No áno, myslím, že takýchto podobných výtvorov je na svete aj viac. A aj keď sa mi veyron nepáči jedno sa mu musí uznať. Ovládateľnosť a užívateľská priaznivosť. Proste človek sadne a užíva si všetko čo to auto ponúka vo všetkých režimoch. Proste everyday supercar U výtvorov typu Hennessey či Koeniggseg si už nie som celkom istý.
Přesně tak, stačí si nají jakýsi francouzský test Veyronu na Youtube, autor to tam řekl jasně: Na Veyronu je nejlepší to, že se používá stejně snadno jako malý HB, žádné nahánění strachu, žádné omezování brutálním výkonem, prostě jízda pro kohokoliv, která může být tou nejrychlejší na světě :-)
Ono nie je až taký veľký technický problém spraviť auto, ktoré pôjde rýchlejšie, ako 430 kmh. Takých kusoviek je a bolo dosť. Ale nik to ešte nespravil tak, ako Veyron, t.zn. v normálne vyrábanom sériovom aute. Takže hoci sa mnohí obúvajú do Veyrona, napriek jeho veku (a už fakticky skončenej výrobe, keď sa dopredávajú posledné kusy) ho za tie roky nikto neprekonal. Takže Veyronu :yes:
V titulku je nejrychlejším autem Venom GT, v textu pak zase Veyron.
Je opravdu nutné dělat senzační titulky a pak je v textu popřít a být za voly?
Vážená redakce - máte opravdu tohle zapotřebí?
Jo. Ta auta jako taková vůbec nejsou špatná, resp. tak, jako kterékoliv jiné auto, to může být pro někoho ta nejlepší volba. S tím nemám nejmenší problém. Problém mám s tím, co Hyundai předvádí v reklamní kampani.
Ale to zrovna sem nepatří.
Ale ty regule jsou dost podstatné - tohle pravidlo eliminuje takové věci jako vítr nebo sklon dráhy, těžko se to pak dá porovnávat...
Trabant možná taky z kopce vytáhne 200 (neberte doslova), ale do kopce bude rád, že ho vůbec vyjede...
Ono dosť vypovie aj to ako James May dal na testovacej trati VW maximálku s prstom v nose >:D O "pretekoch" Veyron vs. Cessna v TG tiež asi škoda hovoriť. >:D
Čo tak prečítať si celý článok a dozvedelo by si sa prečo šli iba jedným smerom... ;-) Dobre, uľahčím ti to: " Venom GT jel při rekordní jízdě jen jedním směrem. NASA, které letištní plocha v Kennedyově vesmírném středisku patří, jízdu ve druhém směru neumožnila "
O tom ako by to dopadlo na bežnej ceste by sa dalo polemizovať. On ma totižto dosť veľkú nádrž a v prípade, že ho človek netlačí veľmi, tak má aj docela slušný dojazd (viď už spomínaný TG). Tuším, že tam odznelo, že pri bežnej 130 využíva len zopár percent výkonu. A práve naopak si myslím, že ako najrýchlejšie auto na každý deň, je proste momentálne bez konkurencie. Ono niet asi momentálne na svete výrobcu, ktorý by si dovolil aj pri takej atronomickej cene takéto auto dotovať.
Jenže ono je nejrychlejší a nejrychlejší.
V dopravním letectví Concord byl rychlejší mezi kontinenty i při obletu Země,samozřejmě včetně mezipřistání.
Nejrychlejší vlaky jsou rychlejší na 100km i 1000km.
Vše je tak jak má být.
S Veyronem sice pojedeš nejrychleji i s prstem v nose,ale otázka je,jak daleko.I kdyby jsi mu připravil ideální silnice,nakonec zjistíš,že budou rychlejší běžná auta.
Luxusní dragster,perfektní sběratelský kousek,to ano.Ale technicky není ve smyslu nejrychlejšího auta dotažen.
len nezabudajme ze vo Veyrone ide clovek 400kou a moze si kludne popijat aj kofolu alebo tukat do navigacie a citi sa absolutne bezpecne ticho a luxusne , v tychto supersportoch ako koenigsegg alebo pagani alebo tento henessey to asi nepojde ani v 300ke..... tam vam zuby vypadaju snad uz pri prvej zatacke a bez prilby v aute ste doslova vydani na pospas hluku a vibraciam a nepohodliu
samozrejme trosku som si zaprehanal ale pointu kazdy asi chape....
veyron je svojim sposobom teda stale neprekonany ;-)
musím s tebou jedine súhlasiť lepšie by som to nepovedal.. :-) inak strašne sa mi ale páči nový McLaren P1...ten dizajn proste nemá chybu a taktiež je ževraj rovnako použitelný na každý deň ale zároveň brutálny.niekedy až moc... :-) a myslím že na okruhu by mohol Veyron prekonať...
Dobre, uľahčím ti to: " Venom GT jel při rekordní jízdě jen jedním směrem. NASA, které letištní plocha v Kennedyově vesmírném středisku patří, jízdu ve druhém směru neumožnila "
NASA je asi podplacená od Bugatti a tak jim to schválně zakázali dát i druhým směrem. To je škandál!
Například já s Alzou ani nezačal, protože jsem nebyl schopen se s nimi na ceně domluvit.
Myslím si však, že ta jejich reklama opravdu funguje – KIA už vlezlou reklamu nemá a přestože prodává ty samé auta za stejné peníze (jenom v jiném kabátě) tak právě takové prodeje nemá.
Je spousta dragsterů a tuningových kár, dobře... ale tohle je (malo)sériové auto. Možná nejrychlejší? Fakt nevím, tohle moc nesleduju. Jestli 29 nebo 30ks...
To je otázka.
Já jsem třeba svoje obchodní vztahy s Alzou zrušil, cena-necena, neboť mi z toho jejich vlezlého ufona bylo už taky šoufl a cena se dá domluvit všude možně i bez reklamy.
Nevím, jestli jsou k dispozici nějaké nezmanipulované výzkumy, které by dokázaly, že hjondéé se prodává díky vlezlé reklamě, nebo spíš díky faktu, že jsou některé modely ochotni dávat za úsměv č.22. Ta jejich hysterická reakce s černobílým fontem poté, co byl "odhalen" (= blbé mase vysvětlen) ten jejich cenový podvod s megadlouhou zárukou asi vejde do dějin.
BTW Kia tím diskontním a podlézavým chováním netrpí.