Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic Tourer přichází s akční cenou, v březnu je levnější než hatchback

Honda 1. března uvádí na trh kombi Civic Tourer. Díky zaváděcí akci se zvýhodněním 30.000 korun vychází aktuálně o dva tisíce levněji než hatchback.
Zpět na článek
25. 2. 2014 17:20
25. 2. 2014 18:16
25. 2. 2014 18:29
25. 2. 2014 19:32
25. 2. 2014 23:03
26. 2. 2014 06:56
26. 2. 2014 08:13
26. 2. 2014 10:12
25. 2. 2014 21:34
26. 2. 2014 10:15
26. 2. 2014 10:52
26. 2. 2014 14:24
26. 2. 2014 06:53
26. 2. 2014 08:15
26. 2. 2014 06:52
26. 2. 2014 10:17
26. 2. 2014 08:57
25. 2. 2014 19:31
25. 2. 2014 19:41
25. 2. 2014 19:50
25. 2. 2014 21:13
26. 2. 2014 11:15
26. 2. 2014 11:29
26. 2. 2014 11:43
26. 2. 2014 12:28
26. 2. 2014 12:44
26. 2. 2014 13:06
26. 2. 2014 13:29
26. 2. 2014 16:03
25. 2. 2014 20:28
26. 2. 2014 06:39
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 2. 2014 08:17
26. 2. 2014 09:18
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
25. 2. 2014 18:17
25. 2. 2014 19:29
25. 2. 2014 19:43
25. 2. 2014 21:05
25. 2. 2014 21:57
26. 2. 2014 10:28
26. 2. 2014 09:04
25. 2. 2014 20:19
25. 2. 2014 22:47
26. 2. 2014 07:01
26. 2. 2014 08:21
26. 2. 2014 10:20
26. 2. 2014 12:09
25. 2. 2014 22:48
26. 2. 2014 08:41
25. 2. 2014 23:03
26. 2. 2014 07:23
26. 2. 2014 11:50
26. 2. 2014 22:30
25. 2. 2014 20:42
26. 2. 2014 01:01
26. 2. 2014 07:37
26. 2. 2014 10:05
26. 2. 2014 10:37
26. 2. 2014 22:37
26. 2. 2014 10:46
26. 2. 2014 11:58
26. 2. 2014 12:04
26. 2. 2014 12:10
26. 2. 2014 13:26
26. 2. 2014 13:28
26. 2. 2014 22:39
2. 3. 2014 13:09
26. 2. 2014 17:51
26. 2. 2014 18:05
26. 2. 2014 13:53
26. 2. 2014 18:11
26. 2. 2014 22:02
27. 2. 2014 09:13
27. 2. 2014 09:55
27. 2. 2014 12:12
27. 2. 2014 09:05
26. 2. 2014 13:23
26. 2. 2014 17:39
26. 2. 2014 11:53
26. 2. 2014 22:36
25. 2. 2014 17:20
...
Nalepit téhle pérdelaté obludě na lemy černý plast byl jistě nápad, z kterého se celé designové oddělení plácá doteď po zádech.
Jinak si to můžou nabouchat, nevidím jediný důvod, proč nevzít Golfa s 1.4 TSI.
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Ronault.
25. 2. 2014 18:16
Re: ...
Já ještě nechápu to divné víčko nádrže některých verzí jak z tuzingu z benzínky
25. 2. 2014 18:29
Re: ...
To budou ty závodní geny :-)
Pod kapotou kulový, ale správný křídlo a polep jistě dvacet koní přidá. Třeba se to pak udrží i za Fabií TSI.
Avatar - TeeJay
25. 2. 2014 19:32
Re: ...
Tak určitěěěě, 140koňový benzin a 120k diesel, to jsou líné lemry. >:D
25. 2. 2014 23:03
Re: ...
No vizuál to má minimálně na 200 koní :-)
Avatar - Choochoo
26. 2. 2014 06:56
Re: ...
Co takhle vizual na nejlepe udelany aerodynamicky hatch ve tride s cx 0,26?
26. 2. 2014 08:13
Re: ...
Golf má 0,27 - a řekl bych, že o něco menší čelní plochu. Takže myslím, že na tom bude ve finále líp.
Cx je jen koeficient, do výsledku vstupuje mnohem víc faktorů.
Avatar - King
26. 2. 2014 10:12
Re: ...
Myslíš, jo? >:D Tak to pak jo. ;-)

Tourer má btw cd=0,31.
25. 2. 2014 21:34
Re: ...
Kulový je asi silné slovo, ale pro plně naložený kombík, který bude atakovat hmotnost přes devatenáct metráků, řekněme sotva dostačující motorizace. Takto velké auto by klidně sneslo 2.2 i-DTEC 110kW nebo i 132kW co dávají do Accordu.
Avatar - King
26. 2. 2014 10:15
Re: ...
Jistě, naložená R18 už se trošku zadýchá, ale když vezu (v ještě o kus větším autě) ženu, 3 děti a kufr plný tašek, stanu a dalších nezbytností, tak holt nezávodím a splynu s provozem. :-) Ale ne, že bych v tu chvíli netoužil po turbu. ;-) >:D
26. 2. 2014 10:52
Re: ...
Tak benzín si podřadí a někde tam těch 104 kW vydlabe, s 1.6 dieselem je to horší, ten bych chápal jako dobrou motorizaci v HB a jako základ pro kombajn, ale rozumné by bylo nechat v nabídce i 2.2 litr navíc když jej mají a zástavba byla v HB vyřešená.
Avatar - King
26. 2. 2014 14:24
Re: ...
Těch 300 Nm nebude vnímat rozdíl mezi plným a prázdným autem tak výrazně a platí to stejné - proč bych měl s naloženým autem závodit? Ale možná jsem na tohle už moc starý. :-)

Já bych řekl, že důvody, proč zrušili 2.2 i-DTEC, jsou dva. Zaprvé by se možná na něj špatně ladil ten adaptivní podvozek a zadruhé má od září stopku kvůli Euro 6 a Honda ho na E6 upravovat nebude, příští rok ho nahradí 1.6 Twin Turbo (minimálně v CR-V).
Avatar - Choochoo
26. 2. 2014 06:53
Re: ...
kolik si videl okridlenych Civicu 8G nebo 9G?
26. 2. 2014 08:15
Re: ...
Moc ne, ale to bude tím, že jaksi nejsou ta křídla kam dát :-|
Yo dawg, I herd you liek wings so I put wings on your wings so you can...tak asi tak :-)

8G se mi zvlášť jako Type-R líbilo moc, tohle už tolik ne.
Avatar - Choochoo
26. 2. 2014 06:52
Re: ...
Edit:
To vicko je jen na jednom renderu. Na zadnem 9G jsem ho jeste nikdy nevidel a na kombiku jiste ten polep nebude. Nechapu kde se to tam vzalo
Avatar - King
26. 2. 2014 10:17
Re: ...
Nevím, o jakém víčku je řeč, ale to, co bylo u 8G, nebyl polep, ale hliník.
Avatar - SCHROJF
26. 2. 2014 08:57
Re: ...
To bude asi verzia SPORT,a bonus mas pseudocarbonovy difuzor... ;-)
Avatar - TeeJay
25. 2. 2014 19:31
Re: ...
Jistěže ano, ty lemy opticky zvětšují výkroje blatníků. :-) Ale docela by mě zajímalo, jak by to vypadalo v laku.

Proč nevzít Golfa s TSI? Napadá mě opravdu dlouhý seznam důvodů, ale nemá cenu rozdmýchávat flame. :-)
Avatar - Emel
25. 2. 2014 19:41
Re: ...
Ty lemy jsou taková z nouze ctnost. Protažení "dynamického profilu" stvořilo obrovskou masu plechu nad zadním kolem. Bez plastů by to bylo ještě daleko horší. Ty lemy to částečně řeší... sice to pak opticky zmenšuje kola a vypadá to s tím prolisem trošku jako dvojitá brada, ale asi je to menší zlo než pokud by tam ten plast nebyl.
Avatar - TeeJay
25. 2. 2014 19:50
Re: ...
Jak říkám, v barvě by mě to zajimalo. Jen bych tě poopravil - masa plechu nad kolem není až tak velká, i díky tomu blatníku, podívej se na avizovaný ceed, tady je spíš masa protažená vzad. Je to hodně o vkusu, mně připadá Tourer nejsportovnější kompaktní kombi, hodně se mi líbí i ve stejném duchu pojaté Clio o třídu níž. :-) :yes:
Avatar - Emel
25. 2. 2014 21:13
Re: ...
Ceed tam toho plechu nemá tolik, to zadní okno je přece jen o kus vyšší než u Hondy. Ceed nemá tu masu narušenou prolisem, zato má zadní kliku, jejíž absence u Hondy taky zrovna nepomáhá (a jen tak mimochodem, zvláštní je to i u toho Clia).

Nejsportovnější kombi... no dejme tomu, pokud to samo o sobě není protimluv...
26. 2. 2014 11:15
Re: ...
Nevím, kdo kliku integrovanou do sloupku vymyslel. Nelíbilo se mi to zatím ani na jednom autě. Ať jde o Leon, Giuliettu, Clio, nebo Civic. Nejsou schopni (ochotni) udělat třídveřovou verzi, tak alespoň předstírají. Ale proporce pořád zůstanou pětidveřové. Karoserie kombi tomu jen nasadí korunu.
26. 2. 2014 11:43
Re: ...
Tak 147 a 156 to docela seklo :-)
Avatar - Emel
26. 2. 2014 12:28
Re: ...
156 byla myslím první... z aut co si vybavuju.
26. 2. 2014 12:44
Re: ...
V tomhle směru mi přijde čistější řešení ala RX-8. I když to není bez daně.
Avatar - Emel
26. 2. 2014 13:06
Re: ...
RX-8 má ta zadní dvířka maličká... a uprostřed je středový tunel velikosti Blanky. Navíc RX-8 má opravdu siluetu kupé, tam si můžeš podobné hrátky dovolit... kombík s 624 litry je jiná disciplína. Osobně považuju nutnost zavřít zadní dveře dřív než přední pro běžné auto za dost nepříjemnou vlastnost.
26. 2. 2014 13:29
Re: ...
Jde mi čistě o dveře. Tedy přední dveře z třídveřového auta doplněné malými dvířky, když někdo chce dozadu. Tohle samozřejmě nemůže fungovat v klasickém uspořádání, zadními by se nikdo neprotáhl, tak je umístíš proti sobě bez B sloupku. Takovéhle řešení samozřejmě nedává moc smysl. Ale čistě z hlediska designu mi přijde čistější.
25. 2. 2014 20:28
Re: ...
Kup si třeba deset golfů z deseti turbama, nejdřív se svez a pak kecej - není to nuda. Pa
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 2. 2014 06:39
Re: ...
Proc nevzit Golfa?

Skus porozmyslat...
26. 2. 2014 08:17
Re: ...
No ještě by šel třeba Leon, to je pravda :-)
Za sebe říkám, že bych se do salonu Hondy už ani neobtěžoval.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
26. 2. 2014 09:18
Re: ...
Nuz ano, radsej tam nechod, hadzat perly ....
25. 2. 2014 17:41
Proporčně totálně nevyvážené
Některé linie na tom novém dlouhém zadku jsou možná i zajímavé, ale problém je v totálně nevyvážených proporcích. Zadek je velmi mohutný a objemný, naopak hmota před přední nápravou kvůli extrémně zešikmené kapotě není skoro žádná. Další průšvih jsou převzatá zadní boční "dvířka" z hatchbacku, vůči zádi opět směšně malá. Ne, takto automobilová krása opravdu nevypadá, naštěstí tu ale je skvostný Seat Leon ST! :-) :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - TeeJay
25. 2. 2014 19:25
Re: Proporčně totálně nevyvážené
Opticky těžší záď je daní za výrazně stoupající spodní linii oken, která dělá siluetu dynamickou. Leon ST je určitě vyváženější, ale nepůsobí sportovně, je to prostě kombík. Naproti tomu Tourer nebo Seed SW mají jistý sportovní náboj. Obě řešení mají něco do sebe, záleží asi na osobních preferencích. Mně se ostrý design Toureru líbí. U Toureru hmotu zádě docela zdařile rozbíjí zadní blatník. Dveře na vzhled nemají žádný vliv, končí tam, co každé jiné. Naopak to dlouhé přední dveře "vyvažují". Co Toureru chybí, je zadní klika, ale nevím, jak by bývala přišla, vzhledem k tomu blatníku.
26. 2. 2014 11:29
Re: Proporčně totálně nevyvážené
Otázka ale je, k čemu je ti dynamická silueta. Tenhle směr volí tolik značek a lezou z toho akorát nevyvážená auta. Hmota na zadku je problém i u konzervativnějších linek, tak proč to jen zhoršovat? Ještě snad nikdo nezvládl podobný zadek odlehčit. Například u Focusu tomu mají podle mne pomoci zadní světla, která tolik lidí kritizuje (proto tolik zasahují do boků). Řešením jsou široké, výrazněji profilované boky, ale to by znamenalo menší vnitřní prostor a to si u aut orientovaných na hodnotu nemůžou dovolit.

Dokáži ocenit výraz, který říká něco ve smyslu, žeru Pandy k snídani a Pětistovky ke svačině - na odpovídajícím autě. Ani nemám nic proti autům, kterými bys mohl strašit děti. Ale podivně nahrbený profil mě neoslovuje. Někdy to vypadá, že jsem v menšině. Dynamiku spíš hledám za jízdy, ne když auto stojí. Pokud jde o design, s agilitou a dynamikou mám spojenou lehkost. Tohle má vypadat jako přikrčená šelma, nebo co to obvykle píšou lidé z marketingového oddělení, ale elegance šelmy nikde.
Avatar - King
26. 2. 2014 14:18
Re: Proporčně totálně nevyvážené
Nemůžeš se tomu divit, mít vodorovnou spodní linii oken je sice efektivní z hlediska vyváženosti, ale je to nuda. Takže máš buď nudné vyvážené auto nebo dynamické s lehkou disproporcí, teď je na každém, co je mu bližší.

Tourer masu rozbíjí tím blatníkem, aniž by byla bita přepravní kapacita, stejně jako plovoucím zadním sloupkem a v neposlední řadě i plastovými lemy. jestli je tost nebo málo, to už záleží na individuálním vnímání. Mně se třeba Tourer líbí z aut, které mají dynamickou siluetu, s přehledem nejvíc, i když Focus a Ceed SW také nejsou marné.

A pokud je vzezření učiněno zadost i jízdním projevem, není důvod si stěžovat. :-)
Avatar - Emel
26. 2. 2014 14:45
Re: Proporčně totálně nevyvážené
Focus vlastně nijak zvlášť "dynamickou" siluetu nemá, to je běžné umírněné kombi v evropském stylu...
26. 2. 2014 15:07
Re: Proporčně totálně nevyvážené
Mně šikmá čára nepřijde méně nudná než čára vodorovná. Nemluvě o tom, že i takový Golf má stoupající spodní linku oken, jen jde o malý úhel. Jsou auta, na kterých vypadá agresivní linka pěkně. Typicky jde o menší kupé. U nich se nemusí omezovat na naznačování boků. Ale proč strkat takovou linku na auto, které na to nemá? Vem si takové Mini od BMW (jeho základní linie). To je pěkné auto.

