Novinky
"S automobilem moc nadšený nebyl" 😐
panove, to uz se fakt neda cist, tohle...
panove, to uz se fakt neda cist, tohle...
Není to ani satira, není to ani klasický "consumer advice" pořad. Jsou tam tři chlapi, kteří si chtějí udělat za volantem radost. To je opravdu nejdůležitějším kritériem při konečném hodnocení.
Jeeza byla unesený z Veyronu, ale miluje i hatchbacky z 80. let. Hamster miluje Zondu, ale užíval si Morgan 3 wheeler. Jamese pak baví spíše usedlá auta, technika...
Jeeza byla unesený z Veyronu, ale miluje i hatchbacky z 80. let. Hamster miluje Zondu, ale užíval si Morgan 3 wheeler. Jamese pak baví spíše usedlá auta, technika...
Problém je v tom, že vzhledem ke sledovanosti panikaří PR oddělení automobilek v okamžiku, kdy se tahle povedená trojka nelichotivě otře o jejich produkt, protože my sice chápeme, že je to zábava, ale další x milionů lidí to takhle brát nemusí "protože to říkali v televizi" :-! a ne vždy platí, že negativní reklama je taky reklama, kor u maloseriový automobilky..
Tak když se jim auto několikrát při testu rozsype, těžko se můžeme bavit o cíleném ''otírání'...
Znáš hodně aut který po hodinovym záběru na okruhu nemaj problém? Podívej se na to co stačí současný GT3. Pod daleko menší zátěží už hořelo spousta modelů Ferrari nebo Lamborghini. Zní to blbě, ale něco takovýhleho je naprosto normální. A byť je TG docela fajn pořad tak k objektivitě má fakt daleko 😉
Žádný supersport od tradiční značky v TG hořet nezačal, ani neodešla spojka co si takhle pamatuji 😉
V TG ti udělaj nejlepší a nejhorší auto doslova z čeho chtěj, co si takhle pamatuju. A jak sem řek supersporty nejvěhlasnějších značek plápolaj po celý planetě pod nesrovnatelně menší zátěží 😉
A měřit čas brutalně silný zadokolky v den kdy je tak extrémní počasí že před nim varujou meteorologové je fakt na hlavu. Jak sem řek Jeremyho mám docela rád ale někdy to docela přehání a mám takovej dojem že tohle je jeden z těch případů
A měřit čas brutalně silný zadokolky v den kdy je tak extrémní počasí že před nim varujou meteorologové je fakt na hlavu. Jak sem řek Jeremyho mám docela rád ale někdy to docela přehání a mám takovej dojem že tohle je jeden z těch případů
Lexus LFA je taky zadokolka, taky jel na hodně mokré trati a zajel to o 7,1 s rychleji. A to má poloviční výkon. Stig je totiž závodní jezdec, takže tvoje řečičky jsou mimo mísu. Pro takového jezdce, který perfektně dávkuje výkon a má pro řízení skvělý cit to jen znamená, že pojede opatrně a ztratí nějakou sekundu, což se stejně stalo u toho LFA, nebo té M5. Takže to není tím, že je to supervýkonná zadokolka jetá v dešti, ale tím, že je to křáp s archaickým podvozkem a nevyváženou aerodynamikou. Když se na to podíváš pořádně, jen obšlehli Nissan GT-R, trošku ho rozplácli a dali mu silnější motor. Žádná věda a technika, jen něco obšlehli, překreslili a postavili na podvozku z 18. stol.
Já hlavně nechápu manuál v autě co má obrovské turbo a přes 1000 koní.Pár nectlivých přeřazení a je po spojce..A jak koukám na tady ty fotky tak přístroje jsou vybrabčený z Porsche..Ale za 660 tis liber+pojištění no nekupte to..
Hele Oldo snad si radši zalez do tý mísy >😒]
Blekotáš teda jedna radost ale až jednou začneš jezdit nejen s autíčkama ale i autama zjistíš že sebelepší řidič na mokru nezajede dobrej čas a je fuk jestli si řiká Stig nebo menuje Vettel. Nevim jaký byly přesně podmínky při testu LFA což je mimochodem famózní auto, že byly naprosto extrémní v den co se rozhodli pro měřenej čas u Zenva je skutečnost. Jo a ztratit pár sekund na mokrym povrchu u LFA se může rovnat 7 sekundám na extrémnim povrchu. Můžem vo tom tady pindat eště dlouho ale dokud to někdo neporovná za srovnatelnejch podmínek je to vo ničem stejně jako tvrzení v tvejch posledních dvou větách
Blekotáš teda jedna radost ale až jednou začneš jezdit nejen s autíčkama ale i autama zjistíš že sebelepší řidič na mokru nezajede dobrej čas a je fuk jestli si řiká Stig nebo menuje Vettel. Nevim jaký byly přesně podmínky při testu LFA což je mimochodem famózní auto, že byly naprosto extrémní v den co se rozhodli pro měřenej čas u Zenva je skutečnost. Jo a ztratit pár sekund na mokrym povrchu u LFA se může rovnat 7 sekundám na extrémnim povrchu. Můžem vo tom tady pindat eště dlouho ale dokud to někdo neporovná za srovnatelnejch podmínek je to vo ničem stejně jako tvrzení v tvejch posledních dvou větách
Ty hlupáku, vždyť jsem psal, že podmínky byly naprosto stejné. Stejně promoklá trať, tudíž za sucha by tam byl pořád ten sedmise***vý rozdíl. Na takto kraťoučké trati je to obrovský rozdíl. Zvláště nakope-li ti zadek auto s polovičním výkonem.
Fakt si myslíš že máš znalosti mi řikat hlupáku? A přestaň blekotat ty kraviny. Stejný znamená stejný blekoto. Jakej je tam rozdíl na suchý trati a za průtrže mračen se stejnym autem možná věděj lidi z TG, ty určitě ne. Tvý pateorie vo rozdílech suchý a mokrý trati nebudu ani komentovat. No nic až přejdeš z těch autíček na auta tak to třeba jednou pochopíš >😁
Teda ne že by olda neblekotal nesmysly, ale tobě může říkat hlupáku i místní instalatér.
Hezky jste se sešli >😁
Hezky jste se sešli >😁
A o přehánění nemůže být vůbec řeč. Auto s takovým výkonem (potenciálem) a tak totálně mizernými výsledky - to byl Jeremy ještě mírný.
Můžeš tu myšlenku o nejlepších a nejhorších autech nejak rozvést? Co si takhle vybavuju, tak i přes značný charakteristický hodnotící systém TG se jejich verdikty v drtivé většině shodují se serióznějšími magazíny. Auta jako 458 Italia, MP4-12C, Gallardo, V12 Vantage, SLS, F12, Enzo, Aventador, Zonda, Huayra, atd. nikdy nikde v testech nezačaly hořet ani neodešla technika. Není problém je mačkat pod krkem celý den na okruhu při maximální zátěži. Zenvo je očividně zmetek a propadák, v tomhle případě Jeremy pouze zhodnotil poruchové auto, které vzhledem ke svojí ceně nepředvádí adekvátní výkon ani kvalitu. Clarkson je občas neobjektivní a dokáže mít dost výstřední názory a postoje, ale ve svých testech auta hodnotí velmi dobře a u Zenva se jednoduše nedalo svítit.
Co se týče času, tak dost pochybuju, že by za něco stál i na suché trati. Je to podle všeho těžkopádné, předopované a nesofistikované auto podobně jako Veyron a Agera. Jsou malosérioví výrobci, kteří staví svoji filozofii na těch správných aspektech na kterých zálěží, jako je např. Pagani nebo Noble. Pak tu jsou tihle nesmyslní ''honiči'' za obřími výkony a maximálními rychlostmi, jako je Zenvo, Hennessey, Koenigsegg a Bugatti. Taky že se u vnímání těchto počinů odděluje nadšenec od laického puberťáka, který oslavuje auto jen podle čísel na papíře.
Co se týče času, tak dost pochybuju, že by za něco stál i na suché trati. Je to podle všeho těžkopádné, předopované a nesofistikované auto podobně jako Veyron a Agera. Jsou malosérioví výrobci, kteří staví svoji filozofii na těch správných aspektech na kterých zálěží, jako je např. Pagani nebo Noble. Pak tu jsou tihle nesmyslní ''honiči'' za obřími výkony a maximálními rychlostmi, jako je Zenvo, Hennessey, Koenigsegg a Bugatti. Taky že se u vnímání těchto počinů odděluje nadšenec od laického puberťáka, který oslavuje auto jen podle čísel na papíře.
Souhlasím až na ten Veyron.Je to sice mamut,ale nabídne jako jediný v kategorii i pohodlí a luxus.Beru ho spíš jako takový projekt "co všechno dokážeme" a neřekl bych,že je to vyslovený honič výkonu jako Zenovo nebo Koeniggsegg...
