Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Magister
závěr
| 28. 2. 2014 10:00
K závěru hlavní devizou třídy B v porovnání s Citroenem a Fiatem je kvalita, design, image a servisní paket na 6 let. To nejsou auta k srovnání.
závěr
| 28. 2. 2014 10:10
Ono se tohle auto může často dostat do výběru náhodou. Člověk hledá auto a najednou zjsití "Je, já si můžu dovolit i tenhle celkem praktickej Mercedes." Pokud jdeš vyloženě po Béčku, tak asi nebudeš přemýšlet nad citroenem, ale spíš čekat na BMW 2 AT.
Jel jsem v přechozí generaci a opravdu v tom bylo hodně místa. Ve srovnání s Octávkou mi to přišlo jako úplně jiná třída. Pohodlím, prostorem.....majitel říkal, že chtěl původně octávku, ale nakonec mu v Mercedesu udělali tak dobrou cenu, že vzal Béčko jako rodinné.
Avatar - Magister
závěr
| 28. 2. 2014 11:03
Přesně a když připočtu, že 6 let nemusím platit ani kapku oleje a ani jednu garančku (servisní paket), tak pak to vyjde lépe i než ta konkurence nehledě na kvalitu a design.
Avatar - Emel
závěr
| 28. 2. 2014 11:39
Design.. opravdu mluvíme o stejném autě? Ok, něco jde na vrub naprosto nevhodné barvy, ale i tak...
Avatar - Magister
závěr
| 28. 2. 2014 12:12
Není to tak dávno, co bylo vyhlašeno za nejkrásnější MPV.
Avatar - Emel
závěr
| 28. 2. 2014 13:31
Asi nějaká recese... ;-)
Avatar - Stefič
závěr
| 28. 2. 2014 20:12
to zcela jistě. Normální člověk se zkušenostmi s rodinou nemůže nikdy tohle nebo BMW 2 nazvat MPV.
Někdy by mě zajímalo, podle jakých měřítek je auto nazváno MPV. V tomhle případě snad asi podle výšky karoserie. Navíc za 600k je k mání Mercedes v holobytu s pohonnou jednotkou, kterou lze nazvat motorem snad jen s notnou dávkou fantazie.

Dej si to do konfigurátoru a s trochu slušnou výbavou tam máš 800k jen to mlaskne. A teda bez urážky, za ty peníze již lze koupit skutečné MPV. Nicméně chápu, že Mercedes není pro šetřílky, ale stejně... Pochopil bych vyšší cenu u auta, které plní svou roli. U tohoto bohužel ne.

Za mě teda skutečný Mercedes začíná třídou E...
KRÁÁÁSNÝ AUTO, JEŠTĚ LEPŠÍ AŽ BUDE NA BATERKY
| 2. 3. 2014 19:58
nj už letos 2014 budou francouzké motory nahrazeny německým elektromotorem [odkaz] ALE JEN PRO AMERIČANY !! Evropský socky si to nezasloužili :-)
Avatar - petrumr
KRÁÁÁSNÝ AUTO, JEŠTĚ LEPŠÍ AŽ BUDE NA BATERKY
| 28. 2. 2014 18:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
KRÁÁÁSNÝ AUTO, JEŠTĚ LEPŠÍ AŽ BUDE NA BATERKY
| 28. 2. 2014 18:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CarlosOstrava
Cena
| 28. 2. 2014 10:41
Článek ....Relativně sebevědomá základní cena
Plusy....Příznivá základní cena

Tak já tomu nerozumím.... :-|
Avatar - John Doe
Cena
| 28. 2. 2014 11:16
Teória relativity v podaní auto.cz ;-)
Avatar - Cuba66
Prostor
| 28. 2. 2014 10:45
Jj, a to ještě měla předchozí generace tuším sendvičovou podlahu. Tyhle auta jsou jen o tom, jestli si chlap jako otec řekne, že je mu jedno jak v tom vypadá, že hlavní je, že je to rodinný! Prostě v C-Klasse budete jako chlap vypadat líp... Sám o týhle třídě uvažuju ;-) Jj, kde jsou ty doby, kdy jsem lítal s 325i E30 a rodinný auta neřešil..
Avatar - Emel
Mercedes
| 28. 2. 2014 11:00
Ta úvodní fotka je ovšem doslova tragická...
