Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar Land Rover nabírá 1700 zaměstnanců, kvůli růstu výroby

Zatímco některé automobilky musí propouštět a pozastavovat výrobu, u firmy Jaguar Land Rover takové problémy řešit nemusí.
Zpět na článek
Avatar - Bubáq
18. 2. 2014 09:56
Vůbec se úspěchu JLR nedivím, ale je to zázrak!
Vzpomínáte, jak před několika lety měly vozy JLR špatnou ppvěst kvůli nespolehlivosti? Je to skutečný automobilový zázrak, jak rychle dokázal management firmy zareagovat na problémy a zajistit tak dramatický obrat ve skutečné kvalitě i v novém přijetí značky na trhu... Jistě, svou pozitivní roli sehrála expanze na čínský trh, kde se do té doby pramálo zákazníci starali o evropskou nebo americkou pověst značky, a zároveň došlo i k totální produktové obměně, která technickou i montážní kvalitu přinesla. Ale stejně: ve srovnání s jinými značkami (Opel, PSA...) je rychlost změn v JLR udivující.
Hm, a mě se taky jejich auta líbí.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - 3_diamanty
18. 2. 2014 10:12
Re: Vůbec se úspěchu JLR nedivím, ale je to zázrak!
boze ani mi casy S-typu X-typu ( tlacitka v X type z mondea ) nepripominaj , najhorsie roky mojho zivota.... kedze jaguar odmalicka milujem som rad ze som sa dozil toho ze jaguar je opat tam kde patri, - teda na automobilovom vrchole a ze ide spravnym smerom, sucasna forma a smerovanie jaguaru aj landroveru naznacuje ze o blizku buducnost po stranke charizmy imidzu dizajnu a predajov sa bat nemusime, chvala bohu :yes:
18. 2. 2014 10:18
Re: Vůbec se úspěchu JLR nedivím, ale je to zázrak!
Jaguar rozhodně na vrcholu není, byť se lepší a má kam stoupat. Musí jednoznačně zapracovat na individualizaci a šíři výbavy, chybí spousta asistenčních systémů, chybí dnes už běžnej HUD, infotainment je beznadějně zastaralej. Chybí možnost 4WD spolu s naftou, větší výkonový rozpětí benzínovýho V6, silnější verze nafty.
Ve stávajících generacích spousta věcí už nejde z konstrukčního hlediska zavést, ale novej XS, nástupce XF nebo X-over by to měly mít bez pardonu.
Avatar - 3_diamanty
18. 2. 2014 10:20
Re: Vůbec se úspěchu JLR nedivím, ale je to zázrak!
no jo , nechal som sa trosku uniest ;-)

samzorejme je co zlepsovat , ale uz je to na dobrej ceste, minimalne po stranke charizmy a elegancie je to uz super, kvalita je uz tiez verim ze na urovni ako ma byt, chce to viac motorov viac vybav a aj nejake nove modely ale tie uz coskoro pridu... vyzera to dobre :yes:
Avatar - Hammunasakra
18. 2. 2014 11:04
Re: Vůbec se úspěchu JLR nedivím, ale je to zázrak!
Víceméně souhlasim ale Jaguar nikdy nebude masovej výrobce jako dnešní německá Dš. Jo a ta silnější nafta taky neni až tak zapotřebí. Jaguaru nezvládne konkurovat dokonce ani Mercedes
Avatar - R32
18. 2. 2014 11:21
Re: Vůbec se úspěchu JLR nedivím, ale je to zázrak!
Hmm, no daj príklad v akých motorizáciach nemá MB na Jagu odpoveď... O opačnom garde sa radšej ani nebavme. ;-)
18. 2. 2014 12:37
Re: Vůbec se úspěchu JLR nedivím, ale je to zázrak!
Kéž by se podobné zázračné zmrtvíchstání povedlo Alfě! ;-\
Avatar - Hammunasakra
18. 2. 2014 13:24
Re: Vůbec se úspěchu JLR nedivím, ale je to zázrak!
Povede. Maj to naplánovaný docela dobře. Uvidíš příští rok až dorazej první nový modely :yes:
Avatar - Dinar
18. 2. 2014 13:08
Re: Vůbec se úspěchu JLR nedivím, ale je to zázrak!
Jaguar má sice relativně podladěný, ale twinturbo dýzl, MB má jen jednu variantu jednoturbového dýzl šestiválce, který všem modelům MB rozhodně nestačí. Jag/LR má pro RR jednak silnější variantu toho twinturba, jednak má dýzlový osmiválec, který Mercedesu také citelně chybí. ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 2. 2014 13:22
Re: Vůbec se úspěchu JLR nedivím, ale je to zázrak!
Silná nafta. V poslednim Autotipu vyhrál Jag i s tou slabší verzí 177 kW :yes:
18. 2. 2014 14:58
Re: Vůbec se úspěchu JLR nedivím, ale je to zázrak!
Ale urcite ne kvuli motoru, rozdil oproti 350cdi je znatelnej.
Avatar - wakantanka
18. 2. 2014 14:27
Re: Vůbec se úspěchu JLR nedivím, ale je to zázrak!
Oni to oproti zmienenym znackam mali/maju trochu jednoduchsie. Ale drzim Indo-Britom palce. Len tak dalej.