Jinak Noble asi nebude s kvalitou taky nic moc (viz TG 18/2),opět problém spojka a obří výkon s turbem,ovšem alespoň nezačal hořet..Zonda je špička😊
Jinak Noble asi nebude s kvalitou taky nic moc (viz TG 18/2),opět problém spojka a obří výkon s turbem,ovšem alespoň nezačal hořet..Zonda je špička😊
Spíš mi u Veyronu vadí ta pověst, všude se u zpráv o autech špičkové výkonové třídy píše ''vyrovná se Veyronu?'' To auto nikdy nebylo měřítkem ani lídrem, proslavila ho jen číslice na papíře. Vždyť to ani není supersport jak se často píše, ale luxusní rychlé GT. Ten ohromný rozdíl vyjde najevo na TG dráze až P1 zajede čas.
O tom Noble vím, ale problému se spojkou se ani nedá moc divit. Důležité ale, že se to obešlo bez plamenů jak píšeš a hlavně - M600 jezdí naprosto fantasticky a figuruje u lidí co ho řídili na nejvyšších příčkách žebříčku oblíbenosti 😄
O tom Noble vím, ale problému se spojkou se ani nedá moc divit. Důležité ale, že se to obešlo bez plamenů jak píšeš a hlavně - M600 jezdí naprosto fantasticky a figuruje u lidí co ho řídili na nejvyšších příčkách žebříčku oblíbenosti 😄
Neřek sem že to dělá dnes a denně ale že když se mu zachce tak do nebe přehváli nebo vodstřelí. V Zenvu sem nejel a asi nepojedu že podmínky testu byly hodně out je fakt stejně jako to že hořely už snad všechny supersporty co sou 😉
TG je čim dál tim víc jen zábava, na seriozní info vo autě sou tu jiný
TG je čim dál tim víc jen zábava, na seriozní info vo autě sou tu jiný
Žádné ale nehořely v testech, ani jim neselhala technika 😉 To, že si Zenvo vybralo všechny poruchy takhle najednou nebude náhoda a o něčem to svědčí.
No neviem, ale mám taký pociť že za tých 20 sérií testovali auta aj za horších podmienok. Ono čosi o ovládateľnosti toho stroja čosi vypovedá aj to jazdenie predtým. A nemám pocit žeby ho Jeremy hnal na hranu a aj tak to nejak nechcelo zatáčať. Po rovinke mu to šlo to áno, ale očividne na okruh to primárne nebude určené.
TG byl vždycky o zábavě,od první serie,nějakou serioznost a čísla(krom tabule časů) se tam fakt moc nehraje..Jeremy se umí na auto naštvat,když ho nedokáže zvládnout(Ferrari 599 GTO),ale tohle je nějak moc náhod najednou(oheň,převodovka,nezvladatelnost… tomu ta cena).Za 660 tis liber je to fakt křáp.
Mimochodem jak chceš dělat seriozní test 1000 koňového auta..To se snad ani nedá,to auto je seriozní jak nahej pankáč uprostřed národní banky..
Mimochodem jak chceš dělat seriozní test 1000 koňového auta..To se snad ani nedá,to auto je seriozní jak nahej pankáč uprostřed národní banky..
No začal bych třeba tim že bych ho dělal za sucha 😄
To je sice pěkný,ale myslíš že TG co vyrobí dvě série za rok,na to má opravdu tolik času?
Musí všechno stihnout,auto nemají taky zapujčené na kdoví jak dlouho,pokud si dobře všimneš,opakování času,nebo čekání na sucho se děje jen na výslovné přání moderátorů,(jako teď u P1 a 918tky),nebo když se vracel Lewis Hamilton,tak chtěli aby se ukázal i na suchu..
Navíc těch suchých dnů nebude v Dunsfoldu tolik.Myslím,že nemají důvod test opakovat,auto zklamalo mechanicky,začlo hořet(v mokru a zimě!!),fakt nevím co by je přesvědčilo dělat další test...
Musí všechno stihnout,auto nemají taky zapujčené na kdoví jak dlouho,pokud si dobře všimneš,opakování času,nebo čekání na sucho se děje jen na výslovné přání moderátorů,(jako teď u P1 a 918tky),nebo když se vracel Lewis Hamilton,tak chtěli aby se ukázal i na suchu..
Navíc těch suchých dnů nebude v Dunsfoldu tolik.Myslím,že nemají důvod test opakovat,auto zklamalo mechanicky,začlo hořet(v mokru a zimě!!),fakt nevím co by je přesvědčilo dělat další test...
Jo má protože lepší než takovejhle test tak radši nic. Určitě si už jel autem za sucha za lehkýho letního deštíku za deště a za průtrže mračen. Víc snad řikat nemusim. A nebo radši jo, snad eště když je normální déšť trochu mokro s tim že to pak samozřejmě musim zmínit u toho času. Ale dle meteorologů bylo ten den dokonce extrémně hnusně což přiznali i moderátoři z TG. Takže zopakuju co sem už napsal a co ale stejně určitě každej ví: Silná zadokolka za extrémního mokra jede a nepadá ze silnice jak taky vobčas argumentujou fanatici 4x4, ale na závody to prostě neni
Tak on Jeremy říkal, že na rovince je to auto velmi rychlé, ale zbytek byla katastrofa. Mimochodem, pokud se nemýlím, tak i mnohem slabší auto dokázalo na dráze Top Gearu dát více než 300. Takže ono z 0 na 100 může vyletět jako raketa, ale pak už to nebude zase taková sláva. No a k tomu že to bylo na mokru, na mokru jela i ta M5, a to je těžší, mnohem slabší, veliký sedan pro 5 lidí. >😁 Plus ta nespolehlivost (i jiným autům dávají v TG záhul, takže velice hloupá výmluva) = toto auto je opravdu největší zmetek mezi superauty v dějinách motorismu. A chtít za to takový balík? To se hoši v Dánsku asi hooodně zbláznili.
No víš Blekoto ono se na hodnocení Zenva neshodnou dokonce ani v Británii [odkaz] takže by mě docela zajímalo odkud bereš tu jistotu že zrovna tohle auto je největší plečka na světě. Jak aspoň tvoje příspěvky působěj
Automobil stojí "pouze" 660 tis liber a ne 800 tisíc..To jsou fakt vtipálci v tom Zenovu.
Za tu cenu mám i tři (skoro čtyři) McLareny MP12Cnebo 458 Italie.
Auta v reálném prostředí mnohem rychlejší,pohodlnější,ovladatelnější a spolehlivější.Navíc s rodokmenem
Ani Noble M600 nebo Zonda F nestály zdaleka tolik a taky jsou od malovýrobců.
Zonda má navíc prvotřídní kvalitu.Navíc bych si tipnul,že jsou mnohem rychlejší než tenhle přemotorovaný krám bez přítlaku..
Na dráze TG znamená déšť zhruba +5 sekund.Takže i po odečtení třeba sedmi až osmi sekund(bylo tam fakt extrémně mokro),jsme kolem časů 1:22,1:23.To udělal i Aston DBS,Jaguar XKR-S,Ferrari 430,Mercedes SL65 Black a nebo Koeniggsegg CC8...
A mimochodem Lexus LFA udělal čas 1:22,8s.Na mokru......
Za tu cenu mám i tři (skoro čtyři) McLareny MP12Cnebo 458 Italie.
Auta v reálném prostředí mnohem rychlejší,pohodlnější,ovladatelnější a spolehlivější.Navíc s rodokmenem
Ani Noble M600 nebo Zonda F nestály zdaleka tolik a taky jsou od malovýrobců.
Zonda má navíc prvotřídní kvalitu.Navíc bych si tipnul,že jsou mnohem rychlejší než tenhle přemotorovaný krám bez přítlaku..
Na dráze TG znamená déšť zhruba +5 sekund.Takže i po odečtení třeba sedmi až osmi sekund(bylo tam fakt extrémně mokro),jsme kolem časů 1:22,1:23.To udělal i Aston DBS,Jaguar XKR-S,Ferrari 430,Mercedes SL65 Black a nebo Koeniggsegg CC8...
A mimochodem Lexus LFA udělal čas 1:22,8s.Na mokru......
Hm, podle teto logiky by potom musely byt 997.1 GT3 a RS4 minule generace, ktere drzi nejrychlejsi casy na umele zavlazovanem testovacim okruhu Dunlopu, meritkem pro vsechny ostatni i za suchych podminek. 😄
Ale vůbec,to není měřítko,jen říkám,že když je na trati TG čas na mokru 1😁0 tak asi těžko bude pak na suchu o 13 vteřin rychlejší,což jsou časy tech nejlepších a kde by asi z automobilky chtěli aby se Zenovo umístilo..
