Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetý Hyundai Accent 1.4 16V: Jenom pro nenáročné

Poslední generace Accentu uvedená v Česku je stejně jako předchůdci určena pro nenáročné řidiče hledající mladší a cenově dostupný vůz. Kdo nečeká více, může být spokojen.
Zpět na článek
19. 2. 2014 13:10
19. 2. 2014 20:57
19. 2. 2014 22:42
Avatar - Dzakobo
19. 2. 2014 13:07
Nejlepší ročníky
U Hyundaie považuji ročníky okolo 2006 za nejlepší z hlediska kvality, na každém místě auta je vidět, jak se chtěli vyrovnat evropským výrobcům. Komu nevadí karoserie sedan a to, že se auto v zatáčkách naklání, tak bude v rámci kategorie s Accentem spokojený. Ovšem je zde otázka, zda si raději nepořídit Elantru, která je ve všem lepší (kromě spotřeby) a ve stejné cenové hladině. Elantra může být liftback, má nezávislé zavěšení zadní nápravy, 1,6 táhne odspodu a oproti Octavii 1 má spoustu chytrých řešení, kterých bych jakožto majitel mohl vypsat desítky. Motoricky je to nevýrazné, ale když se řadí, tak brzdou provozu není. Motory jsou s litinovým blokem a bez VVT, takže ty auto přežijí, no ale koroze je zde také skoro neznámý pojem. A i ten koncový tlumič má na sobě jen pár kvítků, gelová baterie je původní (7 zim za sebou) zatím max. spokojenost, skvěle zkombinované pohodlí se spolehlivostí bráno s ohledem na konkurenci. Jo, špatně se nastupuje a vysedá, to je zřejmě největší nedostatek >:D
Strýc koupil Matrixe v r. 2005 s touto 1,6 a vůbec nic se nekazí, sice má jen 120000 km, ale náklady mizivé. VW může tiše závidět... Jeden známý pořád kupuje nové Golfy a už po třetí měnil celý motor >:-[] , komu není rady, v Hyundaii nekoupí.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - SCHROJF
19. 2. 2014 19:56
Re: Nejlepší ročníky
A VW iba ticho zavidi...a co ako ma zavidet?Jeden tvoj znamy...BLA,BLA,BLA...zasa ta krcmova rozpravka...?S tym chod do Dikobrazu,ak este vychadza!
19. 2. 2014 20:16
Re: Nejlepší ročníky
bla bla bla..
moje osobne skusenosti: Kia rio 2007 naj 60T predane v 2010.bez zavad. hyu accent 1.5 crdi 2008 naj 100 do 2011 bez zavad. dalej firemny accent rv 2008 1.5 crdi 150t bez zavad.kia megentis rocnik 2008 naj. 55t jedna zavada.hyu coupe 2007 naj 18 zatial bez zavad otec elantra 2006 naj 130t bez zavad.
suhlasim s nazorom ze sa v rokoch 2005 az 2008 jedna o najlepsie vyrobne roky pre hyu a kia pretoze sa snazili dohnat konkurenciu co sa im aj vyplatilo a dnes znu uspechy.co sa tyka kvality novych vozidiel neviem ale ocakavam ze to bude len horsie.napr.koza na volante i 30 nie je uz kvalitna (tiez vozdlo vo firme) ale ma 50t a bez zavad.ked mozem porovnat 1.4 a 1.5 jednoznacne 1.5 diesel je lepsi .najma v tahu na dvojke kde podvozok nezvlada silu motora dalej velmi dobry tah aj vo vyssich rychlostiach a silnejsi nez napr. 1.5 motor v kaskaji.
ta kontrolka teploty naozaj bola takato a to auto bolo v strednej vybave...
7. 3. 2014 07:41
Re: Nejlepší ročníky
Koukni se na YouTube na kanál autocentral. Jsou tam zajímavé testy a recenze ojetin.
Avatar - dal
19. 2. 2014 13:10
Jenom upřesním
Toto je snad jedinný Accent který nemá teploměr chladící kapaliny, možná je to nějaká základní ošizená verze. Jinak se jedná u nás o nedoceněný automobil. Díky jednodušší technice je mimořádně spolehlivý. Ty tlumiče, tedy pokud někdo nejezdil po poli vydrží v pohodě 200tis. km. Nevím o jediném problému se vstřikovači u CRDi, který je naopak velmi dobře odhlučněn a je pro tento model nejlepší volbou.
Souhlasím, že podvozek za motory zaostává a vůz je citlivý na boční vítr ale jinak se jedná o velmi dobré a spolehlivé auto.

p.s.: K nezaplacení je udivený pohled řidiče TDi když mu vyprášíš do kopce kožich.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dzakobo
19. 2. 2014 17:20
Re: Jenom upřesním
Pochybuju, že si většina lidí koupí Accent na dálky, takže než 1,5 CRDi, radši 1,6 benzín. Přeci jen u nafty číhají do budoucna dražší opravy, takže náklady budou 0 od 0. Navíc se méně ničí přední náprava a auto dřív topí. To, že někdo najede za rok přes 30tkm je spíš vzácnost, ale tady je samozřejmě nafta jasná volba.
Avatar - petrumr
19. 2. 2014 17:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 2. 2014 15:16
mam to a je to slusne auto
mam ho (CRDi), za 192 000km (som prvy majitel od 08/2007). Menil som lozisko (na zaruku) a svetla (prevencia, pretoze mohlo dojst k nefunkcnosti vyskovej regulacie - na zaruku), brzdy (u 120 000km) a tlmice (140 000km). Drobna porucha el mag spojky klimatizacie o 180 000km. Inak nic - jazdim pravidelne do servisu, teda olej, filtre, kvapaliny. IMHO super auto. Interier mi vyhovuje, je vzdusny dobre sa udrziava (bezovy)

co je na turo cenovu kategoriu super su sedadla (jazdieval som casto 700-900km v kuse a nebola to ziadna tortura. spotreba od zaciatku do 5,1 l/100 (podla tankovania). Kufor super, co sa nevojde dnu, ide na strechu :-) zbalili sme sa traja na 3 tyzdne do Norska za polarny kruh bez vacsich problemov. Toto auto od prevereneho zdroja mozem len doporucit
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
19. 2. 2014 20:57
jednoduche
nenarocne spolahlive stale vkusne vyzerajuce auto.... az sa mi naskyta otazka preco taketo auta dnes miznu z ponuky vyrobcov? Dnes chce byt kazdy supersportovy superluxusny supermoderny a ja neviem aky ale komu treba taketo auta? Mam taky citak ze o par rokov bude vacsi dopyt prave po jednoduchych lacnych praktickych autach a automobilky na to pridu a zacnu aj taketo auta opat vyrabat ... ved taka dacia alebo datsun su uz prvymi lastovickami znamenajuce navrat k praktickym a dostupnym hodnotam ktore ludia stale ocenia a ze to nie je len finta svedci o tom aj neustaly narast dacie :yes:
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2014 21:29
Tak tomu nerozumím
Tak buď jsou redaktoři na auto.cz absolutní antikorejci, nebo v týdeníku Svět motorů zase korejcofilové, protože tak dva rozporuplné články o stejném autě aby jeden pohledal! Mám pocit jakoby autor článku srovnával Accenta s BMW řady 3
Nadpis k článku ve SM 2/2014 zní: Hyundai Accent: Zázrak z Turecka
Kdo by chtěl přečíst napište na email bodorv@centrum.cz
Já osobně mám výhodu v tom, že to dovedu posoudit "objektivně". Jsem majitelem H Accent 1,4 Elegance od 1/2007. Najeto 184 000km. v minulém týdnu jsem měnil brzdové destičky a kotouče - POPRVÉ!!! Vloni v létě mi nechtěli na STK věřit, že mám 172 000 najeto bez výměny alespoň brzdových destiček. Samozřejmě, že rozvody v 90 000, tlumiče, ložiska, čepy jsou myslím standartní díly, které nejspíš nevydrží 200 000km v žádném autě a určitě ne v autě této cenové kategorie. Když jsem se rozhodoval v r. 2007 jestli H Accent nebo Š Fabia sedan, tak rozdíl mezi autama ve stejné výbavě byl skoro 100 000tis. Kč, což nakonec rozhodlo, ale z dnešního pohledu absolutně nelituji a jsem přesvědčen, že to bylo správné rozhodnutí. A co se týká rzi, tak nevím kde auto z testu jezdilo, protože takto prožraný výfuk po 80 000km???
Ve zmiňovaném testu ve SM byl tento model doslova doporučován jako dost dobrá volba koupě ojetiny. >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
19. 2. 2014 21:41
Re: Tak tomu nerozumím
accent bolo dobre auto, jednoduche spolahlive a prijemne vyzerajuce..... na bezne rodinne potreby v meste ideal pre vacsinu ludi svojho casu.... urcite by som siel do accenta tiez skor ako do fabie sedan.... takze v tomto smere ta chapem, asi by som si vyberal rovnako... nejaky klasicky benzin nech je to spolahlive v meste a nejaku tu aspon zakladnu vybavicku nie uplne holatko zase... nie je tu co pokazit... to auto je nenarocne a pritom velmi solidne a dodnes sa nestrati v premavke vedla omnoho mladsich konkuretoch ako P301 logan aveo sedan a podobne....

s tym vyfukom to moze byt aj vekom... na felde napr nemusis ani nikde jazdit ale za 3 roky mas po vyfuku lebo je uplne slaby a na takom lanceri takmer 3 rocny vyfuk vyzera stale ako novy ... takze to zalezi aj od kvality vyfukov ake tam automobilka dava do auta, felda ma slabe vyfuky tie hrdzaveli uz na predajni za nova.... accent ma asi tiez nieco slabsie alebo mozno spatny kus

ja napr menim na felde brzdove dosticky kazdych 30tisic km, uz som ich teda parkrat menil, v tomto smere sa neoplati setrit, kvalitne brzdy su dolezite, kazdopadne ak si s autom spokojny je to skvela vizitka pre accent aj pre hyundai, nech ti sluzi aj nadalej :yes:
19. 2. 2014 22:08
Re: Tak tomu nerozumím
jasne za tie peniaze mozete mat fabia 1 1.4 benzin ktora urcite nema v teste jazdenych vozidiel napisane pre nenarocne...
Avatar - wakantanka
20. 2. 2014 11:20
Re: Tak tomu nerozumím
Meniť na Felde doštičky každých 30 tis? No to fakt dávaš kvalitu, alebo jazdíš v jednom kuse s nohou na brzde? Čo si matne pamätám na feldu combi s 1,6 tak tam som menil kotúče niekde pri 130 tis. a predné dosky tiež. Aj keď je pravda že do prvej výmeny jazdila veľa diaľkové jazdy, potom už to padlo na 90 - 100 tis. km.
Avatar - TS141
19. 2. 2014 22:42
re
proti autu nic nemam ale jinak jen teleshopping
Rozbalit vlákno
0