D
Avatar - Emel
13. 2. 2014 09:26
Re: Hardcore hh
No, zadních dveří si všimnout mohl.
13. 2. 2014 10:31
Re: Hardcore hh
To nešlo, Honda má tak špičkový design schované zadní kliky, že to prostě nešlo odhalit.
Avatar - white label
13. 2. 2014 10:55
Re: Hardcore hh
Ten článek není o skicách budoucího CTR, ale conceptu hardcore hh (viz i titulka). Zatím tu nikdo ani z Honda clubu nezmínil nejpodstatnější rozdíl (počet dveří) mezi tím, jak by měl, podle dosavadních info (včetně skic), nový CTR vypadat a tím jak vypadá tato studie. Tvůj diskusní kolega už tady prorokuje, že se tohle může lišit od reálné CTR minimálně, ale tak podstatná věc, jako je počet dveří, zřejmě unikl i jemu.
Takže jestli někdo na titulce k článku něco nevidí, já to nejsem, Sisyfe. ;-)
Avatar - TeeJay
13. 2. 2014 16:53
Re: Hardcore hh
Nešlo by to česky? To auto na skice má normálně 5 dveří. Nebo mi něco uniklo? A že bude mít 5 dveří se ví od začátku...
Avatar - white label
13. 2. 2014 17:51
Re: Hardcore hh
Tak to se vám (oběma) musím upřímně omluvit, tu dveřní spáru jsem uviděl, až když jsem si to zvětšil na kompu přímo z galerie, ale i tak je celá její spodní polovina schována za tím hlubokým lemem blatníku. Každopádně sorry. :*)

P.S. Aspoň zase bylo jasně vidět, že jsem měl snahu Hondu za něco pochválit..., že to nakonec nevyšlo/nedopadlo je věc druhá. ;-)
Avatar - JDM
12. 2. 2014 23:53
To mě baví
jak se ukáže článek o hondě tak je to tu fakt sranda >:D VWhomosexuální klub jsem chodí závidět a číst si o sporťácých protože bohužel jejich oblýbený vwýrobce nic podobného nevyrábí a vzhledově auta jen zakulacuje a zakulacuje až jednou budou všechni jedna velká koule >:D někdo tu píše že by se za takové auto stiděl (moc rád bych viděl jeho hustou káru >:D ) někdo píše že slepenec na nákupy GTI by je rozcupoval na kousíčky no a další jsem chodý orpavovat pravopysný chiby >:D ale ve skritu duše hystericki křičí "proč jsem se jen narodil v evropě a jsem odsouzen nevybočovat a kupovat ten hegeš koncernovej ? proč? proč? >:D

A teď mě to tu vysvětlete a opravte my pravopis >:D
Rozbalit vlákno
24
Avatar - white label
13. 2. 2014 00:03
Re: To mě baví
Vidím, že máš záviděníhodný přehled. Nejen na Golfu (Polo, Passat, Touareg...) je opravdu příkladně vidět, jak jej vwýrobce "jen zakulacuje a zakulacuje". Třeba právwě na posledních třech generacích Golfu je tento "zakulacující" trend naprosto nepřehlédnutelný! >:D >:-[]
Ale nic si z toho nedělej, tady je běžné, že čím méně toho člověk, tím více to všude "konstruktivně" kritizuje...
Mě zase baví, číst naprosto "nepředvídatelné" nicky typu "i V-tec", nebýt s podobným nickem zaujatý by bylo vlastně spíš nepochopitelné. ;-)

P.S. Mimochodem víš jak poznáš bezpečně primitiva? Když mu dojdou argumenty (což bývá poměrně často a rychle), zkouší to maskovat naprosto ubohými narážkami na menšinovou sexuální orientaci. :*)
13. 2. 2014 00:40
Re: To mě baví
Audi je u homosexuálů nejoblíbenější.
Avatar - white label
13. 2. 2014 01:05
Re: To mě baví
Zkus méně číst, méně všemu hned věřit a hlavně sám více přemýšlet...
13. 2. 2014 08:28
Re: To mě baví
Ještě jsem zapoměl vyjmenovat v tom výčtu jednoho pablba a to White label, to je další vw onanista, který spamuje každou diskuzi pod Háčkem. No já ti nevím "bílý štítku", kdo je tady zaujatý! Já jsem max zaujatý proti lidem, jako si ty a tobě podobným! Když H nedokážeš vystát, tak pod její diskuze nelez a zdržuj se pod VW diskuzemi a tam se rozplývejte s kámošema, jak je Felda v teplákovce alias Golf všestraný, dokonalý a technicky vyspělý a trhá veškerou konkurenci ať už na dráze či před obchoďákem, či jak je Audi skvělá, pr dělá už 30 let stejný design nebo jak je Octávka RS se škrabkou ve víčku nádrže supersportovní! :-!
13. 2. 2014 09:24
Re: To mě baví
>:D >:D Koukám že se fakt snažíte ten svůj mozek bránit. No aby ne, je to na kolaps. Jestli ti to ve tvé hlouposti ještě nedošlo (nedošlo), tak naopak té Hondě tady celkem dost lidí přeje, aby postavila krále HH, ale její chování v poslední době dává důvod k opatrnému přístupu a to i kdyby zveřejnily milión studií a teoretických časů.
Vedle toho vysmíváním se VW jen ukazuješ, že by už bylo opravdu zapotřebí vystřit hlavu z vlastního zadku. Největší sranda je, že i ta podřadká oktávka RS, tedy produkt mainstreamové dcery nejmainstreamovějšího koncernu v evropě se může dívat na třídní produkci supersportovní Hondy z patra.
Nejvíc mě ale překvapilo a mrzelo, že jsem na tak obrovskou míru zabedněnosti narazil i v reálu, kdy jsem šel dát řeč s řidičem krásného ATR s nabídkou řízení mého, ať zkusí něco jiného. No, odpověď: "Víš co, já mám rád, když to točí, je to lehká předokolka a turbo a 4x4 mi nic neřiká" mě celkem překvapila. Čekal bych, že v ATR narazim na fajnšmekra, kterého bude zajímat řízení, auta, bude chtít sbírat zkušenosti a rozšiřovat si obzory. Prd, pozér až na půdu. Smutné. Každý se tváří jak znalec a fanoušek aut, nebo jak se dnes moderně říká petrolhead, ale přitom se z 70% jedná o zajatce vlastní omezenosti.
13. 2. 2014 14:36
Re: To mě baví
Zajatce vlastní omezenosti :yes:
13. 2. 2014 10:11
Re: To mě baví
Víš co, já jsem sice fanoušek Hondy, ale za ty tvoje proHonda příspěvky s urážkami bych ti nejradši fláknul. Když zastánci VW argumentují a nadávají přesně tak, jak ty, když zastáváš Hondu, tak to ti vadí, ale že to sám děláš, je už naprosto v pořádku?
13. 2. 2014 10:30
Re: To mě baví
Mino21: :yes: :yes:
Když se zeptáš kohokoliv z označovaných nekritických obhájců koncernu, přijdeš na to, že se nenajde nikdo, kdo by Hondě nepřál postavit to nejlepší ve třídě. Jde samozřejmě diskutovat o tom, co má být ve třídě HH "nejlepší". Sranda je to zavírání očí před realitou produkce Hondy a oslavování skic. Toto navíc umocněno pohledem do showroomu toho vysmívaného, nudného a neschopného VW. Ještě víc se těším na to, až Honda to CTR postaví a bude to opravdu to nejlepší ve třídě. Klidně si dovolím věštit a předpovědět příspěvky, jak to ta Honda VW ukázala a natřela. No, ještě aby ne.
Avatar - JDM
13. 2. 2014 10:52
Re: To mě baví
ani mozna ze to honde preji ale i tak si neodpusti svoje poznamky a nezapomenou vytahnout GTi nebo R . ja ale nejsem zadny honda fanousek to je ten problem , me se jen libí a bavi me sportovni auta a dost se me nelibi kdyz pod type-r pisi to co pisi . jinak ten pripevek mel spis jen provokovat nez neco chytreho zdelovat ;)
Avatar - Emel
13. 2. 2014 11:00
Re: To mě baví
pripevek mel spis jen provokovat nez neco chytreho zdelovat ;)

