Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Chrysler 200 Convertible a Dodge Avenger skončí bez nástupce

7 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
Jestli si fiat myslí, že ukončením modelu Avenger naláká zakázníky k menšímu Dartu, který američani nepřijali, tka se šeredně plete....

A design nové 200ky taky nezkousne každý, tak aby se ve výsledku nedivili.....
Mr.Murphy
Platforma je stejná, nicméně je tam jiný rozvor, jiné zavěšení na zadní nápravě atd. atd. Když píšete že "sdílí techniku s Dartem" tak to mylně vyvolává dojem, že CH200 je jen Dart s jinou kastlí....
Mr.Murphy
.... prosím Vás, už si naštudujte něco o Chrysleru 200. Pořád píšete že sdílí techniku s Dartem ale to je jak kdybyste psal, že Oktávie sdílí techniku s Audi A4....
Ano, některé motory spolu sdílí a ty auta mají třeba shodnou přední nápravu.... Jinak jsou tam ale rozdíly, které byste měl znát, pokud tedy nechcete psát články, které jsou politováníhodné.... (napovím: rozvoz, zadní náprava, pohon atd - věřím že gůgl Vám to najde)

Dále píšete že se cabrio z Chrysleru 200 "netěší oblibě".... Jak tedy vysvětlíte, že to bývalo nejprodávanější cabrio v USA? Nevím, podivné.... (více píše Barik nahoře....). Navíc sám píšete, že jeho podíl na prodeji řady 200 je "jen 5%". A kolik by cabrio jako mělo mít podíl? kolik má podíl Golf Cabrio na prodejích Golfu? Kolik Fiat 500CC? Já myslím že 5% je OK....

Dále píšete že končí Avenger - to je pravda jen zčásti, protože "brzy" by měl být v nabídce jeho nástupce, který bude sdílet platformu se zadohrabnou Alfou....

Celkově je váš článek opět naprosto k pláči, možná bude lepší když prostě příště přeložíte tohle: [odkaz] a odkážete na zdroj....

Tak pěkný den, Váš oddaný čtenář.... :😉
Avatar - Anonym
Anonym
Chrysler Sebring 2001-2005 byl v USA neprodávanější kabriolet bez rozdílu zančky.....

Vcelku smutný konec jednoho příběhu, aneb jak Mercedes a posléze i fiat zničili neprodávanější auto ve své kategorii. Jeden hnusným dsignem a plastovými interiéry, druhý neochotou investovat a udělat kabriolet víc atraktivní.....

Nj, éra, kterou obnovil Lee Iaccoca otevřeným LeBaronem končí. Mimochdem, LeBaron, Srtatus cabrio a Sebring cabrio byly velmi populární auta i v evropě a dodnes jích po celé evropě jezdí tisíce....
šmolko
Avenger sice konci, ale bola nan reklama s napadom. :yes😒br /> Sice ten model nezachranila, ale predsa😒br /> [odkaz]
wolff
Tak asi takhle...

Já teda nevím proč pan Vaverka píše, že Octavie sdílí MQB s A3 a ne s A4? Co to má pane Vaverka znamenat? není to možná ani rok, kdy asi i Vy sám jste tady psal oslavné články na koncern s tím, že teď teda definitivně ten náš milovaný koncern všechny zničí a porazí, protože vymyslel něco, co nikdo jiný nemá... tedy jednu univerzální platformu, na které do budoucna budou stát v rámci koncernu auta v zásadě od Citigo po Phaeton...!!!

Takže... podle koncernu (to, že v zápětí trochu revidoval své plány už jste tak bombasticky neprezentovali) má na jedné platformě vznikat auto od 4 m délky po 5 m... cca s různými délkami rozvoru a možná i rozchodu...

A ano to je případ i Vámi zmíněné platformy CUSW... na které mohou vznikat auta od délky 4 m až pod délku 5 m a stejně tak jako u koncernu může být tak modulární, že může mít jiné typy zadních náprav a dokonce pohon všech kol...

Ale to neznamená!!!!!!!! znovu opakuji (pro novináře) neznamená!!!!!!!, že by 200 ka vycházela z Dartu!!!!!! je to úplně jiný segment aut a ano je to jako srovnání Pola (MQB) a Octavie (MQB), např.... Vychází snad Octavie z Pola? pane Vaverka?

Děkuji za odpověď....

Murphy, je to k blití... promiň..., co dnes může dostávat v této republice za svoji práci plat. Děs.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Dobrý den, Dodge Dart i nový Chrysler 200 mají platformu CUSW - asi tak jako Octavia a A3 (ne A4) mají MQB.