Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 108: Lvíče z Kolína v nové generaci

Peugeot přichází s modelem 108. Po devíti letech nahrazuje model 107, který se společně s Citroënem C1 a Toyotou Aygo vyrábí ve středočeském Kolíně.
Zpět na článek
14. 2. 2014 08:10
14. 2. 2014 09:09
14. 2. 2014 09:53
14. 2. 2014 10:16
14. 2. 2014 09:57
14. 2. 2014 11:41
14. 2. 2014 14:31
14. 2. 2014 08:17
14. 2. 2014 19:59
14. 2. 2014 08:18
14. 2. 2014 08:28
14. 2. 2014 08:33
14. 2. 2014 08:48
14. 2. 2014 09:08
14. 2. 2014 09:12
14. 2. 2014 09:35
14. 2. 2014 09:37
14. 2. 2014 09:39
14. 2. 2014 10:02
14. 2. 2014 09:06
14. 2. 2014 09:16
14. 2. 2014 09:34
14. 2. 2014 08:48
14. 2. 2014 09:10
14. 2. 2014 10:23
14. 2. 2014 10:34
14. 2. 2014 12:28
14. 2. 2014 13:26
14. 2. 2014 08:49
14. 2. 2014 08:47
14. 2. 2014 08:51
14. 2. 2014 08:55
14. 2. 2014 09:12
14. 2. 2014 10:05
14. 2. 2014 11:18
14. 2. 2014 20:05
14. 2. 2014 11:43
14. 2. 2014 09:37
14. 2. 2014 15:54
14. 2. 2014 08:48
14. 2. 2014 09:03
14. 2. 2014 09:38
14. 2. 2014 09:46
14. 2. 2014 10:00
14. 2. 2014 12:24
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 2. 2014 20:08
14. 2. 2014 21:42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 2. 2014 09:03
14. 2. 2014 09:55
14. 2. 2014 10:49
14. 2. 2014 10:55
14. 2. 2014 11:19
14. 2. 2014 14:49
14. 2. 2014 20:12
14. 2. 2014 11:50
14. 2. 2014 14:45
14. 2. 2014 16:15
14. 2. 2014 18:50
14. 2. 2014 21:36
16. 2. 2014 10:51
14. 2. 2014 08:10
Prut
A zase ten šílený prut na střeše. Moc pěkné :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Egi
14. 2. 2014 09:09
Re: Prut
Francouze nesnáším. Jakékoliv auto vymyšlené žabožrouty mi nesmí domů. Ale s Vámi tedy nesouhlasím. Jestliže to má být mířené na nízkou cenu, tak je to logické řešení. Ono totiž konkrétně u takového prcka je opravdu problém dát anténu do okna, jak to mají větší vozy. Muselo by se vymýšlet nějaké upravené řešení a to je drahé.
14. 2. 2014 09:53
Re: Prut
ano, správně. u malého auta za nízkou cenu prostě takovéto kompromisy vždy najdeme.
A jen poznámka k původu auta - ono je vymyšlené především Japonci. :-)
14. 2. 2014 10:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Misanick
14. 2. 2014 09:57
Re: Prut
Právě jsem to psal. Stejně jako 1. generace bude tohle vycházet z Toyoty. I ten "prut" je toyoťácký ;-) .
14. 2. 2014 11:41
Re: Prut
Tak....bych si dovolil oponovat. Protože například právě představené Twingo má anténu celkem "klasicky" umístěnou, stejně tak to mají i jiná miniauta (up!-citigo-mii / adam / picanto / panda)...
14. 2. 2014 14:31
Re: Prut
Prut sice není moc pohledný, ale nové Twingo nemá tahové kliky dveří. Čili "velmi" bezpečné řešení...technické řešení z dvacet let starého auta.

Pokud mini, pak UP.
Avatar - pumpkin
14. 2. 2014 08:17
Eh?
No neviem, ešte nechcem moc posudzovať podľa fotky z jedného uhlu, ale filozofia typu "Dajme všetkému rovnakú masku" tu akosi nefunguje. Takéto precapané nárazníky, kde to akosi stále kričí že tam museli narvať LEDky som myslel že už máme zmáknuté...

A niektoré farebné kombinácie budú zrejme dosť šialené. Áno, treba dať zákazníkom možnosť personalizovať si svoje auto, ale aj to má nejaké limity... V tomto prípade limity vkusu. 8-s [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
14. 2. 2014 19:59
Re: Eh?
Jo, tohle je brutál, nicméně barevná kombinace už bude věc vkusu...Jinak podle mě nevypadá až tak zle, ale na Twingo určitě nemá.
14. 2. 2014 08:18
Hrča
Tak na prvý pohľad je to o kus lepšie ako 107, aj keď mi tie vysoké robustné čumáky fakt už lezú krkom, hlavne u malých áut je to markantné. Plus ten za každú cenu "dospelácky" výraz, tie "bumerangy" okolo hmloviek vyzerajú príšerne. Oni asi nikdy nevideli Up!...?
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 08:28
Re: Hrča
Up mi přijde opravdu ošklivé auto, když ho postavíš vedle Citiga (nebo Mii) , vypadá jak ze Scifi filmu.... Tohle je celkem ještě hezké, určitě lepší než předchůdce.
Avatar - pumpkin
14. 2. 2014 08:33
Re: Hrča
Vau, nikdy som si nemyslel že toto niekto napíše... Citigo a krajšie ako UP!. Ale tak každý má iný vkus...alebo ho vôbec nemá. >:-[]
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 08:48
Re: Hrča
O tom, zdali mám já vkus se můžeš jen dohadovat, protože stejně tak mužu napsat já, že ty nemáš vkus, protože ti přijde hezčí Up..... :no: Takže si nech osobní hodnocení pro někoho jiného....

Nelíbí se mi u Upu předek, kterej postrádá jakoukoliv mřížku chladiče a s velkým znakem VW mi připomíná první Twingo.... za mne :no: a :yes: pro Škodu a Seat, protože jinak jsou ty auta skoro totožná.
Avatar - pumpkin
14. 2. 2014 09:08
Re: Hrča
V pohode, len som si trochu rypol a idem ďalej... ;-)

Mne príde Citigo totálne nezaujímavé. Možno je to dogma, ale v segmente malých mestských áut očakávam automaticky niečo štýlové s možnosťou individualizácii. Je to auto kde sa šetrilo, nie sú tam srandičky ako pri Up!-e, lenže cenovo sa to dostatočne neprejavilo. Ale pri Mii by sme asi našli kompromis. Je na tom síce dosť podobne, ale maska sa im viac podarila.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 09:12
Re: Hrča
Poslední hezké miniauta byla 106, nebo Saxo VTS :-)
14. 2. 2014 09:35
Re: Hrča
A Twingo I a teraz Twingo III. ;-)
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 09:37
Re: Hrča
Twingo I se mi nikdy nelíbilo.. >:D Twingo III vypadá nadějně
14. 2. 2014 09:39
Re: Hrča
Vidíš, mne áno. Jeho myšacie oči, jednopriestorová karoséria, farebný ointeriér a zhrnovacia strecha, to bolo niečo. Mimochodom, ani novému Twingu by tie farby a plátenná strecha neuškodili...
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 10:02
Re: Hrča
mne sa tiez twingo I pacilo :yes:

bol to skutocne prelomovy model a dodnes vyzra fajn a modernejsie ako o 10 rokov novsie male auto ako saxo 106tka a podobne
14. 2. 2014 09:06
Re: Hrča
Z trojky New Small Family vyzerá Up! jednoznačne najlepšie. Citigo a Mii sú voči nemu šedé myši, bez iskry a nápadu.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 09:16
Re: Hrča
Mě přijde Up ošklivý.. každopádně já nejsem typickým kupcem této kategorie, takže je to asi jedno :-)
14. 2. 2014 09:34
Re: Hrča
Každý má právo na názor. Mne sa Up! páči najviac, lebo je najnápaditejší. Mii a Citigo sú úplne neutrálne, akoby bez osobnosti, ak chápeš, čo tým myslím. V tejto triede sa dôstojnosť veľmi nenosí.
Nič to však nemení na fakte, že by som si tiež ani jedno z tejto trojice nekúpil, v mojich očiach majú priveľa nedostatkov.
14. 2. 2014 08:48
Re: Hrča
Náhodou to nevypadá zas tak zle. Vysoký předek je nutnost pro zachování alespoň nějaký úrovně bezpečnosti. I když bourat bych v týhle krabičce od sirek nechtěl. Těch 850 kilo zastaví kde jakej patník. No ale proti 107 je to výrazný designový pokrok. :yes:
14. 2. 2014 09:10
Re: Hrča
To je typická "výhovorka" - vysoký predok je pre zachovanie bezpečnosti. Taká blbosť... Práve som poukázal na VW Up!, že to ide aj bez vysokého predku. Alebo sa dá vysoký predok urobiť o chlp menej vysoký a druhý chlp zdárne zamaskovať - viď nové Twingo.
Nízka váha auta má pre bezpečnosť aj výhody, napríklad v podobe menšej kinetickej energie, ktorou napríklad pri náraze do pevnej prekážky ľahké auto disponuje. Motor vzadu dáva k pasívnej bezpečnosti tiež plusové body.
14. 2. 2014 10:23
Re: Hrča
Vzhledem k tomu, že je přede krátký potřebuješ k pohlcení kinetické energie do překážky deformační zónu zachovat tak místo aby byla do délky tak je holt do výšky. Kdyby to auto mohlo mít 2metrovej čumák tak není problém ho udělat nižší. A potom čím těžší auto tím je v něm posádka bezpečnější, protože právě díky větší kinetický energii na jeho zastavení potřebuješ masivnější překážku. Čili zatímco třeba s autem o hmotnosti 2 tuny by si dejme tomu přerazil sloup a auto jen zpomalilo a pokračovalo dál tak s tímhle prdítkem tě zarazí a ty zdechneš na nějaký vnitřní krvácení způsobený prudkým zpomalením. Teoreticky by si byl nejbezpečnější v tanku, ale tím se logicky nedá jezdit. Takže bezpečnost je vždycky kompromis mezi bezpečností a nadměrnou hmotností.
14. 2. 2014 10:34
Re: Hrča
Zas tu niekto píše o veciach, o ktorých nemá páru... Nemá cenu s tebou o tom ani diskutovať... To čo si popísal je znôška blbostí, sorry, kámo... ;-\
14. 2. 2014 12:28
Re: Hrča
Aha tak to pak jo. Hlavně, že tomu rozumíš ty. Tak si kup možná motokáru ta má slabejch 100 kg. Tam budeš úplně nejbezpečnější, protože budeš mít malou kinetickou energii ty odborníku >:D
14. 2. 2014 13:26
Re: Hrča
Zbytočný posmech, ktorý nič na veci nemení.
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 08:49
Re: Hrča
hlavne pochvala za 1,2-VTi , konecne schopny motorcek, ten 1.0Vti nie je zly motor ale na 1,2ky v picante a i10 vazne nestaci a ani na 55KW Mpi v Upe ..... takze to chcelo nieco silnejsie

pre bezdetne pariky to moze byt zaujimave auto alebo druhe auto a kludne s tym 1,2vti to moze podkurit aj vacsej 208 ktora je uz dost draha podla mna
Avatar - moreczech
14. 2. 2014 08:32
Nehorázná splácanina
alá Peugeot, jako vždy ! Toto si vedle nového Twinga ani neškrtne...
Rozbalit vlákno
60
14. 2. 2014 09:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
14. 2. 2014 09:10
Re: Nehorázná splácanina
Nuž, v tomto prípade si tu zaňho práve ty. :no:
14. 2. 2014 10:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 2. 2014 10:40
Re: Nehorázná splácanina
Primitív je ten, kto iným nadáva za ich názor. Kapišto? To keby si môj príspevok nižšie nepochopil.
14. 2. 2014 11:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
14. 2. 2014 11:14
Re: Nehorázná splácanina
Nechaj tak Klaudius, len hrach na stenu hádžeš.
14. 2. 2014 11:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 2. 2014 11:18
Re: Nehorázná splácanina
Skoro správne, ten kto nadáva, je primitív. A je úplne jedno, za čo. Nadávky do verejnej diskusie a slovníka inteligentného človeka nepatria.
14. 2. 2014 11:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 2. 2014 11:33
Re: Nehorázná splácanina
Tady někdo někoho zabil? >:D

Nevšiml jsem si, že by soudci, právníci apod. nadávali u soudu vrahům. ;-)
Tohle je výsada primitivních lidí.
14. 2. 2014 11:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 11:45
Re: Nehorázná splácanina
Co máš pořád s tim oblekem? :-) Taky ho musim nosit..
14. 2. 2014 11:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 11:53
Re: Nehorázná splácanina
No, tak může dělat od topmanagera až po pohřebáka >:D Vždyť je to jedno >:D Já sem rád, že ho nemusim nosit denně a pohovit si občas v dřínách >:D
14. 2. 2014 12:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 2. 2014 11:55
Re: Nehorázná splácanina
Chlapče, opět jsi mimo. Opět jsi to ty, který nezvládá slušnou diskuzi, opět se tu sám fackuješ. Jen do toho. >:D :yes:
14. 2. 2014 12:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 2. 2014 12:06
Re: Nehorázná splácanina
Hodně tě štve, že si tu za kašpara a chudáka, co?

Bohužel, jseš v tom sám, tak si to užij! >:D :yes:

Nazdar! >:D
14. 2. 2014 12:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
14. 2. 2014 13:42
Re: Nehorázná splácanina
Gilgilite mě by zajímalo co vede člověka k tomu aby ze sebe dělal takového troubu jako to tady předvádíš, to že tady někdo má raději nějakou značku je celkem normální jev, když nikomu nenadává nevidím na tom nic špatného, je to diskuse jako každá jiná, někdo má raději blondýnky, někdo brunety, mě to je šumák.

Pak se do toho vloží ma.gor jako ty a začne všechny přirovnávat k vrahům, nacistům, AH. Takže když mám raději brunety tak jsem vrah? Kdybych měl rád blondýny tak jsem nácek?
Holt to máš v tý palici vymaštěný...

Kdyby tady MORECZECH uváděl nějaké nepravdivé informace, jak se to někdy stává tak bych řekl ok, špiní tady PSA, ale pouhý výkřik „že si to vedle Twinga neškrtne“ je pouze jeho názorem nic víc nic mín a nevím proč by nemohl mít vlastní názor, i když ho třeba já nesdílím.
14. 2. 2014 14:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
14. 2. 2014 14:27
Re: Nehorázná splácanina
"Nehorázná splácanina alá Peugeot, jako vždy!" Je samozřejmě názor s kterým nemusím souhlasit. Ale je to jen jeho názor, stejně jako kdyby napsal že Peugeot dělá krásná auta, nebo Peugeot dělá špatná auta. Názor autora.

Stejně jako názor že blondýnky jsou hezčí než brunety. Takže špiním brunety-jsem nácek, vrah a AH v jedné osobě :-!

Ty to musíš mít v životě s tvými názory těžký, zkus jít na hokej a říct jim tam že jsou to náckové protože fandí Čechům ;-)
Možná by tady pak od tebe byl alespon chvilku klid.

PS. koukám že ti ta pozice uklízečky nedá spát, no zkus se pořádně ohodit a třeba tvoji lest neodhalím a na pozici uklízečky tě zaměstnám, za zkoušku to zajisté stojí, navíc by sis finančně výrazně polepšil, stravenky, bonusy, kolektiv jsme dobrej, něco by se přiučil a až by si ostatním uklízečkám začal nadávat že jsou náckové tak by tě ještě na starý kolena naučili slušnému chování. Samá pozitiva.
14. 2. 2014 14:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
14. 2. 2014 15:09
Re: Nehorázná splácanina
Automobilka není NÁROD to si uvědom. Když jsem fandil v hokeji tak jsem si taky nepřál genocidu Švédska. Že ty patříš k těm utlačovaným menšinovým občanům jejichž jméno se nesmí vyslovit? Ty taky za vším vidí rasizmus.

Opravdu s tebou se nedá komunikovat, kdybych promlouval v ZOO k šimpanzovi tak toho pochopí víc než ty :-(
14. 2. 2014 16:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
14. 2. 2014 18:41
Re: Nehorázná splácanina
Zato tobě resp. tvému mozku se evoluce vyhnula obloukem >:D Fakt lituji lidi co s takovým pablbem musí přijít do styku v reálném životě.
PS. zajdi na ten hokej, at je od tebe klid. A až jim tam budeš nadávat do nácků tak jim řekni že tě můžou klidně mlátit do hlavy, horší už to stejně být nemůže ;-)
14. 2. 2014 19:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
14. 2. 2014 21:29
Re: Nehorázná splácanina
Tvoje výrony jsou velmi pestré, legrace s tebou je šašku, po tom jak mi tady nadáváš tak si k tobě budu dovolovat co budu chtít. A přirovnávat fanoušky automobilek k vrahům a nacistům si tady začal ty, já ti jenom říkám že by sis to samé mohl zkusit třeba na hokeji nevím co se ti na tom nelíbí ;-)
15. 2. 2014 00:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
15. 2. 2014 00:25
Re: Nehorázná splácanina
Zodpovědnost proto že jsem ti něco takového poradil a ty nejsi svéprávný jo? Tak to mě ani nenapadlo ;-\ A mýlíš se, pokud jim tam na tom hokeji budeš povídat to co nám tady, resp. v té tvé nadsázce je přirovnávat k nacistům a vrahům, tak tě budou mlátit a ne jen do té hlavy ;-) jen u té Tvé hlavy už není co pokazit :-!

Končím diskusi s Tebou, nemá to smysl, stejně je to nad tvé chápání a hádat se s takovým volem není moje parketa :-!
15. 2. 2014 00:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
14. 2. 2014 18:46
Re: Nehorázná splácanina
....není v tom sám, VIĎ?
Avatar - Jirka.12345
14. 2. 2014 13:13
Re: Nehorázná splácanina
Kluci neblbněte, Gilgilit samozvaný exprt na všechno, jediný správný názor.
Měl by ses přejmenovat na RÁDIO JEREVAN to by k tobě sedělo víc ;-)
14. 2. 2014 10:48
Re: Nehorázná splácanina
Naprostý souhlas. Ono vůbec, když přečtu diskuze a nářky nad nápaditým designem, tak to pořád navíc svědčí, nakolik tito primitivové nemají ani vkus. Jen kritizovat - podle nich by auto mělo mít kola a zůstat stejné několik desetiletí. Možná proto té české masovce sedí skoda. Nic proti skode, má svoje přednosti jako jiná auta, v designu síla neni, ale 20 let maji auta v zasade stejna a opatrne se drzi osvedceneho. Jenze kdyby byla všechna auta stejná, to by byl smutný obrázek automobilového průmyslu.
Avatar - pumpkin
14. 2. 2014 11:04
Re: Nehorázná splácanina
Ja som sa už k tvojmu hodnoteniu ľudí raz vyjadril a nebol som sám, ale to je zbytočné...
Kým moreczech napísal svoj názor (opäť len zainteresovaní vedia že stále ospevuje Renault), tak ty si ho len hlúpo urazil. Nič viac. Kto je tu potom za blba?
A môžeš si to obhajovať ako len chceš, prvotný dojem ostáva.
14. 2. 2014 11:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 11:42
Re: Nehorázná splácanina
On urazil značku.. ty jeho.... podejte si ruce... ;-\
14. 2. 2014 11:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 11:49
Re: Nehorázná splácanina
Vidím, že tu někdo vykřkl náklonost jedné značky na úkor jiné....To se tu děje v jakékoliv podobě od věku věků.

Pak tu vidím tebe, že se navážíš do všech okolo a osobně, někdy i nevybíravě.... Tohle mi přijde horší.
14. 2. 2014 11:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 12:05
Re: Nehorázná splácanina
Berenika je jen spammer... Áda je taky plácal na entou, ale ani jeden z nich se nesnižuje k bezdůvodnému napadání osob.

Představ si, že budeš třeba v nějaké veřejné debatě ( nevím čím se živíš), na nějaké konferenci, semináři či podobně. Tam bude někdo přednášet o nečem a řekne že je něco lepšího než to druhé... taky na něj začneš řvát že je to primitiv? Nebo se ho zeptáš jak k tomu názoru došel... ? Není snad naopak primitivní někomu takovému opětovat stejnou měrou (urážkou)?

Inteligenta ctí nadhled a schopnost diskuze. Nezlob se na mne, ale tímhle se pomalu snižuješ na úroveň lidí, které tu v diskuzi moc oblíbení nejsou a které sám odsuzuješ. A přitom se s tebou někdy dá uplně normálně bavit o autech.
14. 2. 2014 12:07
Re: Nehorázná splácanina
Hlavně asertivně! >:D
14. 2. 2014 12:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
14. 2. 2014 15:08
Re: Nehorázná splácanina
Gilgite, psal jsem ti to už na začátku, když si začal přispívat do diskuzí. Ty nerozlišuješ mezi věcmi (auta, modely, automobilky etc.) a lidmi (diskutéři). Když někdo nadává věcem, tak na tom není nic špatného, děláme to každý z nás a každý den. Ano jsme na auto serveru, takže by ta kritika/chválení věcí mohla být někdy více podpořená argumenty, ale i když není tak to nezavdává sebemenší důvod nadávat lidem do blbců, primitivů a nevím čeho ještě. Pokud bereš urážku věci jako důvod pro okamžité napadání lidí, kteří tak učinili tak se nechováš normálně. Pokud toto nechápeš, tak je zbytečné ti cokoliv dalšího vysvětlovat.
PS: ráno se mi nedovřely vrata u garáže a vyjely nahoru, takže jsem je musel odpojit od elektriky a ručně stáhnou a zamknout a protože jsem pospíchal, tak jsem si dost nevybíravě ulevil na adresu jedné známé značky v oboru garážových vrat. Přitom exaktně vzato, stačilo někde doma vyštrachat manuál k pohonu vrat, zresetovat jej a znovu naprogramovat. Klumpr jeden zas....j. Asi jsem také primitiv, věci se přece nesmí urážet.
14. 2. 2014 17:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
14. 2. 2014 18:34
Re: Nehorázná splácanina
Celá diskuze začala výrokem moreczecha:
…Nehorázná splácanina alá Peugeot, jako vždy ! Toto si vedle nového Twinga ani neškrtne..
A ty jsi reagoval:
Ubohý primitive
To je nekorektní a ničím to nelze omluvit. Moreczech neuráží ani tebe, ani žádné jiné lidi, ani národy, ani rasy, on prostě fandí svému Renaultu. Fandí nekriticky a bez argumentů, možná podceňuje Peugeot, aniž k tomu má logické argumenty, ale napadat ho za takový výrok osobní urážkou je ubohé. Pokud bude urážet konkrétní lidi tak je jistě na místě klidně i ostrá reakce, to ovšem neudělal, takže tvoje domněnka, že uráží nějaké národy či země je účelové podsouvání. Neuráží. Pokud něco uráží, jestli lze vůbec použít tento výraz pro neživou věc, tak uráží 107 a to je věc jako ty moje vrata od garáže. A ty jej přesto osobně napadáš.
14. 2. 2014 19:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 2. 2014 20:03
Re: Nehorázná splácanina
Ham. má absolútnu pravdu, a ty pravdu nemáš. Svoju pozíciu si si vybral sám.
14. 2. 2014 23:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 2. 2014 09:03
Re: Nehorázná splácanina
Ty nemáš rád nikoho. Prskáš dookola na každého, kto má iný názor ako ty. Že má niekto iný názor neznamená, že je hlupák.
15. 2. 2014 11:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
14. 2. 2014 10:37
Re: Nehorázná splácanina
Blahoslaveni budiž chudí duchem .............
14. 2. 2014 15:38
Re: Nehorázná splácanina
Asi tak... ;-\
15. 2. 2014 14:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 2. 2014 09:11
Re: Nehorázná splácanina
Nemusíš každý pohľad do zrkadla komentovať... :-!
14. 2. 2014 10:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 2. 2014 10:39
Re: Nehorázná splácanina
Zas si niekto domýšľa podľa seba...
Názor moreczecha je jeho názor, tak ak nesúhlasíš, kľudne s ním o tom diskutuj.
Teba kritizujem preto, lebo mu nadávaš - kto ti dal k tomu právo? Jak si všímam, tak aspoň 80% príspevkov v ACZ venuješ komentovaniu názorov iných a navážaniu sa do ľudí. Keď ťa kritizujem, znamená to, že s ami nepáči tvoje správanie, nie tvoje názory - o tých sa dá diskutovať. Buď si istý, že v tomto, na rozdiel od teba, mám úroveň. Ak si si nevšimol, pokiaľ píšeš o autách, nemám problém diskutovať, prípadne aj pochváliť. Ale zrejme ťa viac baví niečo iné, a v tom teda nemáš úroveň žiadnu. :-!
14. 2. 2014 11:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 2. 2014 12:04
Re: Nehorázná splácanina
Čo sa týka správania, úroveň nemáš. Alebo často nemáš, aby som bol presnejší.

Správanie a názory sú dve rôzne veci - pokiaľ ich nevieš od seba oddeliť, nemal by si do verejnej diskusie prispievať. Chodí sem viac ľudí, ktorí túto schopnosť nemajú, viď "ANTIDIESEL" alebo flyobeda či jak sa volá, napríklad. Môžem koľko chcem nemať rád tvoje príspevky alebo názory ale nebudem ťa predsa za to ponižovať alebo ti nadávať.

Neviem, čo sem ťaháš pokrytectvo, to je iná téma. Aj názor sa dá vyjadriť slušne, bez nadávok a osočovania.

Nadávať je právo primitíva, je na tebe, ako sám seba hodnotíš.

Reagovať na názory ľudí, s ktorými nesúhlasíš, je normálne. Ale diskusia by sa mala týkať skôr danej témy, nie ich osoby, nemyslíš? Ak to aj zakaždým nezvládam, tak sa aspoň snažím. Ale je rozdiel, ak niekto "zabehne" do osobnej diskusie občas alebo to robí prakticky permanentne. Iný názor nie je zásadne nesprávny a názor ako taký nemusíš ani dôvodniť, je to predsa aj subjektívna záležitosť.
15. 2. 2014 11:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 2. 2014 08:47
ZEZADU
...to také moc krásy nepobralo: [odkaz]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 08:51
Re: ZEZADU
To mi tak špatný nepřijde, ty barvičky zrcátek a střechy jsou ale trochu mimo >:D
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 08:55
Re: ZEZADU
a ktore 5dverove miniauto je dnes skutocne krasne? tazko spravit nadheru na 3,5m dlzky a este aby to bolo aj bezpecne a priestranne a lacne.....

krasa je relativny pojem, mne sa 108 nahodou pozdava, vyzera o hodne lepsie ako 107 a v 5dverovej verzii s 1,2VTi moze dost podkurit aj vacsej 208micke ktora je stejne vnutri mala a vzadu tiez malo pouzitelna
Avatar - pumpkin
14. 2. 2014 09:12
Re: ZEZADU
Pamätáte keď sa podobne "hravé" nálepky lepili v 90. rokoch na Favority? :-)
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 10:05
Re: ZEZADU
joo :-) [odkaz] dodnes taketo kusky jazdia
Avatar - pumpkin
14. 2. 2014 11:18
Re: ZEZADU
Presne taký Sportline mal sused dobrých 20 rokov. Auto bolo 2x vyvarené raz komplet novo lakované, výmena motora, repas diskov...a nakoniec ho odpísalo jedno hovado čo išlo na červenú.
14. 2. 2014 20:05
Re: ZEZADU
Obvykle obsadené robošmi tak špinavými, že by som si o nich neoprel ani bicykel.
Avatar - Ozzman
14. 2. 2014 11:43
Re: ZEZADU
Já si spíš vzpoměl na Felicii Fun >:D
14. 2. 2014 09:37
Re: ZEZADU
Tie vypúlené zadné svetlá vyzerajú fakt divne, akoby ich tam zabudli dať a potom niekto na poslednú chvíľu nalepil, čo našiel v šuplíku...
Avatar - pumpkin
14. 2. 2014 15:54
Re: ZEZADU
Keby zas boli zarovno, tak to už pripomína Twingo... Inak sranda ako sa roztrhlo vrece so sklenenými 5. dverami pri malých autách. Kto s tým začal? Kolínske trojčatá?
14. 2. 2014 08:48
ženy
Peugeot a Citroën v této třídě mají jednu cílovou a hlavní skupinu kupujících - ženy. A obecně se dá říct, že vkus žen je zcela opačný (no dobře, jiný) než mužů. Proto bych design 108 ani nehodnotil. Zeptejte se doma a uvidíte, že se líbit bude.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 09:03
Re: ženy
v tychto autach nejazdia len zeny .... samozrejme ze male auta sa zenam pacia ale ja v nich vidim jazdit aj dochodcov ktori 107 alebo C1 vymenili za stary matiz alebo spark, rovnako v nich vidim mladych chlapcov ( mozno s cerstym vodicakom ) , u nas 107micky behaju dost aj ako auta na rozvoz pizze ktore nahradili niekdajsie seicenta, sam nas sused odvedla ma aygo a nie je to zena, ale vcelku zdatny chlap.... ked sme uz pri zenach tak tych je dost aj v SUV ako cayenne X6 a podobne .... a tiez nepisem ze su to zenske auta.....