Avatar - 3_diamanty
Mercedes
| 28. 2. 2014 11:38
neruhaj sa.... radsej len prikyvni ake je to pekne auto a budes mat pokoj a uznanie kamaratov ;-) , neoplati sa robit si problemy ;-) a mat iny nazor

po pravde ani mne sa B dizajnovo nezda ziadna slava ale radsej som ticho..... netoji mi to za to vadit sa tu s niekym a tak kaslem na to, mam svoj nazor ... ale radsej pomlcim .. krasavec to ale rozhodne nie je to mas pravdu.....
Avatar - wakantanka
Mercedes
| 28. 2. 2014 12:18
Dalo by sa oponovať : Nie je všetko zlato čo sa bliští ! >:D
Avatar - Emel
Mercedes
| 28. 2. 2014 13:32
O technice nemluvím... kdybych si chtěl rýpnout, tak řeknu, že tam bije kvalitní srdce od Renaultu ;-) , ale řeč byla pouze o designu.
Avatar - Hittman
Plast
| 28. 2. 2014 12:49
Alespoň tu hrůzu mohli zakrýt plastovým krytem, to si myslím MB může za tu "základní" cenu snad volit ...
Avatar - Ham.
Plast
| 28. 2. 2014 13:10
[odkaz]
hnus
| 28. 2. 2014 13:06
sorry jak jsem velky fanda soucasneho design MB, tak tohle je fakt hnusny jako p.del.
hnus
| 28. 2. 2014 17:49
Hnus cítim pri čítaní tvojho príspevku. :no:
hnus
| 1. 3. 2014 07:59
jo jo mame tu onanistu s pocitem, ze sezral vsem moudrost - tak si to uzij.
hnus
| 1. 3. 2014 11:20
Pri pohľade na tvoje vyjadrovanie mám pocit, že si zožral niečo iné. A na rozdiel od teba viem, čo je slušnosť. Blahoslavení duchom chudobní...
Dynamika
| 28. 2. 2014 14:36
Já jsem asi spadl z višně! 0-100 km/h za 14 sekund a oni všuse píšou, že to má slušnou/rozumnou dynamiku... Já nevím, ale připadá mi to jak z minulého století. Horší akceleraci má snad už jen Dacia... >:D
Dynamika
| 28. 2. 2014 15:10
Nepleť si dynamiku so zrýchlením z nuly na stovku.
Dynamika
| 28. 2. 2014 15:39
Aha, takže dynamika nekoresponduje se zrychlením 0-100?
V tomto zrychlení se odráží poměr výkonu a hmotnosti, popřípadě ještě zpřevodování. Uznávám, aerodynamika se tam moc neodráží, kdežto na dynamice ano. Pochybuji však, že to u tohoto vozu bude s aerodynamikou výrazně jinak, než u konkurence.
A v reálném provozu potřebuji dynamiku například k předjíždění a to je vždy o akceleraci (ať už 20-50, nebo 30-70, či 50-120).
Dynamika
| 28. 2. 2014 17:48
Korenšponduje, ale nie je to to isté. Na posúdenie dynamiky podstatne lepšie slúžia hodnoty pružného zrýchlenia, pričom sa okrem spodnej a hornej rýchlosti uvádza aj zaradený prevodový stupeň - niečo podobné, ako si v poslednej vete uviedol. Medzi zrýchlením z 0 na 100 a pružným zrýchlením neplatí žiadna úmera.
Čo sa týka akcelerácie, pri bežnej jazde alebo jazde v meste je absolútne jedno, či je jej hodnota 10 alebo 15 sekúnd. Drvivá väčšina vodičov dynamické možnosti auta absolútne nevyužíva a zrýchlenia bežné pri rozbehu na zelenú na semafore sú ďaleko pod možnosti i tohto Mercedesu.
Dynamika
| 1. 3. 2014 09:28
Pružné zrychlení je údaj, který mi neurčí, jak rychle jsem schopen předjet, ale jak rychle akceleruji, pokud se mi nechce řadit. Pružné zrychlení, které já uznávám, je s použitím jakéhokoliv rychlostního stupně, ne daného stupně.
