Novinky
8. Díky tenčím bočním sklům u druhého páru dveří, jehož tloušťka se zmenšila z 3,5 na 3,2 mm, bylo ušetřeno 400 gramů. WTF?
A velký uznání Chevroletu. Postavit za tak malý peníze takovouhle káru to je fakt bomba :yes:
A udělat z tak levnýho základu tak fantasticky rychlý auto superbomba :yes: :yes: :yes:
A udělat z tak levnýho základu tak fantasticky rychlý auto superbomba :yes: :yes: :yes:
Američani vždy uměli tza málo peněz hodně muziky a dělat zábavná auta. navíc velmi pěkným dsignem, a to umí pořád, dnes už ovšem jen co se týče sportáků, pikpaů a pár sedanů....zbytek už je masovka ve jménu globalizace
Gratulace k postavení káry s rozhicovaným osmiválcem vpředu a bez klimatizace, ideální na okruhy v Kalifornii a Novém Mexiku :yes😒br />
U Porsche možná hoří auto, ale u Chevroletu bude hořet rovnou posádka, ale hlavně, že se ušetřilo 12kg :yes:
U Porsche možná hoří auto, ale u Chevroletu bude hořet rovnou posádka, ale hlavně, že se ušetřilo 12kg :yes:
klimosku nema kvuli uspore hmotnosti spousta sportovnich aut 😉
Ale no tak...
Hele, v článku je srovnán čas Camara Z28 s Ferrari 430 Scuderia, Mercedesem SLS AMG nebo Porsche 911 Turbo 997.
Ta všechna klimu mají a mají například i automatickou převodovku, takže nejsou jen hračkou na okruh, když je zrovna to správné počasí, ale můžeš s nimi jezdit kdy chceš, klidně i v Pařížských zácpách v pravé poledne v +35°C.
Z28 je bezesporu rychlé a schopné auto, ale pořád platí, že evropská konkurence to umí v komplexu lépe.
Hele, v článku je srovnán čas Camara Z28 s Ferrari 430 Scuderia, Mercedesem SLS AMG nebo Porsche 911 Turbo 997.
Ta všechna klimu mají a mají například i automatickou převodovku, takže nejsou jen hračkou na okruh, když je zrovna to správné počasí, ale můžeš s nimi jezdit kdy chceš, klidně i v Pařížských zácpách v pravé poledne v +35°C.
Z28 je bezesporu rychlé a schopné auto, ale pořád platí, že evropská konkurence to umí v komplexu lépe.
Fakt myslíš že to uměj líp? Tak si zkus jaký by asi bylo to Camaro za třeba trojnásobnou cenu, teda za cenu tý evropský konkurence 😉
Zkus se zeptat kohokoli se 430 Scuderia (mimochodem teď už je na trhu pěkných pár dní novější 45😄, jestli by ji vyměnil za podstatně levnější Camaro s manuálem a bez klimy.
Na trhu je i Camaro s automatem i klimou.....pro to hopsání v kolonách.
A světě div se, ty dvě Camara, tedy to na hrkání v parnu i to na orkuh stojí pořád méně než to Ferrari nebo cokoliv podobného z evropy >😁
A světě div se, ty dvě Camara, tedy to na hrkání v parnu i to na orkuh stojí pořád méně než to Ferrari nebo cokoliv podobného z evropy >😁
podivej se na cenu tech aut ktere jsi vypsal a pak na cenu Z28 😄
treba muj oblibenej sportak klimu taky nema a kdybych ho mel, tak klima je to posledni co by me u nej zajimalo >😁 jeste by to chtelo zacit resit tempomat, elektricky okna, vyhrivany sedacky a volant, velikost zavazadelniku a jestli v tom odvezu psa >😁
stejne vetsina techto Z28 skonci v rukou lidi co jezdi ruzne amaterske okruhy v US, takze by pravdepodobne klimoska stejne sla pric a misto standardniho interieru tam pak skonci klec, vybrakovana palubka a treba i jine skorepiny 😄
treba muj oblibenej sportak klimu taky nema a kdybych ho mel, tak klima je to posledni co by me u nej zajimalo >😁 jeste by to chtelo zacit resit tempomat, elektricky okna, vyhrivany sedacky a volant, velikost zavazadelniku a jestli v tom odvezu psa >😁
stejne vetsina techto Z28 skonci v rukou lidi co jezdi ruzne amaterske okruhy v US, takze by pravdepodobne klimoska stejne sla pric a misto standardniho interieru tam pak skonci klec, vybrakovana palubka a treba i jine skorepiny 😄
Komu neni shůry dáno... >😁
..to bylo vo tobě kdyby ti to, podobně jako vo čem tohle auto je, snad nedocházelo >😒]
..to bylo vo tobě kdyby ti to, podobně jako vo čem tohle auto je, snad nedocházelo >😒]
Môžeš ostať "pokojný". Klimu ako options bez príplatku samozrejme v tomto Camare mať môžeš. 😉
A co třeba srovanání s Nissanem GTR ??? to by mě celkem zajímalo :-!