PS: Mohl bys definovat nudný design?
Avatar - Emel
26. 2. 2014 15:09
Re: Proporčně totálně nevyvážené
:yes:
Avatar - white label
26. 2. 2014 15:24
Re: Proporčně totálně nevyvážené
:yes:
25. 2. 2014 20:45
Re: Proporčně totálně nevyvážené
...taky jsem byl nadšen z vyváženého designu Leona ST, ale po té co jsem do něj naživo usedl, mě nadšení rychle opustilo a přišlo velké zklamání. Chce to vidět naživo a pak kritizovat, nebo chválit. ;-)
Avatar - Choochoo
25. 2. 2014 22:24
Re: Proporčně totálně nevyvážené
Asi tak nejak. Dnes jsem videl Ibizi a spinava vypada jak 15 let stare auto. Leon diky zadnim svetlum ala Alfa vypada lepe, ale skutecnost bude oproti renderum 2x horsi. To auto neni nicim zajimave.
25. 2. 2014 23:51
Re: Proporčně totálně nevyvážené
Netvrdím, že je interiér Leonu nejhezčí ze všech (hlavně výplně dveří působí dost lacině), ale třeba design palubky se mi vysloveně líbí. Na rozdíl od neuvěřitelné palubky Civicu, který je pro mě prostě nestravitelný. Stejně jako jeho brutálně vysoké uložení předních sedadel (měřím skoro 190 cm...).
Jinak je třeba rozlišit kabinu Leonu se základní výbavou (kterou stejně skoro nikdo nekupuje) a s její střední či vyšší úrovní. Hodně pomohou také skvělá sportovní sedadla. Ano, v tom případě je třeba se smířit s příplatky...
Avatar - Choochoo
26. 2. 2014 06:45
Re: Proporčně totálně nevyvážené
Mam 185 a sedadla a volant mi vyslovene vyhovuje, mam rad volant nizko, takze na spodni nastaveni sedadlo je pro me idealni posez. U Civica neni treba rozlysovat na zaklad a priplatky, sedacky v zakladnim comfortu jsou vynikajici se skvelym bocnim vedenim
26. 2. 2014 11:35
Re: Proporčně totálně nevyvážené
Není 190 jako 190. Někdo má delší tělo, někdo má delší nohy a budou mít různě dlouhé ruce.
Avatar - dal
26. 2. 2014 07:53
Re: Proporčně totálně nevyvážené
Seděl jsi vůbec v Leonu? Rozdíl mezi základní a střední výbavou je jen minimální.
Střední má místo černého orámování stříbrné, budíky přístojovky mají navíc palivoměr a teploměr(základní verze to má umístěné mezi budíky), má jinou grafiku PP a rádio má barevný displej místo černobílého. Vše ostatní je stejné a mně osobně se líbí víc to decentní černé orámování víc než to pouťové stříbrné.
K tomu Civicu, ta palubka je jedna s nejlépe udělaných, digi rychloměr je super umístěný a skvěle čitelný. Ty sedadla jsou úplně v pohodě, zase se z nich dobře vystupuje.
Je zajímavé, jak design Civicu polarizuje, někomu se moc líbí a jiný má přímo odpor.
Já patřím mezi ty kterým se líbí jak Civic, tak Leon.
26. 2. 2014 17:28
Re: Proporčně totálně nevyvážené
Seděl jsem ve výbavě Leon Style a také FR, když přehlídnu odporně zapáchájící interiér, tak sedadla v obou verzích jsou pro mě nějak blbě tvarované a sedák divně skloněný, prosně nepříjemný posez a bohužel plasty ve dveřích i palubovka vypadá lacině. Rapid je na tom určitě lépe a o Civicu ani nemluvě, interiér určitě příjemnější a sedadla skvělá!!
Avatar - Jaros71
26. 2. 2014 22:24
Re: Proporčně totálně nevyvážené
Tato Honda v kombíku to je designový děs!
Fakt jak žehlička do kosmu.. 8-s
A interier je taky doslova divný.
Většina evropské konkurence v kombi se rozhodně bát nemusí.
Moc šílenců co si tohle koupí se nenajde. :no:
Avatar - 3_diamanty
25. 2. 2014 17:44
hrozne ten kombik vyzera
totalne nevyvazene , predna kapota kratsia jak v citigu a zadny previs snad vacsi ako v octavke ... razvor tiez kratucky a uplne disproporcne rozdeleny medzi celkovu dlzku auta ;-\

nepochybujem o spickovej kvalite auta a japoncov mam rad ale ten dizajn nacicaneho kliesta [odkaz] ma u tohto kombika nezaujal ;-\

zlaty leon ST alebo ceed SW :yes:
Rozbalit vlákno
18
Avatar - TeeJay
25. 2. 2014 19:17
Re: hrozne ten kombik vyzera
Tourer rozhodně není proporčně nevyvážený, má klasické proporce kombi, tedy kratší přední a delší zadní převis. Že má tebou odkazovaný ceed příliš dlouhý přední převis, možná delší, než zadní, rozhodně není výhoda. ;-) O té hmotově disporoporční mase rovného plechu nad zadním kolem nemluvě. :-) Řekl bych, že je lepší mít hmotu posunutou vzad, než nahoru. ;-)

Leon ST je elegantní auto, to bezpochyby, ale není vůbec ničím zajímavé. Tourer má velmi zajímavé, dynamické tvary. :yes:

Vzhledem k tomu, že má Tourer délku 4535 mm a rozvor 2595 mm, na převisy zbývá 1940 mm. U tvého ceedu je to 1855, tedy o brutálních 8 cm méně, to je panečku rozdíl >:D Golf má převisy o 1 cm kratší, takže octavii asi není třeba hledat. >:D
Avatar - Emel
25. 2. 2014 19:36
Re: hrozne ten kombik vyzera
Octavia má delší rozvor než Golf.
Avatar - TeeJay
25. 2. 2014 19:45
Re: hrozne ten kombik vyzera
Také delší převisy, ne? TVL to to fakt musím hledat? 197 cm... Spokojený? 8-s
Avatar - Emel
25. 2. 2014 20:52
Re: hrozne ten kombik vyzera
Také... ale delší rozvor snese i delší převisy. Hlavní výhoda Octavie je ale v optickém zvládnutí zádě. Golf ponechal svou markantu, silný C sloupek, i u Variantu... jenže zatímco u hatchbacku míří masivní sloupek na zadní kolo, u Variantu visí v prostoru a vytváří dojem těžkopádnosti.

Tolik ke srovnání Golf vs. Octavia... Tourer je úplně jiná sportovní disciplína, jeho problém v mých očích taky nejsou až tolik převisy jako to, že ta záď je celkově moc masivní.
25. 2. 2014 21:22
Re: hrozne ten kombik vyzera
Blá, blá, blá
Avatar - Emel
25. 2. 2014 21:32
Re: hrozne ten kombik vyzera
Dnes se překonáváš... výjimečně dobrý den? :yes:
25. 2. 2014 21:37
Re: hrozne ten kombik vyzera
Děkuji za uznání.
Avatar - Emel
26. 2. 2014 12:30
Re: hrozne ten kombik vyzera
Také... ale delší rozvor snese i delší převisy. Hlavní výhoda Octavie je ale v optickém zvládnutí zádě. Golf ponechal svou markantu, silný C sloupek, i u Variantu... jenže zatímco u hatchbacku míří masivní sloupek na zadní kolo, u Variantu visí v prostoru a vytváří dojem těžkopádnosti.

Tolik ke srovnání Golf vs. Octavia... Tourer je úplně jiná sportovní disciplína, jeho problém v mých očích taky nejsou až tolik převisy jako to, že ta záď je celkově moc masivní.
26. 2. 2014 01:21
Re: hrozne ten kombik vyzera
řekl člověk co se musel podívat do slovníku aby věděl jak se píše disproporční :)

.....když jsme u těch proporcí, Civic 7G byl delší než Fabie Combi I....a řekl by to někdo? Spíš se mě lidé ptali proč jezdím 3dv autem :-)
Avatar - white label
26. 2. 2014 01:44
Re: hrozne ten kombik vyzera
Leon ST vypadá (na poměry třídy) elegantně právě proto, že se nesnaží být zajímavý za každou cenu, bohužel u Civicu Tourer je tomu přesně naopak.
Avatar - Choochoo
26. 2. 2014 06:41
Re: hrozne ten kombik vyzera
Linie oken je dana a reseni zadku je vyslovene povedene. Celek je pak jedno z nejhezcich a nejzajimavejsich kombi na trhu. Leon neni elegantni, ale tuctovy. Mimo zadnich svitilen okopcenych z Alfy a trochu zajimavych prednich svitilen to auto je vyslovene nezajimave.
Avatar - white label
26. 2. 2014 16:00
Re: hrozne ten kombik vyzera
To je přesně to o čem jsem psal, když není elegantní, tak musí být aspoň (za každou cenu) co "nejzajímavější". Když se mě někdo zeptá, co říkám třeba na jeho novou přítelkyni, která zrovna vnější krásou neoplývá, tak řeknu velmi taktně, že je "zajímavá", což sedí i na tento Civic Tourer. :*) ;-)
Avatar - King
26. 2. 2014 10:19
Re: hrozne ten kombik vyzera
Také mi Leon ST nic neříká. Ano, pěkné kombi, ale emoce nula. Z Toureru jen stříkají, jasným důkazem je tahle diskuze. >:D
Avatar - Emel
26. 2. 2014 12:31
Re: hrozne ten kombik vyzera
Když ti sto lidí řekne, že se jim to nelíbí... bude to z tebe stříkat o to víc :-)?
Avatar - King
26. 2. 2014 14:12
Re: hrozne ten kombik vyzera
Tak když 100, tak je tu dobře 50 těch, kterým se to líbí. :-)
Avatar - white label
26. 2. 2014 16:20
Re: hrozne ten kombik vyzera
Od kdy mají zrovna z kombíku (navíc s nejobjemnějším! kufrem své třídy) "stříkat emoce"? Znovu jsme u toho, být zajímavý za "každou cenu" i tam kde je to kontraproduktivní a nevkusné. Líbí se ti např. taky ženy s nadprůměrně velkým pozadím, které se ho nesnaží opticky zmenšit, ale naopak na něj záměrně upozorňují a nechávají z něj "stříkat emoce"?
Když se podívám na titulku, budí to opticky dojem, že stačí dva pytle cementu do kufru a Tourer se postaví na zadní...
Avatar - King
26. 2. 2014 17:37
Re: hrozne ten kombik vyzera
Nevím, proč by emoce nemohly stříkat z jakéhokoli auta. Je snad nějaký seznam kategorií aut, která mohou budit emoce a nemohou nebo dokonce nesmí? Vůbec netuším, proč by kombi mělo vypadat usedle nebo nenápadně. Na Civicu rozhodně nic kontraproduktivního není a vkus je velmi problematická veličina. :-)

Já se podívám na titulku a vidím pěkné kombi s dynamickou siluetou, když to vezmeš do důsledků, každé kombi má velký zadek. Některý působí stejně sexy jako pozadí dvanáctiletého vietnamského děvčátka, jiný jako půlky brazilské tanečnice samby. ;-)
25. 2. 2014 20:40
Re: hrozne ten kombik vyzera
Ako som uz pisal, zase na dlhu dobu to bude posledne kombi od Hondy v tejto triede a o 2 generacie to skusia znova. ;-)
Avatar - Ronault.
25. 2. 2014 18:17
Krom toho...
... že Civic Tourer je ještě ošklivější než normální Tourer, kolik teda stojí výbava Sport s 1,6 d
Rozbalit vlákno
0
Avatar - TeeJay
25. 2. 2014 18:41
Není levnější
Na Civic 1.8 2014 se akční cena vztahuje také [odkaz] , takže Tourer levnější není. Platí to pouze pro Tourer 1.6d, pokud tedy dieselové kombi také není vyčleněno z akce.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - King
26. 2. 2014 10:20
Re: Není levnější
Přesně tak. Na Tourer ovšem sleva platí včetně dieselů, takže kdo chce Tourera 1.6, měl by sebou asi hodit, 30k dobrých. :-)
Avatar - R32
25. 2. 2014 19:29
Akože...
Hondu mám rád a uznávam ich techniku no dizajn posledných modelov je pre mňa skrátka nestráviteľný. Celkovo Japonci v poslednej dobe akosi hľadajú svoju identitu, ešte Mazda a Nissan sa ako tak dajú no Toyota, Honda, Mitsubishi, Subaru... 8-s
Rozbalit vlákno
6
Avatar - TeeJay
25. 2. 2014 19:43
Re: Akože...
Tak by to mělo být, ne? Každá značka by měla být něčím specifická a na Japoncích je sympatické, že to zkouší jinak. On ani ten Nissan není výjimkou - viz Juke, Micra, X-Trail. Mazda je trošku specifická, snaha s cukrkandlovým designem ukradeným Alfě, chtějícím se s až vtíravou líbivostí vnutit do přízně všech a se všemi modely mi snad je teď z Japonců sympatická nejméně. V kontrastu s ní takový Outlander, Civic, CR-V, Juke, X-Trail, Cube apod jsou auta, jejichž uvedením na trh výrobci ukázali, že mají opravdu koule a ne zaříznutá růžová tanga.
Avatar - R32
25. 2. 2014 21:05
Re: Akože...
Byť originálny sa nemusí hneď rovnať extravagancii či experimentovaniu s tým, či toto zákazníci "zhltnú" alebo nie... S Mazdou súhlasím, tie ich krivky a vlnky mi tiež dva krát nechutia ale aspoň to ako celok dáva nejaký zmysel kdežto tento Civic je skrátka disproporčný a dizajnový chaos. Pozri sa napr. na nové Twingo, je dostatočne originálne a pritom je jeho dizajn sympatický či už si priaznivcom Renaultu alebo nie. Takých príkladov sa dá samozrejme uviesť viacero, Peugeot 208, Škoda Yeti, Seat Leon, Kia Ceed prípadne Golf ktorý je originálny a navyše dokazuje ako sa dá úspešne dizajnovo naviazať na predchodcu... Neveril by som, že to niekedy spravím no u mňa Honda Civic :no: 8-s :-( :'-(
Avatar - KANKUNEN
25. 2. 2014 21:57
Re: Akože...
Doufám, že sis podle tvého názoru vybral i holku s co největším zadkem nebo s hranatou hlavou a hezké holky nechal ***kům.
Avatar - King
26. 2. 2014 10:28
Re: Akože...
Každému se líbí nějaká auta a nějaké holky. Mně se líbí Civic Tourer i manželka [odkaz] . Tobě fakt nemusí. :-)
26. 2. 2014 01:18
Re: Akože...
"mít svoji identitu" neznamá po 4 letech přehodit světla :D:D:D a napsat do ceníku nový název modelu :-)

Novou Hondu poznáš, Civic taky....Nissan Micru, nebo Juke bych poznal i po hmatu (Škoda že Yeti přišel o kulatá světla).

naproti tomu Škoda musela vydat manuál jak rozeznat Octavii od Rapida a starý Golf od nového už nepoznám ani já >:D Odlepit audinám, Seatu, Golfu a Škodě v podobných třídách znaky, má dost lidí práci vůbec rozeznat, co je to za značku :-)
Avatar - SCHROJF
26. 2. 2014 09:04
Re: Akože...
Ja som pred vianocami jednu Hondu kupil,a som spokojny,vobec som ju sice nevyuzil,ale dostal som super zlavu...
[odkaz]
;-)
Ale tohto Civica ani zadarmo!!!
25. 2. 2014 20:19
Jednička
Mně se líbí design Civic Tourer - subjektivní.

Ale Civic Tourer 1.6 d-tec je objektivně určitě nejlepší (motor, kufr, cx, variabilita atd.).

[odkaz]

Jinak motoru Honda 1.8 cenově odpovídá VW 1.2 !! TSI:

Cenik Honda: [odkaz]

Cenik VW:
[odkaz]

Ať si každý vybere sám (104kW Hondy proti 77kW VW...) ;-) .

Hondě hodně zdaru :-)
Rozbalit vlákno
11
25. 2. 2014 22:47
Re: Jednička
Když přijdeš do autosalonu motyk a hezky pozdravíš, 8-10 % dolů na nejprodávanější specifikace dostaneš :-) A rázem jsi skoro na úrovni akčního ceníku Hondy.

Jinak podle konfigurátoru VW je na úrovni toho Tourera Golf Variant 1.4 TSI Comfortline. A to se vsadím, že 90 kW TSI tu Hondu dá ve všech jízdních režimech :-)
Avatar - Choochoo
26. 2. 2014 07:01
Re: Jednička
Akcni cenik Hondy je jedna vec a dalsi sleva po pozdraveni u prodejce Hondy druha.
Myslis ze tu 1,8 da ve vsech rezimech i Hondacky diesel 88kW a 300Nm?
Az si prectes srovnani, tak pochopis, ze ho da jedine kdyz ho ta 1,8 necha, tj. v tahu vocpoda, kdy ridic Civicu nechce radit ;-)
26. 2. 2014 08:21
Re: Jednička
Tak diesel, který má principielně malý rozsah využitelnch otáček a dlouhou špajzku ani nezmiňuju :-)
26. 2. 2014 10:20
Re: Jednička
No problém je v tom, že ta 1,8 se musí točit výrazně více, aby tomu dieselu stačila a tím nemyslím pár set otáček navíc. Samozřejmě ta 1,8ka tomu dieselu vždy ujede, bude-li chtít (snad s výjimkou malých rychlostí, kdy se používá zejména jednička).
26. 2. 2014 12:09
Re: Jednička
Záleželo by na rychlosti. Nad 100 km/h by se těch 13 kW mělo ukázat. 77 kW 1,2 by měla lidem připadat podobně příjemná jako 1,8, byť nemá v zásobě tolik výkonu pro předjíždění.

Pak je tu nabídka. Pokud člověk chce Highline, tak v ČR nabízí jen silnější 1,4 (pokud se něco nezměnilo). A ta s 1,8 problém mít nebude.
Avatar - Choochoo
25. 2. 2014 22:48
Re: Jednička
Na jednu stranu se vyplati, ze nema extra prodeje, skladovky jsou za par kacek a to se vyplati ;-)
Jinak hatchbek 9G kdyz ho porovnam vedle sebe jasne valcuje 8G a to jsem mylslel ze to tak nebude, takze se nebojim ani o kombi. Kombi bude vypadat urcite jeste lepe. Jen se fotky nedaj tak pekne nacancat a nastinovat jako rendery konkurence.
Docela me prekvapuje jak si zde kazdy stezuje na 1,8 a pritom se prodava v 9G tak 50/50 s 1,4. Na bezne jezdeni 1,4 74kW bohate staci. Jeste nedavno Skoda cpala pro taxikare a rodiny do OI motor 1,4 s 55KW a do OII 59kW ;-)
Avatar - Emel
26. 2. 2014 08:41
Re: Jednička
Ještě nedávno Octavia I? To máš ovšem zajímavý pojem o tom, co je to nedávno. Ale pokud chceš naznačit, že motorizace Civicu patří do této doby... ;-)
25. 2. 2014 23:03
Re: Jednička
Tak nevím, já tady vidím u VW ceníkovou cenu za 1.4 TSi 90kW stejnou, jako nejlevnější Civic 1.8 (po ceníkové slevě).

[odkaz]

A když půjdu jen po motoru, tak třeba nejlevnější kombík OIII s 1.4 TSi 103kW (na který atmo 1.8 nemá ani náhodou) je v ceníku o 23 litrů levnější, takže v reálu o 50-60 ....
Avatar - Choochoo
26. 2. 2014 07:23
Re: Jednička
Kdyz hledas tak abys nasel, tak najdes ;-)
A kdyz pujdu po motoru tak G7 variant se 103kW je o 50 koliku drazsi nez tenhle Civic
Jinak ja radsi polstrovane dvere, plechy na dverich u OIII se mi nelibi ani u Upu, natoz u radoby stredni tridy. To same plati o 10 let starych svetlech z Audiny ;-)
Jinak proc nejde objednat 103kW v nejlevnejsi vybave, kde je ta opevovana nemecka individualizace?
Jedine v cem na nej 1,8 atmo nema, je tah vocpoda a to je dano konstrukci.
OIII 103kW ve vybave active (maximalni holatko) za 406(kombi za 435), Za 460(kombi za 495) Ambition a porad stale bez hlinikovych kol, tempomatu, vybava je tragedie. Nakonec to levnejsi vyjde tak o 100tis draz, ale ma to cenu od, ti rozumim ;-)

Jak jdou u tech koncernovych kombiku sklapet sedacky audelat rovna plocha v kufru? To je uplna tragedie. Nakonec je tedy OIII dosti draha, bez vybavy a vyrobene hodne levne
[odkaz]
26. 2. 2014 11:50
Re: Jednička
Ano, když použiješ relevantní údaje, tak najdeš.

Máš pravdu, opěvovaná německá individualizace je v tahu. U Variantu nabízí směšných 8 motorizací, v ceně od 379tKč, zatímco Honda nás rovnou a bez varování zavalila pestrou paletou 2 motorů, které si (po slevě) můžeme koupit už od 458tKč (+21%).

A kouzlo ceny od ... je v tom, že si to za to můžeš koupit. Někdo třeba nechce mít v autě spoustu pichovin. Ten, koho to zajímá a bude cenu srovnávat a "dorovnávat", tak se dostane asi jinde.Někoho zajímá, jak vypadá světlomet, někoho vůbec a chce, aby svítil. A někoho zajímá třeba primárně ten motor. Kde si lépe vybere? U Hondy? VW? Škody?

A v čem je atmo 1.8 lepší? Jen a pouze v tom, že v maximálních otáčkách má stejný výkon, jako TSi. To ho ale má v 4.500 ot., atmo až v 6.500. Tudíž při běžném civilním ježdění, typicky mezi 1.600 - 3.500 ot. jde o zcela nesrovnatelné motory, z nichž jeden je výrazně živější a uživatelsky příjemnější.

Ostatně prodeje to ukáží a byl by úspěch, kdyby Honda prodala jednoho Civica na 100 OIII. U Toureru se ani neodvážím poměr tipnout, protože tohle je už designově vážně jen pro skutečné nadšence.
Avatar - Jaros71
26. 2. 2014 22:30
Re: Jednička
:yes: >:D Moje řeč...absolutní souhlas!
25. 2. 2014 20:42
Test
No dnes som mal tú česť vidieť ho naživo, a vyzerá veľmi dobre.Je síce fakt že mne sa páčil už ako koncept ale >:D Prelis nad zadným kolesom prekvapivo celkom dobre maskuje tú masu plechu.Teším sa najma na test s 1.6 i-DTEC
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2014 20:51
Hodně povedené a vymazlené
Tak tohle je moc a moc hezký. Japonci prostě umí. Hlavně to neni design typu Octavia, Golf, Seat - vše na jedno brdo. Honda prostě umí a to se nedá okecat, tyhle vaše plky jsou opravdu plácání - prostě k smíchu.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - R32
25. 2. 2014 21:08
Re: Hodně povedené a vymazlené
Otázka je, či im zrovna tento dizajn bude plniť kasu... Okta či Golf to robia ukážkovo, či už sa ti páčia alebo nie. ;-)
Avatar - Choochoo
25. 2. 2014 22:33
Re: Hodně povedené a vymazlené
Tak Honda loni zase rekordni zisk, takze bych se o ni nebal. Honda delala krabice nekdy pred 15 lety, tezko se bude vracet zpet ;-) OIII s temi sikmymi prolisy na viku kufru vypada hodne lacine, tipuji ze po faceliftu zmizi. Pohled na kombik ze zadu je divnej, jako na nafukovaci clun na kolech.
Ono jeto hlavne o cene, pokud mas v zakladu hlinikovy kola, metlu klimu, atd. tak tezko das cenu "OD" na kterou zakaznici slysi a pak si jen rikaj ze ty priplatky jsou jiste vsude stejny a maj dobry pocit ze usetrili ;-)
Avatar - R32
26. 2. 2014 00:58
Re: Hodně povedené a vymazlené
Ak by sme sa bavili čisto o Európe tak to asi taká hitparáda nebude... Aktuálna ponuka je o Civicu, Accorde (ktorý vraj nebude mať u nás nástupcu) CRV a Jazz. 8-s Jazz a Accord sú žiaľ aj napriek svojim kvalitám dosť okrajová záležitosť, doslova kusovky, takže Hondu tu drží len CRV a čísla sa čakajú samozrejme od Civika no predaje sú dosť mizerné a toto kombi mu asi príliš nepomôže... snáď sa mýlim, ale Európania majú skrátka iný (konzervatívnejší) vkus lebo o technike hádam nikto nepochybuje. ;-\
Avatar - Choochoo
26. 2. 2014 07:29
Re: Hodně povedené a vymazlené
stredni trida jde hodne ve fleetu, proto tu Accord "asi" nebude, tedy minimalen do 2016. Honde by se nevyplatil a podbizet se cenou nechce. V Evrope jsou hodne SUV, takze proto nabidka CRV a nove pribude pristi rok HRV a novy Jazz. Uz na Jazzu je videt ze Evropsky trh je pro Hondu zatim okrajova zalezitost. Jazz III uz jezdi v Japonsku a u nas bude jezdit az za rok v breznu ;-)
Avatar - King
26. 2. 2014 10:34
Re: Hodně povedené a vymazlené
Faktem je, že Civic 9G se evropským zákazníkům spíše nelíbí a Honda se z toho (a z úspěchu 8G) bude muset poučit tím správným způsobem. Nemít CR-V, byla by na tom v Evropě hodně špatně. Ale příští rok se vrátí HR-V, to by mohlo mít podobný úspěch jako CR-V (pokud mu tedy nesežere prodeje, což se také do značné míry může stát) a s "evropštějším" Civicem 9G a příchodem VTEC TURBO by mohla být situace růžovější. Evropa je jediným světovým trhem Hondy, který táhne značku dolů. Naštěstí tak zanedbatelně, že to nemá z globálního hlediska vliv. Doufejme ale, že současně natolik důrazně, aby byla snaha s tím něco udělat. ;-)
Avatar - Verny_2013
25. 2. 2014 23:23
obludný design
Jsou auta ke kterým máme designové výtky, jsou auta které se nám prostě nelíbí, a pak jsou auta která jsou prostě jenom obludná Civic tourer patří bohužel do té poslední kategorie. Vsadím se že aby vůbec něco prodali budou muset to "akční" cenu nechat po celou dobu života tohoto autosaura. Nedivil bych se kdyby po 2 letech ho v tichosti stáhli z trhu pro naprostý neúspěch. Toto se Hondě ale opravdu nepovedlo!
Rozbalit vlákno
5
25. 2. 2014 23:47
Re: obludný design
Naprostý souhlas, ale o úplný propadák jistě nepůjde, ono se vždy pár nadšenců najde, kteří koupí i takového ufonka... :-!
Avatar - white label
26. 2. 2014 00:27
Re: obludný design
Bohužel (co se evropského trhu týče) musím více méně souhlasit. Akční slevu tedy chápu, jako slevu za zmíněnou "obludnost". Přitom to není zas tak moc dávno, kdy Civic opatřil k nejpohlednějším vozům své třídy na evropském trhu.
Avatar - Katikakus
26. 2. 2014 08:26
Re: obludný design
O prodeje kombiku opravdu nemam strach. To auto je velice prakticke a nese sebou povestny punc japonske kvality a spolehlivosti. Design je subjektivni, mne se Civic Tourer libi.
Neni to ale holt nic pro prizdisr*ce a konzervy. Ti se poohlidnou jinde.
Avatar - Emel
26. 2. 2014 08:51
Re: obludný design
Tak s kůží na trh... kolik se jich letos v Evropě prodá? Já tipuju, že Civic jako celek nepůjde přes 25% Octavie. Nejsem si jistý, že se podaří získat čísla zvlášť za kombi...
Avatar - King
26. 2. 2014 10:10
Re: obludný design
Jasně že akční cena zůstane, stejně jako se vztahuje na 5D. Je to v dnešní době něco výjimečného? ;-)
26. 2. 2014 01:01
Foto vs realita
No u Hondy je typické, že realita je mnohdy milosrdnější než foto. Doufám v to i v tomto případě, ono to nebude pro masy, ale myslím, že to půjde.A pokud budemotoricky slušný - sice klasický vtec je už minulost - a hlavně podvozkově - v co také doufám, tak to nebude až tak masochistická volba. No prostě uvidím až live.
Rozbalit vlákno
0
26. 2. 2014 01:13
Parádní hračka, za design 10 cuketek z 10ti !!!! :)
Honda nezklamala a do provinčních vod naprosto nudných Golfů a Octavií které se plácají ve slepé uliččce designu zase přinesla svěží vítr, z některých křivek to až zavání vizuálním pornem (viz. poslední fotografie).

