Novinky
Koukám, že nám tu přistálo další mini auto s nálepkou "Malé a hravé".
Docela by mě ale zajímalo, proč designéři mají potřebu tvořit auta hravá. Proč prostě nemohou být jenom malá...
Vždyť malé auto nemusí být jen pro ženy na nákupy, dokážu si klidně sám sebe představit v malém autě na cesty do práce. Pokud bych ale toto auto zakoupil, rozhodně nechci vypadat jako mix 4% (nic proti nim) s imbe*cilem.
Proč malé auto nemůže vypadat jako velké jen ve zmenšené podobě jako třeba [odkaz] nebo [odkaz]
Nechci žádnou "hravou" kravinu s imbecilním designem. Chci normální auto, se kterým budu moci jezdit i jinam než do Modré ústřice
Docela by mě ale zajímalo, proč designéři mají potřebu tvořit auta hravá. Proč prostě nemohou být jenom malá...
Vždyť malé auto nemusí být jen pro ženy na nákupy, dokážu si klidně sám sebe představit v malém autě na cesty do práce. Pokud bych ale toto auto zakoupil, rozhodně nechci vypadat jako mix 4% (nic proti nim) s imbe*cilem.
Proč malé auto nemůže vypadat jako velké jen ve zmenšené podobě jako třeba [odkaz] nebo [odkaz]
Nechci žádnou "hravou" kravinu s imbecilním designem. Chci normální auto, se kterým budu moci jezdit i jinam než do Modré ústřice
No prave preto je trh taky siroky a mozes vybrat presne to co tebe vyhovuje. Nevravim ze toto je ta prava cesta pre mini Citroen ale je to dalsie auto na vyber ktore mozno vystupuje z radu na opacnej strane a pre niekoho bude to prave. Trebars kadernik z modrej ustrice si ho objedna v lososovej >😁
Male a hrave. Pre mladsie rocniky neznejsieho pohlavia ako vysite. Je to proste posun hranic. Neplati len ze konzervativizmus vladne vsetkym. Osobne ak by bolo Polo alebo akakolvek Skoda akokolvek dobra prave ich dizajn ma vobec nebere a preferoval by som nieco co odraza mna ako osobu. Kazdopadne by sme aj tak skoncili u Clia RS min generacie z druhej ruky, co sa malych aut tyka.
Male a hrave. Pre mladsie rocniky neznejsieho pohlavia ako vysite. Je to proste posun hranic. Neplati len ze konzervativizmus vladne vsetkym. Osobne ak by bolo Polo alebo akakolvek Skoda akokolvek dobra prave ich dizajn ma vobec nebere a preferoval by som nieco co odraza mna ako osobu. Kazdopadne by sme aj tak skoncili u Clia RS min generacie z druhej ruky, co sa malych aut tyka.
😄 Jo, tvé argumenty jsou k hluboké úvaze. Možná je to tím, že zatím těžiště zájmu chlapů je stále u rozměrnějších kategorií. Čas malých aut i pro mužskou populaci však přijde, s tím souhlas. Jo jo, Citigo (a spol.) sbírají v dané třídě body rozvážně avšak přesvědčivě.
Ja sa najviac obávam interiéru.
Ako bývalý predajca, viem že ľudí, ktorý naozaj potrebovali malé auto do mesta znechutil interiér, lacné plasty a obnažené plechy.
Veľa z nich tak utekalo po kiu picanto. ;-\
Ako bývalý predajca, viem že ľudí, ktorý naozaj potrebovali malé auto do mesta znechutil interiér, lacné plasty a obnažené plechy.
Veľa z nich tak utekalo po kiu picanto. ;-\
PSA pri aktualnych modeloch interier dokazalo vychytat, takze tohto sa vuobec neobavam 😉
Nezabúdajme na precíznosť kulisy radenia v štýle škoda 120. Horšie radenie než na kolínskych trojčatách som na aute z 21. storočia nezažil.
Najlepšie na tpca autách bol perfekntý litrový motor a v závere kariéry príjemná cena.