v prvom rade ide o to co clovek od auta ocakava, ak kupujem druhe auto do rodiny a chcem auto do mesta ( tym padom je jasne ze chcam malicke auto ) tak preco nezobrat 108? Len preto ze som muz si teraz nekupim subaru ked mi treba mestske auto ze?
14. 2. 2014 09:38
Re: ženy
Ženám sa páči Fiat 500, Micra, Up!, i10 ...
14. 2. 2014 09:46
Re: ženy
No proste jsou jiny.
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 10:00
Re: ženy
zenam sa pacia aj touareg cayenne X5 X6 scirocco RAVka ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 2. 2014 12:24
Re: ženy
Nejen ženám, v tomto století v tom může jezdit i muž a skoro nikdo ho nebude z ničeho podezřívat... konečně :-)
14. 2. 2014 20:08
Re: ženy
Ty máš problémy...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 2. 2014 21:42
Re: ženy
V tomto mají problémy spíš ostatní
Avatar - poterienko
14. 2. 2014 09:03
Motory..
...kde je ten čtvrtý?
Rozbalit vlákno
0
14. 2. 2014 09:55
PADNI KOMU PADNI
BRAVO :yes: Jo... BRAVO :-!
Rozbalit vlákno
6
14. 2. 2014 09:57
Re: PADNI KOMU PADNI
Si si istý?
Avatar - WinDiesel
14. 2. 2014 10:38
Re: PADNI KOMU PADNI
??? Slabá chvilka?
14. 2. 2014 10:57
Re: PADNI KOMU PADNI
Suhlasim z GTI, podla mna to vyzera fakt dobre :), teda aspon z predu >:D
Avatar - Ronault.
14. 2. 2014 13:59
Re: PADNI KOMU PADNI
Já ti nevím, první dojem ns mslé fotce se mi líbil, pak už ale při podrobnějším zkoumání ne, hlavně ta vysoká přední kapota je taková divně nakopnutá jak u Sparku... no zatím hodnotím za 3+
14. 2. 2014 20:10
Re: PADNI KOMU PADNI
To bolo prvé, čo mi udrelo do očí - robustný vysoký čumák.
Avatar - Ji/Ri
14. 2. 2014 22:59
Re: PADNI KOMU PADNI
Krásné, stylové, moderní, ..... bravo, jo BRAVO! :-! :yes:
Avatar - dr.biker
14. 2. 2014 10:49
108
Docela pěkné autíčko, ale po shlédnutí fotek nového Twinga už tak ne...
Uvidíme, jak se poprala s designem přídě Toyota a Citroen. C1 se mi vždy líbila víc než 107. Ty Peugeotovi tlamy nemusím.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 10:55
Re: 108
zase az take dizajnove rozdiely tam nejake extremne nevidim [odkaz] preto nerozumiem ze niekto pise aky je renault bomba krasny a aky je peugeot skaredy ;-\

velke rozdiely tam aspon na celkovom tvare karoserie nevidim, obe su take vajicka ;-)
14. 2. 2014 11:19
Re: 108
Tak si kúp okuliare. A pozor, nie že to zase bude import z Kórey...
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 14:49
Re: 108
pindas ked o to nikto neziada a ked sa ta daco pytam si ticho....

