1.) Tak smajlík za tebou citovanou větou nestačí? Musím napsat něco jako "!!!Pozor, humor, nemyslím to špatně!!!" ? Tak to pardon ;-)
2.) A topper pokračuje "aj ked zrejme o macan sa postara vacsi RR sport", čili zjevně chápe, že nejde o přímé konkurenty... Alespoň já jsem to z jeho sdělení pochopil.
Gró mého příspěvku bylo o tom, že topper dle mého skutečně diskuzně vyspěl a dá se s ním počítat jako s normálním diskutérem, který má co říci. Jeho názor mi přišel relevantní - to neznamená, že s ním do puntíku souhlasím, nicméně má hlavu a patu. Není k smíchu.
Ps.: Mě také design SUV od Porsche prostě nesedí a RR jak obecně, tak po jednotlivých modelech řadím výš. 911 a jiné sportovní deriváty (včetně Panamery), to je jiné kafe.
"...když ti někdo sáhl na porschátko?" Přišel jsi z pískoviště, jsi hloupý, nebo v čem je problém? Stavím někde značku Porsche nad RR nebo proč jsi vyplodil takovou větu?
Topperův příspěvek začíná větou: "krajsi ako macan a jednoznacne aj charizmatickejsi [odkaz] , RR citit z toho luxus a charizmu." a v tom odkazu je Evoque z článku.
Čemu, tedy, z mé reakce nerozumíš?
A nesrovnává Macana v prvním přiíspěvku s něčím jiným než s Evoquem? Dočetl jsi to vůbec, nebo se ti zatmělo před očima, když ti někdo sáhl na porschátko? ;-)
A to, že RR v reálu je soupeřem a alternativou k SUV od Porsche, to je prostě fakt. A to větší bráška Macana pro mě vždy bude, sice hodne dobře, ale stále pouze přebouchaným Tuaregem - RR si stále drží svou svébytnost a v tomto na něj Porsche nemá.
Jo a o fotkách zde diskutovat můžeme, od toho zde diskuze jsou - mimochdem, ty sám píšeš o Macanu jako o designové trefě, čímž děláš přesně to co topperovi vyčítáš. Nebo jsi snad Macan v reálu viděl?
A mimochodem, topper, či jak si teď říká, je jeden z těch, kteří se diskuzně velmi vyšvihli a rozhodně si nezaslouží být takto "zadupáván" do země.
Sorry, ale z vás dvou se mi v tomto vlákně zdáš být tím zaslepenějším ty. Nic ve zlém.
Veru tak, je to krasavec so stále aktuálnymi tvarmi.
Aj keď...Nedávno som náhodne dal reč vo fitku s jedným majiteľom a keď z neho vypadlo že zaň dal 80t Euro, tak som definitívne prestal čomukoľvek rozumieť. 8-s:-!
Ale rozumíš, prostě vydávej "jasná stanoviska" o tom, o čem máš ponětí, třeba KIA produkci máš jistě nastudovánu. O Porsche vs. RR "jasná stanoviska" raději nevydávej, chceš-li, aby tě bral někdo vážně, nevíš, o čem mluvíš a z obrázků má "jasný názor" na auto jen hlupák. ;-)
>:-[] ...zase když říkáš, že je nejmilejší :-) Když jsem zvažoval znova sedana a vzít kombík (SUV) domů, nechal jsem si dělat kalkulaci, ale dát za rozumně vybavený auto jeden a čtvrt míče? Notabene za auto, který je reálně opravdu spíš menší a najede max. 10kkm/rok... Na to jsem spořivej :-)
Zbožňuj, ale pokud nechceš být k smíchu, měl bys mít respekt před těmi, co umí. Macan je trefa, jak designová, tak technikou, evoque pro něj není soupeř, rozměry, motorizace... jiná třída. Evogue je taková nižší střední na chůdách, designový majstrštyk, a technicky natolik na výši, že si ten superdesign obhájí, je to velmi povedená ťafka do tváře bmw a jeho 1er, resp. audi s Q3, macan je v jiném patře. ;-)
Tyhle prognózy jsou lichý. Oba výrobci můžou (ale nemusí) hlavně ukrojit z SUV koláče D3.
Tam se to láme...obchodní úspěch Evoque umožnil Porsche perfektně nastavit cenu Macanu. Nemám strach, že by se neprodával s čekačkou stejnou jako RRE.
Ten by naopak mohl mít problém. Velikostně je to spíš BMW X1, ale za cenu X3.
Hlavně ty barvy, konečně někdo projevuje odvahu, :-) :yes mě už ta ediční žlutá citrine přišla fantastická, škoda, že nejde na Sporta. A co se motoru týká, asi to bude s 9st. lepší než se šestikvaltem, ale stejně počítej, že v mixu to bude hrubě přes deset, 285 koní z dvoulitru v kombinaci krabice a awd, vsadil bych si tak na dvanáct litrů. ;-)
neskutocne nadcasovy a charizmaticky dizajn :yes: az mam pocit ze ide o nejake auto zo scifi filmov kde nastala vzbura strojov, toto sa RR podarilo, evoque je uzasny :yes:
momentalne ma uz evoque aj 9st automat mas pravdu, tiez by to chcelo nejake dojmy a lebo testik , snad sa dockame coskoro :yes:
...pořád vypadá jako koncept ;-) . Tohle se povedlo! Jinak s verzí 240HP jsem jezdil, ještě by se dalo dohledast na blogu. Se 6° ZF to byl ale žrout, přitom z S-Maxu vím, že tomu tak nemusí bejt. Na fungování devítikvaltu jsem zvědavej.