Najlepšie na tpca autách bol perfekntý litrový motor a v závere kariéry príjemná cena.
Diskutér odkojený na Světě motorů automaticky napíše, že u francouzského auta je gumové řazení. Tentokrát se ale jedná o techniku made in Japan. Jestli je to dobře nebo ne, už nechám na každém.
>😁 Dobře pro diamant....
RENAULT toujours !!!!
RENAULT toujours !!!!
...je v tom, že tehdy se na to dalo dívat. DS, CX, XM, všechno pecky, ale toto fakt ne. Snad kolíňata zachrání aspoň nové Aygo.
toto snáď v Citroene nemyslia vážne...
ešte aj predajca mi prezentoval tieto fotky ako novú C1
[odkaz]
[odkaz]
som zvedavý, čo povie na skutočnú sériovú podobu a najmä ako sa rozhodne trh, aj keď miniautá idú úplne mimo mňa, nemôžem inak ako :no: :no: :no:
nové Twingo :yes:
ešte aj predajca mi prezentoval tieto fotky ako novú C1
[odkaz]
[odkaz]
som zvedavý, čo povie na skutočnú sériovú podobu a najmä ako sa rozhodne trh, aj keď miniautá idú úplne mimo mňa, nemôžem inak ako :no: :no: :no:
nové Twingo :yes:
....osobně bych počkal na setkání na živo... Picaso taky nebyl na fotkách úplný Belmondo a ve skutečnosti je to ve své třídě dělo.... Nicméně si taky počkám na oficiální vyjádření ohledně technického řešení, motorizace a objemu zav.prostoru na místního Jozku.... doufám, že to bude mít minimálně 12ti válec a do kufru vleze zoologická zahrada a regál z Obi.... >😁 >😁
Nicméně, nové Twingo je proti tomuto papuči tak nějak fresh and cool.... :yes:
Nicméně, nové Twingo je proti tomuto papuči tak nějak fresh and cool.... :yes:
Ano, podle první fotky se design miniauta soudit nedá. Twingo i 108 se mi z novějších snímků zamlouvají mnohem víc (Renault je dle mého názoru vzhledová paráda). Ten krátký převis vypadal na první fotce obzvláště Peugeotu dost divně. Ale můj dojem se zlepšil. C1 zatím žádná sláva, třeba se to změní, a když ne, tak co, nelíbí, nelíbí. Uvidíme.
No tak Renault je s novým Twingem aspoň pro mě o míle dopředu než tento hnus. S francouzů teď asi jen ten Renault.
Zas to nepreháňaj, silné slová človek po čase obvykle ľutuje. Pre mňa osobne je to auto bez nápadu - jeho absenciu sa snažia dotiahnuť dokresleným podivných svetiel a lakovaním zrkadiel, ale je to bieda. Ako som sa už na margo Citroenu povedal, lacná bižutéria.
Mimochodom, tie červené zrkadlá a strecha sú príšerné. Kam sa podel dobrý vkus? Zaujať sa dá dnes iba Harlekýnom?
Zdá sa, že dizajnovo je Renault na vrchole, bodaj by mu to šlo tak vo všetkom.
Mimochodom, tie červené zrkadlá a strecha sú príšerné. Kam sa podel dobrý vkus? Zaujať sa dá dnes iba Harlekýnom?
Zdá sa, že dizajnovo je Renault na vrchole, bodaj by mu to šlo tak vo všetkom.
u mna Twingo totalne prepadlo faktom, ze ide (minimalne zboku) o totalnu kopiu 500-ky. takto sa opicit snad dokazu len Cinania...
U Renaultu přece nikdo nemůže za to, že má 500 stejný sklon pátých dveří jako R5 Turbo. Taky nikdo nemůže za to, že většina normální populace zná jen 500 a R5 jim nic neříká. Renault jen udělal Twingo inspirované R5 Turbo ve svém aktuálním designovém směru. U Renaultu design 500 nikoho nezajímá. Renault jde vždy svou cestou.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Co mas vlciu hmlu? Na R5 som jazdil a synovec ma R5 Turbo pred garazou. Pardon! toto je na mile od R5. A zvisly zadok uz nema ani Volvo kombi. Dizajneri od Renaultu to asi na vylete v Maroku trochu prepalili.