911 je spolu s Priusem to nejspolehlivější, co na silnicích jezdí. Jeden článek o požáru, a hned mají někteří "názor"... >😒]
Teda doufám že se nezhorší 911, pro to důvod fakt moc neni
Tak který 3 :no: moulové nevěřej že se v Porsche bude používat 2.0 TDI a podobný ***? >😒]
No ať se naplní tvá víra, já bych to taky viděl spíš pesimičtějš a obávám se reálnějš
Samozřejmě pomíjím inflaci. V tomhle směru auta nejsou letadla - těm cena rok od roku roste.
A ano se stoupajícim počtem modelů a motorizací stávající vývojový odd. nestačí a určitě se bude posilovat sdílení s koncernovou technikou takže snížení kvality se relativně nabízí. Skrytá inflace se už šíří světem takže k vyjadřovat se k budoucim cenám je dost těžký ale určitě se u Porsche do budoucna dá očekávat sdílení pohonejch jednotek typu 2.0 TSI i TDI apod. takže asi i snížení cen byť do nějakejch levnejch modelů asi nepůjdou
Na Rennteam fóru čelí 991 GT3 a 991 obecně ostré kritice a vypadá to, že má spoustu dětských nemocí. Jeden tamní veterán jemuž v garáži parkuje asi 11 Porsche situaci zhodnotil ve smyslu, že prakticky každá vzduchem chlazená 911 šla drtit na krev a vydržela to, s příchodem vodníků se to omezilo na modely GT a Turbo a teď už nemá Porsche v nabídce jediný model, který by hrubší zacházení vydržel...
Koneckonců, závodní 991 RSR a Cup pořád používá starý Mezger šestiválec pokud se nepletu...
Navíc ta nit upadající kvality se line napříč značkami, a je to celkem logické, u těch lepších značek produkujících nějaká sportovní auta nebo sport deriváty, je každé takové auto z hlediska složitosti použité techniky/elektroniky naprosto jiný vesmír, než auta z poloviny 90. let například, to jsou auta, která je schopen udržovat v kondici kdejaký jouda co má na vsi servis, dnešní auta jsou technologicky proti těm dvacet let starým v pozici proudových stíhaček vs. dvouplošníky z 1. světové.
Majitelé si stěžují na přehřívající se PDK a různé problémy motoru. Je mi jasné, že šetření jde napříč spektrem, ale alespoň u vrcholných modelů Porsche bych ještě pořád nějakou čekal.
Upřímně řečeno jsem z 991 neměl dobrý pocit už při představení, působila takovým tím uměle pozlátkovským dojmem, ale neměl jsem odvahu to vůbec ventilovat ven... No zatím to podle všeho vypadá, že intuice byla správná...
ad 996. Ta je krásným příkladem paradoxu všech TUV žebříčků atd, které vznikají na stanicích technických kontrol ale nereflektují skutečné závady. První vodníci byli konstrukčně tragické motory s praskajícími bloky, zapékajícími se pístními kroužky a obludnými servisními ojebávkami a la rozeta rozvodů pevně spojená s klikovým hřídelem... Porsche měnilo zničené motory po tisících, jelikož pod plnou zátěží umíraly.
Pokud jde o RSR, co vím, tak použili starší motor, protože nový ještě nebyl hotový. Uvidíme. Co vím, v plánu není držet Mezger dále naživu.
Každopádně společný jmenovatel by se dal vyjádřit hruba jako "auto nesneslo ostré zacházení a umřelo". Často doplněno o "to se mi u 997 nikdy nestalo".
Holt první ročník no..
Řeklo by se, to je jasné, jeho vina, s tím musí tak nějak počítat. Ale protože je laxní a vždycky to řeší způsobem shora popsaným, došlo k následující příhodě.
Auto začalo blbě jezdit, budíky občas a nahodile stále častěji ukazovaly úplné kraviny, a nakonec se auto už nepodařilo ani nastartovat. Mimo jiné byly i válce plné benzínu.
Zkrátím to, trvalou jízdou se stále vybitým akumulátorem, v italském horku způsobilo, že kabely resp. celý kabelový svazek vedený v horkém motorovém prostoru prakticky na motoru, se pod touto zátěží trvalého nabíjení vysokými proudy roztekl a spekl a bylo vymalováno. No a i zde k požáru jen krůček. Jen náhoda, že neshořel taky.
Vím, jasná chyba obsluhy, ale přesto, nemělo by - jak ty říkáš - nejspolehlivější auto vydržet i byť intenzívní, ale pořád jen dobíjení baterie bez sebezničujícího poškození ? ;-\ 😉
Jen nevím, proč nestrčí auto do zásuvky. V katalogu příslušenství mají i vhodnou nabíječku (rebrandovaný CTEK). Tolik práce to není. Rozhodně méně práce, než pak startovat přes kabely. Případně by někde měl být vypínač, který se používá při transportu/ uskladnění, aby ti nepředali auto s mrtvou baterkou.
a) je laxní, jak jsem psal
b) když nebyla pauza moc velká, tak i občas nastartoval
c) v jeho hromadných garážích není možnost připojení na proud
d) použít vypínač nebo odpojení akumulátoru a tím se i zbavit zabezpečení auta znamená v Itálii auto už nikdy nevidět i když je v garáži
e) to hlavně ani náhodou nepředpokládal.
A já se přiznám, že bych před touto zkušeností takové drama také neočekával. A to s auty intenzivně žiji celý svůj velmi dlouhý život.
Teď už je chytrej taky, dává si větší pozor a problém řeší, ale nejprve musel dostat pořádně mastné "školení".