Profi
Nechápu to, to nikomu nevadí ruční brzda na levé straně ? Vždyť to je nepřirozený, tohle jim teda neodpustím já.
Stary dobry Jumper. Byl jsem fanouskem tech starsich modelu, pak jsem prestal sledovat. Kazdopadne je to skvela a spolehliva dodavka. Nyni ve sve firme pouzivam prevazne VW Caddy a nemuzu si stezovat. Pokud nekdo chce vyzkouset, doporucuji si pronajmout, a to treba u firmy www.dodavkyzababku.cz, poskytuji skvely servis za bezkonkurencni ceny. Diky
- do bočních dveří nejsou naložit palety na šířku, protože jsou široké jen 125cm a rezerva 2,5cm na každou stranu je málo. Navíc, pokud je paleta vyšší než 90cm tak nejde naložit vůbec díky přepážce za řidičem, která zasahuje do nákladového protosru. Takže do auta je nereálné naložit 4 palety jak uvádí výrobce
- řidiči by si měli preventivně 1x měsíčně vyndat rezervu aby nezatuhl povolovací mechanismus
- pokud sněží, potom je teplo a v noci mrzne, tak pečlivě vymetat sníh pod čelním sklem, jinak při tání odkapává přímo na alternátor a v noci tento zamrzne.
- při otevření zadních dveří nejde zamknout kabina, takže když otevřu dveře vzadu, nacouvám k rampě a jdu skládat takm mám odemčené auto
a takto bych mohl pokračovat dál... Tento "test" má hodnotu jen pro prodejce a ne pro potencionální zákazníky. To už je www.auto.cz opravdu jen reklamní server pro automobilky????
toto je motor do fordu. Z trojčat fiat, peugeot a citrón mají dvě poslední jmenované značky motory z transita (motory puma), které jsou svou choulostivostí na dlouho trvající držení ve vysokých otáčkách nebo častého vytáčení na max známé, zejména pak právě motor 2,2 tdci 130, který je v testu. Tomu právě potom praská vačka.
Italské motory JTD používá jen FIAT a patří na špičku.
Teda kromě verze 3,0 160 to je motor JTD u všech tří značek.
Zato tyto 2.2 příliš nevydrží.
Pokud si vedle sebe sednou tři 120kg chlapi, asi se budou mačkat všude, neřekl bych, že je na šířku málo místa.
Určitě má svoje chyby, taky už je na trhu dlouho, nicméně co bys doporučil za stejné prachy lepšího?