Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Test: Citroën Jumper L2H2 2.2 HDI - Samá dvojka

Titulek nevyjadřuje hodnocení, ale velké množství číslice dvě ve specifikaci testovaného Jumperu s druhou výkonovou verzí motoru 2.2 HDi.
Zpět na článek
18. 4. 2014 00:10
13. 5. 2016 11:28
21. 2. 2014 08:16
toto je test?????
to není test, ale reklamní článek. Pan "testér" si mohl zjistit že například:
- na těchto motorech odcházejí EGR ventily jak na běžícím páse
- do bočních dveří nejsou naložit palety na šířku, protože jsou široké jen 125cm a rezerva 2,5cm na každou stranu je málo. Navíc, pokud je paleta vyšší než 90cm tak nejde naložit vůbec díky přepážce za řidičem, která zasahuje do nákladového protosru. Takže do auta je nereálné naložit 4 palety jak uvádí výrobce
- řidiči by si měli preventivně 1x měsíčně vyndat rezervu aby nezatuhl povolovací mechanismus
- pokud sněží, potom je teplo a v noci mrzne, tak pečlivě vymetat sníh pod čelním sklem, jinak při tání odkapává přímo na alternátor a v noci tento zamrzne.
- při otevření zadních dveří nejde zamknout kabina, takže když otevřu dveře vzadu, nacouvám k rampě a jdu skládat takm mám odemčené auto
a takto bych mohl pokračovat dál... Tento "test" má hodnotu jen pro prodejce a ne pro potencionální zákazníky. To už je www.auto.cz opravdu jen reklamní server pro automobilky????
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ada je zase tady
21. 2. 2014 09:41
Re: toto je test?????
Každý by si měl zatraceně rozmyslet, než si koupí francouzské vozidlo... U nás ve firmě se ve 150 tis km zlomila u 2,2 HDI vačka a celý motor byl do šrotu :no:
Avatar - sendador
21. 2. 2014 12:05
Re: toto je test?????
Tohle je ale italske vozidlo, motor je JTD :-)
21. 2. 2014 12:39
Re: toto je test?????
To neni pravda!!
toto je motor do fordu. Z trojčat fiat, peugeot a citrón mají dvě poslední jmenované značky motory z transita (motory puma), které jsou svou choulostivostí na dlouho trvající držení ve vysokých otáčkách nebo častého vytáčení na max známé, zejména pak právě motor 2,2 tdci 130, který je v testu. Tomu právě potom praská vačka.
Italské motory JTD používá jen FIAT a patří na špičku.
Teda kromě verze 3,0 160 to je motor JTD u všech tří značek.
Avatar - sendador
21. 2. 2014 14:06
Re: toto je test?????
Aha, dik za info, tohle jsem nevedel. Byl jsem presedceny, ze vsechna auta ze Sevel Sud jsou totozna.
21. 2. 2014 14:21
Re: toto je test?????
Mám dojem že z trojčat má jen Ducato motor o objemu 2.3, což je prý velký držák (původem z Iveca) a jsou na něj kladné reference, prý vydrží moc a moc.
Zato tyto 2.2 příliš nevydrží.
Avatar - petrumr
22. 2. 2014 08:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 2. 2014 08:51
Re: toto je test?????
s tím tajícím sněhem je to moje osobní zkušenost, máme Boxera (totožný s Jumperem) - nevěděl jsem proč nám zamrzl alternátor, vysvětlili mi to v servisu že to je známý problém., EGR znám osobně pět lidí co jim odešel (a to moc lidí s B/J neznám). Bylo by smutné, kdyby se to stávalo na všech autech, ale procento závad je prostě vysoké
Avatar - Auto CZ
21. 2. 2014 15:45
Re: toto je test?????
auto vyrába Iveco na Sicílii... >:D
Avatar - KANKUNEN
21. 2. 2014 13:12
Re: toto je test?????
Dále doplním, v zimě mávat se zadními křídly aspoň deset minut denně jinak panty zatuhnou, podvozek je dimenzovaný tak na Olcit. Všechno odchází, dokonce i uložení listů po 60t km, madla dveří zasahují 20cm do interiéru, takže ve třech se v tak širokém autě mačkáš a navíc jsou světle šedé a extrémě se špiní. Ve verzi kombi nejde sklopit druhá řada sedadel a zajištování oken v druhé řadě se hned poláme. Je to absolutně nedomyšlené a ošizené auto.
Avatar - m.z.
21. 2. 2014 14:18
Re: toto je test?????
Tak ono záleží taky kdo a jak s tím jezdí, rozhodně jsem nic z toho na 60tkm nemusel řešit, aktuálně má najeto (3,0) okolo 80tkm a přijde mi to jako dobrý pracant.
Pokud si vedle sebe sednou tři 120kg chlapi, asi se budou mačkat všude, neřekl bych, že je na šířku málo místa.
Určitě má svoje chyby, taky už je na trhu dlouho, nicméně co bys doporučil za stejné prachy lepšího?
Avatar - petrumr
22. 2. 2014 08:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
22. 2. 2014 08:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 2. 2014 08:57
Re: toto je test?????
jediní chyba??? a co třeba dolévání kapaliny do ostřikovačů? Bez trychtýře nejde dolít. Vyměnit žárovku je nadlidský úkol hodný pro borce co mají nacvičené ježky v kleci, nebo se musí vyndat světlo. Nebo taková prkotina - když jsem chtěl vytáhnout baterku v zimě přes vánoce, aby nebyla v mrazu přes dva týdny, tak jsem zjistil, že auto nejde zamknout, protože u spolujezdce není mechanický zámek. Všechno bych tomu autu odpustil, ale to že prezentují L2H2 jako čtyřpaletové když tam ty 4 palety nejdou naložit (pokud nejsou opravdu přesné 120x80 a max 90cm vysoké), to prostě nezkousnu. Když jsem ho kupoval, byla to moje první dodávka a nenapadlo by mě, že musím kontrolovat takové věci... Chtěl jsem vozit 4 palety a musím vozit 3.
18. 4. 2014 00:10
Nechápu to
Nechápu to, to nikomu nevadí ruční brzda na levé straně ? Vždyť to je nepřirozený, tohle jim teda neodpustím já.
Rozbalit vlákno
0
13. 5. 2016 11:28
Citroen
Stary dobry Jumper. Byl jsem fanouskem tech starsich modelu, pak jsem prestal sledovat. Kazdopadne je to skvela a spolehliva dodavka. Nyni ve sve firme pouzivam prevazne VW Caddy a nemuzu si stezovat. Pokud nekdo chce vyzkouset, doporucuji si pronajmout, a to treba u firmy www.dodavkyzababku.cz, poskytuji skvely servis za bezkonkurencni ceny. Diky
Rozbalit vlákno
0