Naštěstí po Praze jezdí těchto designových lákadel dosti a neubráním se vždy dlouhému pohledu...z šedi běžných automobilů působí jako pohlazení...skoro jako reklamní spot.

Je až neuvěřitelné, jak pohledný a dynamický design dokáže vtisknout do proporcí kombíku, který objemem ukojí i zaprutilé chalupáře z Čech.

Už už jsem se bál, že výrobci rezignovali na své designérské divize a budeme tu mít neustále opakující se prvky (některé části karoserií jakoby si VW, Škodovky a dokonce i Audi jen mezigeneračně prohazovaly), u posledních Golfů si ani nejste jisti modelovým ročníkem, nehledě na "návod" od Škody auto jak rozeznat Octavii od Rapidu :D. Opravu, nová Octavie kombi i klasická, mi stávají před domem a ani za pár měsíců jsem nenašel úhel pod kterým bych viděl cokoliv kreativního. Prostě opět škatule na kolech, a to i v hezké modré a s 17" liťáky.

2 roky jsem jezdil Civicem 7G a i po letech se za ním lidé otáčení, vtisknutí proporcí 3dv sporťáčku do rodiného hatchbacku byl prostě geniální, obří kufr (který byste netipovali) a praktické magic seats skvěle maskovala karoserie, která se od studie prakticky nezměnila! To je neuvěřitelná volnost, kterou dávají Japonští výrobci svým designérům, u nás něco nepředstavitelného. Pokud platí pravidlo, že do výroby se dostane 10% návrhu ze skic, zde je snad opak pravdou. 7G interiér byl nadto ergonimicky bezchybný, přes svých 190cm jsem si našl polohu hned, sedělo se příjemně nízko, volant na blízké ruce a dlouhé nohy, skvělá sedadla...s kliným svědomím srovnám příjemný posaz s mercedesem. Neuvěřitelné proti "lavici" ve Focusu. Tlačítka velká a v dosahu, ovládání klimatizace...to je ethalon který by si měli brát ostatní za vzor, hlavně v dnešní době designově titěrných suplíčků a dotykových displayů.

VELKOU výtku u nového modelu mám jen v absenci výborného motoru 2,2CDTi. Výtečná točivá jednotka co nevadla ani nad 4000ot. spotřeba kolem 5ti, když jste si hráli na Sumacherra 8-9, na okreskách jste se váleli lehce přes 4. Výtečná ale byla hlavně ta točivost a pružnost.... (na diesel :-( )

Srovnání ceníků od některých pisatelů je úsměvné. Jakoby slevy uměli kouzlit jen prodejci Škody adpod. Mě naopak od Škody opět odradil jejich ceník - příplateček sem, příplateček tam... na to nemám nervy. Chci přijít a kupovat auto, ne studovat 2 měsíce ceníky a pak přemýšlet, jestli připlatím za plato v zavazadelníku nebo rezervu.
Nový základní hatch jsme nakonec koupili u Kie - Ceed, byť jsem se na nový svěží Rapid těšil. 7 let záruky, skvělý podvozek, poholná sedadla, kvalitní interiér s koženými prvky, couvací paket, jednoduchý (čti bezůdržbový - douhověký) motor a slušná výbava v základu do 300tis(park. čidla,2 sady litých kol...), je něco, co prostě srovnání s Rapidem převálcovalo. ANO slevy vám nabídne nejen Škoda. A že právě tyto koncernovky mají dostatečnou "vatu" na autech!

Už z fotek nového Civicu je patrné jak nízko je nakládací hrana, bravo, magic seets s plochou podlahou opět posouvají využitelnost o level výš. Chcete příklad? Stěhování vyšších kytek :-) Jinak kolo jsem zkoušel, to tam skutečně narvete, netuším jaké mají nafocené v letáku.

Výtku si zaslouží opravdu odfláknutý design litých kol. Ty dělal někdo v pátek po polední pauze. Naštěstí odstranili původní lacinné kliky a víčko nádrže, to bylo vážně designové faux-pas.

Na závěr? Kombi je to co chybělo 7G, nyný kombi chybí pro změnu silný motor (tímto děkuji EU). Ve svých Kristových letech neváhám a jdu si vybírat barvu, nechci závoďák (na to mám v garáži jiné) ale příjemné, spolehlivé auto se slušnou výbavou na kter se budu moct ráno co ráno s úsměvem z okna podívat. Minulá červená Milano red s černou střechou vám zajistila pozornost i na tuning party. Na živo mě dostaly i designové packety a modrá :). Jen jaký motor....Hondo hondo...ještě pár koníků ať se v plné výbavě a s výbavou na hory nemusím v Alplách ploužit na trojku :-)

(pro rejpaly - rukama mi už prošla za 15let spousta aut, v současné době jezdím 4mi, chyby mají každé, jde o to, které jich má nejméně. Nůž je na krájení, pila na řezání. Aneb jak nás na vysoké na designu učil už pan prof. Škarka: "žádná věc neumí 10 věcí pořádně" :yes: )
Rozbalit vlákno
14
Avatar - KANKUNEN
26. 2. 2014 07:42
Re: Parádní hračka, za design 10 cuketek z 10ti !!!! :)
Narovinu, 7G se více podobá MPV než nějakému sporťáku. Civicy byly předtím přímo placky.
Chalupářské dostihy o objemu kufru jsou hlavně novinářské fráze pro jazýček váhy , který rozhodne o vítěztví škodovky. 500 litrů úplně stačí pro všechno a Honda by nemusela být hrbatá a nafouklá.
Nevím proč viníš EU za hondí tupé benziňáky. 1,6 EB nebo 2,0 sky a řada dalších jedou dobře.
Naopak třeba trubka vzadu nevadí jako u koncernu, v nějakém testu se zmínili, že podvozek působí dospěleji než v Octávce.
Avatar - Choochoo
26. 2. 2014 07:54
Re: Parádní hračka, za design 10 cuketek z 10ti !!!! :)
1,6EB jede dobre jen s tahem vocpoda, diky turbu. Cetl jsem test a zrychleni na 0-160km/h a spotreba je u Hondi 1,8 lepsi. Kdyz se prodava 1,4 a 1,8 u hatche 50/50, tak to nebude s tim vykonem tak spatne, ba naopak ;-)
Avatar - KANKUNEN
26. 2. 2014 09:19
Re: Parádní hračka, za design 10 cuketek z 10ti !!!! :)
Ty víš dobře o co se jedná, prostě pokud si nepodřadíš při výjezdu z obce EB ti ujede. Prostě to trochu jede i když nezávodíš.
Avatar - King
26. 2. 2014 10:08
Re: Parádní hračka, za design 10 cuketek z 10ti !!!! :)
A to se počítá. >:D Tak když chci, aby mi něco neujelo, tak si podřadím. ;-)
Avatar - Emel
26. 2. 2014 12:29
Re: Parádní hračka, za design 10 cuketek z 10ti !!!! :)
Nebo si koupíš MOTOR ;-)

1.6EB ti ujede ať chceš nebo ne.
Avatar - King
26. 2. 2014 14:08
Re: Parádní hračka, za design 10 cuketek z 10ti !!!! :)
150 turbokoní asi pojede o chlup lépe, než 142 atmosférických, jak překvapivé. :-) Tady má spíš každý plná ústa toho, že lépe jede 1.4 TSI, drsoni dokonce tvrdí, že 1.2 TSI. :-! Jestli by dané auto ujelo zrovna MNĚ, to bych až tak nehrotil. ;-)
Avatar - Emel
26. 2. 2014 14:42
Re: Parádní hračka, za design 10 cuketek z 10ti !!!! :)
1.4TSI má sice jen 136 turbokoní, ale i tak jede lépe... například stovku dá o vteřinu dřív.

