Novinky
do tych sportiacikov vobec nechce co je podla mna aj vcelku skoda no, vyzera to tak ze uz aj taka kia bude mat skor sportiak ako vw, to len bude sranda 😉
doba je zla no..... vw asi nechce nic riskovat, chapem jeho postoj, ale takto si image nevylepsi ;-\
doba je zla no..... vw asi nechce nic riskovat, chapem jeho postoj, ale takto si image nevylepsi ;-\
Trh je pro e😜erimenty tohoto typu marginální. Uhrovatí mládenci nemají prachy. A ti, kteří prachy mají, raději koupí větší SUV (pochopitelně s dieselem).
Hádam si niekto nemyslel, že VW zrazu z čiernej prejde na bielu a z ničoho nič sa rozhodne vyniesť na trh niečo nové, nezvyklé alebo pokrokové?
Že na to nemá gule, bolo jasné už pri prvej generácii New Beetle, kde sa motor dozadu priam pýtal.
VW ide proste len na istotu, bude vyrábať len spotrebný tovar, ktorý ide na odbyt, nič viac. Jediným kritériom je zisk, tak sa netreba čudovať. Priekopníkmi v tejto branži sú skrátka iní.
Že na to nemá gule, bolo jasné už pri prvej generácii New Beetle, kde sa motor dozadu priam pýtal.
VW ide proste len na istotu, bude vyrábať len spotrebný tovar, ktorý ide na odbyt, nič viac. Jediným kritériom je zisk, tak sa netreba čudovať. Priekopníkmi v tejto branži sú skrátka iní.
Jo, tyhle salónní kecy žeru. Ty, kdybys měl firmu (očividně nemáš), šel bys vědomě do velice nejisté a pochybné zakázky jenom proto, abys sousedům ukázal, jaké máš koule? VW je, samozřejmě, orientovaný na zisk. Samozřejmě jako všichni ostatní, včetně průkopníků, o kterých píšeš (mimochodem, kteří to vlastně jsou a v čem?). Nebo myslíš, že jiní to dělají kvůli tomu, aby o nich v diskusích psali nímandi, že jsou fakt dobří a mají koule? Prober se.
Skús mi môj názor vyvrátiť, že je VW iný. Nie je. Výnimky potvrdzujú pravidlo.
Očividne ti to myslí na inú nôtu ako mne. Tým pádom nemá zmysel sa o tom rozpisovať. Predstav si fakt, že firmu mám, a občas do nejakého risku idem. Alebo sa ide do veci, ktorá viem, že nezarobí peniaze, ale firmu zviditeľní a urobí jej dobré meno - čo je vlastne tiež istý druh profitu. Nie že by VW niečo podobné už neurobil. Napr. VW Phaeton bol skôr vecou prestíže ako zisku, chybou lávky bolo, že šlo o skôr prestíž jedného človeka, nie značky. 😉
Ja si myslím, že výroba športiačiku ako výkladnej skrine VW by ho nezruinovala, ale pomohla by image VW podstatne viac, ako nejaká síce pekná štúdia, ale po dlhom-predlhom uvažovaní o výrobe rozhodnutie nechať to len v ríši nesplnených snov...
Nejakým tým splneným snov treba batoh spotrebného tovaru občas oživiť...
Je zaujímavé, stačí tu len naznačiť niečo proti VW, a hneď niekto vyskočí, akoby mu na večeru siahli... 😁
Očividne ti to myslí na inú nôtu ako mne. Tým pádom nemá zmysel sa o tom rozpisovať. Predstav si fakt, že firmu mám, a občas do nejakého risku idem. Alebo sa ide do veci, ktorá viem, že nezarobí peniaze, ale firmu zviditeľní a urobí jej dobré meno - čo je vlastne tiež istý druh profitu. Nie že by VW niečo podobné už neurobil. Napr. VW Phaeton bol skôr vecou prestíže ako zisku, chybou lávky bolo, že šlo o skôr prestíž jedného človeka, nie značky. 😉
Ja si myslím, že výroba športiačiku ako výkladnej skrine VW by ho nezruinovala, ale pomohla by image VW podstatne viac, ako nejaká síce pekná štúdia, ale po dlhom-predlhom uvažovaní o výrobe rozhodnutie nechať to len v ríši nesplnených snov...
Nejakým tým splneným snov treba batoh spotrebného tovaru občas oživiť...
Je zaujímavé, stačí tu len naznačiť niečo proti VW, a hneď niekto vyskočí, akoby mu na večeru siahli... 😁
VW ale není jiný, je přesně takový, jaký píšeš. Orientovaný na zisk. Stejně tak ostatní značky. Nebo myslíš, že to i průkopníci dělají za náklady a reference? Nebo dokonce s vidinou ztrát? Ne, potřebují vydělat. Taky souhlasím s tím, že by malý sporťák vw nezruinoval, ale image vylepšit tímto směrem vw spíš nepotřebuje.
Co se naznačování něco proti týče, úplně stejné to máš u h/k, mazdy, hondě, renaultu... Nebo ostatní vyskakovače za ty svoje značky nevidíš? Mimochodem, nejsem zapřísáhlej koncernista, jezdím na toyotě a tak to asi i do budoucna zůstane 😄
Co se naznačování něco proti týče, úplně stejné to máš u h/k, mazdy, hondě, renaultu... Nebo ostatní vyskakovače za ty svoje značky nevidíš? Mimochodem, nejsem zapřísáhlej koncernista, jezdím na toyotě a tak to asi i do budoucna zůstane 😄
Šíro sporťák není, možná ještě tak s 2.0TSI to má aspoň nějaké svaly, ale fakticky je to pořád hatchback s náhonem na předek.
Roadster pouze s výbavou ST Revolution a Roadster Coupe s RC Revolution, ale cena je jaksi o dost výše 😄
VW prezentoval BlueSport s 2,0 TDI. Kdo ví, s čím by to nabídli. Snad by v nabídce byl i zajímavý zážehový motor.
Zpět na zem. Takové auto by bylo relativně problematické umístit. Promenádovalo by se ve vodách TT a pokud by mělo pětiválec, zatápělo by R8.
Koncern je přiliš orientován na finanční výsledky, než aby vědomě pustil do světa prodělečný auto.
Skoda toho auta. Male sportiaky so silnym motorom na trhu chybaju
Malé sporťáku na trhu jsou. Jen je moc lidí nekupuje. 😉