A o městě tady nepíšu, tam to stačí. Říkám jen to, že mi nepřijde auto s akcelerací za 14s jako se "slušnou dynamikou". Pro někoho je dostatečně dynamické, do města je to také v pořádku, ale aby někdo tvrdil, že na běžný provoz to má slušnou dynamiku, s tím se stotožnit nemůžu.
Dynamiku využiji právě jen při předjíždění a vjíždění na dálnice a tam využiju pružné zrychlení, pokud mám dostatečnou výkonovou rezervu, ale maximum je stejně odvozeno od ideálního podřazení a dalšího řazení v oblasti maximálního výkonu - tudíž podobný údaj jako 0-100.
Tudíž toto auto má maximum docela nízko a od toho jsou odvozeny i jeho možnosti. Dostatečná dynamika to je, ale slušná dynamika ani náhodou!
Dynamika
| 28. 2. 2014 15:54
A ještě jedna věc.
Zrovna jsem si představil, jak najíždím u Vyškova na dálnici. Představa, že mi bude trvat min. cca 18 sekund (s prázdným vozem), než dosáhnu rychlosti, kterou v tomto místě všichni pojedou, mi nekoresponduje s výrazem služná, ani rozumná...
Dynamika
| 28. 2. 2014 17:53
Píšeš nezmysly. Už ťa vidím, ako jazdíš permanentne s plynom na podlahe a stopkami v rukách.
Avatar - Stefič
Dynamika
| 28. 2. 2014 20:25
proč by měl mít v ruce stopky? Pokud najíždím nebo se připojuji a jsem nucen zastavit, pak budu potřebovat srovnat rychlost s ostatními auty... A pokud ji budu srovnávat do kopce 18 s, tak je to docela hukot. S plným autem - 2 děti a zavazadla té rychlosti 100km/h pravděpodobně nedosáhnu nikdy
Dynamika
| 28. 2. 2014 20:55
Kristepane, všetci ste pretekári. Ako keby každý, kto sa pripája do pruhu na diaľnici, najprv úplne zrovnal rýchlosť s ostatnými. Vieš, oni ostatní akosi predpokladajú, že budeš pomalší ako oni, a úplne bežne sa pri nájazde, keď vidia vchádzajúce autá, preradia o pruh vľavo. Kvôli jednému nájazdu do kopca je každé auto pod sto koní slabé? Mokré uteráky chlapci...
Dynamika
| 1. 3. 2014 09:30
Nejde o to, jestli je slabé, ale že to testér nazývá slušnou dynamikou.
Já si hodlám tvrdit, že s takovouto dynamikou nebude jízda moc pohodlná, ani extra bezpečná, když si budu muset jó vybírat místa na předjíždění, abych to stihnul.
Dynamika
| 1. 3. 2014 11:23
Testér v tom aute jazdil. Ty teoretizuješ podľa napísaných číslic.
Dynamika
| 1. 3. 2014 09:32
Plyn na podleze mám tehdy, když to je potřeba. Tady to bude potřeba hodně často a tudíž to bude hodně často těsnější manévr, než s jinými vozy - tudíž více nebezpečné.
Avatar - petrumr
Dynamika
| 28. 2. 2014 18:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dynamika
| 28. 2. 2014 20:56
Konečne niekto s rozumom na mieste. :yes:
Dynamika
| 1. 3. 2014 09:20
Hovořím o dálnici u Vyškova, tam je u nájezdu stopka a žádný napojovací ;-).
Navíc to tam pak jde do kopce.
Avatar - CommonUser
Dynamika
| 28. 2. 2014 16:44
Klaudius to sem esce necul ... what's up duck ?
Dynamika
| 28. 2. 2014 16:02
Oprava:
Míň má i Škodovka.
Fabia combi, zákl. mitorizace:
Maximální rychlost 156 km/h
Zrychlení 0-100 km/h16,7 s
Tohle už mi ale přijde úplně šílené! Nedovedu si představit, jak s tímhle najet na dálnici :-D
Dynamika
| 28. 2. 2014 17:53
V tom prípade, kamarát, nepatríš za volant.
Dynamika
| 1. 3. 2014 09:33
Nemel blbosti.
Tohle byle jen vsuvka, že to je někde i horší. U Škodovky to beru, tam nikdo v testu nepsal o slušné dynamice a každému je jasné, že to je motor do města, nikam jinam. U MB se však píše opakovaně něco o slušné dynamice a s tím se stotožnit nemůžu.