Vliv řidiče na akceleraci z vesnice se omezuje na to, jestli se mu chce nebo nechce podřazovat... a jak moc chce šlápnout na plyn.
Avatar - Jaros71
26. 2. 2014 22:34
Re: Parádní hračka, za design 10 cuketek z 10ti !!!! :)
:yes: >:D
Avatar - 3_diamanty
26. 2. 2014 07:59
Re: Parádní hračka, za design 10 cuketek z 10ti !!!! :)
suhlas a tusim aj prevodovu paku mala 7G kdesi hore na palubovke ako v MPV ;-) ... vyzeralo to fakt skor ako take male MPVecko, u nas si ich oblubili taxikari kedze to bola velka priestranna skatula ...... ono tie stihle hondy predtym to bol uplne iny svet ako 7G 8G a 9G
26. 2. 2014 08:18
Re: Parádní hračka, za design 10 cuketek z 10ti !!!! :)
Ta páka vypadala blbě, ale jezdilo se s tím výborně :-)
26. 2. 2014 12:35
Re: Parádní hračka, za design 10 cuketek z 10ti !!!! :)
Páka u volantu sice není věc obvyklá, ale je to šikovné. U dodávek a MPV se to dělá kvůli vysoké palubní desce (popřípadě kvůli přístupu), u sportovních, nebo závodních aut pro zkrácení dráhy mezi volantem a pákou. Kdybych navrhoval ideální interiér sportovního auta, tak bude mít s nejvyšší pravděpodobností páku u volantu.
Avatar - Emel
26. 2. 2014 08:49
Re: Parádní hračka, za design 10 cuketek z 10ti !!!! :)
Pokud platí pravidlo, že do výroby se dostane 10% návrhu ze skic, zde je snad opak pravdou.

Pak tomu rozumím. U normální automobilky 90% skic zahodí a udělají to pořádně. Tady jdou na první dobrou... a podle toho to dopadá.

přes svých 190cm jsem si našl polohu hned, sedělo se příjemně nízko

Pak napiš, jak se ti sedělo v 9G... a jaký ohlas měla 1.6d v kombíku na tuning party... tipuju, že novodobí fanoušci Hondy budou v extázi.
26. 2. 2014 13:01
Re: Parádní hračka, za design 10 cuketek z 10ti !!!! :)
"Pak tomu rozumím. U normální automobilky 90% skic zahodí a udělají to pořádně. Tady jdou na první dobrou... a podle toho to dopadá."

A věř tomu že v návrzích ta první dobrá bývá nakonec nejlepší >:D nejednou s klientem projdeš X měsíců vývoje a nakonec sončíš u toho co jsi začal. >:D

Na tuzing party nejezdím, jen se mi povedlo jednou postavit auto před vjezdem na podobnou akci (8G Exec.) a auto si pozornost zasloužilo i bez křídel. :-) Resp. chci prostě pohledné auto, ne krabici na které designéři prostě ani nemají volné ruce aby něco ukázali.

Ad. poznámka k EU normám - bohužel naprosto nesmyslné a ujeté, 2 měsíce jsem loni jezdil s novou Ocavií a přiznám se že netuším, k čemu dělat nové superrůsporné motory...spotřeba prostě super nebyla...resp D1 Praha -Brno jsem udělal se stejnou spotřebou jako s 911 3,6l (byť u obou to bylo utrpení, ale u porsche spíš dáky stavu téhle tankodráhy :-) ) to samé můžu říct o spotřebách, nevím jaký zázrak výrobci dokáží vykouzlit ale já jezdil dlouhodobou s novým 2,2 za 5,x a s 12let starým 2,2 taky za 5,x (výkon obou 103Kw) >:D
26. 2. 2014 12:54
Re: Parádní hračka, za design 10 cuketek z 10ti !!!! :)
VELKA oprava, mluvil jsem o 8G kterou jsem 2 roky drandil :-) resp 2.2CDTi executive :-)
Avatar - rimow11
26. 2. 2014 07:37
civic
* auto
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Enthusiastic.driver
26. 2. 2014 10:03
mastodont
Kdyby byl Civic Tourer řazen jako MPV, tak bych jej bral jako zajímavý pokus z tuningově sníženou střechou >:-[]

Jenže jako kombi t prostě vypadá... ehm... nedělám to ,ale musím si pomoct odkazy. Ten rozdíl nakynuté masy je obrovský.

kombi se sportovním designem: [odkaz]
mastodnot: [odkaz]
Rozbalit vlákno
34
Avatar - King
26. 2. 2014 10:05
Re: mastodont
Co je na Leonu ST sportovního? Jen ten předek z 5D...
26. 2. 2014 10:37
Re: mastodont
Tak to auto vypadá hezky subtilně, ostré hrany a tak :-)
Obzvášť oproti té nakynulé Odyssey z druhé fotky... :'-(
Avatar - Jaros71
26. 2. 2014 22:37
Re: mastodont
Nový Leon se fakt povedl..o Hondě to tvrdit nemůžu. 8-s
Avatar - KANKUNEN
26. 2. 2014 10:46
Re: mastodont
Kingu přiznej si, když si začal Hondě fandit tak to byla značka, která dělala VTI, type R a když byl kombík vypadal. Benzíny měli uskočené od všech, podvozky i řazení bylo pro Evropu nedostižné. Teď Honda dělá litrový výkon menší než před 20ti lety a operuje tu litrama kufru jak jedna v koncernu podřadná značka, vzadu to má trubku a vepředu chrochták. Nekecej, že by si nebyl radši za kufr 520 litrů, vzadu víceprvek, sportovní vzhled a motor 2,2 který by měl 190 koní při 7000ot. EB by tomu neujel ani bez podřazení.
Avatar - Ozzman
26. 2. 2014 11:58
Re: mastodont
Je to tak, někteří lidé jsou fanatičtí fandové značky a i kdyby ta jejich udělala ho**o se znáčkem Hondy (nebo Kii, víme kdo), popřípadě VW, budou se stejně brát za to, že je to to nej co můžeš chtít :-)
26. 2. 2014 12:04
Re: mastodont
Nejhorší je, že ona ta Honda pořád umí...sice je to bramboroid, ale pořád vypaá dynamicky a stylově.
[odkaz]
Stačí jenom chtít :-)
Avatar - Ozzman
26. 2. 2014 12:10
Re: mastodont
Zajímavý MPV :-)
Avatar - King
26. 2. 2014 13:26
Re: mastodont
Už to má i sériovou verzi [odkaz] , bohužel s tím do Evropy nechtějí. Velká škoda.
Avatar - Emel
26. 2. 2014 13:28
Re: mastodont
No vida, tohle je stravitelnější... :-)
Avatar - Jaros71
26. 2. 2014 22:39
Re: mastodont
Konečně pěkný kombík od Hondy!!! :yes:
To by se tady mělo prodávat.
2. 3. 2014 13:09
Re: mastodont
Tak ty jsi opravdu magor.
26. 2. 2014 17:51
Re: mastodont
Ahá, to jsem nevěděl. Věčná škoda :'-(
26. 2. 2014 18:05
Re: mastodont
Tohle je citelně lepší. Asi mám "čínský" vkus. >:D
Avatar - white label
26. 2. 2014 18:17
Re: mastodont
Z profilu to (zvlášť v této barvě) vypadá jako "Scirocco Variant". >:-[]
Avatar - white label
26. 2. 2014 18:09
Re: mastodont
Taky to má z profilu nepoměrně blíž k Leonu ST, než Civic Tourer, takže ano, škoda (s malým "ś").
Avatar - King
26. 2. 2014 13:53
Re: mastodont
No, ano, táhne se to se mnou od pětadevadesátého, co táta z práce přijel zeleným Accordem. :-) Do té doby jsem ujížděl na (pšššt ;-) ) Seatech a Alfách.

