Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Chrysler 200 Convertible a Dodge Avenger skončí bez nástupce

7 komentářů

šmolko
Avenger sice konci, ale bola nan reklama s napadom. :yes😒br /> Sice ten model nezachranila, ale predsa😒br /> [odkaz]
Avatar - Anonym
Anonym
Jestli si fiat myslí, že ukončením modelu Avenger naláká zakázníky k menšímu Dartu, který američani nepřijali, tka se šeredně plete....

A design nové 200ky taky nezkousne každý, tak aby se ve výsledku nedivili.....
Avatar - Anonym
Anonym
Chrysler Sebring 2001-2005 byl v USA neprodávanější kabriolet bez rozdílu zančky.....

Vcelku smutný konec jednoho příběhu, aneb jak Mercedes a posléze i fiat zničili neprodávanější auto ve své kategorii. Jeden hnusným dsignem a plastovými interiéry, druhý neochotou investovat a udělat kabriolet víc atraktivní.....

Nj, éra, kterou obnovil Lee Iaccoca otevřeným LeBaronem končí. Mimochdem, LeBaron, Srtatus cabrio a Sebring cabrio byly velmi populární auta i v evropě a dodnes jích po celé evropě jezdí tisíce....
Mr.Murphy
.... prosím Vás, už si naštudujte něco o Chrysleru 200. Pořád píšete že sdílí techniku s Dartem ale to je jak kdybyste psal, že Oktávie sdílí techniku s Audi A4....
Ano, některé motory spolu sdílí a ty auta mají třeba shodnou přední nápravu.... Jinak jsou tam ale rozdíly, které byste měl znát, pokud tedy nechcete psát články, které jsou politováníhodné.... (napovím: rozvoz, zadní náprava, pohon atd - věřím že gůgl Vám to najde)

Dále píšete že se cabrio z Chrysleru 200 "netěší oblibě".... Jak tedy vysvětlíte, že to bývalo nejprodávanější cabrio v USA? Nevím, podivné.... (více píše Barik nahoře....). Navíc sám píšete, že jeho podíl na prodeji řady 200 je "jen 5%". A kolik by cabrio jako mělo mít podíl? kolik má podíl Golf Cabrio na prodejích Golfu? Kolik Fiat 500CC? Já myslím že 5% je OK....

Dále píšete že končí Avenger - to je pravda jen zčásti, protože "brzy" by měl být v nabídce jeho nástupce, který bude sdílet platformu se zadohrabnou Alfou....

Celkově je váš článek opět naprosto k pláči, možná bude lepší když prostě příště přeložíte tohle: [odkaz] a odkážete na zdroj....

Tak pěkný den, Váš oddaný čtenář.... :😉
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Dobrý den, Dodge Dart i nový Chrysler 200 mají platformu CUSW - asi tak jako Octavia a A3 (ne A4) mají MQB.
Mr.Murphy
Platforma je stejná, nicméně je tam jiný rozvor, jiné zavěšení na zadní nápravě atd. atd. Když píšete že "sdílí techniku s Dartem" tak to mylně vyvolává dojem, že CH200 je jen Dart s jinou kastlí....
wolff
Tak asi takhle...

Já teda nevím proč pan Vaverka píše, že Octavie sdílí MQB s A3 a ne s A4? Co to má pane Vaverka znamenat? není to možná ani rok, kdy asi i Vy sám jste tady psal oslavné články na koncern s tím, že teď teda definitivně ten náš milovaný koncern všechny zničí a porazí, protože vymyslel něco, co nikdo jiný nemá... tedy jednu univerzální platformu, na které do budoucna budou stát v rámci koncernu auta v zásadě od Citigo po Phaeton...!!!

Takže... podle koncernu (to, že v zápětí trochu revidoval své plány už jste tak bombasticky neprezentovali) má na jedné platformě vznikat auto od 4 m délky po 5 m... cca s různými délkami rozvoru a možná i rozchodu...

A ano to je případ i Vámi zmíněné platformy CUSW... na které mohou vznikat auta od délky 4 m až pod délku 5 m a stejně tak jako u koncernu může být tak modulární, že může mít jiné typy zadních náprav a dokonce pohon všech kol...

Ale to neznamená!!!!!!!! znovu opakuji (pro novináře) neznamená!!!!!!!, že by 200 ka vycházela z Dartu!!!!!! je to úplně jiný segment aut a ano je to jako srovnání Pola (MQB) a Octavie (MQB), např.... Vychází snad Octavie z Pola? pane Vaverka?

Děkuji za odpověď....

Murphy, je to k blití... promiň..., co dnes může dostávat v této republice za svoji práci plat. Děs.