Dynamika
| 1. 3. 2014 11:26
Už sa iba hráš na slovíčka. :no:
Avatar - Dzakobo
Dynamika
| 28. 2. 2014 18:14
Když na dálnici zvládnou najet kamiony, tak to zvládne i tohle slabé Béčko, ale samozřejmě, že dynamika na dálnici bude mizerná, protože: vysoká karoserie a navíc není kam podřadit pro výkon, když už při 143 Km/h - (vcelku běžná dálniční rychlost) je motor v otáčkách max. výkonu, tzn. víc jak 66 kW se z něj nevymáčkne.

Skutečný fail M-B je to, že toto auto nemá plynovou vzpěru kapoty :no:
Avatar - petrumr
Dynamika
| 28. 2. 2014 18:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dzakobo
Dynamika
| 28. 2. 2014 20:24
Když má plynovou vzpěru i prachsprostý Golf, tak toto by si automobilka formátu M-B neměla dovolit. Ne že by to někomu snad nějak výrazně vadilo, ale jde o přístup. Katování kostů.... Určitě i tam, kde to nevidíme :-(
Avatar - WinDiesel
Dynamika
| 28. 2. 2014 20:30
Copak je to Tvoje katování kostů? To jsi takový de-ent, že neumíš použít český pojem? Nebo vlastně ani nevíš co to znamená a papouškuješ to?
Zkus to česky.
Dynamika
| 3. 3. 2014 21:44
by si sa divil, kolko aut nema plynovu vzperu, napr mazda 6(a ze kolko ta ma low costovych rieseni)
Dynamika
| 6. 3. 2014 01:19
i ten Logan tu vzpěru má >:D
Dynamika
| 28. 2. 2014 20:57
Asi je malúčký, chudúčký a slabúčký...
Avatar - Dzakobo
Dynamika
| 28. 2. 2014 21:34
Mám 186 cm, 85 kg :-O , vzpěrná tyčka je NÍZKONÁKLADOVÉ ŘEŠENÍ a to se k Mercedesu nehodí!!! Když to má i Golf za 350t, tak tady je to do očí bijící přiznání, že se na autě šetřilo.
Dynamika
| 28. 2. 2014 22:11
Je to taká blbosť, že nie je dôvod sa nad tým pozastavovať. A načo chceš Mercedesu dvíhať kapotu? 5x do roka snáď tú krátku kapotu zvládneš zdvihnúť. prečo by Mercedes nemohol mať aj pragmatický model bez zbytočností?
Avatar - petrumr
Dynamika
| 1. 3. 2014 07:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dynamika
| 3. 3. 2014 21:42
no sorry ale posri si zrychlenia dacie, 14s nema snad ani ta najslabsia.
ked ti uz ide o zrychlenie, tak porovnavaj s oblubenym volkswagenom a slavnymi htp motormi.
A za dalsie, hodnota 0-100 je dost obmedzena, dynamiku zohladnuju hlavne ine hodnoty, to ti ale vysvetlovat uz nebudem, kedze som si neni isty, ze chapes uplne zaklady fungovania cohokolvek.
Avatar - rohYpnol
Dělník s modrou krví
| 28. 2. 2014 15:23
Vlastně je to skvěle nastavený model. Model, který dokáže přetáhnout zájemce o MPV mnohem méně zvučných značek. Přitom při celkovém porovnání vůbec nemusí být Béčko tí opravdovým béčkem. Cenová nabídka a záruční podmínky dokáží divy.

B 160 cdi je Mercedesem pro každého, pro každý den. Nevzdává se dotaženosti v detailech, nabízí excelentní spotřebu a výbornou prostornost. dCi od Renaultu jen podtrhuje své kvality a je opravdu škoda, že v testu nezaznělo, v čem konkrétně Mercedes motor přepracoval.

Testovaný model bohužel netrefil barvu, červená béčku opravdu nesedne a celkově je vzhled poměrně diskutabilní. C4 Picasso nebo Scénic je mnohem pohlednější, podle mě :-!