obe su to vajicka ;-)
14. 2. 2014 20:12
Re: 108
Ja nepíšem každému na požiadanie, chocholúšik, to by si musel byť iný frajer. Na to si nájdi niekoho iného. >:D ;-)
14. 2. 2014 11:50
Re: 108
jj ta nová tvář peugeotu mi už teď začíná připadat zastaralá, působí to na mě proti twingu jako o dekádu starší auto. A ty samolepky to nezachrání. Ale není uplně špatné, spíš je to tím že twingo je opravdu povedené :-)
Avatar - Stejsn
14. 2. 2014 13:21
Ty pruhovaný zrcátka jsou nechutný,
připomínají mi parazita z tohohle videa [odkaz] 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
14. 2. 2014 14:19
StoOsm
Já jsem více zvědavý na Aygo. A C1 se mi také líbila o něco víc než 107ka, takže i na její novou generaci jsem zvědavý. Tohle není to špatné, ale Twingo se mi co do vzhledu líbí víc, i když tipuji, že medvídci z Kolína budou cenově zajímavější. Vůbec vývoj na trhu miniaut spíše stagnuje, soudě z toho, co je vidět v provozu. Citigo není skoro vidět, Up! ještě méně. A Mii jsem viděl snad všehovšudy 2x.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 14:45
Re: StoOsm
problem stagnacie kategorie mini ( aspon u nas na vychode ) je v cene... ved kto si kupi za 9000eur i10 ked moze mat za takmer rovnaku cenu i20 ;-) ,

picanto clovek na ceste ani nestretne za to take rio vidim na kazdom rohu ulice, podobne je to so citigom a fabiou... citigo vidim viac firemne ak ho vobec stretnem
Avatar - pumpkin
14. 2. 2014 16:15
Re: StoOsm
Tam je problém, že mini autá, ktoré si spomenul nemajú prakticky žiaden imidž, čo sa v tejto kategórii akosi netoleruje. Jednoducho prečo to kupovať keď konkurencia ponúka aj čosi navyše? A to cenové zmýšľanie je u nás bežný jav, ale ja ho považujem za chybné. Keď to trochu preženiem, tak kupujúci, ktorý si dovybaví Smarta môže mať za tú cenu Rapida. Otázne je, či také auto potrebuje. Zatiaľ čo ľudia na západe majú tendenciu si dovybaviť auto aké naozaj potrebujú, tu si skôr priplatíme za o triedu väčšie auto, ktoré možno ani nepotrebujeme a navyše je v základnej výbave. Ale hlavne že máme na to.
Avatar - Ji/Ri
14. 2. 2014 18:50
108xbravo
Krásné, moderní, technika ok.... samozřejmě viděno okem zdejších bychařských bijců je to ...... ale i tenhle prcek má to, o čem se může většině výše diskutujících jen zdát, ....to ono je esprit....

Vivat miniLeon... !!! :yes: :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2014 19:48
Re: 108xbravo
mne sa 108 paci, s 1,2VTi a 5 dvermi a hlavne v nejakej peknej farbe ( bez kvietkov srdiecok a roznych nalepiek ) to bude fajn auto , ktore podla mna uz moze stazit zivot aj 208micke, moze byt pekne v cervenej farbe a nejake cierne disky k tomu nieco na styl fabie monte carlo a k tomu platena strecha v ciernej , to uz bude mozno aj celkom stylovo vyzerat ;-) ... otazna je cena... za 10 000 eur to samozrejme u nas bestseller nebude
Avatar - rohYpnol
14. 2. 2014 21:36
Za 5 minut 12
No dávají si načas, vlak už pomalu začínal ujíždět, s příchodem Up! a jeho bratrů se staly z kolínských trojčat ubohé vozíky...

Teď navíc Renault nasadil atomovou zbraň v podobě Twinga a nutno uznat, že odpověď na Twingo zřejmě hodně dlouho nikdo nenalezne >:-[] :-!

Z prvních fotek se ale 108 povedla a co je podstatné, vypadá o dost přitažlivěji než koncernwágeny... Je neuvěřitelné, jak krize začíná míchat kartama a rázem to silně zhoustli v kategorii mini.

Twingo, i10, Panda, kolínská trojka, ... no na Up! a Citigo a Mii dost nečekaně zbývá poslední místo. Kdo by to byl při uvedení koncernwágenů řekl...

108 :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
15. 2. 2014 14:30
Re: Za 5 minut 12
Odvážné, pokoušet se o nějaké pořadí, když jsi kolínskou trojku i Twingo ani neviděl. Nicméně ano, ve třídě mini to začíná "houstnout".
Avatar - Rubb
16. 2. 2014 10:51
Pěkná 108
Mě se 108 líbí a nevadí mi ani ty veselé barvy. Jsou to auta do šedi velkoměsta, tak proč ne trocha veselých barev. Vždyť komu se to nelíbí, tak si to objedná s obyčejnými krytkami zrcátek a bez polepu.. Třeba v komplet černé muže vypadat super.
A designově je to neporovnatelně hezčí než koncernové krabice Up a spol, libí se mi i víc než nové twingo.
Ještě by mě ale zajímalo, jak vypadá interiér...
Za mě má 108 :yes:
Tady z toho videa to vypadá jako pěkná stylovka :yes: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0