Ono to v té době nebylo až takové, jak se to idealizuje, Nissan a Toyota měly benziny na podobné úrovni, ale obecně vzato ano. Ale co je dnes vlastně jinak? Benziňák 1.8 - kdo má dnes v Evropě lepší čtyřválcovou atmosféru? Jen Mazda, o generaci novější. Nový Earth Dreams benziňák v Jazzu 1.5/135 koní? Ten dnes nemá konkurenci.

Řazení - Honda a Mazda stále jiná liga, než všichni ostatní. Sedadla standardně na úrovni toho, co se jinde nabízí jako sportovní za příplatek, malinké tlusté volanty. Kdys naposledy řídil Hondu? Rozložení pedálů perfektní na meziplyny, vybalancovaný chod spojkového pedálu, progresivní charakter brzd s perfektním dávkováním. A ten "povídavý", krásně čitelný podvozek, který byl dokonce i u 8G Civicu, který jinak jízdně za moc nestál.

Trubka, trubka... Asi bys těžko hledal někoho, kdo ti řekne, že chce v autě tuhou nápravu (s výjimkou závodníků drag race :-D ) a vzhledem k tomu, jak to bylo naladěné u C8G a u současného Jazzu, to byla dost depka. Dostat z něj maximum šlo, ale chtělo to kuráž, o bídném tlumení nemluvě. Ale řídils 9G? Nebo teď Tourera? Ne, trubka mi opravdu nevadí, i když si myslím, že opravdu frajeři by byli, kdyby se jim povedlo udělat Magic Seats, velký kufr a nechat lichoběžníky.

Dneska máš v Civicu velký kufr, protože Accord měl moc malý, navíc Accord Tourer už ani nebude. A také proto, že to tak Evropa chce - za litry se teď honí všichni a Honda jen teď ty nejlepší o kousek trumfla. Ze stejného důvodu je vepředu chrochták. nejsem fanda dieselů, ale je skvostný, přesně takový, jaký by se od Hondy dal čekat.

Sportovní vzhled tam bezpochyby je, to mi nevymluvíš. ;-)

Co chci říct - časy 1,1 tuny vážícího papírového Civicu, co se 120k neVTEC motorem lítal jako protržený, jsou pryč, nikoli vinou Hondy (navíc už mám za sebou telecí léta, kdy jsem furt chtěl jen točit, točit a točit), ale na těch autech je stále znát, že je navrhují lidé, co rádi řídí a umí řídit. Neříkám, že je Honda jediná, ale jedna z mála, která při ladění auta takto přemýšlí. Furt tam je ta "závodnická duše". Není to dáváno najevo tak ostentativně jako třeba u Mini (které přitom v řadě praktických ohledů za Hondou zaostává), protože při tom všem musí Honda uspokojit i ty zákazníky, kterým je tohle šumák, ale cítíš to v těch autech (až na výjimky). A mně se to líbí. Přitom Hondy teď u nás plní roli rodinných a pracovních aut - na blbnutí mám MX-5.
26. 2. 2014 18:11
Re: mastodont
Ne že by Japonci neměli, nebo neuměli, jen to tu nechtějí prodávat, protože by to od nich asi nikdo stejně nekoupil. Mně by v Civicu stačila stará dobrá 2,4.

Myslel jsem, že velké kufry chtějí jen Češi. Nebo jak ta povídačka byla. ;-)
Avatar - white label
26. 2. 2014 18:27
Re: mastodont
Přesně tak, velký kufr dělají speciálně pro Čechy, ale ostatní věci pro zbytek Evropy už je nezajímá. >:-[]
Líbí se mi ta dětinská klubová zaslepenost, diesely jsou o ničem, dokud nějaký neudělá i Honda, ten je pak samozřejmě přímo "skvostný", jak taky jinak (až jednou konečně dotáhnou dvojspojku, bude "skvostná", nic jiného ani v klubu nebereme) , ... >:D
Přesně na tohle "klubové" téma jsme se bavili s Chargerem teď v neděli a už ve středu tu máme další učebnicový diskusní příklad. ;-)
Avatar - TeeJay
26. 2. 2014 22:02
Re: mastodont
Chceš rozporovat, že je 1.6 i-DTEC skvostný turbodiesel? Tak s chutí do toho, brachu, ukaž se. Já lepší, rozuměj komplexnější (že bý Renault větší výkon je mi známo) malý diesel neznám, tak sem s těmi protikandidáty. Mimochodem tvá jedovatá slina "diesly jsou o ničem, dokud nějaký neudělá i Honda" jde trošku stranou, já v Kingovo postu čtu "nejsem fanda dieselů, ale je skvostný, přesně takový, jaký by se od Hondy dal čekat." Takže to spíš vidím tak, že tobě leží v žaludku, že je i-DTEC tak dobrý, ne že by z něj byla hondakomunita u vytržení...

Chceš také rozporovat, že 2.2 i-CTDi v době svého příchodu nebyl skvostný? Byli z něj všichni na větvi, co si vzpomínám...

Dětinská klubová zaslepenost u Hondy má tu obrovskou výhodu, že to není jen zbožné přání, ale realita. A máš pravdu, jsem si jistý, že DCT od Hondy bude z nuly rázem také špička.

Chápu, že tě to žere, ale nic se s tím nedá dělat, v Honda R&D Tochigi jsou prostě borci. :-! Další zajímavý příklad je třeba hybrid IMA. To bylo keců, že to coby mild hybrid není nic moc. Doé chvíle, co přišli s mild hybridem (o řadu let později) ostatní. A ejhle, ono to je najednou všechno jinak. :-)
Avatar - white label
26. 2. 2014 22:25
Re: mastodont
To je úroda, další klubový "magor"...., vše od auto Honda bylo, je a hlavně bude (i když s tím Honda přijde s křížkem po funuse) "skvostné", a kdo to nepapouškuje spolu s Hondaklubem má logicky "Hondí" komplexy. >:D
Např. 1.6dCi má sice větší výkon, ale není tak "skvostný", protože nemá tu skvostnou "komplexnost" Hondy. V podstatě s příchodem dieselové 1,6 od Hondy se dieselový svět zcela změnil a ostatní museli začít znovu od nuly. Teď si ještě roztrhejte občanky se Subaruklubem, podle kterého, když diesel, tak jedině boxer a vše ostatní je nepřípustný kompromis. >:-[]
Úroveň diskuse hodná přestávky na prvním stupni ZŠ. ;-)
26. 2. 2014 23:27
Re: mastodont
Zas to s tím subaruklubem nepřeháněj. Nikde na fórech ani v klubu se na něj žádný velký chvály nepějí. Subarufans jen tak lehce neobrací kabáty jak u Hondy >:D
Avatar - white label
27. 2. 2014 00:26
Re: mastodont
No vidíš , na tebe bych málem zapomněl, ještě že ses sám ozval.... >:D ;-)
Avatar - Ozzman
27. 2. 2014 09:13
Re: mastodont
Hele... tady vedle v parku je psí lejno a je na něm napsáno Honda... je přímo skvostné... >:-[]
Avatar - Emel
27. 2. 2014 09:55
Re: mastodont
V rámci dané kategorie myslíš? Ale no tak...
Avatar - white label
2. 3. 2014 16:09
Re: mastodont
V principu asi tak nějak... ;-)
Avatar - Emel
27. 2. 2014 09:05
Re: mastodont
Nejlepší malá nafta v mainstreamu bude aktuálně patrně 1.6dCi 118kW. K zahození není ani 1.7 od Opelu nebo 1.6CRDi od H&K. V tom ale problém není, problém je v benzínech.

Pochop, že Civic dnes v nikom závist nebudí, jediný konkurenceschopný motor v základní objemové kategorii je strašně málo... krom skalních fanoušků jsou tu dvě hlavní skupiny - jedné je Hondy líto a doufá v lepší zítřky, ta druhá fandí někomu jinému a Hondě to přeje.
Avatar - Enthusiastic.driver
26. 2. 2014 11:28
Re: mastodont
Já ti budu muset přeleštit oči, až se někde potkáme >:D
Avatar - King
26. 2. 2014 13:23
Re: mastodont
>:D Jen jestli ty nepotřebuješ černé brýle. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
26. 2. 2014 14:48
Re: mastodont
:-! no než vidět tu odhadem 10-ti tunovou masu plechu v zadní části japonského vozu, to raději ty černé brýle...

...a že je RCZ super mi taky nevymluvíš... >:D
Avatar - King
26. 2. 2014 17:39
Re: mastodont
jsou ti z Moravy prostě divní, no... >:D
Avatar - Blue Sun
26. 2. 2014 11:53
Re: mastodont
Souhlasím. Co je sportovního na autě, které je v půlce zlomené?
Avatar - Jaros71
26. 2. 2014 22:36
Re: mastodont
Proti této Hondě je nový Leon designový sportovní skvost.. ;-)