Vůbec bych se ale Béčka nebál přesně v tomhle provedení (a jinou barvou). Na každodenní službu dokonalý :yes:
Avatar - CommonUser
Dělník s modrou krví
| 28. 2. 2014 16:42
Merseeedes engine overwork -> Stern emblem und dicke Packung >:-[]
Dělník s modrou krví
| 28. 2. 2014 17:54
Pekne zhrnuté. :yes:
Avatar - WinDiesel
Dělník s modrou krví
| 28. 2. 2014 20:32
Slušný příspěvek.
Taky bych se nebál.
Avatar - nalimer
Dělník s modrou krví
| 28. 2. 2014 20:47
Ja ho vyuzivam na jazdu po meste a rozvoz deti do skoly.
Mimo mesta mam uz iny vacsi kriznik.
Avatar - petrumr
entry
| 28. 2. 2014 18:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dzakobo
entry
| 28. 2. 2014 20:30
Ty jseš dobrej dement kámo, mít recenzi jako na C4 Picasso a všude okolo údaje o fábce >:D , prober se a nedělej ostudu!
entry
| 28. 2. 2014 20:58
Píš slušne, hulvát. Ak máš iný názor, maj ho, ale to ti nedáva právo nikomu nadávať. :no:
Avatar - Dzakobo
entry
| 28. 2. 2014 21:45
Omlouvám sa pán farár, nemohol som odolať >:-[]
entry
| 28. 2. 2014 22:12
Však narazíš na niekoho ostrejšieho, a potom si dáš viac pozor...
Avatar - petrumr
entry
| 28. 2. 2014 21:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dzakobo
entry
| 28. 2. 2014 21:50
U takové zrůdnosti mě zajímá jen jeden údaj: datum sešrotování >:D Kam jsi dal oči, zlatá Fabia :'-(
Avatar - petrumr
entry
| 1. 3. 2014 07:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
entry
| 3. 3. 2014 21:46
tak t mi je ale novinka, moze smi pls napisat, preco nemozu mat auta s el. brzdou kolesa mensie ako 16" ?
Avatar - moreczech
TOP
| 28. 2. 2014 19:06
Není nikdo víc v prémii než MERCEDES - BENZ a není nikdo víc v mainstreanu než RENAULT !!! :-!
Avatar - 3_diamanty
TOP
| 28. 2. 2014 19:47
..... s moreczech na vecne casy a nikdy inak
Avatar - dolfi
TOP
| 28. 2. 2014 20:14
s tím Renaultem to myslíš vážně? Nehul tolik! ;-)
Avatar - nalimer
Plus a minus MB B
| 28. 2. 2014 20:43
Co musim pochvalit na B-cku a vsetkych jeho bratoch (A, CLA a GTA) je informacny displej v zornom uhle a jeho ovladanie cez stredovy panel (mozno by stalo za uvahu mat dotykovy displej a moznost SW riesenie s iphone, ako je tomu u GTA a CLA). Maly tip - ak mate verziu bez navii ale s BT, dobre funguje zvukove prepojenie s Google navi s mobilom.
Klimatizaciu neberiem ako minus. Da sa dobre nastavit.
Naopak, elektronicka rucna brzda je zle umiestnena nalavo od volantu a mohla by byt spojena s startovanim a vypnutim motora automaticky. Minusom je aj blizkost tempomatovej packy nalavo. Castokrat o nu zavadite aj ked nechcete.
Vyhrievanierednych sedadiel je cez tlacidlo a je 3 fazove.
Extremne zle je otvaranie prednej kapoty. Paka je umiestnena hned pri pedaloch!
Zadnym sedadlam vycitam ich uzkost a relativne mensi priestor na sedenie pre dospelych na dlhe trate.
Rovnako na MB jednoduche plato v kufri.
Neberte zaklanu farbu (biela, cervena, cierna). Je nachylnejsia k robeniu mapy od odskakujucich kamienkoch (aj na dverach).
Vzhladovo dava autu luxus vela chromovych doplnkov, ci psvetlenie led svetlami (aj SPZ) ak mate xenony v opcii.
Ja mam klasicky 1,8 MB naftovy motor. Na jazdenie po meste a okoli akurat. Dostatocne zivy. V meste papa 6,5, mimo 5l.
Avatar - rokyta.p
:-)
| 2. 3. 2014 22:37
pěkné auto :-!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku