Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
overnight
se rozhodl správně, vyšší kvalitu a "trochu" té korejské obchodní agrese to chtělo a teď může hnůjdaj zase vyrábět aut jak hnoje,
skvělá zpráva >😁 den je hned hezčí
skvělá zpráva >😁 den je hned hezčí
Nicco
Myslel som, ze zastavili predaj pre maly dopyt v EU.
"Nedostatečná kapacita navíc znamená, že Hyundai nestačí vyrábět dostatek aut. Výrobce například nebyl schopen zajistit dostatečný počet exemplářů modelů Veloster, Genesis Coupé a Elantra pro Evropu, a tak tyto vozy na českém trhu skončily. Podobný problém v minulosti trápil i Kiu Optima."
"Nedostatečná kapacita navíc znamená, že Hyundai nestačí vyrábět dostatek aut. Výrobce například nebyl schopen zajistit dostatečný počet exemplářů modelů Veloster, Genesis Coupé a Elantra pro Evropu, a tak tyto vozy na českém trhu skončily. Podobný problém v minulosti trápil i Kiu Optima."
fahrenaufderautobahn
když zjistili, že není prostor pro další růst, tak prohlásili, že se budou soustředit na kvalitu a růst není prioritou. krásné PR.
když ožívá evropskej trh, tak zase začnou mluvit o tom, že teda dobře zase porostou.
když ožívá evropskej trh, tak zase začnou mluvit o tom, že teda dobře zase porostou.
PR jak vyšitej. Já by jsem to viděl tak, že právě kvůli tomu že rostli, odflákli kvalitu a teď na ni budou muset zamakat aby si to množství alespoň udrželi.
Jen dotaz, kde byla špatná kvalita a konkrétně....
Nechci se tady moc rozepisovat, tak jen něco.
měkký lak, páté dveře při otevření odírají strop, mlácení zadních sedaček, vibrace do pedálů a volantu při určitých otáčkách(benzín 1,6CVVT), zadrhávání převodovky u CRDi. upadávající lišty oken, zablokování zadních brzd(ruční brzda) loupající se volant a řadící páka, špatně uchycené kabelové svazky v motorovém prostoru(vybracemi se prodřou).Jestli je to málo důkazů špičkové kvality, můžu doplnit další.
měkký lak, páté dveře při otevření odírají strop, mlácení zadních sedaček, vibrace do pedálů a volantu při určitých otáčkách(benzín 1,6CVVT), zadrhávání převodovky u CRDi. upadávající lišty oken, zablokování zadních brzd(ruční brzda) loupající se volant a řadící páka, špatně uchycené kabelové svazky v motorovém prostoru(vybracemi se prodřou).Jestli je to málo důkazů špičkové kvality, můžu doplnit další.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
kilo
Tak nevim min. verzi H i30 jsem nemnel mam az tu novou, Reknu to takle korejci maji jine vnimani kvality jak evropa. Kdyz se mi po 15000 km zacne loupat volant , radicka, bouchat sedacky,rezonance v palubovke....prijedu do servisu a tam no vite pane s touhle poruchou jsme se jeste nesetkali...to ani nemluvim o odhlucneni to je proste nonsens. Mnel jsem Oktavku II a myslel jsem size je to smejd ...ted vidim jak sem se mylil. No nic se nedeje je to jen auto ale vic uz o tyhle znacke nechci slyset.
Volant se loupal u aut vyrobených v prvním roce prodeje i30 2012. Po reklamacích a servisních výměnách změnili materiál, kůže je víc hladká a drží jak přibitá. Osobně mám teď najeto cca 14200Km a kůže na volantu vypadá stejně jako při nákupu.
Jinak to co popisuješ se mi zatím vyhnulo. Osobně mám dvě výhrady: lak mi přijde měkčí než u koncernu (ale zatím ani náznak rzi) a ze začátku mě trápilo občasné snížení výkonu při studeném motoru při zařazené dvojce (motor 1,6 CVVT). Po přehrání SW v řídící jednotce bez problémů.
Jinak v posledním testu TUV byla i30 u aut stáří 2-3 roky na stejné pozici v počtu závad jako O2, takže nejde o nic netypického. No a u aut stáří 4-5 let o dvě pozice pod O2.
[odkaz]
Jinak to co popisuješ se mi zatím vyhnulo. Osobně mám dvě výhrady: lak mi přijde měkčí než u koncernu (ale zatím ani náznak rzi) a ze začátku mě trápilo občasné snížení výkonu při studeném motoru při zařazené dvojce (motor 1,6 CVVT). Po přehrání SW v řídící jednotce bez problémů.
Jinak v posledním testu TUV byla i30 u aut stáří 2-3 roky na stejné pozici v počtu závad jako O2, takže nejde o nic netypického. No a u aut stáří 4-5 let o dvě pozice pod O2.
[odkaz]
diskuter13
Do firmy som minuly rok kupil 4 auta s najsilnejsou dieselovou motorizaciou v automate a komplet plnke. A teraz to pride: Santa FE islo na mesiac do servisu pri 2.500 km - vyrobna vada motora. IX35 malo 2x rozobraty motor a menene suciastky. I40-tky trpeli a trpia vsetkymi chybami popisovanymi na forach. Ako fleet som chcel prejst z KIA na HYUNDAI. Stara zlata dobra KIA. Do mesiaca isu vsetky 4 hyundaie do velkej . O tejto znacke uz nechcem ani pocut. Z tych mozno 60 aut co mi presli za ten cas rukami je HYUNDAI jedno velko svinstvo. Zaruka mobility - podla predajcu => auto zadarmo pocas opravy, ked ho vsak pristavite v servise dostanete nejaku i30 alebo i20 za 20 Eur bez DHP / den. Dobre nie ? Ked sa Vam nieco na aute podrbe tak dobojovat sa vymeny suciastky je boj s obrami. Ale ich heslo je na 110% pravdive. Ked si kupite HYUNDAI zacnete rozmyslat preco ste bol taky blbec a nekupil nieco ine !!!
momentalne prave v tychto dnoch dokoncuje aj kia svoj uz treti zavod v cine :yes: moc sa tesim a som zvedavy na tie predajne narasty v r 2015 , drzim palce, moc :yes😒br />
maju to chlapci z azie slusne rozbehnute aj napriek neprajnikom z europy, myslim ze to ich len posilnilo a v buducnosti budu este silnejsi :yes😒br /> este vidim rezervy v afrike , tam by hyundai mohol skusit stastie napr v JAR :yes😒br />
len pre porovnanie v r 2010 H/K predali vo svete 5,5 milionov aut ---- v r 2013 uz to bolo uz 7,5 miliona .... a hadajte kde bude hyundai/kia o dalsich 5 rokov 😉 :yes: rip europa bye bye :yes:
Ty máš uplnou radost a slintáš u toho jak to Hyundai drtí a tupci v Evropě se nechávaj pohltit ... viz tvá poslední super věta