Se sportovní zadokolkou s motorem uprostřed u koncernu Volkswagen můžeme zapomenout. Nebude se vyrábět ani jiný kompaktní sporťák, zájem o auta této velikosti prý klesá.
Sáhne... a holt se smíří s tím, že v nabídce je pouze 1.8 atmosféra s pětikvaltem. Po odchodu S2000 chybí nějaká silnější alternativa... a vůbec, jsem rád za každé nové auto v této kategorii.
Hádam si niekto nemyslel, že VW zrazu z čiernej prejde na bielu a z ničoho nič sa rozhodne vyniesť na trh niečo nové, nezvyklé alebo pokrokové?
Že na to nemá gule, bolo jasné už pri prvej generácii New Beetle, kde sa motor dozadu priam pýtal.
VW ide proste len na istotu, bude vyrábať len spotrebný tovar, ktorý ide na odbyt, nič viac. Jediným kritériom je zisk, tak sa netreba čudovať. Priekopníkmi v tejto branži sú skrátka iní.
na ja, aber, motor 2,5 od Audi, auto s koncepcí motor uprostřed a vyleze z toho cena blízká Boxsteru a auto koncepčně také podobné Boxsteru. A trh pro tato auta je velmi malý. Výsledkem by bylo požírání koncernu koncernem. Ekonomika nepustí.
do tych sportiacikov vobec nechce co je podla mna aj vcelku skoda no, vyzera to tak ze uz aj taka kia bude mat skor sportiak ako vw, to len bude sranda ;-)
doba je zla no..... vw asi nechce nic riskovat, chapem jeho postoj, ale takto si image nevylepsi ;-\
Audi by se to asi líbilo, ale u Porsche by explodovaly hlavy. :-) S 2,5 by to bylo pěkné monstrum (pokud by nepokazili podvozek, tak bys nejspíš mohl nahánět 911), už dvoulitr z GTI by byl hodně zajímavý.
Zpět na zem. Takové auto by bylo relativně problematické umístit. Promenádovalo by se ve vodách TT a pokud by mělo pětiválec, zatápělo by R8.
Trh je pro experimenty tohoto typu marginální. Uhrovatí mládenci nemají prachy. A ti, kteří prachy mají, raději koupí větší SUV (pochopitelně s dieselem).
Jo, tyhle salónní kecy žeru. Ty, kdybys měl firmu (očividně nemáš), šel bys vědomě do velice nejisté a pochybné zakázky jenom proto, abys sousedům ukázal, jaké máš koule? VW je, samozřejmě, orientovaný na zisk. Samozřejmě jako všichni ostatní, včetně průkopníků, o kterých píšeš (mimochodem, kteří to vlastně jsou a v čem?). Nebo myslíš, že jiní to dělají kvůli tomu, aby o nich v diskusích psali nímandi, že jsou fakt dobří a mají koule? Prober se.
VW ale není jiný, je přesně takový, jaký píšeš. Orientovaný na zisk. Stejně tak ostatní značky. Nebo myslíš, že to i průkopníci dělají za náklady a reference? Nebo dokonce s vidinou ztrát? Ne, potřebují vydělat. Taky souhlasím s tím, že by malý sporťák vw nezruinoval, ale image vylepšit tímto směrem vw spíš nepotřebuje.
Co se naznačování něco proti týče, úplně stejné to máš u h/k, mazdy, hondě, renaultu... Nebo ostatní vyskakovače za ty svoje značky nevidíš? Mimochodem, nejsem zapřísáhlej koncernista, jezdím na toyotě a tak to asi i do budoucna zůstane :-)
Skús mi môj názor vyvrátiť, že je VW iný. Nie je. Výnimky potvrdzujú pravidlo.
Očividne ti to myslí na inú nôtu ako mne. Tým pádom nemá zmysel sa o tom rozpisovať. Predstav si fakt, že firmu mám, a občas do nejakého risku idem. Alebo sa ide do veci, ktorá viem, že nezarobí peniaze, ale firmu zviditeľní a urobí jej dobré meno - čo je vlastne tiež istý druh profitu. Nie že by VW niečo podobné už neurobil. Napr. VW Phaeton bol skôr vecou prestíže ako zisku, chybou lávky bolo, že šlo o skôr prestíž jedného človeka, nie značky. ;-)
Ja si myslím, že výroba športiačiku ako výkladnej skrine VW by ho nezruinovala, ale pomohla by image VW podstatne viac, ako nejaká síce pekná štúdia, ale po dlhom-predlhom uvažovaní o výrobe rozhodnutie nechať to len v ríši nesplnených snov...
Nejakým tým splneným snov treba batoh spotrebného tovaru občas oživiť...
Je zaujímavé, stačí tu len naznačiť niečo proti VW, a hneď niekto vyskočí, akoby mu na večeru siahli... :-D
Tak jak komu, tomu komu zbývají peníze na auto pro zábavu, tak si nekoupí nějaké obyč VW nebo Toyotu, ale maže rovnou pro 911, on ani Boxster nemá na růžích ustláno a to je levnější a přitom koncepčně skvělý.