Ekonomika
Snad vsetci vedia ako Mk7 vyzera,tak trosku nechapem,naco davate fotky verzii TDI a 1.4 TSI ACT s vypinanim valcov,ked sa jedna o motorizaciu 1.2 TSI???
objevil se facelift Focusu, tak je třeba hned napsat článek o Golfu. Co na tom, že údaje jsou měsíc staré, že... :no:
ale výbava je neskutečně přesvědčivá... když člověk dovybaví konkurenty na stejnou úroveň, tak se v tu ránu dostává na stejnou hladinu, nebo i výš... třeba zrovna Škodovka má tu drzost předčit v ceníku tenhle "supermainstream" s prstem v nose 😉
Octavia je s podobnou výbavou na našem trhu o 100.000,- Kč dražší! Ale prý se na tom už pracuje...
Každopádně Volkswagen momentálně poskytuje na Golf další bonus 25.000,- Kč s autem na protiúčet, 20.000,- od Škofinu (s přeplatkem 5-10 tisíc za dobu financování) a s ještě nějakou slevou od prodejce jseš na 380.000,- Kč za tento model...
Každopádně Volkswagen momentálně poskytuje na Golf další bonus 25.000,- Kč s autem na protiúčet, 20.000,- od Škofinu (s přeplatkem 5-10 tisíc za dobu financování) a s ještě nějakou slevou od prodejce jseš na 380.000,- Kč za tento model...
Ta cena je dobrá, jen když odečtu DPH. 😉
K tomu ještě vydyndat ještě nějakou slevu a ano... skvěle vybavené auto, tempo, xenony, elektrika full, dišplej... nemá chybu čeeče :yes:
nějakých 8-10% by dát mohly, odečíst DPH a pak je to slušný.Jinak 430tkč je moooooc,ale viditelně si to mohou dovolit. 😄
Já objednal Variant 2.0 TDI Highline + příplatky asi za 45 tisíc a nějaká ta akcička + sleva a celkem to udělalo 18% dolů. >😁 No a je to na firmu takže ještě DPH. :yes:
Otevřeně přiznávám, že jsem byl neodbytný a hodně otravný a že takovou slevu určitě každému nedají a taky záleží který model a s jakou výbavou vyberete.
Otevřeně přiznávám, že jsem byl neodbytný a hodně otravný a že takovou slevu určitě každému nedají a taky záleží který model a s jakou výbavou vyberete.
U HB je standatní výbava tahle😒br />
Výbava Comfort Edition😒br />
Mlhové světlomety
Sedadla ergoActive
Palubní počítač Colour
Rádio Composition Media
Zpětná kamera
Parkpilot
Bi-xenony s LED diodami
Zpětná sklopná el. zrcátka
LED zadní světla
Výbava Comfort Edition😒br />
Mlhové světlomety
Sedadla ergoActive
Palubní počítač Colour
Rádio Composition Media
Zpětná kamera
Parkpilot
Bi-xenony s LED diodami
Zpětná sklopná el. zrcátka
LED zadní světla
Určite dobrá ponuka, veď len Bi-xenony s LED stoja cca 1500€ :yes:
Oproti G VI jsme sice cenově vyšší hladina, navíc s absencí víceprvku vzadu. Z druhé strany opravdu výborná výbava, bixenony v Comfort Edition? Kdo by to byl řekl :yes😒br />
Dovybavte na stejnou úroveň Octavii a budete cenově zcela jinde, odhaduji +100 tis, navíc s absencí kvalitních sedadel...
Jednoznačně výborná nabídka, Golf míří na náročnější zákazníky a tomu odpovídá výbavový standard :yes: Motorově přitom nabídne porovnatelné výkony, jako korejec s nejsilnějším motorem, takže zde není co řešit.
Opět platí - tam, kde korejci končí, tam pravý VW začíná :-! Výborná nabídka :yes:
Dovybavte na stejnou úroveň Octavii a budete cenově zcela jinde, odhaduji +100 tis, navíc s absencí kvalitních sedadel...
Jednoznačně výborná nabídka, Golf míří na náročnější zákazníky a tomu odpovídá výbavový standard :yes: Motorově přitom nabídne porovnatelné výkony, jako korejec s nejsilnějším motorem, takže zde není co řešit.
Opět platí - tam, kde korejci končí, tam pravý VW začíná :-! Výborná nabídka :yes:
No, nevím. Myslím si, že náročnější zákazník upřednostní kvalitnější podvozek a výkonnější motor oproti tzv. lepší výbavě 1,2.
Psal jsem to už při uvedení G7 na trh - tento model je připraven na cenový boj a ten pověstný jemnocit ještě prijde. Korejci nemají kam s cenou hýbat (tedy směrem dolů), a další jejich generace budou buď levnější a méně kvalitní, nebo dražší se stejnou kvalitou - ale v tom případě není důvod brát korejce místo Golfu. A to ještě pořád nezačal boj na poli záruk a servisních balíčků.
Boj na poli záruk a balíčků. >😁 Tak tomu musí prvně odpovídat technika,ve smyslu spolehlivosti.
No, na poli záruk a servisních balíčků asi VW bojovat jen tak nezačne... 😄
Ale co si budeme povídat, automaticky přistavený náhradní vůz, v případě poruchy, nebo komplexní záruku i na motorové součásti v délce minimálně 5 lety, by koncern potřeboval jako sůl 😉
Ale co si budeme povídat, automaticky přistavený náhradní vůz, v případě poruchy, nebo komplexní záruku i na motorové součásti v délce minimálně 5 lety, by koncern potřeboval jako sůl 😉
Kórejci zatím s Golfem nebojují, odebírají hlavně jiné konkurenci.Kdo chce Golfa, povětšinou je ochoten zaplatit.Taky je potřeba brát v potaz, že snížením cen, by šli do kytek ceny v bazarech a fleet by byl naštván, že se zbavuje 4-6 letých aut za úplně jiné peníze než mu bylo "slíbeno".Golf bude "levný" tak maximalně v jedné variantě TSI a kdo ví jen jestli jen u nás na východě. >😁
Naopak, 1.2 77 kW je pro normální ježdění naprosto dostatečná. Koneckonců u korejců je vůz se srovnatelnou dynamikou tím NEJ v nabídce... Ano, pokud někdo bude chtít suverénní dynamiku, má možnost si připlatit za 1.4 TSI.
Kvalitnější podvozek mě osobně schází, ale v Golfu se i s vlečkou bude dát žít. Netrpí totiž prkenností Octavie. Oproti Golfu VI ale co se podvozku týká jednoznačný krok zpět.
Kvalitnější podvozek mě osobně schází, ale v Golfu se i s vlečkou bude dát žít. Netrpí totiž prkenností Octavie. Oproti Golfu VI ale co se podvozku týká jednoznačný krok zpět.
Spise je to o tom, aby zakaznik neutekl ke konkurenci, takze ho chce vw lakat vybavou u nejprodavanejsi 1,2 a vyrazit z nej dalsich 20tis.
1.2 TSI se prodávají jak housky na krámě a dealeři je objednávali na sklad jak smyslů zbavení :-!
Takže snad jen ten 6kvalt je docela zásadní, jenže 5kvalt je poskládaný v důsledku podobně, takže reálná výhoda se poněkud smazává. Tím spíš, že TSI je velmi pružný a se 6kvaltem má člověk často možnost volit hned 3 až 4 stupně - typicky výjezd z obce cca 60 kmh, a může jet na 3,4,5,6...