Jo takhle... no, tak to se povedlo :*)
13. 2. 2014 11:13
Re: To mě baví
No to je právě ta sranda. První Golfa R vytáhl Choochoo v 19:32 včera, pak i V-tec ve 21:01 koncern, ty ve 23:34 přidáš oktávku. Tedy je to zase jen o nějakém trapném vymezování se. Pak se div, že jim někdo tu zoufalost omlátí o hlavu. A hlavně a to je nejdůležitější, absolutně zbytečně shazují auto a i diskuzi.
13. 2. 2014 12:15
Re: To mě baví
GTi a R jste vytáhli vy - hondafans, šušu a i-vtec, tak se s buzněním laskavě opírej do nich a už si konečně dej přes hubu, primitive.

Ostaně tako to obvykle bývá - někdo napíše, že současná Honda už není, co bývala, hondafan vytáhne něco od VW a napíše o tom nehoráznou blbost, a jakmile ho někdo zkusí opravit, tak je z něj hned VW-fanatik, kterej nenávidí Hondu a žere malé japonce (případně pro primitivy tvého kalibru buzna, nebo homouš).
Děláte si to sami a lituju kinga, že má jako support takovej matroš...
Avatar - JDM
13. 2. 2014 15:15
Re: To mě baví
je videt ze jediny emel pouziva mozek . ty si radsi precti co tu psali tvi kolegove pred tim , ja jen reagoval na jejich chude prispevky ty tvrdaku . priste pouzij indulonu nez se pustis do nejakejch akci.
13. 2. 2014 18:13
Re: To mě baví
Jenom teď ty tvoje polodementní výlevy neschovávej za to, že pouze emel je tak inteligentní, aby pochopil tvoji lehkou a vtipnou nadsázku. Předvedl ses jako tupec, ale co - úroveň si tu nastavuje každý sám a ty jsi tak nízko, že teď už můžeš jen překvapit.

A mimochodem - co máš s tou indulonou?
Že ty o těch homouších mluvíš z vlastní zkušenosti, co?
Klidně to přiznej, nestyď se...
Avatar - JDM
13. 2. 2014 19:28
Re: To mě baví
polodementní? tak děkuju myslel jsem že jsem pro tebe úplný dement >:D já se za nic neschovávám , nemám potřebu se za něco schovávat a už vůbec mě netočí když mě někdo řekne homouši (tak jako tebe >:D ) já homouše beru nejsou to zlý lidé >:D . Zato tobě by měly zkrátit doma řetěz . A " úroveň si tu nastavuje každý sám" si vystihl .
13. 2. 2014 19:41
Re: To mě baví
Vždyť to píšu - primitiv.
Avatar - JDM
13. 2. 2014 19:51
Re: To mě baví
nezapomeň si to vytisknout ;-)
14. 2. 2014 08:52
Re: To mě baví
Přestaň na mně mrkat...hošane... 8-s
13. 2. 2014 11:48
Re: To mě baví
I kdyby, co na tom?
Avatar - Emel
13. 2. 2014 09:10
Re: To mě baví
Mohamede, sakra... trochu soudnosti. Tak postupně:

K Hondě si někdo chodí číst o sporťácích? Se závistí v srdci? Ale prosím tebe... vždyť Honda žádné sporťáky nemá. Všeho všudy je tu jedna skica budoucího Type-R, což musí fanouškům stačit k tomu, aby neomylně poznali, jak zase jednou pobijou veškerou konkurenci... aniž by se vědělo něco víc. VW je antisportovní značka, přesto má Scirocco, má GTI a R. Kdybych neměl Hondu rád, bylo by to směšné.

VW zakulacuje auta, zatímco Civic je asi krychle? To jako vážně? Postav si vedle sebe HRANATÝ Golf a KULATÝ Civic, třeba ti to docvakne.

Civic Tourer je úlet. Líbila se mi čistota designu 8G, mračil jsem se na zadní světla 9G, ale Tourer... s 1.6iDTEC je to popření všeho, co se mi kdy na Hondě líbilo.

STI, GT-R, Evo, RX-7 a RX-8, Integra Type-R, NSX, S2000, Supra, Celica 4x4, 370Z, GT-86, Silvia... to jsou namátkou hustý japonský káry. Skica hotheče... no, je to krok správným směrem, ale na nějaké velké vyskakování to není.
13. 2. 2014 10:45
Re: To mě baví
Palec, nic víc není třeba, ostatně jako vždy, Emele :yes:
13. 2. 2014 00:43
ach jo
nějak se to tu zvrhlo.
Rozbalit vlákno
1
13. 2. 2014 08:24
Re: ach jo
Správně jsi měl napsat "Nějak jsem to tu v 00:40 zvrhl" a dát si pak za to palec dolů.
Avatar - KANKUNEN
13. 2. 2014 06:47
Zadní okno a závist VWklubu
To jsou starosti, jak je vidět přes zadní okno. To nám tady tlačí odpůrci Hondy.
Honďáci jsou taky dobří - VWfans závidí. Asi lepší skica Civica než Golf R na place.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
13. 2. 2014 10:56
Re: Zadní okno a závist VWklubu
Diskuse o zadním okně vznikla z tvrzení, že záď Civicu je ukázkou "funkčního" designu. To jsme si vysvětlili - Chocho myslel aerodynamiku, já si funkční design představuju trošku jinak, ale žádný flame z toho nevznikl, je zbytečné to nějak "rozfoukávat".

Jinak... nemyslíš, že by přes zadní okno mělo být vidět?
Avatar - KANKUNEN
13. 2. 2014 11:23
Re: Zadní okno a závist VWklubu
Vidět dozadu by mělo jít hlavně z traktoru při orbě. Dozadu nevidíš u náklaďáků, dodávek, aut s mříží a taky když je naložíš až po strop.
13. 2. 2014 12:04
Re: Zadní okno a závist VWklubu
Není to podle mne nutnost. Jestli je funkční, opravdu záleží, jakou funkci má plnit. :-) Třeba u kombíků je u mne funkční design takový, který maximalizuje využitelnost zavazadlového prostoru.
13. 2. 2014 10:39
Osobně...
...si myslím, že Civic Type-R bude model, jaký jsme ještě neviděli a že uvede Hondu do dalšího období, které bude charakterizováno větším důrazem na sportovnost.
Z Civicu 9G už bude v době zatím proklamovaného uvedení CTR stařeček a uvádět takto dlouho vyvíjený model jako top verzi dojíždějící generace mi nějak nedává smysl.
V současném 9G se asi jen testují komponenty, ale finální design bude v podstatě uvedením designu nové generace Civicu 10G - můj názor.
Rozbalit vlákno
7
13. 2. 2014 11:10
Re: Osobně...
Slyšel jsem dohady o tom, že desátý Civic se uspíší a CTR bude až ona desítka, jak říkáš ty. Sám jsem hodně zvědav, jak to nakonec bude.
13. 2. 2014 12:06
Re: Osobně...
Dávalo by to smysl. I z ekonomického hlediska.
Avatar - Choochoo
13. 2. 2014 12:17
Re: Osobně...
Souhlasil bych, ale jen do doby nez sem videl co ma kdy prijit na tr. Takze CTR ma byt k dostani brezen 2015 a ze by tedy byl k dostani jiz v 10G asi tezko. Slysel jsem co ma prijit za modely do roku 2016 a Civic 10G nikde. Cekal jsem upravy i na zaveseni, ale vypada to ze nic. Rekl bych tedy ze toho moc k testovani nebude mimo motoru a pripravit vyroby a vyladit na okruhu. Verim ted vice uvedeni v 9G
13. 2. 2014 18:20
Re: Osobně...
Schválně, jestli si na to vzpomenem, až ten čas přijde >:D
13. 2. 2014 11:18
Re: Osobně...
Tak jako tak, Hondě s tímto držím palce. A hlavně, nedělá mi problém stotožnit se s tímto konceptem. Protiváha evropské HH "klice". Více teatrálnosti, více wov efektu. Proč ne. Jak byl poslední CTR pošuk kára charakterem motoru, proč by další CTR nemohl být pošuk kára celkově. ;-)
Avatar - Choochoo
13. 2. 2014 12:11
Re: Osobně...
Tohle si rikam celou dobu, smysl mi to moc nedava. O to je to zajimavejsi cekani s cim vlastne prijdou a jaka generace to vlastne bude
13. 2. 2014 12:18
Re: Osobně...
Myslím, že Honda, přes prodeje, které jsou v podstatě úspěchem, chce za 8G a 9G udělat tlustou čáru a přijít s novou generací Hond obecně, Civic bude předvoj a CTR ho uvede.
Především držím palce vám, hondafanům, ať je to pořádné dělo, ála Honda z konce tisíciletí, a ať už se nemusíte modlit jen ke kytičkám na digitální palubovce.
13. 2. 2014 13:29
Dalsi propadak Asiatu
Jinak se to ani nezvat neda. Zatimco jedni uz leta jen a jen slibuji, ostatni se cini a v Zeneve bez velkohubych proklamaci predstavi seriovou, opakuji SERIOVOU verzi sveho HH, ktery zajede NS pod osm minut. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - King
13. 2. 2014 17:49
Diskuze
I přes nějaký ten flame mě docela těší, že nám tu vznikla i vlákna k věci a bez nadávek. :yes: Takže díky speciálně wl, figurka, mariachi, je vidět že to u Hondy jde i bez toho obvyklého polemického přístupu. :yes:

Zrovna předevčírem jsem tohle řešil s Minem. Je to věc akce a reakce. Řada lidí pod diskuzi o Hondě přijde jen a pouze s cílem vyprovokovat a sledovat, kdo a jak moc se chytne. Nezřídka přichází podrážděná reakce dokonce ještě před akcí, tak nějak "pro jistotu" a na základně předešlých dlouhodobých špatných zkušeností.

Většinu ultraH-fan na ACZ neznám, ale ti, které znám, diskutují úplně v klidu, pokud je někdo soustavně ne...kaká. Takže pokud tohle je náznak, že to půjde i k věci a na úrovni, jednoznačně :yes: všem. :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - white label
13. 2. 2014 18:05
Re: Diskuze
Hlavně, pokud možno, co nejméně tupounů typu iV-tec, kteří chybějící argumenty nahrazují výrazy jako např.: "bukvice, onanisti, pablb..."
8-s ;-) Naopak tebou vzpomínaný Nino tradičně nezklamal. :yes:
13. 2. 2014 18:19
Re: Diskuze
To máš pod každou diskusí pod jakýmkoliv článkem.
Já se nechodím hádat, ani provokovat, ale je fakt, že hromada lidí prostě ani lehké rýpance neunese a přejde k nadávkám a urážení, je třeba se přes to přenést.
Avatar - TeeJay
13. 2. 2014 18:36
Re: Diskuze
Ale tak ruku na srdce... ;-) >:D
13. 2. 2014 20:14
Re: Diskuze
Tak a ted se tu chlapi poplácejte po ramenech a co jsme si to jsme si...fakt sranda tady! ;-) Najednou vše zlé zapomenuto a ti co vždy po H šlapali, jsou najednou ti hodní :-) Já se tu určitě taky nechodím hádat, ale z občasného pročítání diskuzí, mám některé nicky holt zafixované, jako věčné rejpaly, proto mé útočné reakce! A když někdo šlape po H bezdůvodně, tak se holt ozvu, ale je fakt, že to jde i jinak,než s nadávkama, takže sorry... :-!