Pokud to nevidíš, tak si to nové Twingo budeš muset postavit před tu synovcovu garáž. Pak ti to možná docvakne. 😄
pogo, k zakonom sa vydavaju vykonavacie vyhlasky, aby aj odbornici pochopili, Subaru uz povinne vysvetluje, preco maju dizajn taky, aky maju, Skrtel vysvetluje, preco volit Fica, ...
Taketo iluzie mozes tlacit tomu, co este v zivote nevidel auto. Ten by ti asi uveril. Musel by vsak stat na hlave a mat prizmurene oci,
Bol by som rad, keby si, nam nevedomym, nazorne vysvetlil odkaz na R5? PLS, aspon 5 "stezejnich" podobenstiev. 😄
Taketo iluzie mozes tlacit tomu, co este v zivote nevidel auto. Ten by ti asi uveril. Musel by vsak stat na hlave a mat prizmurene oci,
Bol by som rad, keby si, nam nevedomym, nazorne vysvetlil odkaz na R5? PLS, aspon 5 "stezejnich" podobenstiev. 😄
ja si myslim, ze Renault dobre vie, co robi - dobre vidi, ake uspechy Fiat dosahuje s 500-kou, takze narozdiel od odvazneho pristupu, aky zvykol mat v minulosti (Avantime, Vel Satis, Espace atd) tentokrat vsadza na istotu 😄 90% ludom, ktori uvidia nove Twingo, preblesne hlavou prave podobnost s Fiatom, nie s R5
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
...sa mi tiez najprv nepacilo, dnes naopak super design. na tieto divne horne reflektory si bude treba chvilu zvykat, ale dufam, ze rovnako ako v prv spomentutom pripade to bude po case ok. aj dobry song sa musi najprv riadne napocuvat. to, co chyti uz na prve tony, zvykne velmi rychlo zapadnut prachom...
cakal som kde co ale toto je kus moc..... neviem no... ono to asi bude fajn auticko ale ten predok je az moc zvlastny ...... kazdopadne dobra sprava pre konkurenciu, kral triedy moze byt v klude [odkaz] ..... este som zvedavy na aygo... to asi bude najstravitelnejsie z tych trojiciek z kolina
Kráľ triedy kde? U teba v izbe na stene?
[odkaz] [odkaz]
[odkaz]
vs
[odkaz]
preco ta ironia? i10 je momentalne komplexne najlepsie miniauto na trhu z hladiska motorov komfortu priestoru kvality dizajnu, moznosti vybavy ....
i10 je top v triede a uplne zasluzene :yes: skus pozriet par testov ( aj tych zahranicnych ) aby si bol v obraze pred tym nez vypustis nejaku kravinu
nepochybne tento novy citron nebude siahat i10-tke kvalitou, prevodovkou spolahlivosotu a imidzom ani po naraznik.....
uz teraz sa tesim na vzajomne porovnanie C1 vs i10. Koho tipujes za vitaza?
ja tipujem i10 :yes: :yes: :yes:
[odkaz]
vs
[odkaz]
preco ta ironia? i10 je momentalne komplexne najlepsie miniauto na trhu z hladiska motorov komfortu priestoru kvality dizajnu, moznosti vybavy ....
i10 je top v triede a uplne zasluzene :yes: skus pozriet par testov ( aj tych zahranicnych ) aby si bol v obraze pred tym nez vypustis nejaku kravinu
nepochybne tento novy citron nebude siahat i10-tke kvalitou, prevodovkou spolahlivosotu a imidzom ani po naraznik.....
uz teraz sa tesim na vzajomne porovnanie C1 vs i10. Koho tipujes za vitaza?
ja tipujem i10 :yes: :yes: :yes:
Mne je úplne jasné čo ty tipuješ, ale stále je i10 kráľom len u teba doma.
