No Africký speciál měl premiéru pokud se nepletu někdy na začátku března ;-)
Dnes máme Únor; tady je vidět snaha redaktorů zdejšího webu mít co nejaktuálnější články....... >:D
..buď není co nahodit nebo (vzhledem k předchozímu podobnému videu v krátkém čase) někdo zamilovaný do Subaru či zaplaceno Subaru. Tak či onak, tohle je dávná historie a z top gearu, když už lovíme kdysi kdesi, by se našli zajímavější videjka 8-s
..když si někdo koupí Volvo s dvoukolkou, nemůže se divit, že ho musí (jakékoli!) auto 4x4 s normální světlou výškou občas vytáhnout ze šlamastyky. :-!
Nicméně - jeden z Murphyho zákonů - zní: víte jaký je rozdíl mezi osobními vozy s jednou a se dvěma poháněnými nápravami? Ten rozdíl je v tom, že pokud nekde zapadnete s vozem se dvěma poháněnými nápravami, tak vás už nebude mít kdo vytáhnout... ;-)
Subaru není "moje". Volvo (zejména XC70) je hezké auto. Chtěl jsem ho dokonce před 2 lety koupit, bohužel mi vadí zkosený středový panel, protože mne tlačí do pravé nohy.
Len tak na okraj, hádam neberieš Top Gear ako bernú mincu spoľahlivosti a odolnosti. Hlavne u týchto špeciálov je to viac o zábave ako o nejakej serióznej žurnalistike. Ale všetka česť tomu Volvu čo všetko s Jeremym vydržalo :yes:
Dikes za opravu, videl som to tesne po premiére >:D a Nedávno v telke dávali diel Autá pre teenagerov kde práve Clarkson mal Volvo a preto som to doplietol >:D
No hlavně vidím, že největším nedostatkem obecně je současný konstruktérské trend, kdy auta tahají břicho po zemi. Takový Žigul i coby dvoukolka by tam neměl žádný problém.
Ale taký žigul bol prispôsobený na vtedajšie Sovietske cesty, teda skôr necesty a preto aj tá svetlá výška. Keďže dnes je vo väčšej časti Európy kvalita vozoviek trošku inde, prispôsobujú sa tomu aj automobilky, vyššia svetlá výška = iné prúdenie vzduchu, väčší odpor, spotreba atď. Niežeby ma to tešilo, ale taký je trend. Kto chce väčšiu svetlú výšku musí brať niečo s prídavkom Scout, Outdoor, alebo nejaký off-road alebo niektoré SUV. >:D