Čtyři roky po uvedení Mitsubishi ASX na trh došlo k rozšíření palety pohonných jednotek. Vrcholnou verzí je nyní agregát, který pohání i větší Outlander.
"...nechybí režim 4WD Lock (pevné rozdělení točivého momentu mezi nápravy je 50:50)..."
Ze autor pisuci pre web ako Auto.CZ nechape co to znamena "lock", to povazujem za hanebny nedostatok vo vzdelani, ktory by sa snad dal tolerovat v pripade recenzie dakej hustokary pre "Xman", ale nie u Auto.CZ! Pritom v hocijakom automobilovom ucilisti by mu dostatocne jasne dokazali vysvetlit, preco auto s medzinapravovou spojkou nikdy nemoze rozdelit krutiaci moment pevnym pomerom 50:50...
Nuz, ako sa vravi, nie je hanbou pomylit sa. Hanba je nepriznat si to, a na svojom omyle zotrvavat...
Dakujem. Dodatocne sa ospravedlnujem za ten sarkazmus. Napisal som to tak preto, ze tato chyba sa tu objavila uz aspon desiaty raz, a tusim este nikdy nikto to neopravil...
je tusim trosku nizsia ako pri benzinaku ;-\ , inak je ASX stale vo forme, micubisaku sa toto auto zjavne podarilo ( boom okolo neho stale neuticha a to je dobre ), zreje ako vino :yes:
Naprostý souhlas. Ta "slepičí reklama" na ASX je opravdu strašná, to si tak dobré auto určitě nezaslouží. Agentura, která to vyráběla by měla Mitsubishi ČR vrátit peníze!
P.S. Jinak ASX za těch 369 000 Kč (nebo tak nějak) je velmi lákavá nabídka. Zvláště v bílé barvě se mi toto auto hodně líbí!