bez výfuku a poctivých 130 na dálnici je to jasný - konečně upravený SCOUT ELECTRIC [odkaz]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
No, mezi námi Elektro-octa jede i 135 km/h....teda dokud jí nezačnou docházet baterky....když jsem byli na 20%, tak už zvládla jen 115 a pod 10% jsme museli sjet z dálnice >:D ale jinak to bylo fajn svezení, až jsem se já, elektroskeptik, divil ;-)
Zbytečně za vším hledáte nové verze. Může jít o zkoušku jen části oplastování, o příslušenství nebo Benet Automotive zkouší novou část ,,tuningu" nebo se třeba zkouší jen nové lepidlo nebo jiná část auta.
to bude opravdu nejake testovani jak zde pisi ostatni. k tomu slouzi "F"kove "espezetky". jinak O3 Scout vypada tak jako na zde uvadenem odkazu v clanku.
Přesně takovýhle články mě utvrzují v tom abych sem zase dlouhou dobu nelezl :no:
vypovídající hodnota nulová, jen zase nějaký velký nic, kterým se zaplácne půl stránky díky obrovskýmu nadpisu a obrázku...
ve článku nic než naznačení spekulace která je fakt promiňte, ale minimalně trapná..
Tohle auto je naprosto normální testovací O3 Scout se seriovými nárazníky, protože jezdí od doby prvních testů verze Scout. Jako redakce by jste mohli mít větší povědomí o domácí značce a o tom co se děje, ne jen opsat to co je kde napsané ať už na oficiálním portálu pro media nebo někde jinde. Tohle je článek hodný příspěvku fóra neodborné veřejnosti a ne redakce automobilového webu...
Nebo si to snad někdo zaplatil aby upozornil na to co bude v Ženevě a odvrátil zase pozornost od toho co se skutečně děje a připravuje a je potřeba ještě tutlat (tak jako to tu prostě evidentně vidím dost často)??
Zda se to jmenuje Scout, Alltrak nebo Cross je úplně jedno. Jak už to je k vidění na dálnici HK-PHA tak to už je skoro hotové. A čím víc verzí, tím lépe :yes:
Ještě zapadlejší kola v podbězích, než u běžné verze, fuj!
Je opravdu humorné, jaké jedna testovací oktávka s plastovými lemy blatníků udělá v redakci auto.cz pozdvižení >:D >:D >:D Komentovat to snad ani nemá cenu. :no:
Necudujem sa, ze si to ludia mozu mylit s novym modelom od Skody. Pridanim tych plastov vznikol jeden z najvacsich posunov dizajnu skodovky v poslednych rokoch. A ak este niekto nevie, ako bude vyzerat nova fabia- bude to skrateny rapid bez zadku. Zadanie na dizajn octavie muselo zniet asi nejako takto: urobte co najmenej viditelne auto, nech je co najviac tuctove a kazdy ho hned prehliadne. Nesmie ale byt uplne skarede. A voala- vyslo to na 1. Ked k tomu pridame 'spolahlive' benzinove motory navrhovane priamo odbornikmi na pohony v Bruseli, nemozeme sa vobec cudovat, ze si za to aj zapytaju.
škodovky je na světě! Dnes u pumpy v Benátkách nad Jizerou tankoval úplně nový a jistě ještě tajemnější prototyp škodovky. Vypadá sice sdtejně blbě jako normální retroškodovka (asi kamufláž), ale uniklo, že má škrabku na led s dvěmi hranami (jednu zubatou) a z druhé strany otvírák na láhve. Škoda vždy dokáže překvapit. (Autor příspěvku není placen Šhoda-auto.)