Ja netvrdím že je to zlé auto, ale vydedukovať z neho kráľa triedy na základe pár testov je trochu smelé, nie? Ešte aj predajné úspechy je priskoro hodnotiť. Ale dúfam, že si v tom aspoň sedel keď už to tak na betón vieš. 😉
Ja netvrdím že je to zlé auto, ale vydedukovať z neho kráľa triedy na základe pár testov je trochu smelé, nie? Ešte aj predajné úspechy je priskoro hodnotiť. Ale dúfam, že si v tom aspoň sedel keď už to tak na betón vieš. 😉
je to smele ano ale ved tie testy robia odbornici...... ktorym predpokladam clovek moze verit , ja netvrdim ze i10 je najpredavanejsie alebo najkrajsie auto v triede.. ale rozhodne po vsetkych strankach ( motor, prevodovka, vybava, komfort, imidz, dizajn, kvalita ) je komplexne najlepsim autom na trhu..... a ponuka solidnost aku nenajdes ani v UPe ktory je skutocne osizeny az to boli
Celkom sa im to podarilo. Ešte si trochu zvykám na prednú masku, ale zaujímavo ju vyriešili. Ak by tam boli len vrchné svetlá, pôsobilo by to na mňa agresívne, ak len tie okrúhle, vyzeralo by to zas priblblo. Takto sa to celkom vyvažuje a hlavne je to originálne. Dvojča 108 len aplikovalo súčasný dizajn Peugeotov. A zadné svetlá sa tiež viac podarili C1-ke. Jediné čo by som zmenil je vrchná línia čierneho A-stĺpika. Mohli to rovnejšie potiahnuť.
Inak po Twingu, 500-ke a Up!-e asi štvrtý najkrajší krpec. Uvidíme ešte čo prinesú ostrejšie línie Ayga.
Inak to sa im oplatí vyrábať kolínskej trojičky v 3dv. aj 5dv. verzií?
Inak po Twingu, 500-ke a Up!-e asi štvrtý najkrajší krpec. Uvidíme ešte čo prinesú ostrejšie línie Ayga.
Inak to sa im oplatí vyrábať kolínskej trojičky v 3dv. aj 5dv. verzií?
Sice chápu, proč jsou hlavní světla oddělená, kulatá pomáhají vytvářet dojem tváře. Ale daleko univerzálnější by bylo ty světla nechat spojená, asi chtějí těžit z úspěchu retro vzhledu, kde kulatá světla bodují (500, Mini, případně Beetle). Zadek dobrý, žádný složitý nesmysly. Z profilu taky slušné. Zde asi největší bolístkou opravdu může být interiér.
keby len interier... problem u tychto francuzskych miniaut je radenie na urovni skody 105L, nehovoriac o velkom poklese ceny a hodnoty..... spolahlivost tiez slabota..... kto caka v novej C1 a 108 zazrak asi sa sklame, kedze ani 208 v zaklade nema lepsiu prevodovku ako stare hyundaie......
zadok ok... dokonca krajsi ako na 108 ale ten predok je trosku mimo... vidim to na skory facelift
zadok ok... dokonca krajsi ako na 108 ale ten predok je trosku mimo... vidim to na skory facelift
Sedel si ty niekedy v tej 105 L? Respektíve jazdil si v nej? Lebo je rozdiel medzi autom a autom. Ja som mal kedysi 120 a aj som robil vodičák na 120 a pričom na mojej išli rýchlosti krásne a docela presne tak ta autoškolácka to mala na štýl "varila myšička kašičku" >😁 A podobné skúsenosti mám aj s inými autami komplet skrz ponukou na trhu. Proste sú ľudia ktorí to s kvaltpákou proste nevedia. Nehovoriac o tom, že mnohokrát stačí len nastaviť kulisu radenia.
Máš pravdu, že je to v lidech, u PSA si se šaltrpákou neumí poradit desítky let, prostě neumí nastavit kulisu řízení a ani nemusí. PSAmilci najdou výmluvu, než aby přiznali, že některým tam ty kvalty padají přesně po krátkých drahách.
Tak ako vsade, aj kvalty maju stovky patentov. A ked novy poriadny nevymyslis a kvalitny nekupis, tak budes v PSA aj nadalej pakou hrkat tak, ako kutacom v peci.
P.S. Nechcel si nahodou napisat: "kulisu řazení"?
P.S. Nechcel si nahodou napisat: "kulisu řazení"?
Ale na druhú stranu, toto sú autá určené primárne do mesta a ak zovšeobecním, tak ako nákupné tašky pre ženy. No a ako vieme ženy u áut hľadia na iné "prednosti" ako sú presné kvalty na krátkych dráhach. Nehovoriac o tom, že väčšinou v mestskej prevádzke si vystačia s s prvými 3 rýchlosťami a spiatočkou. >😁 Ja by som toto ako veľký nedostatok neriešil, ženským to bude aj tak jedno. Ich bude zaujímať či je z toho dobre vidieť, či má peknú farbu, či to má malé zrkadielko na správnom mieste a pod. >😁
105L sme mali ( rocnik 86 ) 15 rokov , v nej som sa ucil jazdit 😉 kamarade..... cely rok som v nej jazdil s cerstvym vodicakom ( mesto, plavaren, vylety, brigady, skola ) kym sme nekupili feldu v r 2001 😉 a potom sme 105lku predali za cenu horskeho bicykla jednemu chlapikovi z trebisova 😉 on ju chcel len na pole kdesi na dedinu na zemiaky 😁 mozno jazdi este dodnes
A aj napriek tomu chceš prirovnávať radenie v dnešnom novom aute k starej rozheganej 105 ? Je pravda, že v kolíňanskom triu som nejazdil ani v jednom, ale silne pochybujem aby taká Toyota pustila do sveta niečo podobné. A keďže technicky sú tie autá totožné, tak až také zlé to nebude ani u Peugeota alebo Citroena.
Chci jedičkovou Pandu, růžovou. Sice už jich moc není, ale když pidiauto, tak s plnou parádou.
Jsem v menšině, ale mě sí líbí, oproti předchozím dvou verzím je tato opravdu povedená kreace a pokud bude o chloupel lepší interiér + ten uni displey s nastavením, tak je to perfektní.
Každopádně k designu, berte v potaz že z C1 bude i verze DS1, proto šel Citroen už teď touto cestou aby neměl tolik konstruktérských změn C1--DS1
Červená střecha je ok, v kombinaci s černým perleťovým lakem, chrom doplňky a červenými prvky v interiéru ideální pro mě jakožto silného individualistu 😉
Každopádně k designu, berte v potaz že z C1 bude i verze DS1, proto šel Citroen už teď touto cestou aby neměl tolik konstruktérských změn C1--DS1
Červená střecha je ok, v kombinaci s černým perleťovým lakem, chrom doplňky a červenými prvky v interiéru ideální pro mě jakožto silného individualistu 😉
Sorry Citroen, ale tá maska to je strašne špatné.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
... tak to je poprvé, co jsem se nějakého Citroëna zcela upřímně a nemálo lekl.
Proč to musí mít výraz bizarního robota kříženého s boxerem, kterej navíc dostat vydatnou ťafku pod vobě voči... ;-\
Proč to musí mít výraz bizarního robota kříženého s boxerem, kterej navíc dostat vydatnou ťafku pod vobě voči... ;-\
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mě se to líbí a moc :yes: Hlavně z profilu mám jasno [odkaz] vs [odkaz] a o téhle hrůze radši ani nemluvit... [odkaz] no a komu vadí ty oddělené světla C1, tak pořád tu má P108 [odkaz]
Za mě má Citroen i Peugeot rozhodně :yes: Konečně pěkné malé auto 😉 Ještě uvidíme co Toyota, ta se většinou s designem pere 😄
Za mě má Citroen i Peugeot rozhodně :yes: Konečně pěkné malé auto 😉 Ještě uvidíme co Toyota, ta se většinou s designem pere 😄
Ujde to. Takové klasické hravé mini. .. Jen ty černé A sloupky vypadají trochu jako benzínka tuning.
[odkaz]
[odkaz]