Novinky
Emel
5
Sáhne... a holt se smíří s tím, že v nabídce je pouze 1.8 atmosféra s pětikvaltem. Po odchodu S2000 chybí nějaká silnější alternativa... a vůbec, jsem rád za každé nové auto v této kategorii.
Přejít do diskuze
Z druhé strany... není trošku škoda, že jediným mainstreamovým výrobcem sportovního kupé je dnes Peugeot s RCZ?
Koncern by ovšem podle mého potřeboval trošku oživit svou suchou a nudnou německou racionalitu...
Hádam si niekto nemyslel, že VW zrazu z čiernej prejde na bielu a z ničoho nič sa rozhodne vyniesť na trh niečo nové, nezvyklé alebo pokrokové?
Že na to nemá gule, bolo jasné už pri prvej generácii New Beetle, kde sa motor dozadu priam pýtal.
VW ide proste len na istotu, bude vyrábať len spotrebný tovar, ktorý ide na odbyt, nič viac. Jediným kritériom je zisk, tak sa netreba čudovať. Priekopníkmi v tejto branži sú skrátka iní.
Že na to nemá gule, bolo jasné už pri prvej generácii New Beetle, kde sa motor dozadu priam pýtal.
VW ide proste len na istotu, bude vyrábať len spotrebný tovar, ktorý ide na odbyt, nič viac. Jediným kritériom je zisk, tak sa netreba čudovať. Priekopníkmi v tejto branži sú skrátka iní.
na ja, aber, motor 2,5 od Audi, auto s koncepcí motor uprostřed a vyleze z toho cena blízká Boxsteru a auto koncepčně také podobné Boxsteru. A trh pro tato auta je velmi malý. Výsledkem by bylo požírání koncernu koncernem. Ekonomika nepustí.
do tych sportiacikov vobec nechce co je podla mna aj vcelku skoda no, vyzera to tak ze uz aj taka kia bude mat skor sportiak ako vw, to len bude sranda 😉
doba je zla no..... vw asi nechce nic riskovat, chapem jeho postoj, ale takto si image nevylepsi ;-\
doba je zla no..... vw asi nechce nic riskovat, chapem jeho postoj, ale takto si image nevylepsi ;-\
Tyhle auta mají úplně jiný úlčel. 😉
Malé sporťáku na trhu jsou. Jen je moc lidí nekupuje. 😉
Malé sporťáku na trhu jsou. Jen je moc lidí nekupuje. 😉
U tohoto počinu se spekulovalo o 2,5, kdyby do toho šláplo Audi. Tedy o 250-280 kW. Nemluvě o dvoulitru. To je trochu jinde než MX-5.
VW prezentoval BlueSport s 2,0 TDI. Kdo ví, s čím by to nabídli. Snad by v nabídce byl i zajímavý zážehový motor.
VW prezentoval BlueSport s 2,0 TDI. Kdo ví, s čím by to nabídli. Snad by v nabídce byl i zajímavý zážehový motor.
Stačí se podívat na mrzké prodejní výsledky Toyoty GT86.
Koncern je přiliš orientován na finanční výsledky, než aby vědomě pustil do světa prodělečný auto.
Koncern je přiliš orientován na finanční výsledky, než aby vědomě pustil do světa prodělečný auto.
Audi by se to asi líbilo, ale u Porsche by e😜lodovaly hlavy. 😄 S 2,5 by to bylo pěkné monstrum (pokud by nepokazili podvozek, tak bys nejspíš mohl nahánět 911), už dvoulitr z GTI by byl hodně zajímavý.
Zpět na zem. Takové auto by bylo relativně problematické umístit. Promenádovalo by se ve vodách TT a pokud by mělo pětiválec, zatápělo by R8.
Zpět na zem. Takové auto by bylo relativně problematické umístit. Promenádovalo by se ve vodách TT a pokud by mělo pětiválec, zatápělo by R8.
No nevim jestli skoda. Vypada to jak hnusne okopirovana mx-5. A pokud nekdo takove auto chce, sahne prave po ni.
Jen tenhle postoj komunikovali už minulý rok. Zajímalo by mě, jestli je to nějaká nová zpráva, nebo to jen někdo vytáhl z koše.
Trh je pro e😜erimenty tohoto typu marginální. Uhrovatí mládenci nemají prachy. A ti, kteří prachy mají, raději koupí větší SUV (pochopitelně s dieselem).
To je škoda, mohli jsme se dočkat zase nějakého zajímavého auta.
Šíro sporťák není, možná ještě tak s 2.0TSI to má aspoň nějaké svaly, ale fakticky je to pořád hatchback s náhonem na předek.
Šíro sporťák není, možná ještě tak s 2.0TSI to má aspoň nějaké svaly, ale fakticky je to pořád hatchback s náhonem na předek.
Jo, tyhle salónní kecy žeru. Ty, kdybys měl firmu (očividně nemáš), šel bys vědomě do velice nejisté a pochybné zakázky jenom proto, abys sousedům ukázal, jaké máš koule? VW je, samozřejmě, orientovaný na zisk. Samozřejmě jako všichni ostatní, včetně průkopníků, o kterých píšeš (mimochodem, kteří to vlastně jsou a v čem?). Nebo myslíš, že jiní to dělají kvůli tomu, aby o nich v diskusích psali nímandi, že jsou fakt dobří a mají koule? Prober se.
VW ale není jiný, je přesně takový, jaký píšeš. Orientovaný na zisk. Stejně tak ostatní značky. Nebo myslíš, že to i průkopníci dělají za náklady a reference? Nebo dokonce s vidinou ztrát? Ne, potřebují vydělat. Taky souhlasím s tím, že by malý sporťák vw nezruinoval, ale image vylepšit tímto směrem vw spíš nepotřebuje.
Co se naznačování něco proti týče, úplně stejné to máš u h/k, mazdy, hondě, renaultu... Nebo ostatní vyskakovače za ty svoje značky nevidíš? Mimochodem, nejsem zapřísáhlej koncernista, jezdím na toyotě a tak to asi i do budoucna zůstane 😄
Co se naznačování něco proti týče, úplně stejné to máš u h/k, mazdy, hondě, renaultu... Nebo ostatní vyskakovače za ty svoje značky nevidíš? Mimochodem, nejsem zapřísáhlej koncernista, jezdím na toyotě a tak to asi i do budoucna zůstane 😄
Skús mi môj názor vyvrátiť, že je VW iný. Nie je. Výnimky potvrdzujú pravidlo.
Očividne ti to myslí na inú nôtu ako mne. Tým pádom nemá zmysel sa o tom rozpisovať. Predstav si fakt, že firmu mám, a občas do nejakého risku idem. Alebo sa ide do veci, ktorá viem, že nezarobí peniaze, ale firmu zviditeľní a urobí jej dobré meno - čo je vlastne tiež istý druh profitu. Nie že by VW niečo podobné už neurobil. Napr. VW Phaeton bol skôr vecou prestíže ako zisku, chybou lávky bolo, že šlo o skôr prestíž jedného človeka, nie značky. 😉
Ja si myslím, že výroba športiačiku ako výkladnej skrine VW by ho nezruinovala, ale pomohla by image VW podstatne viac, ako nejaká síce pekná štúdia, ale po dlhom-predlhom uvažovaní o výrobe rozhodnutie nechať to len v ríši nesplnených snov...
Nejakým tým splneným snov treba batoh spotrebného tovaru občas oživiť...
Je zaujímavé, stačí tu len naznačiť niečo proti VW, a hneď niekto vyskočí, akoby mu na večeru siahli... 😁
Očividne ti to myslí na inú nôtu ako mne. Tým pádom nemá zmysel sa o tom rozpisovať. Predstav si fakt, že firmu mám, a občas do nejakého risku idem. Alebo sa ide do veci, ktorá viem, že nezarobí peniaze, ale firmu zviditeľní a urobí jej dobré meno - čo je vlastne tiež istý druh profitu. Nie že by VW niečo podobné už neurobil. Napr. VW Phaeton bol skôr vecou prestíže ako zisku, chybou lávky bolo, že šlo o skôr prestíž jedného človeka, nie značky. 😉
Ja si myslím, že výroba športiačiku ako výkladnej skrine VW by ho nezruinovala, ale pomohla by image VW podstatne viac, ako nejaká síce pekná štúdia, ale po dlhom-predlhom uvažovaní o výrobe rozhodnutie nechať to len v ríši nesplnených snov...
Nejakým tým splneným snov treba batoh spotrebného tovaru občas oživiť...
Je zaujímavé, stačí tu len naznačiť niečo proti VW, a hneď niekto vyskočí, akoby mu na večeru siahli... 😁
Tak jak komu, tomu komu zbývají peníze na auto pro zábavu, tak si nekoupí nějaké obyč VW nebo Toyotu, ale maže rovnou pro 911, on ani Boxster nemá na růžích ustláno a to je levnější a přitom koncepčně skvělý.
Doba je rychlá a peněz na utrácení za malé sporťáky je málo 😉 Když máš hypotéku a rodinu, tak ti prašulky na auto na hraní prostě nezbývají...
Tak ti nevím, ale na stránkách Mazdy MX5 je stále i 2.0 118kW s 6ti kvaltem😒br />
[odkaz]
Roadster pouze s výbavou ST Revolution a Roadster Coupe s RC Revolution, ale cena je jaksi o dost výše 😄
Roadster pouze s výbavou ST Revolution a Roadster Coupe s RC Revolution, ale cena je jaksi o dost výše 😄