Ta dráha má krátké rovinky a je technická 13 vteřin na suché trati nesrazí kdyby se podělal.V Zenovu se očividně nedá dát plný plyn na výjezdu z úzkých zatáček,kterých je na trati TG většina(kromě Follow Through jsou všechny úzké),a než může kvůli trakci naplno zabrat musí zase brzdit..Plus nestabilita v zatáčkách,říkám Ti suchý čas 1:21 je maximum tohohle auta.Třeba ho vezmou znova😊
Ta dráha má krátké rovinky a je technická 13 vteřin na suché trati nesrazí kdyby se podělal.V Zenovu se očividně nedá dát plný plyn na výjezdu z úzkých zatáček,kterých je na trati TG většina(kromě Follow Through jsou všechny úzké),a než může kvůli trakci naplno zabrat musí zase brzdit..Plus nestabilita v zatáčkách,říkám Ti suchý čas 1:21 je maximum tohohle auta.Třeba ho vezmou znova😊
Znovu opakuji, cas na mokre draze neni zadnym meritkem pro to, jak se to auto bude chovat na suchu. Takova GT3 RS 4.0, tedy nejrychlejsi GT3 vsech dob, v tom testovacim centru Dunlopu zaostala za starsi a vyrazne slabsi verzi GT3 o propastnych 14 vterin, a to vse jen na 1,8 km dlouhem useku...
Abych to shrnul, zjednodusene plati, ze cim lepsiho casu supersport dosahne na suchu, tim vice se bude trapit na mokru. To ostatne jasne vyplyva z naprosto odlisnych pozadavku kladenych na nastaveni podvozku, kdy se pro suche podminky voli tvrdy podvozek, silnejsi stabilizatory , vetsi odlony kol a co nejhladsi pneumatiky, tedy nastaveni, ktere je v prikrem kontrastu s tim, co si zadaji mokre podminky.
Abych to shrnul, zjednodusene plati, ze cim lepsiho casu supersport dosahne na suchu, tim vice se bude trapit na mokru. To ostatne jasne vyplyva z naprosto odlisnych pozadavku kladenych na nastaveni podvozku, kdy se pro suche podminky voli tvrdy podvozek, silnejsi stabilizatory , vetsi odlony kol a co nejhladsi pneumatiky, tedy nastaveni, ktere je v prikrem kontrastu s tim, co si zadaji mokre podminky.
Lepší než diskutovat o tom, kolik vteřin by se mělo odečíst kvůli extrémně mokré trati, je zajet to znovu za sucha. To je přece rozumný požadavek, ne? Důkaz místo keců... a tak dále.
S Lexusem LFA také nejeli kolo znovu za sucha. A přesto je o mnoho rychlejší než Zenvo.
A bylo stejně mokro? To je diskuse dobrá tak do hospody k pivu... protože dojít k nějakému objektivnímu závěru je vyloučeno.
Zkus se vžít do pozice té automobilky - jsi malosériový výrobce, který postaví supersportovní auto, dodáš ho na vlastní náklady k otestování do nejsledovanějšího pořadu o autech na světě... ale smůla, je zrovna mokro (nemluvě o tom, že ti auto vrátí ohořelé). Pokud v takové situaci požádáš o reparát, mohlo by ti být vyhověno...
Zkus se vžít do pozice té automobilky - jsi malosériový výrobce, který postaví supersportovní auto, dodáš ho na vlastní náklady k otestování do nejsledovanějšího pořadu o autech na světě... ale smůla, je zrovna mokro (nemluvě o tom, že ti auto vrátí ohořelé). Pokud v takové situaci požádáš o reparát, mohlo by ti být vyhověno...
Nemyslím si, že by im v budúcnosti za priaznivejšieho počasia nevyhoveli. A aj keď fandím malovýrobcom, proste toto zrejme symbolom spoľahlivosti nebude. Zvlášť ak ho poskytnem do TG musí všetko klapať na 110 % lebo ak sa niečo pos..rie tak hamba na celý svet. Tohto rizika si museli byť páni z Dásnka vedomí už keď riešili účasť ich auta v tomto programe.
Tak zaprvé mokro a mokro může bejt .va velkej rozdíl no a v televizi vo 140 tisíc liber přestřelená cena by naštvala každýho. Ty znáš někoho koho ne? 😉
Tak samozřejmě že by to naštvalo,ale kdo ví jak to s tou cenou bude.Jestli to pánové od Zenova neuváděli bez daně,nějak se mi to nezdá,zvlášní omyl ze 660 udělat 800,je to nějaké divné "zaokrouhlení"..
Jinak nechápu,na co si v Zenovu stěžují.Šli do TG s kůží na trh,v autě za statisíce liber,a to auto je přemotorované,ze starých technologií,děsivě drahé a na okruhu se posere, a ještě začne hořet..
Víš jak je "drahý" čas v TG?Část epizody věnovali neznámému výrobci aut a jeho výrobek prostě zklamal..Smůla ,ale tak to chodí.Nevím co dál řeší..
Jinak nechápu,na co si v Zenovu stěžují.Šli do TG s kůží na trh,v autě za statisíce liber,a to auto je přemotorované,ze starých technologií,děsivě drahé a na okruhu se posere, a ještě začne hořet..
Víš jak je "drahý" čas v TG?Část epizody věnovali neznámému výrobci aut a jeho výrobek prostě zklamal..Smůla ,ale tak to chodí.Nevím co dál řeší..
Ten rozdíl bych viděl na záměnu cen v librách a eurech, ten poměr odpovídá kurzu. Stane se...
takže Zenvo si udělalo tu nejhorší možnou reklamu
To ti z toho vyšlo? Že Zenvo a Focus sou na okruzích stejně rychlý auta? >😒]
Bože ty jsi opravdu blb.
Tak kde se sejdem ať dáme pokec vo autech? A už se těšim až uvidim jak řídíš! Co taková 500 koňová zadokolka na mokru? Sem na tvý skoro stejný rychlosti jako na suchu moc zvědavej :yes: >😒]
Jaký je vlastně tvůj názor na to auto ? Kromě toho, že zesměšňuješ názory všech ostatních, jsi toho moc nepředvedl...
Nevím, k čemu je Zenvo určené, ale na 1080 koní má zřejmě dost odfláknutý podvozek. I ten test na mokru to ukázal. Z aut v podobných podmínkách (very wet) to třeba Dodge Viper SRT-10 dal o 1.4 vteřiny lépe a to je to taky relativně jednoduchá přemotorovaná zadokolka, která má navíc motor vpředu...
Nevím, k čemu je Zenvo určené, ale na 1080 koní má zřejmě dost odfláknutý podvozek. I ten test na mokru to ukázal. Z aut v podobných podmínkách (very wet) to třeba Dodge Viper SRT-10 dal o 1.4 vteřiny lépe a to je to taky relativně jednoduchá přemotorovaná zadokolka, která má navíc motor vpředu...
Jak si vymyslel to zesměšňování? 😉
Tady na začátku diskuze padlo že TG je spíš satiricko zveličující šou. Tam tohle auto totálně zazdili, v Autocaru naopak. Tak jako všichni v týhle diskuzi netušim jaký to auto je ale když si budu muset vybrat mezi Jeremym a Autocarem tak radši budu koukat na TG ale dám spíš na Autocar. Co ty?
Tady na začátku diskuze padlo že TG je spíš satiricko zveličující šou. Tam tohle auto totálně zazdili, v Autocaru naopak. Tak jako všichni v týhle diskuzi netušim jaký to auto je ale když si budu muset vybrat mezi Jeremym a Autocarem tak radši budu koukat na TG ale dám spíš na Autocar. Co ty?
vidím to stejně
Top Gear show a zábava
Autocar.co.uk- přesná data
Top Gear show a zábava
Autocar.co.uk- přesná data
Co jsem tak četl to review Zenva v Autocaru, tak také žádná sláva, v kategorii superaut mírně lepší průměr. Ta cena vzhledem k nedostatečným kvalitám a schopnostem ospravedlnit nejde, koupil bych si za to nejméně 6 lepších supersportů od zavedených a zkušených značek...
Jinak samozřejmě souhlas, že TG = zábava a nadhled, Autocar a Evo = seriózní, objektivní a přesto nadšenecké info, testy a srovnání.
Evo bych řekl, že je vůbec nejlepší magazín/web co se týče skvělého čtení a 100% trefných posudků.
Jinak samozřejmě souhlas, že TG = zábava a nadhled, Autocar a Evo = seriózní, objektivní a přesto nadšenecké info, testy a srovnání.
Evo bych řekl, že je vůbec nejlepší magazín/web co se týče skvělého čtení a 100% trefných posudků.
Vo ceně žádná, ta je šílená, ale rozdíl v hodnocení TG a Autocaru je obří. Třeba se časem vobjeví test v něčem dalšim, suprový by bylo třeba to Evo a pak uvidíme. Dělat závěr jen podle Jeremyho fakt rozhodně nehodlám 😄
Problém je v tom, že závěr za sebe udělalo auto samo místo Jeremyho 😉 Ten to později pouze ústně shnrul, ostatní viděli diváci sami. Já nějak nemám potřebu to auto nějak hanit, ani mu fandit, takže prostě verdikt přijímám tak jak je, ať už od TG, tak i Autocaru nepadají výrazně pochvalná slova, takže se asi jednoduše o moc vydařené auto jednat nebude. To se povede a povedlo jen menšině malosériových značek za kterými stojí lidé s vizí a nadšením.
Nemyslím, že by přesvědčování k něčemu vedlo. Upozornil jsem, ty s tím nalož, jak uznáš za vhodné... 😉
Je to zveličující šou, ale ačkoliv přehání, v pointě mívají pravdu. Věřím jim, že auto bude obtížně ovladatelné, byť to uřídit půjde. O nekvalitě myslím uvažovat vůbec nemusíme. Auto přivezli s vědomím, že bude celý den mordováno na hranici možností. Přijelo s týmem techniků. Když si ho koupím já a budu s tím jezdit někde po okruzích, tak těžko to auto bude mít šanci dostávat lepší péči. Přesto opakovaně selhalo. Top Gear beru jako nejlepší vyjádření pocitů z drahých aut, jaké dnes můžu vidět. V tom jim docela věřím, byť vím, že si ten názor musím trochu (ale čitelně) upravit pro svoje potřeby...
Kdyby mě to auto opravdu vážně zajímalo, tak si ho prostě zajedu vyzkoušet, ty ne ? Protože já bych byl ten, co za to auto vyplázne 800 000 Eur nebo kolik teda nakonec stojí. Ne Jeremy ani AutoCar...
Je to zveličující šou, ale ačkoliv přehání, v pointě mívají pravdu. Věřím jim, že auto bude obtížně ovladatelné, byť to uřídit půjde. O nekvalitě myslím uvažovat vůbec nemusíme. Auto přivezli s vědomím, že bude celý den mordováno na hranici možností. Přijelo s týmem techniků. Když si ho koupím já a budu s tím jezdit někde po okruzích, tak těžko to auto bude mít šanci dostávat lepší péči. Přesto opakovaně selhalo. Top Gear beru jako nejlepší vyjádření pocitů z drahých aut, jaké dnes můžu vidět. V tom jim docela věřím, byť vím, že si ten názor musím trochu (ale čitelně) upravit pro svoje potřeby...
Kdyby mě to auto opravdu vážně zajímalo, tak si ho prostě zajedu vyzkoušet, ty ne ? Protože já bych byl ten, co za to auto vyplázne 800 000 Eur nebo kolik teda nakonec stojí. Ne Jeremy ani AutoCar...
...pohořelo? Test si asi nakonec pustím celý (nebaví mne), ale nemám pocit, že by to auto bylo v plamenech.
nepatří to jsem, ale tohle je nový Focus 2014
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Vypadá jak trochu přifouknutá Fiesta
To Tvé neustálé blábolení o serióznosti testu je trapné. Je prostě faktem, že jiná superauta podobnou zátěž vydrží několik hodin, jiná třeba i dní bez toho aby začala hořet, byť se třeba zastaví. Tohle na mně dělalo dojem, že je řidičsky snad záludnější než CCX co Jeremy taky kdysi testoval. To auto prostě NENÍ kvalitní a nepomohla by mu ani suchá trať. Nemluvě o tom, že hnusnější parodii na supersport jsem snad v životě neviděl. V tomto případě, špatně zmíněná cena autu v podstatě neuškodila, protože je to * jako celek.
příspěvek mimo, ale nevadí
Když řekneš, že je příspěvek mimo, měl bys taky uvést v čem. Mně se jaksi nechtělo psát do vlákna kde kolega hovoří o Zenvu, tak jsem napsal sem, takže?
No, máš pravdu, ale když si stěžuješ, že někdo píše mimo do tvého stromu o novinkách u Fordů, to celé pod článkem o dánském supersportu. Pomlčel bych, být tebou... 😉
To je již oficiální podoba? Příď o poznání čistější a ta šílená zadní světla o trochu výrazněji tvarovaná...Nicméně, z lejna bič neupleteš.
Nutno dodat, že nejbližší vůz, který jel na mokré trati, bylo BMW M5, bohužel taky rychlejší než Zenvo >😁 :no:
A vodkud ty víš že to byla stejně mokrá trať? >😁
Přesně, M5 ji mohlo mít klidně o 17,3% mokřejší.
No dle tý předpovědi na den testu Zenva spíš ne, ale jinak jo máš pravdu. Zůstávám u svýho že na Jeremyho je fajn se koukat ale závěry snad radši vod jinejch, v tomhle případě asi dám spíš na ten Autocar
No, TG je zábava, jistá serióznost pramení spíš z faktu, že tam měli opravdu hodně aut, často je nutné číst mezi řádky.
Pokud vybírám auto, kór v takové ceně a tak exklusivní, jako je tohle Zenvo, tak na pořady v TV hážu bobek a ta auta si projedu, osobní jednání je samozřejmost, včetně zapůjčení auta na dostatečnou dobu, předvedení vlastností profesionálem, nebo přímo majitelem firmy atd... V tomhle rozhodování hraje TG, nebo Autocar roli tak maximálně z 0,3%, víc to nebude (můj odhad).
Případně jsem bruneiský sultán a tak je mi to u zadku a koupím si v každé barvě dva kusy, neboť na to prostě mám a jezdit v tom stejně nebudu >😁
Osobně říkám, že na celém Zenvo jsou zajímavé tři věci: Země původu, výkon v koních a cena. Pokud nejsem dánofil, zaměřený čistě na hodnotu max výkonu, který prostě nutně potřebuje "odklonit" 660-800 tisíc liber, nevidím důvod uvažovat o ST-1 a klidně půjdu do vytuněné Corvette, která mi těch +- 1000 koní dá taky a pokud ji rozstřelím, koupím si za cenu Zenvo XXX dalších kusů.
Pokud vybírám auto, kór v takové ceně a tak exklusivní, jako je tohle Zenvo, tak na pořady v TV hážu bobek a ta auta si projedu, osobní jednání je samozřejmost, včetně zapůjčení auta na dostatečnou dobu, předvedení vlastností profesionálem, nebo přímo majitelem firmy atd... V tomhle rozhodování hraje TG, nebo Autocar roli tak maximálně z 0,3%, víc to nebude (můj odhad).
Případně jsem bruneiský sultán a tak je mi to u zadku a koupím si v každé barvě dva kusy, neboť na to prostě mám a jezdit v tom stejně nebudu >😁
Osobně říkám, že na celém Zenvo jsou zajímavé tři věci: Země původu, výkon v koních a cena. Pokud nejsem dánofil, zaměřený čistě na hodnotu max výkonu, který prostě nutně potřebuje "odklonit" 660-800 tisíc liber, nevidím důvod uvažovat o ST-1 a klidně půjdu do vytuněné Corvette, která mi těch +- 1000 koní dá taky a pokud ji rozstřelím, koupím si za cenu Zenvo XXX dalších kusů.
Zenvo neni zrovna muj favorit mezi hyperdrahejma autama jen mi přišlo že na tom jejich upozornění na příliš extrémní podmínky prostě něco je. Dánofil bych možná trochu byl v audiovizuální technice, na tak maličkou zemičku dost dobrý :yes:
Vono i při volbě obyč auta neni nad vlastní rozum a všechny testy sou jen nápověda, u něčeho takhle drahýho to samozřejmě platí násobně víc. A vo "odkloňovačích" a křišťálově čistejch penězích vod strejčků a podobně radši nemluvim, to bych musel bejt sprostej dovopravdy. Tak radši něco příjemnýho, sbírat takovýhle auta jen tak pro zábavu musí bejt fakt bezva, s tim že já bych si je aspoň párkrát přece jen projel 😉
Vono i při volbě obyč auta neni nad vlastní rozum a všechny testy sou jen nápověda, u něčeho takhle drahýho to samozřejmě platí násobně víc. A vo "odkloňovačích" a křišťálově čistejch penězích vod strejčků a podobně radši nemluvim, to bych musel bejt sprostej dovopravdy. Tak radši něco příjemnýho, sbírat takovýhle auta jen tak pro zábavu musí bejt fakt bezva, s tim že já bych si je aspoň párkrát přece jen projel 😉
Očekávat přesné technické informace nemůžeme a popravdě, kdo si je po skončení pořadu pamatuje?? Kdo je potřebuje, najde si vše na internetu... 😉