Vzpomínáte, jak před několika lety měly vozy JLR špatnou ppvěst kvůli nespolehlivosti? Je to skutečný automobilový zázrak, jak rychle dokázal management firmy zareagovat na problémy a zajistit tak dramatický obrat ve skutečné kvalitě i v novém přijetí značky na trhu... Jistě, svou pozitivní roli sehrála e😜anze na čínský trh, kde se do té doby pramálo zákazníci starali o evropskou nebo americkou pověst značky, a zároveň došlo i k totální produktové obměně, která technickou i montážní kvalitu přinesla. Ale stejně: ve srovnání s jinými značkami (Opel, PSA...) je rychlost změn v JLR udivující.
Hm, a mě se taky jejich auta líbí.
3_diamanty
1
boze ani mi casy S-typu X-typu ( tlacitka v X type z mondea ) nepripominaj , najhorsie roky mojho zivota.... kedze jaguar odmalicka milujem som rad ze som sa dozil toho ze jaguar je opat tam kde patri, - teda na automobilovom vrchole a ze ide spravnym smerom, sucasna forma a smerovanie jaguaru aj landroveru naznacuje ze o blizku buducnost po stranke charizmy imidzu dizajnu a predajov sa bat nemusime, chvala bohu :yes:
webpaja
3
Jaguar rozhodně na vrcholu není, byť se lepší a má kam stoupat. Musí jednoznačně zapracovat na individualizaci a šíři výbavy, chybí spousta asistenčních systémů, chybí dnes už běžnej HUD, infotainment je beznadějně zastaralej. Chybí možnost 4WD spolu s naftou, větší výkonový rozpětí benzínovýho V6, silnější verze nafty.
Ve stávajících generacích spousta věcí už nejde z konstrukčního hlediska zavést, ale novej XS, nástupce XF nebo X-over by to měly mít bez pardonu.
3_diamanty
1
no jo , nechal som sa trosku uniest 😉
samzorejme je co zlepsovat , ale uz je to na dobrej ceste, minimalne po stranke charizmy a elegancie je to uz super, kvalita je uz tiez verim ze na urovni ako ma byt, chce to viac motorov viac vybav a aj nejake nove modely ale tie uz coskoro pridu... vyzera to dobre :yes:
Hammunasakra
1
Víceméně souhlasim ale Jaguar nikdy nebude masovej výrobce jako dnešní německá Dš. Jo a ta silnější nafta taky neni až tak zapotřebí. Jaguaru nezvládne konkurovat dokonce ani Mercedes
R32
0
Hmm, no daj príklad v akých motorizáciach nemá MB na Jagu odpoveď... O opačnom garde sa radšej ani nebavme. 😉
Arese
1
Kéž by se podobné zázračné zmrtvíchstání povedlo Alfě! ;-\
Hammunasakra
0
Povede. Maj to naplánovaný docela dobře. Uvidíš příští rok až dorazej první nový modely :yes:
Dinar
1
Jaguar má sice relativně podladěný, ale twinturbo dýzl, MB má jen jednu variantu jednoturbového dýzl šestiválce, který všem modelům MB rozhodně nestačí. Jag/LR má pro RR jednak silnější variantu toho twinturba, jednak má dýzlový osmiválec, který Mercedesu také citelně chybí. 😉
Hammunasakra
1
Silná nafta. V poslednim Autotipu vyhrál Jag i s tou slabší verzí 177 kW :yes:
webpaja
0
Ale urcite ne kvuli motoru, rozdil oproti 350cdi je znatelnej.
wakantanka
0
Oni to oproti zmienenym znackam mali/maju trochu jednoduchsie. Ale drzim Indo-Britom palce. Len tak dalej.
Hm, a mě se taky jejich auta líbí.
Ve stávajících generacích spousta věcí už nejde z konstrukčního hlediska zavést, ale novej XS, nástupce XF nebo X-over by to měly mít bez pardonu.
samzorejme je co zlepsovat , ale uz je to na dobrej ceste, minimalne po stranke charizmy a elegancie je to uz super, kvalita je uz tiez verim ze na urovni ako ma byt, chce to viac motorov viac vybav a aj nejake nove modely ale tie uz coskoro pridu... vyzera to dobre :yes: