VW do toho pěkně šlape. Za 420t už fakt pěkně vybavené auto. Škoda, že paket není pro ostatní motorizace kromě 1.2 TSI. Evidentně 1,4TSI s lepší nápravou prodejně válcuje 1,2TSI Co na to konkurence?
Jsem si rikal ze to neni o dotahovani prodeju 1,4, ale spise podporit 1,2TSI. Kdo chce 1,4 koupi i tak.
Spise je to o tom, aby zakaznik neutekl ke konkurenci, takze ho chce vw lakat vybavou u nejprodavanejsi 1,2 a vyrazit z nej dalsich 20tis.
To jsi úplně mimo. Už v minulé generaci právě 1.2 TSI tvořila většinu prodejů. Koneckonců proč kupovat drahý diesel, když v mnohých režimech dokáží vozy jezdit s poměrně porovnatelnou spotřebou...
1.2 TSI se prodávají jak housky na krámě a dealeři je objednávali na sklad jak smyslů zbavení :-!
to nedokážu říct, jestli je podíl 77 kW tak nepodstatný. Faktem je, že oproti G VI se důvod připlatit si za 77 kW zmenšil, i základní 63 kW je slušná. Navíc víceprvek vzadu není ani u silnější z nich.
Takže snad jen ten 6kvalt je docela zásadní, jenže 5kvalt je poskládaný v důsledku podobně, takže reálná výhoda se poněkud smazává. Tím spíš, že TSI je velmi pružný a se 6kvaltem má člověk často možnost volit hned 3 až 4 stupně - typicky výjezd z obce cca 60 kmh, a může jet na 3,4,5,6...
diesel určitě vyšší životnost mít nebude, minimálně 2hmotový setrvačník a DPF se odporoučí. S litrový rozdílem si na sebe ten motor nevydělá. Cenový rozdíl je dramatický. Jediné podstatné plus dieselu je, že i prase za volantem s tím bude jezdit poměrně úsporně na rozdíl od benzinu :-!
Snad vsetci vedia ako Mk7 vyzera,tak trosku nechapem,naco davate fotky verzii TDI a 1.4 TSI ACT s vypinanim valcov,ked sa jedna o motorizaciu 1.2 TSI???
ale výbava je neskutečně přesvědčivá... když člověk dovybaví konkurenty na stejnou úroveň, tak se v tu ránu dostává na stejnou hladinu, nebo i výš... třeba zrovna Škodovka má tu drzost předčit v ceníku tenhle "supermainstream" s prstem v nose ;-)
Octavia je s podobnou výbavou na našem trhu o 100.000,- Kč dražší! Ale prý se na tom už pracuje...
Každopádně Volkswagen momentálně poskytuje na Golf další bonus 25.000,- Kč s autem na protiúčet, 20.000,- od Škofinu (s přeplatkem 5-10 tisíc za dobu financování) a s ještě nějakou slevou od prodejce jseš na 380.000,- Kč za tento model...
Nevidím to jako moc... naopak mi to přijde jako fajn price. Která konkurence ti nabídne dobrý malý benál, tempo, xen., klim., pár pytlů? ..ted mě nikdo moc nenapadá... a pokud by sjeli s cenou o 10% dolů tak jsi na ca. 387tis s dph.... bez dph 319.... solid... :-)
Já objednal Variant 2.0 TDI Highline + příplatky asi za 45 tisíc a nějaká ta akcička + sleva a celkem to udělalo 18% dolů. >:D No a je to na firmu takže ještě DPH. :yes:
Otevřeně přiznávám, že jsem byl neodbytný a hodně otravný a že takovou slevu určitě každému nedají a taky záleží který model a s jakou výbavou vyberete.
Mlhové světlomety
Sedadla ergoActive
Palubní počítač Colour
Rádio Composition Media
Zpětná kamera
Parkpilot
Bi-xenony s LED diodami
Zpětná sklopná el. zrcátka
LED zadní světla
Oproti G VI jsme sice cenově vyšší hladina, navíc s absencí víceprvku vzadu. Z druhé strany opravdu výborná výbava, bixenony v Comfort Edition? Kdo by to byl řekl :yes:
Dovybavte na stejnou úroveň Octavii a budete cenově zcela jinde, odhaduji +100 tis, navíc s absencí kvalitních sedadel...
Jednoznačně výborná nabídka, Golf míří na náročnější zákazníky a tomu odpovídá výbavový standard :yes: Motorově přitom nabídne porovnatelné výkony, jako korejec s nejsilnějším motorem, takže zde není co řešit.
Opět platí - tam, kde korejci končí, tam pravý VW začíná :-! Výborná nabídka :yes:
Psal jsem to už při uvedení G7 na trh - tento model je připraven na cenový boj a ten pověstný jemnocit ještě prijde. Korejci nemají kam s cenou hýbat (tedy směrem dolů), a další jejich generace budou buď levnější a méně kvalitní, nebo dražší se stejnou kvalitou - ale v tom případě není důvod brát korejce místo Golfu. A to ještě pořád nezačal boj na poli záruk a servisních balíčků.
No, na poli záruk a servisních balíčků asi VW bojovat jen tak nezačne... :-)
Ale co si budeme povídat, automaticky přistavený náhradní vůz, v případě poruchy, nebo komplexní záruku i na motorové součásti v délce minimálně 5 lety, by koncern potřeboval jako sůl ;-)
Kórejci zatím s Golfem nebojují, odebírají hlavně jiné konkurenci.Kdo chce Golfa, povětšinou je ochoten zaplatit.Taky je potřeba brát v potaz, že snížením cen, by šli do kytek ceny v bazarech a fleet by byl naštván, že se zbavuje 4-6 letých aut za úplně jiné peníze než mu bylo "slíbeno".Golf bude "levný" tak maximalně v jedné variantě TSI a kdo ví jen jestli jen u nás na východě. >:D
Naopak, 1.2 77 kW je pro normální ježdění naprosto dostatečná. Koneckonců u korejců je vůz se srovnatelnou dynamikou tím NEJ v nabídce... Ano, pokud někdo bude chtít suverénní dynamiku, má možnost si připlatit za 1.4 TSI.
Kvalitnější podvozek mě osobně schází, ale v Golfu se i s vlečkou bude dát žít. Netrpí totiž prkenností Octavie. Oproti Golfu VI ale co se podvozku týká jednoznačný krok zpět.