Novinky

Zpět na článek

Seat: Rok 2013 byl úspěšný, dařilo se hlavně Leonu

11 komentářů

houmr
Seatu gratulujem. Leon je velmi pozeratelne auto. Len tak dalej. Seat je na spravnej ceste, dufam, ze uz roky 2007...........2012 sa nebudu opakovat 😉

p.s.😒br />
Dufam, ze Leon bude robit iba radost.
maTooB
V Rakusku sa velmi dobre dari Leonu, myslim, ze s prichodom kombika sa to este zlepsi. Rakusania tazko pustaju gros a nie su zatazeni pocitom "domacej automobilky" preto radsej po porovnani kupia krajsi seat v lepsej cene ako Skodu. (Tym nevravim, ze maju vyssie predaje ako Skoda, neviem). Najlepsie predaje tam ale aj tak ma VW samozrejme.

Novy Leon sa aj mne paci, exterier poriesili, este keby im povolili poriesit aj interier, tak by to bolo vynikajuce :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tam to tym seatom pekne slape :yes: az mi je to zahadou ,

kazdopadne gratulacia celemu seatu, rok 2013 znamenal konecne zmrtvychvstanie :yes😒br />
velmi mi chyba nejake SUV , tie celkove pocty mohli byt teda kludne aj o 100 000 vyssie, to je skoda, takto sme stale na predajnych cislach spred par rokov pred krizou..... kazdopadne verim ze seat je za vodou a ide spravnym smerom :yes: na nejaku velku oslavu to vsak nie je..... takato automobilka by aspon tych 400-500 tisic aut mohla predavat uplne v pohode.... to SUV v portfoliu citelne chyba...
Avatar - dal
dal
Nevím jak v Rakousku ale u nás je cenová výhoda Leonu oproti OIII až drtivá. To že lépe vypadá je takový příjemný bonus.
Ten interiér by jsem nechal s menšími úpravami, USB z kastlíku spolujezdce na rádio a zásuvku zapalovače pod ovládání klimy. Jinak interiér vypadá super.
Nonsens
Seatu sa jasne ukazuje, že keď robí normálne autá, a nie kočkopsy a marketingové kancelárske blbosti, môže uspieť. Nové Toledo je opäť príkladom blbého rozhodnutia kancelárie. Akoby chceli povedať, ak ste si nevšimli, že je to jazvečík, spomeňte si na prvé (poriadne) toledo a kúpte si radšej niečo iné. .
Arese
Jenom blázen by za téměř stejné peníze šel do slepence zastaralé techniky, "bakelitového" interiéru a vlastně prodlouženého auta segmentu B (Toledo), když může mít špičkové auto segmentu C (Leon). Až bude Toledo ve srovnání s Leonem o 50 000 levnější, své zákazníky si určitě najde! 😄 :yes:
overnight
Výběr je alespoň snazší 😄 většina lidí raději sáhne po Leonu. U té druhé dvojky bych si to také dost těžko představoval, ale cena Octy je dost přestřelená.
Avatar - dal
dal
Taky nerozumím té cenové politice když Toledo a Leon stojí +- stejně. U Rapidu a OIII by jsem si to ale nedokázal představit vůbec.
overnight
Souhlas, ta zadní část se nepovedla a nezachrání to ani dynamická zadní světla. Je vidět, že auto vznikalo ve Škodovce a ne v Italdesignu. Navíc tu je absence podvozku Golfu, který v Toledách vždy býval a jeho cena je srovnatelná a snad i o něco málo vyšší než u stejné motorizace Leonu, což je také špatně. Nechci ale říci, že současný liftback Toledo je špatné auto. Je to hezčí verze Rapidu s velkým zavazadelníkem, taková z nouze ctnost, ale Leon je jiná liga. ST je teď takové "pravé" Toledo kombi. 😄
Arese
Problémem je jednoznačně design. I když je nové Toledo určitě hezčí než Rapid, ve srovnání se šmrcovní 1. a 2. generací od Giugiara je to pořád druhá liga. Chybí tomu ta klínovitá boční linie, u Rapidu/Toleda zadek směrem dozadu dokonce klesá, stejně jako ten stupínek za zadním oknem. A to je špatně 😒 A ten interiér s odkrytým mechanismem posunu předních sedaček řadu lidí taky odradí...
overnight
Proč se ta hezčí Škodovka z Mladé Boleslavi jmenuje stejně, jako kdysi vlajková loď Seatu mi pořád nejde do hlavy. Měla to když tak být Cordoba, i když na prodejích by to stejně nic nezměnilo. Průměrných 70 tisíc aut ročně jako měla první generace Toleda v devadesátých letech stejně nikdy nedá.